quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:25 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Heb even gekeken wie er allemaal gaan. Geen potentiële "prins op het witte paard"materiaal, dus ga niet![]()
@PWF
Maagproblemenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik daar geen last van heb. Als ik thuis sucuk eet merkt niemand dat.
Beste plek om een partner te zoeken!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:25 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Heb even gekeken wie er allemaal gaan. Geen potentiële "prins op het witte paard"materiaal, dus ga niet![]()
@PWF
Ik weet niet of het werkt bij baarden, maar ik was mijn haar wel eens met (zelfgemaakte) appelazijn. Daar wordt je haar erg zacht van. Moet er nog wel bijzeggen dat her wel de rode tinten in je haar naar boven haalt en als je krullen hebt, gaan ze iets meer krullen (wat bij mij helaas niet gebeurde).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Arcadia, heb jij ervaring met baardolie of iets vergelijkbaars (om het zachter en gezonder te maken)?
tindenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik weet niet of her werkt bij baarden, maar ik was mijn haar wel eens met (zelfgemaakte) appelazijn. Daar wordt je haar erg zacht van. Moet er nog wel bijzeggen dat her wel de rode tinden in je haar naar boven haalt en als je krullen hebt, gaan ze iets meer krullen (wat bij mij helaas niet gebeurde).
Bedankt voor de tip. Maar dat moet wel een niet zo aangename geur geven.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik weet niet of her werkt bij baarden, maar ik was mijn haar wel eens met (zelfgemaakte) appelazijn. Daar wordt je haar erg zacht van. Moet er nog wel bijzeggen dat her wel de rode tinden in je haar naar boven haalt en als je krullen hebt, gaan ze iets meer krullen (wat bij mij helaas niet gebeurde).
Arganolie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Maar dat moet wel een niet zo aangename geur geven.Ik was meer op zoek naar iets dat je na het douchen als extra verzorging kunt gebruiken.
De geur blijft niet hangen. Als je het goed uitspoelt is de geur weg wanneer je haar droog is!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Maar dat moet wel een niet zo aangename geur geven.Ik was meer op zoek naar iets dat je na het douchen als extra verzorging kunt gebruiken.
Hielp bij mij wel. Maar ik hield t niet vol. Was gewoon te lui het constant in te smeren. :pquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, gebruik ik ook. Ruikt inderdaad heel lekker, maar echt zacht wordt het bij mij niet..
Waar heb jij het gehaald? Ik heb twee verschillende. 1 van de Tuinen en 1 uit Turkije. Die uit Turkije is het fijnst en echt puur volgens mij. Die ruikt ook het lekkerst.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hielp bij mij wel. Maar ik hield t niet vol. Was gewoon te lui het constant in te smeren. :p
Baardoliequote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Arcadia, heb jij ervaring met baardolie of iets vergelijkbaars (om het zachter en gezonder te maken)?
quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
De geur blijft niet hangen. Als je het goed uitspoelt is de geur weg wanneer je haar droog is!
Het mag wel wat lekker ruiken, inderdaad.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Baardolie
Jojoba olie kan ook, maar dat stinkt.
Jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:15 schreef zarGon het volgende:
Krijgen jullie ook oranjegekleurde haren bij jullie baard? (Niet meteen bij de stoppelbaard al, maar na een week bijvoorbeeld.)
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Apart geval jij. Je Turkse nationaliteit opgeven omdat je weinig hebt met het land maar tegelijkertijd je zo druk maken om de gebeurtenissen in datzelfde land dat je bereid bent om vanuit NL naar Turkije te vliegen om daar mee te doen aan protesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |