SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Zelfs ik heb niet zo'n zwaar accent.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Crip
Allochtonen be like: Wollah rachid ik ga je wahed hoek geve als je nog een keer oogcontact maakt met de cassiere.
Kwam je toevallig tegen.
Ik ben in Limburg geboren, woon er nu niet. Kwam die comment van Crip tegen op Facebook, dat bedoelde ik.quote:
Oh. Ik was haar ook al 2 keer tegengekomenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ben in Limburg geboren, woon er nu niet. Kwam die comment van Crip tegen op Facebook, dat bedoelde ik.
In de trein nog ook... Al die vieze blikken op je gericht...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Wtf? Iemand in de trein is op dit tijdstip een broodje döner aan het eten.
Allah rahmet eylesin.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 07:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Berkin Elvan'ı kaybettik...
Allah rahmet eylesin, nur içinde yat küçük çocuk..
En in mijn dorp nog wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ben in Limburg geboren, woon er nu niet. Kwam die comment van Crip tegen op Facebook, dat bedoelde ik.
Jij woont ook in Limburg hè. Kun je meeten met Crip. Kunnen jullie samen lekker praten over mijn heldendaden en hoe geweldig ik wel niet ben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof die gozer deze mensen interesseert.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik ga straks naar Rotterdam, Berkin için yürüyüş var..
Yinede söyleyim dedim, belki bir vicdanlı çıkar. Het gaat immers om een kind.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof die gozer deze mensen interesseert.
Die 'gozer' was 15 jaar. Het lot en welzijn van al onze kinderen en jongeren interesseert mij, evenals zij die oprecht en geweldloos opkomen voor hun rechten en tegen onderdrukking; spreek voor jezelf. Alleen zie ik zelf het nut niet in van een dergelijk protest (in Nederland). Daarnaast kan ik nu moeilijk mijn verplichtingen opzij zetten en richting Rotterdam vertrekken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je werkt wordt het inderdaad moeilijk. Ik ga niet naar m'n college. Het nut? Onze stem laten horen. Mensen over de hele wereld mogen zien wat er aan de hand is. En ook onze steun betuigen natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die 'gozer' was 15 jaar. Het lot en welzijn van al onze kinderen en jongeren interesseert mij, evenals zij die oprecht en geweldloos opkomen voor hun rechten en tegen onderdrukking; spreek voor jezelf. Alleen zie ik zelf het nut niet in van een dergelijk protest (in Nederland). Daarnaast kan ik nu moeilijk mijn verplichtingen opzij zetten en richting Rotterdam vertrekken.
Misschien zijn z'n herenschoenen nog niet ingelopen? Of wil hij ze niet verpesten?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Gozer tegenover me heeft air max aan onder een pak.
Hmm, kan ook. Maar het zag er niet uit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:32 schreef expans het volgende:
[..]
Misschien zijn z'n herenschoenen nog niet ingelopen? Of wil hij ze niet verpesten?
So what.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Wtf? Iemand in de trein is op dit tijdstip een broodje döner aan het eten.
Stadhuisquote:
Jij hoeft je niet aangesproken te voelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die 'gozer' was 15 jaar. Het lot en welzijn van al onze kinderen en jongeren interesseert mij, evenals zij die oprecht en geweldloos opkomen voor hun rechten en tegen onderdrukking; spreek voor jezelf. Alleen zie ik zelf het nut niet in van een dergelijk protest (in Nederland). Daarnaast kan ik nu moeilijk mijn verplichtingen opzij zetten en richting Rotterdam vertrekken.
Mij wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat stinkt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
So what.Zou ik ook kunnen, hoor.
Ja, het is misschien niet sociaal naar anderen toe, maar ik dacht dat je het kotsend vond dat iemand op dat tijdstip doner op kon.quote:
Die mogelijkheid is er niet voor de meeste.quote:Wat betreft de protestactie: ik vind het onzin om in Nederland (of een willekeurig land) te gaan protesteren voor iets wat in een ander land (Turkije) gebeurt/is gebeurd.
Als het echt wat je doet en je je stem wil laten horen, dan kan je dat het beste in dat land doen. Vind ik.
In de trein eten vind ik meestal wel asociaal. In een gesloten ruim ruik je die walm van eten overal. Maar ik ben daar dan ook gevoelig voor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
So what.Zou ik ook kunnen, hoor.
Ook. Het stinkt en ik zou op dat tijdstip echt geen döner kunnen eten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, het is misschien niet sociaal naar anderen toe, maar ik dacht dat je het kotsend vond dat iemand op dat tijdstip doner op kon.
Wat denkt men te bereiken met protestacties in NL?quote:[..]
Die mogelijkheid is er niet voor de meeste.
Steun betuigen, stem laten horen. Erdogan heeft vaak genoeg laten weten dat hij zich bekommert om de Turken buiten Turkije, hij (en de rest van de wereld) mag gerust weten hoe (een deel van) de Turken hier over zijn heerschappij denkt, met zijn 'milyonlari evde zor tutuyoruz'.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ook. Het stinkt en ik zou op dat tijdstip echt geen döner kunnen eten.
[..]
Wat denkt men te bereiken met protestacties in NL?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Als je werkt wordt het inderdaad moeilijk. Ik ga niet naar m'n college. Het nut? Onze stem laten horen. Mensen over de hele wereld mogen zien wat er aan de hand is. En ook onze steun betuigen natuurlijk.
Ik bewonder je bezieldheid, hoor, maar uiteindelijk zal het concreet niets teweegbrengen. Ik noem maar wat; de Nederlandse politiek zal niet foei roepen richting de Turkse overheid en niemand zal er ook naar luisteren. Maar protesten als Gezi hebben natuurlijk een direct impact in het land zelf en die zal ik dan ook steunen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik kan nu niet opeens naar Turkije toe en ik wil ook niet stil zijn.
Mijn oom bakt altijd een dag in de week sucuk in de magnetron op werk. De hele kantine en verder ruikt naar sucuk, iedereen klaagt, he don't care.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:07 schreef Arcadia het volgende:
Ik durf mijn eten ook echt niet publiekelijk te eten op zulke plaatsen
Ik ook niet. Ik kan er zelf ook niet tegen als iemand achter me in de bus (luidruchtig) gaat zitten eten, dus bespaar ik anderen mijn eetgeluiden, -beelden en -geuren liever ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:07 schreef Arcadia het volgende:
Ik durf mijn eten ook echt niet publiekelijk te eten op zulke plaatsen
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn oom bakt altijd een dag in de week sucuk in de magnetron op werk. De hele kantine en verder ruikt naar sucuk, iedereen klaagt, he don't care./yolo
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Maar protesten als Gezi hebben natuurlijk een direct impact in het land zelf en die zal ik dan ook steunen.
+1quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Ik bewonder je bezieldheid, hoor, maar uiteindelijk zal het concreet niets teweegbrengen. Ik noem maar wat; de Nederlandse politiek zal niet foei roepen richting de Turkse overheid en niemand zal er ook naar luisteren. Maar protesten als Gezi hebben natuurlijk een direct impact in het land zelf en die zal ik dan ook steunen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn oom bakt altijd een dag in de week sucuk in de magnetron op werk. De hele kantine en verder ruikt naar sucuk, iedereen klaagt, he don't care./yolo
Dat is 5 minuten van mijn werk vandaan. Ze zullen inderdaad vast richting het consulaat lopen.quote:Polis tarafından kafasına gaz fişeği sıkılarak komaya giren 15 yasındaki Berkin Elvan 270 günlük direnişinin sonucunda aramızdan ayrılmıştır. Bu akşam saat 17:00'da Rotterdam Stadhuis önünde toplanıp, saat 17:30'da Schouwburgplein'e doğru yürüyeceğiz. Duyarlı bütün insanlar eylemimize davetlidir.
Geniusquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Apart geval jij. Je Turkse nationaliteit opgeven omdat je weinig hebt met het land maar tegelijkertijd je zo druk maken om de gebeurtenissen in datzelfde land dat je bereid bent om vanuit NL naar Turkije te vliegen om daar mee te doen aan protesten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik stond vorig jaar serieus op het punt om naar Turkije te gaan om deel te nemen aan de protestacties.Er kwam helaas wat anders tussen.
Ik moet zeggen dat ik daar geen last van heb. Als ik thuis sucuk eet merkt niemand dat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Genius, was een keer vergeten dat het vrijdag was, had ik sucuk gegeten. Moet ik telkens boeren, het geluid kon ik dempen, maar de geur niet.
In een kleine kamer met opeengepakte mannen midden in de zomer moest dat echt vreselijk zijn voor de mensen naast mij
Just for the record, jij was toch 'verkaasd'?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik stond vorig jaar serieus op het punt om naar Turkije te gaan om deel te nemen aan de protestacties.Er kwam helaas wat anders tussen.
Heb even gekeken wie er allemaal gaan. Geen potentiële "prins op het witte paard"materiaal, dus ga nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:19 schreef zarGon het volgende:
https://www.facebook.com/(...)ype=regular&source=1.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:25 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Heb even gekeken wie er allemaal gaan. Geen potentiële "prins op het witte paard"materiaal, dus ga niet![]()
@PWF
Maagproblemenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik daar geen last van heb. Als ik thuis sucuk eet merkt niemand dat.
Beste plek om een partner te zoeken!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:25 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Heb even gekeken wie er allemaal gaan. Geen potentiële "prins op het witte paard"materiaal, dus ga niet![]()
@PWF
Ik weet niet of het werkt bij baarden, maar ik was mijn haar wel eens met (zelfgemaakte) appelazijn. Daar wordt je haar erg zacht van. Moet er nog wel bijzeggen dat her wel de rode tinten in je haar naar boven haalt en als je krullen hebt, gaan ze iets meer krullen (wat bij mij helaas niet gebeurde).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Arcadia, heb jij ervaring met baardolie of iets vergelijkbaars (om het zachter en gezonder te maken)?
tindenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik weet niet of her werkt bij baarden, maar ik was mijn haar wel eens met (zelfgemaakte) appelazijn. Daar wordt je haar erg zacht van. Moet er nog wel bijzeggen dat her wel de rode tinden in je haar naar boven haalt en als je krullen hebt, gaan ze iets meer krullen (wat bij mij helaas niet gebeurde).
Bedankt voor de tip. Maar dat moet wel een niet zo aangename geur geven.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik weet niet of her werkt bij baarden, maar ik was mijn haar wel eens met (zelfgemaakte) appelazijn. Daar wordt je haar erg zacht van. Moet er nog wel bijzeggen dat her wel de rode tinden in je haar naar boven haalt en als je krullen hebt, gaan ze iets meer krullen (wat bij mij helaas niet gebeurde).
Arganolie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Maar dat moet wel een niet zo aangename geur geven.Ik was meer op zoek naar iets dat je na het douchen als extra verzorging kunt gebruiken.
De geur blijft niet hangen. Als je het goed uitspoelt is de geur weg wanneer je haar droog is!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Maar dat moet wel een niet zo aangename geur geven.Ik was meer op zoek naar iets dat je na het douchen als extra verzorging kunt gebruiken.
Hielp bij mij wel. Maar ik hield t niet vol. Was gewoon te lui het constant in te smeren. :pquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, gebruik ik ook. Ruikt inderdaad heel lekker, maar echt zacht wordt het bij mij niet..
Waar heb jij het gehaald? Ik heb twee verschillende. 1 van de Tuinen en 1 uit Turkije. Die uit Turkije is het fijnst en echt puur volgens mij. Die ruikt ook het lekkerst.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hielp bij mij wel. Maar ik hield t niet vol. Was gewoon te lui het constant in te smeren. :p
Baardoliequote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Arcadia, heb jij ervaring met baardolie of iets vergelijkbaars (om het zachter en gezonder te maken)?
quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
De geur blijft niet hangen. Als je het goed uitspoelt is de geur weg wanneer je haar droog is!
Het mag wel wat lekker ruiken, inderdaad.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Baardolie
Jojoba olie kan ook, maar dat stinkt.
Jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:15 schreef zarGon het volgende:
Krijgen jullie ook oranjegekleurde haren bij jullie baard? (Niet meteen bij de stoppelbaard al, maar na een week bijvoorbeeld.)
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Apart geval jij. Je Turkse nationaliteit opgeven omdat je weinig hebt met het land maar tegelijkertijd je zo druk maken om de gebeurtenissen in datzelfde land dat je bereid bent om vanuit NL naar Turkije te vliegen om daar mee te doen aan protesten.
Neequote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:15 schreef zarGon het volgende:
Krijgen jullie ook oranjegekleurde haren bij jullie baard? (Niet meteen bij de stoppelbaard al, maar na een week bijvoorbeeld.)
Hoe durf je aan mijn verkaasdheid te twijfelen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:25 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Just for the record, jij was toch 'verkaasd'?
De Tuinen idd... maar loop steeds te kloten met mn haar. Heb besloten het niet zacht te willen. Dan is haar onhandelbaarquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Waar heb jij het gehaald? Ik heb twee verschillende. 1 van de Tuinen en 1 uit Turkije. Die uit Turkije is het fijnst en echt puur volgens mij. Die ruikt ook het lekkerst.
Ook door mij?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Ze moeten gewoon afblijven van mijn Constantinopel!
![]()
Ik kan wel blijven roepen dat ik niks met dat land heb, maar dat is gewoon niet waar.
Ik neem overigens wel vaker deel aan protestacties.Als jullie eens weten aan welke protestactie ik meer dan een decennium geleden heb deelgenomen word ik hier levend verbrand denk ik.
Barbaros afstammelingen hier zoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:15 schreef zarGon het volgende:
Ja, (donker)blond. Bij veel mannen heeft de baard vaak ook een iets lichtere tint dan het hoofdhaar omdat het vaak wat hardere haren zijn. Een ginger collega liet een tijd geleden zijn baard staan; dat was echt knalrood vergeleken met zijn hoofdhaar. Wel een vreemd effect.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:15 schreef zarGon het volgende:
Je moet je baard sowieso af en toe hier en daar bijknippen en verzorgen; anders lijk ik net een terrorist. Dus die 2 minuten extra om er olie in te doen, zal niet echt een moeite zijn, denk ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hielp bij mij wel. Maar ik hield t niet vol. Was gewoon te lui het constant in te smeren. :p
Hmm.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De Tuinen idd... maar loop steeds te kloten met mn haar. Heb besloten het niet zacht te willen. Dan is haar onhandelbaar
Heel fok weet wie ik benquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hmm.Ik vergeet de olie steeds. Als het effect zou hebben zou ik het wel gebruiken.
Heb jij krullen?
Hoelang is jouw baard? je hebt een maskerspul van Henna. Maakt het super zacht.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, (donker)blond. Bij veel mannen heeft de baard vaak ook een iets lichtere tint dan het hoofdhaar omdat het vaak wat hardere haren zijn. Een ginger collega liet een tijd geleden zijn baard staan; dat was echt knalrood vergeleken met zijn hoofdhaar. Wel een vreemd effect.
[..]
Je moet je baard sowieso af en toe hier en daar bijknippen en verzorgen; anders lijk ik net een terrorist. Dus die 2 minuten extra om er olie in te doen, zal niet echt een moeite zijn, denk ik.![]()
lang, hihihi.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ambi?Ik heb je foto wel eens gezien dan, maar weet echt niet meer hoe je eruit zag.
Langquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ambi?Ik heb je foto wel eens gezien dan, maar weet echt niet meer hoe je eruit zag.
Momenteel deze lengte ongeveer. Nee, ik ga niet aan maskerspullen ofzo beginnen; dat is weer iets te veel werk (en metroseksueel).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoelang is jouw baard? je hebt een maskerspul van Henna. Maakt het super zacht.
Kan jammer genoeg niet deelnemenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:25 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Just for the record, jij was toch 'verkaasd'?
[..]
@PWF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kan jammer genoeg niet deelnemen.
Is het leg day of 2 days after?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De dag erop.. Omg.
![]()
Nee je smeert erop en klaar. Bir bakayimmi sonra?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Momenteel deze lengte ongeveer. Nee, ik ga niet aan maskerspullen ofzo beginnen; dat is weer iets te veel werk (en metroseksueel).
Dm deze shit dannnnnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Had je een paar maanden terug nog geappt, samen met IPA34 (?), en gewoon niet reageren, hè.
Leg dayquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Is het leg day of 2 days after?De dag erop.. Omg.
Ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:15 schreef zarGon het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kan jammer genoeg niet deelnemen.
Volgens mij hebben zargon en jij mij verkeerd begrepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met "@PWF" doelde ik op TT hehe
Ik weetquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:47 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Volgens mij hebben zargon en jij mij verkeerd begrepen.![]()
Met "@PWF" doelde ik op TT hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |