Neequote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:15 schreef zarGon het volgende:
Krijgen jullie ook oranjegekleurde haren bij jullie baard? (Niet meteen bij de stoppelbaard al, maar na een week bijvoorbeeld.)
Hoe durf je aan mijn verkaasdheid te twijfelen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:25 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Just for the record, jij was toch 'verkaasd'?
De Tuinen idd... maar loop steeds te kloten met mn haar. Heb besloten het niet zacht te willen. Dan is haar onhandelbaarquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Waar heb jij het gehaald? Ik heb twee verschillende. 1 van de Tuinen en 1 uit Turkije. Die uit Turkije is het fijnst en echt puur volgens mij. Die ruikt ook het lekkerst.
Ook door mij?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Ze moeten gewoon afblijven van mijn Constantinopel!
![]()
Ik kan wel blijven roepen dat ik niks met dat land heb, maar dat is gewoon niet waar.
Ik neem overigens wel vaker deel aan protestacties.Als jullie eens weten aan welke protestactie ik meer dan een decennium geleden heb deelgenomen word ik hier levend verbrand denk ik.
Barbaros afstammelingen hier zoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:15 schreef zarGon het volgende:
Krijgen jullie ook oranjegekleurde haren bij jullie baard? (Niet meteen bij de stoppelbaard al, maar na een week bijvoorbeeld.)
Ja, (donker)blond. Bij veel mannen heeft de baard vaak ook een iets lichtere tint dan het hoofdhaar omdat het vaak wat hardere haren zijn. Een ginger collega liet een tijd geleden zijn baard staan; dat was echt knalrood vergeleken met zijn hoofdhaar. Wel een vreemd effect.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:15 schreef zarGon het volgende:
Je moet je baard sowieso af en toe hier en daar bijknippen en verzorgen; anders lijk ik net een terrorist. Dus die 2 minuten extra om er olie in te doen, zal niet echt een moeite zijn, denk ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hielp bij mij wel. Maar ik hield t niet vol. Was gewoon te lui het constant in te smeren. :p
Hmm.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De Tuinen idd... maar loop steeds te kloten met mn haar. Heb besloten het niet zacht te willen. Dan is haar onhandelbaar
Heel fok weet wie ik benquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hmm.Ik vergeet de olie steeds. Als het effect zou hebben zou ik het wel gebruiken.
Heb jij krullen?
Hoelang is jouw baard? je hebt een maskerspul van Henna. Maakt het super zacht.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, (donker)blond. Bij veel mannen heeft de baard vaak ook een iets lichtere tint dan het hoofdhaar omdat het vaak wat hardere haren zijn. Een ginger collega liet een tijd geleden zijn baard staan; dat was echt knalrood vergeleken met zijn hoofdhaar. Wel een vreemd effect.
[..]
Je moet je baard sowieso af en toe hier en daar bijknippen en verzorgen; anders lijk ik net een terrorist. Dus die 2 minuten extra om er olie in te doen, zal niet echt een moeite zijn, denk ik.![]()
lang, hihihi.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ambi?Ik heb je foto wel eens gezien dan, maar weet echt niet meer hoe je eruit zag.
Langquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ambi?Ik heb je foto wel eens gezien dan, maar weet echt niet meer hoe je eruit zag.
Momenteel deze lengte ongeveer. Nee, ik ga niet aan maskerspullen ofzo beginnen; dat is weer iets te veel werk (en metroseksueel).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoelang is jouw baard? je hebt een maskerspul van Henna. Maakt het super zacht.
Kan jammer genoeg niet deelnemenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:25 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Just for the record, jij was toch 'verkaasd'?
[..]
Heb even gekeken wie er allemaal gaan. Geen potentiële "prins op het witte paard"materiaal, dus ga niet![]()
@PWF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kan jammer genoeg niet deelnemen.
Is het leg day of 2 days after?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De dag erop.. Omg.
![]()
Nee je smeert erop en klaar. Bir bakayimmi sonra?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Momenteel deze lengte ongeveer. Nee, ik ga niet aan maskerspullen ofzo beginnen; dat is weer iets te veel werk (en metroseksueel).
Dm deze shit dannnnnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Had je een paar maanden terug nog geappt, samen met IPA34 (?), en gewoon niet reageren, hè.
Leg dayquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Is het leg day of 2 days after?De dag erop.. Omg.
Ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:15 schreef zarGon het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kan jammer genoeg niet deelnemen.
Volgens mij hebben zargon en jij mij verkeerd begrepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met "@PWF" doelde ik op TT hehe
Ik weetquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:47 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Volgens mij hebben zargon en jij mij verkeerd begrepen.![]()
Met "@PWF" doelde ik op TT hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |