Niet zo doen, kan ik ook niks aan doen.quote:
That's nastyquote:
Neye? Je hoeft het voor mij niet te onderzoeken, hoor, sagol.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee je smeert erop en klaar. Bir bakayimmi sonra?
quote:
Wat, marathon?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Niet zo doen, kan ik ook niks aan doen.
Ga je mee hardlopen?
Nee, gewoon nu.Overigens heb ik wel een talibanbaard als ikniet op tijd hars.Magnificent, gebruik kokosolie.quote:
Nee, maar het klinkt al lekkerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:54 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand weleens oreo cheesecake gemaakt?
Nein, succesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee, gewoon nu.Overigens heb ik wel een talibanbaard als ikniet op tijd hars.Magnificent, gebruik kokosolie.
Bedankt. Net een wokschotel nu, met al die verschillende tips (appel, jojoba, argan, kokos).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee, gewoon nu.Overigens heb ik wel een talibanbaard als ikniet op tijd hars.Magnificent, gebruik kokosolie.
Heb je wel eens pumpkin pie gegeten? Ik ben benieuwd hoe dat smaakt. Zier er lekker uit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:54 schreef Bortecinem het volgende:
Moet dat nou! Precies wanneer ik aan het cutten benquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt. Net een wokschotel nu, met al die verschillende tips (appel, jojoba, argan, kokos).
[..]
Heb je wel eens pumpkin pie gegeten? Ik ben benieuwd hoe dat smaakt. Zier er lekker uit.
[ afbeelding ]
Er staat er nu een in de oven. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nee, maar het klinkt al lekker
Ja. fucking lekker. Google op Marsha nog wat cheesecakesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:54 schreef Bortecinem het volgende:
Zal ik doennnnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. fucking lekker. Google op Marsha nog wat cheesecakes
wel 100% geen toevoegingen. Insmeren en even laten. Als je Googlet, kun je veel goede resultaten vinden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt. Net een wokschotel nu, met al die verschillende tips (appel, jojoba, argan, kokos).
[..]
Heb je wel eens pumpkin pie gegeten? Ik ben benieuwd hoe dat smaakt. Zier er lekker uit.
[ afbeelding ]
Pumpkin pie cheesecake...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:00 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Moet dat nou! Precies wanneer ik aan het cutten ben
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wel 100% geen toevoegingen. Insmeren en even laten. Als je Googlet, kun je veel goede resultaten vinden.
ik ga nu zweten
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Crip
Allochtonen be like: Wollah rachid ik ga je wahed hoek geve als je nog een keer oogcontact maakt met de cassiere.
Kwam je toevallig tegen.
Hhhhhhhhhhhhhhhhhh gaaa!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oh. Ik was haar ook al 2 keer tegengekomen![]()
Zij is echt overal. Wat een criip.
Ja ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:54 schreef Bortecinem het volgende:
Afiyet olsun! Doe je foto maken?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er staat er nu een in de oven. Ben benieuwd.
TM, neeee maar ben er ook echt benieuwd naar.
quote:
Yeahquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Gebakken! Mijn voorkeur gaat sowieso uit naar gebakken cheesecakes <3
9/10 zou raken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:08 schreef Crip het volgende:
Even tussendoor, is mijn character niet schattig?![]()
[ afbeelding ]
Nee, anime is ook voor impotente Jappen die creamen op octopussen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:08 schreef Crip het volgende:
Even tussendoor, is mijn character niet schattig?![]()
[ afbeelding ]
Niet zo lang. Ben al maanden gestopt geweest. Maar 3 km.quote:
Dit is niet eens 's een anime maar een southpark characterquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee, anime is ook voor impotente Jappen die creamen op octopussen.
ongeschoold schoftquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit is niet eens 's een anime maar een southpark character![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duhquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit is niet eens 's een anime maar een southpark character![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
That's my lovely pirate <3quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:49 schreef Arcadia het volgende:
@Crip nee niet gespeeld, ik ga eens torrenten
Please call me: Quibi D muffyquote:
Waarvoor is de Muffyquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Please call me: Quibi D muffy
Een wandeling dusquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Niet zo lang. Ben al maanden gestopt geweest. Maar 3 km.
Achter elkaar? Netjesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Niet zo lang. Ben al maanden gestopt geweest. Maar 3 km.
fart king since 1993quote:
Dat doet men slapendquote:
Leuk voor jequote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dat doet men slapend
vandaag nog 17,5 precies gerend.
Mijn zus dacht dat 5 km veel was, toen liet ik haar 16km zien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Leuk voor jeIk ben trots op mezelf.
Het duurt wel even tot ik aan de 16 kom..moet opbouwen. Wat eet jij voor je weggaat?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn zus dacht dat 5 km veel was, toen liet ik haar 16km zien.
Hield ze goed vol tho.
laatste km jogde ze als een zombie
Meestal ren ik met een lege maagquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het duurt wel even tot ik aan de 16 kom..moet opbouwen. Wat eet jij voor je weggaat?
Ben je al begonnen met fietsen, luie.quote:
Ik ga ook weer beginnen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn zus dacht dat 5 km veel was, toen liet ik haar 16km zien.
Hield ze goed vol tho.
laatste km jogde ze als een zombie
Je hebt geen brandstof als je op lege maag gaat?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Meestal ren ik met een lege maag![]()
Maar als ik moe ben neem ik soms een cafeïne pilletje.
Doen!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je al begonnen met fietsen, luie.
[..]
Ik ga ook weer beginnen.
's Ochtends wanneer je net wakker bent zit je vol energie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je hebt geen brandstof als je op lege maag gaat?
Nee. In de lente ofzoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je al begonnen met fietsen, luie.
[..]
Ik ga ook weer beginnen.
S' morgens moet ik klaar maken voor werk. Geen tijd dan hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:30 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Doen!kunnen we samen rennen voor Jfm
[..]
's Ochtends wanneer je net wakker bent zit je vol energie.
Geilheid = energie
Ik ga binnenkort verhuizen en fiets dan 40 minuten ipv 60 minuten. Moet dat compenseren. Ja, ga nog een beetje afvallen en daarna begin ik. Ahum ahumquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee. In de lente ofzo
Oh nu wil je beginnen! Vorige keer zei je iets met vet en schudden. Ik luister trouwens naar hiphop als ik ren
Ik koop deze week skates. Wil dat ook weer doen. Strakke benen baby.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort verhuizen en fiets dan 40 minuten ipv 60 minuten. Moet dat compenseren. Ja, ga nog een beetje afvallen en daarna begin ik. Ahum ahum
Echt gedisciplineerd ben je, hoe laat sta je op?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:30 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Doen!kunnen we samen rennen voor Jfm
[..]
's Ochtends wanneer je net wakker bent zit je vol energie.
Geilheid = energie
Ja ik wil het ook, maar wil niet alleen skaten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik koop deze week skates. Wil dat ook weer doen. Strakke benen baby.
Heb je niemand die meekan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja ik wil het ook, maar wil niet alleen skaten.
Lijkt me wel lekker n de zomer.
Ga gewoon alleen Stim. Ga je nou echt jezelf beperken in je willen omdat niemand meewil? Come on.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik durf wel alleenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga gewoon alleen Stim. Ga je nou echt jezelf beperken in je willen omdat niemand meewil? Come on.
Ziet er niet uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik probeer me in te beelden hoe 1,85 m op rolschaatsen eruit ziet. Maar gewoon schijt hebben en gaan natuurlijk.
Eerder opstaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
S' morgens moet ik klaar maken voor werk. Geen tijd dan hoor.
Fuck no, ik sta al heel vroeg op. Doe jij dat wel ?quote:
Ik luister van alles, meestal 1 hour+ electro house music.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee. In de lente ofzo
Oh nu wil je beginnen! Vorige keer zei je iets met vet en schudden. Ik luister trouwens naar hiphop als ik ren
Zij woont niet thuisquote:
verschilt 5-8 uur maar als ik niet kan doe ik het gewoon na schoolquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Echt gedisciplineerd ben je, hoe laat sta je op?
Alleen is 't best. Eigen tempo aanhouden en bevorderen.quote:
Placebo is baas boven baas. Die ga ik onthouden voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik luister van alles, meestal 1 hour+ electro house music.
Her en der Hip hop,
en soms Placebo.
's Ochtends heb ik meestal uithoudingsvermogen, (cardio)quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:52 schreef Stimorol- het volgende:
's morgens opstaan en sporten is wel lekker hoor. Maar niet zo lekker als 's avonds in het donker rennen.
Banaan!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het duurt wel even tot ik aan de 16 kom..moet opbouwen. Wat eet jij voor je weggaat?
Met koptelefoon? Oortjes blijven bij mij nooit zitten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik luister van alles, meestal 1 hour+ electro house music.
Her en der Hip hop,
en soms Placebo.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
's Ochtends heb ik meestal uithoudingsvermogen, (cardio)
Terwijl ik s' avonds vooral explosief ben. (kracht)
Ohoh, en als je heel snel bent raad ik nightcore aanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Placebo is baas boven baas. Die ga ik onthouden voor de volgende keer.
Die oortjes van samsung.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Banaan!
[..]
Met koptelefoon? Oortjes blijven bij mij nooit zitten.
Ik heb normaal ook banaan. Maar vandaag waren ze té groen. Dus moest broodje pindakaas smeren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Banaan!
[..]
Zonder ook maar even te stoppen? Wat is je hartslag?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dat doet men slapend
vandaag nog precies 17,5KM gerend.
Ik gebruik deze:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Banaan!
[..]
164 meestalquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zonder ook maar even te stoppen? Wat is je hartslag?
Na 7KM/45 minuten gaat het mij vervelen en stop ik terwijl het fysiek nog wel langer zou moeten kunnen
Het is maar goed dat ik al een tijd geen TV meer kijk..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-tijdje-kent.dhtml
Wat een mongolen.
Sapik ya bunlar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik al een tijd geen TV meer kijk..
Je moet van die oortjes nemen die je kunt vastzetten aan de achterkant van je oor. Normale oortjes blijven noooooooit zitten bij mij, zelfs niet als ik niet beweeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Banaan!
[..]
Placebo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Placebo is baas boven baas. Die ga ik onthouden voor de volgende keer.
Ik zal voor de volgende keer zoeken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Placebo.![]()
Maar je moet Boaz van de Beatz luisteren tijdens het sporten.
Bij mij ook totaal niet. Ik hoef maar mijn hoofd te draaien...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je moet van die oortjes nemen die je kunt vastzetten aan de achterkant van je oor. Normale oortjes blijven noooooooit zitten bij mij, zelfs niet als ik niet beweeg.
http://www.shuttle-run-test.nl/Shuttle-Run-Test-MP3-met-muziekquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Kun je niet ergens dat bandje van de shuttle run op de middelbare school downloaden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |