verschilt 5-8 uur maar als ik niet kan doe ik het gewoon na schoolquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Echt gedisciplineerd ben je, hoe laat sta je op?
Alleen is 't best. Eigen tempo aanhouden en bevorderen.quote:
Placebo is baas boven baas. Die ga ik onthouden voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik luister van alles, meestal 1 hour+ electro house music.
Her en der Hip hop,
en soms Placebo.
's Ochtends heb ik meestal uithoudingsvermogen, (cardio)quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:52 schreef Stimorol- het volgende:
's morgens opstaan en sporten is wel lekker hoor. Maar niet zo lekker als 's avonds in het donker rennen.
Banaan!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het duurt wel even tot ik aan de 16 kom..moet opbouwen. Wat eet jij voor je weggaat?
Met koptelefoon? Oortjes blijven bij mij nooit zitten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik luister van alles, meestal 1 hour+ electro house music.
Her en der Hip hop,
en soms Placebo.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
's Ochtends heb ik meestal uithoudingsvermogen, (cardio)
Terwijl ik s' avonds vooral explosief ben. (kracht)
Ohoh, en als je heel snel bent raad ik nightcore aanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Placebo is baas boven baas. Die ga ik onthouden voor de volgende keer.
Die oortjes van samsung.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Banaan!
[..]
Met koptelefoon? Oortjes blijven bij mij nooit zitten.
Ik heb normaal ook banaan. Maar vandaag waren ze té groen. Dus moest broodje pindakaas smeren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Banaan!
[..]
Zonder ook maar even te stoppen? Wat is je hartslag?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dat doet men slapend
vandaag nog precies 17,5KM gerend.
Ik gebruik deze:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Banaan!
[..]
164 meestalquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zonder ook maar even te stoppen? Wat is je hartslag?
Na 7KM/45 minuten gaat het mij vervelen en stop ik terwijl het fysiek nog wel langer zou moeten kunnen
Het is maar goed dat ik al een tijd geen TV meer kijk..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-tijdje-kent.dhtml
Wat een mongolen.
Sapik ya bunlar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik al een tijd geen TV meer kijk..
Je moet van die oortjes nemen die je kunt vastzetten aan de achterkant van je oor. Normale oortjes blijven noooooooit zitten bij mij, zelfs niet als ik niet beweeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Banaan!
[..]
Placebo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Placebo is baas boven baas. Die ga ik onthouden voor de volgende keer.
Ik zal voor de volgende keer zoeken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Placebo.![]()
Maar je moet Boaz van de Beatz luisteren tijdens het sporten.
Bij mij ook totaal niet. Ik hoef maar mijn hoofd te draaien...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je moet van die oortjes nemen die je kunt vastzetten aan de achterkant van je oor. Normale oortjes blijven noooooooit zitten bij mij, zelfs niet als ik niet beweeg.
http://www.shuttle-run-test.nl/Shuttle-Run-Test-MP3-met-muziekquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Kun je niet ergens dat bandje van de shuttle run op de middelbare school downloaden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |