Het duurt wel even tot ik aan de 16 kom..moet opbouwen. Wat eet jij voor je weggaat?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn zus dacht dat 5 km veel was, toen liet ik haar 16km zien.
Hield ze goed vol tho.
laatste km jogde ze als een zombie
Meestal ren ik met een lege maagquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het duurt wel even tot ik aan de 16 kom..moet opbouwen. Wat eet jij voor je weggaat?
Ben je al begonnen met fietsen, luie.quote:
Ik ga ook weer beginnen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn zus dacht dat 5 km veel was, toen liet ik haar 16km zien.
Hield ze goed vol tho.
laatste km jogde ze als een zombie
Je hebt geen brandstof als je op lege maag gaat?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Meestal ren ik met een lege maag![]()
Maar als ik moe ben neem ik soms een cafeïne pilletje.
Doen!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je al begonnen met fietsen, luie.
[..]
Ik ga ook weer beginnen.
's Ochtends wanneer je net wakker bent zit je vol energie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je hebt geen brandstof als je op lege maag gaat?
Nee. In de lente ofzoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je al begonnen met fietsen, luie.
[..]
Ik ga ook weer beginnen.
S' morgens moet ik klaar maken voor werk. Geen tijd dan hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:30 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Doen!kunnen we samen rennen voor Jfm
[..]
's Ochtends wanneer je net wakker bent zit je vol energie.
Geilheid = energie
Ik ga binnenkort verhuizen en fiets dan 40 minuten ipv 60 minuten. Moet dat compenseren. Ja, ga nog een beetje afvallen en daarna begin ik. Ahum ahumquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee. In de lente ofzo
Oh nu wil je beginnen! Vorige keer zei je iets met vet en schudden. Ik luister trouwens naar hiphop als ik ren
Ik koop deze week skates. Wil dat ook weer doen. Strakke benen baby.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort verhuizen en fiets dan 40 minuten ipv 60 minuten. Moet dat compenseren. Ja, ga nog een beetje afvallen en daarna begin ik. Ahum ahum
Echt gedisciplineerd ben je, hoe laat sta je op?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:30 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Doen!kunnen we samen rennen voor Jfm
[..]
's Ochtends wanneer je net wakker bent zit je vol energie.
Geilheid = energie
Ja ik wil het ook, maar wil niet alleen skaten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik koop deze week skates. Wil dat ook weer doen. Strakke benen baby.
Heb je niemand die meekan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja ik wil het ook, maar wil niet alleen skaten.
Lijkt me wel lekker n de zomer.
Ga gewoon alleen Stim. Ga je nou echt jezelf beperken in je willen omdat niemand meewil? Come on.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik durf wel alleenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga gewoon alleen Stim. Ga je nou echt jezelf beperken in je willen omdat niemand meewil? Come on.
Ziet er niet uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik probeer me in te beelden hoe 1,85 m op rolschaatsen eruit ziet. Maar gewoon schijt hebben en gaan natuurlijk.
Eerder opstaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
S' morgens moet ik klaar maken voor werk. Geen tijd dan hoor.
Fuck no, ik sta al heel vroeg op. Doe jij dat wel ?quote:
Ik luister van alles, meestal 1 hour+ electro house music.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee. In de lente ofzo
Oh nu wil je beginnen! Vorige keer zei je iets met vet en schudden. Ik luister trouwens naar hiphop als ik ren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |