Wel vroeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
Uff ik ga maar slapen
/haataanochtenddienst
Ik moet om 4 uur weer op.quote:
Heb je al een baardquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:59 schreef JanPiraat het volgende:
wolleh pijnnn in mn knokkels wanneer ik jullie kaken breek als twijgjesxxx de Jan
Sterkte dan en kolay gelsin. Ik voel met je mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik moet om 4 uur weer op.
En ik heb collega's die hun bek niet kunnen houden en perse sociaal moeten doen zo vroeg in de ochtend. Ik heb tenminste een paar uur slaap nodig om dat te kunnen handelen.
Ik heb geen flauw idee hoe ik eruit zie zonder baard zolang ben ik al trotse drager :c durf niet meer te scherenquote:
Ik durf me ook niet meer te scheren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe ik eruit zie zonder baard zolang ben ik al trotse drager :c durf niet meer te scheren
Als je baard kort is, dan hoeft het niet. Gewoon conditioner gebruikenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Arcadia, heb jij ervaring met baardolie of iets vergelijkbaars (om het zachter en gezonder te maken)?
Nee. Ik weet wel dat het genetisch is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:15 schreef zarGon het volgende:
Krijgen jullie ook oranjegekleurde haren bij jullie baard? (Niet meteen bij de stoppelbaard al, maar na een week bijvoorbeeld.)
Nope, maar jouw baard is ook niet zo lang atm, dat heb je nog niet nodigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Arcadia, heb jij ervaring met baardolie of iets vergelijkbaars (om het zachter en gezonder te maken)?
Je moet het ook niet willen, want je huid gaat er alleen van ontsteken, als de olie op je huid terecht komt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nope, maar jouw baard is ook niet zo lang atm, dat heb je nog niet nodig
Dat is wat ze op pastirma doen. En ja, je gaat er van stinken!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:21 schreef expans het volgende:
Kennen jullie çemen?
Ekşi zegt;
çemen yerseniz 5 gün çemen kokarsınız. şakası yoktur bu yiyeceğin. kimseyi affetmez. çemen yiyen herkes hayvan gibi çemen kokar.. heryeriniz hem de.. bütün vücut salgılarınız çemen kokar..ben severim..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |