SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door seto op 09-03-2014 03:08:46 ]
zwaar underrated idd, de setting was dopequote:Op zondag 9 maart 2014 02:52 schreef seto het volgende:
[..]
yesss
niet zo goed als de eerste maar wel underrated imo
avp heb ik niet eens gekeken, wil ik mezelf niet aandoenquote:Op zondag 9 maart 2014 02:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zwaar underrated idd, de setting was dope
avp e.d ben ik minder te spreken over.. franchise verkrachting imho
helden filmquote:Op zondag 9 maart 2014 03:00 schreef seto het volgende:
toch maar de man van de TT als mascotte gezet
bunch of slack-jawed faggots
Tsja, chicks know guys who like chicks with dicks nomsayin' ?quote:Op zondag 9 maart 2014 03:25 schreef Sapstengel het volgende:
Een vriendin zei, zonder dat ik het ooit over shemales heb gehad met haar: "ja ik zag laatst een gast op tv met een shemale vriendin, zo zie ik jou opzich ook wel voor me"
Hoezo creepyquote:Op zondag 9 maart 2014 03:30 schreef Drinky het volgende:
[..]
Tsja, chicks know guys who like chicks with dicks nomsayin' ?
Rare fetisj wel maar denk dat ik dima toch meer creepy vind
quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 02:50 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Replace gymchick svp.SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Niet door mij.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Toen ik dat 2 jaar terug zei in de BB-reeks werd ik uitgemaakt voor OCD-patient
Nu de gymchick nog.quote:
Gewoon deloaden en doortrainenquote:
Heeft iemand een goeie pic van zijn wielen om hier tegen over te zetten?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:21 schreef Hamilcar het volgende:
[ afbeelding ]
.. de versnelling van m'n fiets is al een tijdje kapot en staat vast in de zwaarste stand .. het resultaat mag er zijn![]()
Haha holy shit. Gevalletje tegenovergestelde muscle dysmorphia.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heeft iemand een goeie pic van zijn wielen om hier tegen over te zetten?![]()
Lekker wijfquote:Op zondag 9 maart 2014 10:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Pics van mijn wielen in vorige deel bro, srs.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Link ff zit mobiel. Wil fappen op je Zeus wheels.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Pics van mijn wielen in vorige deel bro, srs.
ONZ / [DE GYM #375] fathank met paperquote:Op zondag 9 maart 2014 11:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Link ff zit mobiel. Wil fappen op je Zeus wheels.
jaquote:Op zondag 9 maart 2014 10:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Lol vieze pheggotquote:Op zondag 9 maart 2014 11:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ONZ / [DE GYM #375] fathank met paper
ahaha
quote:Op zondag 9 maart 2014 10:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan gaat Etha mij straks stalken over hoeveel pindakaas die moet eten om net zo groot te worden als deze 1,94 masterracequote:Op zondag 9 maart 2014 12:17 schreef JackieBrown het volgende:
Oh huh hoe kan ik m nog wel zien dan
Geef jullie nrs maar dan app ik m wel even
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb gestuurd in DMquote:Op zondag 9 maart 2014 12:17 schreef JackieBrown het volgende:
Oh huh hoe kan ik m nog wel zien dan
Geef jullie nrs maar dan app ik m wel even
quote:Op zondag 9 maart 2014 12:17 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb opgegeven06-98?? Wat is dat voor provider danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
simyo; mijn burner tel.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
06-98?? Wat is dat voor provider dan
Ik stuur je een foto van ons samen als jij een foto van Etha en jou stuurtquote:
Discreet is my middle namequote:Op zondag 9 maart 2014 12:23 schreef Montelly het volgende:
Jacky mijn nr in je dm, graag discreet mee omgaan
Das beter. Ik zet sap gewoon onder de naam die ik van hem verwacht. Valentijn denk ik, of Maurits.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:28 schreef Klokov het volgende:
Je mag me ook onder mijn voornaam Dmitry neerzetten hoor
Jackie hè, dat moet even inzinken.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lees dat nummer van Dima eens achterstevoren.
Willem is je eerste?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alexander is mijn 2e naam lol, dus bijna goed.
Een extra pak slaag op zo'n speciale dag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
waarom app je niet?quote:
Blijft wonderbaarlijkquote:
Dat is een kerelquote:Op zondag 9 maart 2014 13:47 schreef Curlbrah het volgende:
Zie die sapchick er achter dr naar haar kijken dan.
Maak jij ff de gym app aan dan?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:26 schreef JackieBrown het volgende:
Wel een aparte contactenlijst zo; dima -
Montelly -
Sapstengel -
Klokov -
Lel. Heb alleen e-contacten. Zelfs een e-bf. I am sadness.
lijkt me serieus wel gezellig maarja, telefoonnummers, profielpicjes, komt allemaal wel wat dichtbij he danquote:
Je hoeft elkaars levensverhaal niet te delen oidquote:Op zondag 9 maart 2014 13:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lijkt me serieus wel gezellig maarja, telefoonnummers, profielpicjes, komt allemaal wel wat dichtbij he dan
Nee da's waar, gewoon picjes van eten delen, picjes van squatracks en gyms enzo, welke smaak whey, progressie dit dat.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:57 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Je hoeft elkaars levensverhaal niet te delen oid
quote:Op zondag 9 maart 2014 13:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lijkt me serieus wel gezellig maarja, telefoonnummers, profielpicjes, komt allemaal wel wat dichtbij he dan
Karig vriendschapscirkeltjequote:Op zondag 9 maart 2014 13:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wordt allemaal heel vaag idd
waar zouden wij komen JB?quote:
Komt omdat adsense anders kapt met advertenties en geen adsense » geen FOK.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:08 schreef Montelly het volgende:
Jongens mijn "teen" kiekjes van paar pagina's terug zijn goed voor een BAN, let op wat je voortaan post, ook gymchicks die "te bloot" zijn is niet gewenst ook al zijn ze een sport aan het uitoefenen.
B&H / Lekkerste Konten - Deel 8 - Zwoele nachten wat hier staat kan natuurlijk weer wel.
smooth en doch direct.quote:
FOK bestond al lang voordat adsense uitkwam.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:20 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Komt omdat adsense anders kapt met advertenties en geen adsense » geen FOK.
In B&H staat dat uit dus daarom mag het daar wel.anyhow, zo is het mij verteld
Hee fixer goed dat jij er nog wel bent, vriend. Wij starten onze eigen groepswhatsapp wel.quote:
one and one, we have lots of fun:quote:Op zondag 9 maart 2014 14:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hee fixer goed dat jij er nog wel bent, vriend. Wij starten onze eigen groepswhatsapp wel.
lol veel plezier met jullie LOSERappquote:Op zondag 9 maart 2014 14:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hee fixer goed dat jij er nog wel bent, vriend. Wij starten onze eigen groepswhatsapp wel.
wat je zegt ben jezelfquote:Op zondag 9 maart 2014 14:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol veel plezier met jullie LOSERapp
losers
eerst ff toelatingsexamen doen.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:38 schreef stoeltafel het volgende:
Mag k ook in groepsapp, naar wie moet k me nummer dm'en
Ajax, zo 3 punten ajn
Kan mezelf niet tot beweging motiveren.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:49 schreef stoeltafel het volgende:
Lol
Pm verzonden
Waarom zit iedereen allemaal binnen? Veels te mooi weer.
Eerst FF Ajax kijken n dan hardlopen
ik zit in de zon, met de laptopquote:Op zondag 9 maart 2014 14:49 schreef stoeltafel het volgende:
Lol
Pm verzonden
Waarom zit iedereen allemaal binnen? Veels te mooi weer.
Eerst FF Ajax kijken n dan hardlopen
quote:Op zondag 9 maart 2014 14:38 schreef stoeltafel het volgende:
Mag k ook in groepsapp, naar wie moet k me nummer dm'en
Ajax, zo 3 punten ajn
quote:Op zondag 9 maart 2014 15:06 schreef G.R.S. het volgende:
fuck benchpress man. kakoefening
ooh, zo'n groepsapp lijkt me ook wel gezellig![]()
quote:Op zondag 9 maart 2014 12:17 schreef Dimachaerus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kan wss net met moeite de stang omhoog krijgen. Whehehe.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarom?
En als vrouw moet je geen BP doen natuurlijk dan gaan je tieten weg #broscience
ik bel je dadelijk bbyquote:
Ik blijf hangen rond de 25 - 30 kilo. Meer wilt maar niet lukkenquote:Op zondag 9 maart 2014 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarom?
Heb je al geprobeerd om met dumbells of in de smith machine te benchen?quote:Op zondag 9 maart 2014 15:40 schreef G.R.S. het volgende:
Ik blijf hangen rond de 25 - 30 kilo. Meer wilt maar niet lukken
Mjah vooruitgang op BP is wel lastiger ja. Veel benchen helpt vooral.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik blijf hangen rond de 25 - 30 kilo. Meer wilt maar niet lukken
Ik doe ook incline dumbbell press. Smith machine heb ik nog niet gedaan nee. Misschien bench dumbbell press ipv barbell doen?quote:Op zondag 9 maart 2014 15:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om met dumbells of in de smith machine te benchen?
srs.
Het is wel frustrerend. Maarja, incline dumbbell press gaat juist wel goed.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah vooruitgang op BP is wel lastiger ja. Veel benchen helpt vooral.
En form, bar path en ademhaling.
Check dat nummer bro.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben je dit?
https://www.facebook.com/tanja.petrovic.739
Dumbell press kan wel ja, maar wat ik zelf merk is dat vaker benchpress helpt. Ik zocht eerst altijd naar assistance en deed meer triceps of juist incline/decline.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:45 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik doe ook incline dumbbell press. Smith machine heb ik nog niet gedaan nee. Misschien bench dumbbell press ipv barbell doen?
[..]
Het is wel frustrerend. Maarja, incline dumbbell press gaat juist wel goed.
Whaha ja misschien wel, maarja het helpt.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:04 schreef Weissman het volgende:
Smolov cycle is wat te zwaar vind je niet ?
Dima, lijkt een film meisje iets voor jou?, samen film kijken of naar de film gaan, met een meisje durf je toch wel naar buiten?quote:
jawel, want dan gaan ze vooruit staan ipv hangen.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarom?
tuurlijkquote:Op zondag 9 maart 2014 16:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dima, lijkt een film meisje iets voor jou?, samen film kijken of naar de film gaan, met een meisje durf je toch wel naar buiten?
Of als Hitler wat succesvoller wasquote:Op zondag 9 maart 2014 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als we niet zo geciviliseerd waren dan had de natuur hem al vermoord.
Zoals in the Goonies lel.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:32 schreef Beach het volgende:
verborgen in het schuurtje vast aan een ketting
Ik doe momenteel ook 2x per week BP. Ik wacht nog een paar weekjes af. Hopelijk boek ik dan wat meer progressie.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dumbell press kan wel ja, maar wat ik zelf merk is dat vaker benchpress helpt. Ik zocht eerst altijd naar assistance en deed meer triceps of juist incline/decline.
Nu doe ik 2x per week BP, één keer 5x5 op kracht en tweede keer 4x8-10 evt met nog een paar setjes pause bench. Uiteindelijk kun je zo ook sneller je form perfectioneren.
Anders gewoon ff smolov cycle doen.
Ik ben geen kind meerquote:Op zondag 9 maart 2014 16:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is echt de leukste kinderfilm ooit.
Je moet altijd een kind blijven bro. Kijk Ice Age in het Vlaams; fucking grappig.quote:
Tik je gf aan.quote:
Ik heb onlangs wel bridge to terabathia gekeken. Is ook wel kinderfilm.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet altijd een kind blijven bro. Kijk Ice Age in het Vlaams; fucking grappig.
no way broquote:Op zondag 9 maart 2014 16:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is echt de leukste kinderfilm ooit.
Die is zooooo fucking baas.quote:
één van de bekendstequote:
Jaquote:Op zondag 9 maart 2014 16:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die is zooooo fucking baas.Jaren afgevraagd hoe die ook alweer heette.
Daar gaan ze toch racen met van die zelfgemaakte karretjes?
Omega 3 braquote:Op zondag 9 maart 2014 16:56 schreef Curlbrah het volgende:
Mijn geheugen laat me in de steek.Ze komen mij wel bekend voor maar dat was het dan ook wel
Waarom?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:58 schreef seto het volgende:
[..]
één van de bekendste
moet je maar eens googlen op sandlot vs the goonies, hele discussies worden erover gehouden
sommige mensen hebben nou eenmaal betere smaakquote:Op zondag 9 maart 2014 17:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is toch een kwestie van smaak lol.
Inschrijfgeld is gewoon legale manier om extra geld af te persen. Net zoals administratiekosten.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:16 schreef Weissman het volgende:
Ben ik de enige die ''inschrijfgeld'' bij sportscholen niet begrijptOm nog maar te zwijgen over ''incassokosten'' ?
![]()
Wil mss veranderen van gym, maar waar ik naar toe wil is sowieso duurder. Komt nog bij 25 euri inschrijfkosten. En als je per incasso betaald komt er nog een paar euro bijquote:Op zondag 9 maart 2014 17:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inschrijfgeld is gewoon legale manier om extra geld af te persen. Net zoals administratiekosten.
Concertkaartje bestellen, zelf downloaden, zelf printen, zelf meenemen naar het concert: 5 euro administratiekosten.
lol dit.. gare bullshitquote:Op zondag 9 maart 2014 17:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inschrijfgeld is gewoon legale manier om extra geld af te persen. Net zoals administratiekosten.
Concertkaartje bestellen, zelf downloaden, zelf printen, zelf meenemen naar het concert: 5 euro administratiekosten.
Oh ja, en datquote:Op zondag 9 maart 2014 17:28 schreef Beach het volgende:
Net zoals borg voor een fucking plastic pasje van 1 cent
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:29 schreef Dimachaerus het volgende:
huidge maatschappij / leven is gewoon kut
ik was liever gladiator geweest
gewoon onderhandelen, dan krijg je die inschrijfkosten kadoquote:Op zondag 9 maart 2014 17:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wil mss veranderen van gym, maar waar ik naar toe wil is sowieso duurder. Komt nog bij 25 euri inschrijfkosten. En als je per incasso betaald komt er nog een paar euro bij
Neem het dan gelijk mee in de prijs
Haha die ticketboxen ook. Kosten iDEAL betaling 1,39 ofzo; werkelijke kosten 0,35quote:Op zondag 9 maart 2014 17:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vandaag geprobeerd, wat PUA-technieken losgelaten op de chick achter de balie maar ze kon het echt niet doen zei zequote:Op zondag 9 maart 2014 17:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon onderhandelen, dan krijg je die inschrijfkosten kado
kom op man, je mot ook naar de chief vragenquote:Op zondag 9 maart 2014 17:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vandaag geprobeerd, wat PUA-technieken losgelaten op de chick achter de balie maar ze kon het echt niet doen zei ze
#dimafeel
Dat is een man, daar werken m'n PUA-skillz niet opquote:Op zondag 9 maart 2014 17:45 schreef THEFXR het volgende:
kom op man, je mot ook naar de chief vragen
dan stuur je je girlfriendquote:Op zondag 9 maart 2014 17:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat is een man, daar werken m'n PUA-skillz niet op
en verdient bij als hoer.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:46 schreef Montelly het volgende:
deze meid is echt een model.
https://www.facebook.com/Babezindomodel
[ afbeelding ]
inb4 ban voor 2 weken
Ja weleens gegeten van de pakjes van Knorrquote:Op zondag 9 maart 2014 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kennen jullie bulgur? Mijn moeder heeft het voor mij genaakt en meegegeven. Een soort rijst, fucking lekker, maar buiten dat die macro's; 71k, 11 fucking p!
ze is best wel into gymquote:
Ik ken het wel maar mijn maag reageert er nooit lekker op.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kennen jullie bulgur? Mijn moeder heeft het voor mij genaakt en meegegeven. Een soort rijst, fucking lekker, maar buiten dat die macro's; 71k, 11 fucking p!
ken ik niet, en zelf maken voel je je meer Alphaquote:Op zondag 9 maart 2014 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
nooit gehad, klinkt goed!quote:Op zondag 9 maart 2014 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dat moet je niet eten, wordt je een varken vanquote:Op zondag 9 maart 2014 17:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja weleens gegeten van de pakjes van Knorr
tering, das veel snackvoerquote:Op zondag 9 maart 2014 17:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nooit gehad, klinkt goed!
ik heb net 2 gehaktballen, 2 pikanto's, goulashkroketje en 2 cheesburgers naar binnen geramd onder het mom van easy sunday
ik wil geen onrein dier wordenquote:Op zondag 9 maart 2014 17:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat moet je niet eten, wordt je een varken van
Probeer het eens man, echt nice. Mijn ma heeft allemaal Bosnische gerechten gemaakt en ingepakt. Gotta love that woman.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ken ik niet, en zelf maken voel je je meer Alpha
Nein man, snel een keer proberen.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weleens linzesoep op? hhnngg.
Sick kunt.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nooit gehad, klinkt goed!
ik heb net 2 gehaktballen, 2 pikanto's, goulashkroketje en 2 cheesburgers naar binnen geramd onder het mom van easy sunday
haha zekers, daarom zit ik meestal op sites die een preview geven als je de muis erop houdquote:Op zondag 9 maart 2014 18:06 schreef Montelly het volgende:
Worden jullie weleens misleid bij het zoeken naar de juiste fapfilmpje? Soms denk ik eentje te hebben gevonden, met een geile begin plaatje zegmaar, ga je die clip vervolgens kijken blijkt het zware waste of time te zijn.
daarom torrenquote:Op zondag 9 maart 2014 18:06 schreef Montelly het volgende:
Worden jullie weleens misleid bij het zoeken naar de juiste fapfilmpje? Soms denk ik eentje te hebben gevonden, met een geile begin plaatje zegmaar, ga je die clip vervolgens kijken blijkt het zware waste of time te zijn.
quote:Op zondag 9 maart 2014 18:06 schreef Montelly het volgende:
Sterkte brah, ik ben algemene voorwaarden aan het opstellenquote:Op zondag 9 maart 2014 15:42 schreef Awesome_ het volgende:
Godver klapt internet en tv eruit nèt nu ik mezelf tot zieke entrepreneurship had aangezet.
Kan ik meer PUA-technieken doen dan iemand beledigen?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vandaag geprobeerd, wat PUA-technieken losgelaten op de chick achter de balie maar ze kon het echt niet doen zei ze
#dimafeel
Sauna? Hij heeft wel lef. Schijn je dood aan te gaan.quote:
Dow het dan met dumbbells. Ook goed voor je borsten.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:06 schreef G.R.S. het volgende:
fuck benchpress man. kakoefening
ooh, zo'n groepsapp lijkt me ook wel gezellig![]()
Lol montelly is een Friesquote:
rusland was in de jaren 60 al bezig met geared atletenquote:
wss niet, maar zijn fysiek vind ik niet unnattyquote:Op zondag 9 maart 2014 18:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
rusland was in de jaren 60 al bezig met geared atleten
anno 2014 ga je mij niet vertellen dat een atleet zoals klokov compleet natty is/was
quote:Op zondag 9 maart 2014 18:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
wss niet, maar zijn fysiek vind ik niet unnatty
jup maar menig fanatiek naturel bodybuilder zal niet eens in de buurt komen van klokov's fysiek(in zijn prime tijd)... en die trainen puur op hypertrofie = massaquote:Op zondag 9 maart 2014 18:26 schreef Klokov het volgende:
Moeilijk te vergelijken natuurlijk. Klokov is een olympic lifter die sowieso al brute shoulders moeten hebben. Combineer dit met zijn liefde voor andere lifting activities en je hebt een klein referentiekader over om mee te vergelijken.
quote:Op zondag 9 maart 2014 18:30 schreef Klokov het volgende:
Overeem gebruikt ook niet, die was gesabboteerd
lol, jij denkt dat iedereen natty is.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Can confirm; maatje van mij heeft hetzelfde fysiek.
die paarden krijgen zeker zieke groeihormonenquote:Op zondag 9 maart 2014 18:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ga weg joh, Overeem at gewoon paardenbiefstuk, daarom was die zo groot ja. Waarom denk je dat ik paardenbiefstuk op musclemeat gekocht heb.
Wat is epitestosterone?quote:After a Tuesday hearing in Las Vegas, the Nevada Athletic Commission denied Overeem a license to fight in the wake of a test last month that showed he has significantly elevated ratio of testosterone-to-epitestosterone. He has to wait nine months before reapplying.
quote:
ze kunnen al tig jaar op HGH testenquote:Op zondag 9 maart 2014 18:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jup maar menig fanatiek naturel bodybuilder zal niet eens in de buurt komen van klokov's fysiek(in zijn prime tijd)... en die trainen puur op hypertrofie = massa
ik sluit monster genen niet uit, maar komop zeg .. jaren 60 was het al aan de orde.. vandaag de dag vertrouw ik geen 1 elite atleet meer. Kijk naar de wielren sport, lol daar lukt het ze zelfs terwijl de testen daar verreweg het meest strenge en onverwachts zijn. Denk je nou echt dat een elite atleet op zijn minst geen pharma grade HGH gebruikt(waar niet op getest kan worden).
Kijk naar de NFLtested federatie ... kijk wat voor monsters daar lopen lol
Weet nog paar jaar terug toen iedereen mij voor gek verklaarde dat ik zei dat Overeem 100% aan de gear zat. Iedereen mij uitlachen .. nee man hij heeft goeie genen en eet veel..
paar jaar later.. brb gepakt bij de UFC. Ik heb er een oog voor imo
ja maar ik bedoel op langer termijn:quote:Op zondag 9 maart 2014 18:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze kunnen al tig jaar op HGH testen
http://www.telegraph.co.u(...)for-London-2012.html
ja pcies, daar ben ik serieus voorquote:Op zondag 9 maart 2014 18:35 schreef Klokov het volgende:
Laat ze gewoon allemaal roiden, eerlijke strijd in dat geval
ook veel bodybagsquote:Op zondag 9 maart 2014 18:35 schreef Klokov het volgende:
Laat ze gewoon allemaal roiden, eerlijke strijd in dat geval
als iets legaals is kan je het meer gecontroleerd doen..quote:
niet echtquote:Op zondag 9 maart 2014 18:37 schreef Beach het volgende:
Zou het werken om xenongas mee te nemen naar de gym en te inhaleren voor je lifts?
Eensquote:Op zondag 9 maart 2014 18:37 schreef dreamerbulk het volgende:
buiten alles om
ik vind dat klokov 1 van de mooiste fysieken heeft srs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |