Die is zooooo fucking baas.quote:
één van de bekendstequote:
Jaquote:Op zondag 9 maart 2014 16:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die is zooooo fucking baas.Jaren afgevraagd hoe die ook alweer heette.
Daar gaan ze toch racen met van die zelfgemaakte karretjes?
Omega 3 braquote:Op zondag 9 maart 2014 16:56 schreef Curlbrah het volgende:
Mijn geheugen laat me in de steek.Ze komen mij wel bekend voor maar dat was het dan ook wel
Waarom?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:58 schreef seto het volgende:
[..]
één van de bekendste
moet je maar eens googlen op sandlot vs the goonies, hele discussies worden erover gehouden
sommige mensen hebben nou eenmaal betere smaakquote:Op zondag 9 maart 2014 17:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is toch een kwestie van smaak lol.
Inschrijfgeld is gewoon legale manier om extra geld af te persen. Net zoals administratiekosten.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:16 schreef Weissman het volgende:
Ben ik de enige die ''inschrijfgeld'' bij sportscholen niet begrijptOm nog maar te zwijgen over ''incassokosten'' ?
![]()
Wil mss veranderen van gym, maar waar ik naar toe wil is sowieso duurder. Komt nog bij 25 euri inschrijfkosten. En als je per incasso betaald komt er nog een paar euro bijquote:Op zondag 9 maart 2014 17:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inschrijfgeld is gewoon legale manier om extra geld af te persen. Net zoals administratiekosten.
Concertkaartje bestellen, zelf downloaden, zelf printen, zelf meenemen naar het concert: 5 euro administratiekosten.
lol dit.. gare bullshitquote:Op zondag 9 maart 2014 17:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inschrijfgeld is gewoon legale manier om extra geld af te persen. Net zoals administratiekosten.
Concertkaartje bestellen, zelf downloaden, zelf printen, zelf meenemen naar het concert: 5 euro administratiekosten.
Oh ja, en datquote:Op zondag 9 maart 2014 17:28 schreef Beach het volgende:
Net zoals borg voor een fucking plastic pasje van 1 cent
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:29 schreef Dimachaerus het volgende:
huidge maatschappij / leven is gewoon kut
ik was liever gladiator geweest
gewoon onderhandelen, dan krijg je die inschrijfkosten kadoquote:Op zondag 9 maart 2014 17:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wil mss veranderen van gym, maar waar ik naar toe wil is sowieso duurder. Komt nog bij 25 euri inschrijfkosten. En als je per incasso betaald komt er nog een paar euro bij
Neem het dan gelijk mee in de prijs
Haha die ticketboxen ook. Kosten iDEAL betaling 1,39 ofzo; werkelijke kosten 0,35quote:Op zondag 9 maart 2014 17:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vandaag geprobeerd, wat PUA-technieken losgelaten op de chick achter de balie maar ze kon het echt niet doen zei zequote:Op zondag 9 maart 2014 17:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon onderhandelen, dan krijg je die inschrijfkosten kado
kom op man, je mot ook naar de chief vragenquote:Op zondag 9 maart 2014 17:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vandaag geprobeerd, wat PUA-technieken losgelaten op de chick achter de balie maar ze kon het echt niet doen zei ze
#dimafeel
Dat is een man, daar werken m'n PUA-skillz niet opquote:Op zondag 9 maart 2014 17:45 schreef THEFXR het volgende:
kom op man, je mot ook naar de chief vragen
dan stuur je je girlfriendquote:Op zondag 9 maart 2014 17:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat is een man, daar werken m'n PUA-skillz niet op
en verdient bij als hoer.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:46 schreef Montelly het volgende:
deze meid is echt een model.
https://www.facebook.com/Babezindomodel
[ afbeelding ]
inb4 ban voor 2 weken
Ja weleens gegeten van de pakjes van Knorrquote:Op zondag 9 maart 2014 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kennen jullie bulgur? Mijn moeder heeft het voor mij genaakt en meegegeven. Een soort rijst, fucking lekker, maar buiten dat die macro's; 71k, 11 fucking p!
ze is best wel into gymquote:
Ik ken het wel maar mijn maag reageert er nooit lekker op.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kennen jullie bulgur? Mijn moeder heeft het voor mij genaakt en meegegeven. Een soort rijst, fucking lekker, maar buiten dat die macro's; 71k, 11 fucking p!
ken ik niet, en zelf maken voel je je meer Alphaquote:Op zondag 9 maart 2014 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
nooit gehad, klinkt goed!quote:Op zondag 9 maart 2014 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dat moet je niet eten, wordt je een varken vanquote:Op zondag 9 maart 2014 17:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja weleens gegeten van de pakjes van Knorr
tering, das veel snackvoerquote:Op zondag 9 maart 2014 17:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nooit gehad, klinkt goed!
ik heb net 2 gehaktballen, 2 pikanto's, goulashkroketje en 2 cheesburgers naar binnen geramd onder het mom van easy sunday
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |