Dima, lijkt een film meisje iets voor jou?, samen film kijken of naar de film gaan, met een meisje durf je toch wel naar buiten?quote:
jawel, want dan gaan ze vooruit staan ipv hangen.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarom?
En als vrouw moet je geen BP doen natuurlijk dan gaan je tieten weg #broscience
tuurlijkquote:Op zondag 9 maart 2014 16:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dima, lijkt een film meisje iets voor jou?, samen film kijken of naar de film gaan, met een meisje durf je toch wel naar buiten?
Of als Hitler wat succesvoller wasquote:Op zondag 9 maart 2014 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als we niet zo geciviliseerd waren dan had de natuur hem al vermoord.
Zoals in the Goonies lel.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:32 schreef Beach het volgende:
verborgen in het schuurtje vast aan een ketting
Ik doe momenteel ook 2x per week BP. Ik wacht nog een paar weekjes af. Hopelijk boek ik dan wat meer progressie.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dumbell press kan wel ja, maar wat ik zelf merk is dat vaker benchpress helpt. Ik zocht eerst altijd naar assistance en deed meer triceps of juist incline/decline.
Nu doe ik 2x per week BP, één keer 5x5 op kracht en tweede keer 4x8-10 evt met nog een paar setjes pause bench. Uiteindelijk kun je zo ook sneller je form perfectioneren.
Anders gewoon ff smolov cycle doen.
Ik ben geen kind meerquote:Op zondag 9 maart 2014 16:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is echt de leukste kinderfilm ooit.
Je moet altijd een kind blijven bro. Kijk Ice Age in het Vlaams; fucking grappig.quote:
Tik je gf aan.quote:
Ik heb onlangs wel bridge to terabathia gekeken. Is ook wel kinderfilm.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet altijd een kind blijven bro. Kijk Ice Age in het Vlaams; fucking grappig.
no way broquote:Op zondag 9 maart 2014 16:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is echt de leukste kinderfilm ooit.
Die is zooooo fucking baas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |