Probeer het eens man, echt nice. Mijn ma heeft allemaal Bosnische gerechten gemaakt en ingepakt. Gotta love that woman.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ken ik niet, en zelf maken voel je je meer Alpha
Nein man, snel een keer proberen.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weleens linzesoep op? hhnngg.
Sick kunt.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nooit gehad, klinkt goed!
ik heb net 2 gehaktballen, 2 pikanto's, goulashkroketje en 2 cheesburgers naar binnen geramd onder het mom van easy sunday
haha zekers, daarom zit ik meestal op sites die een preview geven als je de muis erop houdquote:Op zondag 9 maart 2014 18:06 schreef Montelly het volgende:
Worden jullie weleens misleid bij het zoeken naar de juiste fapfilmpje? Soms denk ik eentje te hebben gevonden, met een geile begin plaatje zegmaar, ga je die clip vervolgens kijken blijkt het zware waste of time te zijn.
daarom torrenquote:Op zondag 9 maart 2014 18:06 schreef Montelly het volgende:
Worden jullie weleens misleid bij het zoeken naar de juiste fapfilmpje? Soms denk ik eentje te hebben gevonden, met een geile begin plaatje zegmaar, ga je die clip vervolgens kijken blijkt het zware waste of time te zijn.
quote:Op zondag 9 maart 2014 18:06 schreef Montelly het volgende:
Sterkte brah, ik ben algemene voorwaarden aan het opstellenquote:Op zondag 9 maart 2014 15:42 schreef Awesome_ het volgende:
Godver klapt internet en tv eruit nèt nu ik mezelf tot zieke entrepreneurship had aangezet.
Kan ik meer PUA-technieken doen dan iemand beledigen?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vandaag geprobeerd, wat PUA-technieken losgelaten op de chick achter de balie maar ze kon het echt niet doen zei ze
#dimafeel
Sauna? Hij heeft wel lef. Schijn je dood aan te gaan.quote:
Dow het dan met dumbbells. Ook goed voor je borsten.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:06 schreef G.R.S. het volgende:
fuck benchpress man. kakoefening
ooh, zo'n groepsapp lijkt me ook wel gezellig![]()
Lol montelly is een Friesquote:
rusland was in de jaren 60 al bezig met geared atletenquote:
wss niet, maar zijn fysiek vind ik niet unnattyquote:Op zondag 9 maart 2014 18:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
rusland was in de jaren 60 al bezig met geared atleten
anno 2014 ga je mij niet vertellen dat een atleet zoals klokov compleet natty is/was
quote:Op zondag 9 maart 2014 18:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
wss niet, maar zijn fysiek vind ik niet unnatty
jup maar menig fanatiek naturel bodybuilder zal niet eens in de buurt komen van klokov's fysiek(in zijn prime tijd)... en die trainen puur op hypertrofie = massaquote:Op zondag 9 maart 2014 18:26 schreef Klokov het volgende:
Moeilijk te vergelijken natuurlijk. Klokov is een olympic lifter die sowieso al brute shoulders moeten hebben. Combineer dit met zijn liefde voor andere lifting activities en je hebt een klein referentiekader over om mee te vergelijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |