wss niet, maar zijn fysiek vind ik niet unnattyquote:Op zondag 9 maart 2014 18:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
rusland was in de jaren 60 al bezig met geared atleten
anno 2014 ga je mij niet vertellen dat een atleet zoals klokov compleet natty is/was
quote:Op zondag 9 maart 2014 18:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
wss niet, maar zijn fysiek vind ik niet unnatty
jup maar menig fanatiek naturel bodybuilder zal niet eens in de buurt komen van klokov's fysiek(in zijn prime tijd)... en die trainen puur op hypertrofie = massaquote:Op zondag 9 maart 2014 18:26 schreef Klokov het volgende:
Moeilijk te vergelijken natuurlijk. Klokov is een olympic lifter die sowieso al brute shoulders moeten hebben. Combineer dit met zijn liefde voor andere lifting activities en je hebt een klein referentiekader over om mee te vergelijken.
quote:Op zondag 9 maart 2014 18:30 schreef Klokov het volgende:
Overeem gebruikt ook niet, die was gesabboteerd
lol, jij denkt dat iedereen natty is.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Can confirm; maatje van mij heeft hetzelfde fysiek.
die paarden krijgen zeker zieke groeihormonenquote:Op zondag 9 maart 2014 18:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ga weg joh, Overeem at gewoon paardenbiefstuk, daarom was die zo groot ja. Waarom denk je dat ik paardenbiefstuk op musclemeat gekocht heb.
Wat is epitestosterone?quote:After a Tuesday hearing in Las Vegas, the Nevada Athletic Commission denied Overeem a license to fight in the wake of a test last month that showed he has significantly elevated ratio of testosterone-to-epitestosterone. He has to wait nine months before reapplying.
quote:
ze kunnen al tig jaar op HGH testenquote:Op zondag 9 maart 2014 18:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jup maar menig fanatiek naturel bodybuilder zal niet eens in de buurt komen van klokov's fysiek(in zijn prime tijd)... en die trainen puur op hypertrofie = massa
ik sluit monster genen niet uit, maar komop zeg .. jaren 60 was het al aan de orde.. vandaag de dag vertrouw ik geen 1 elite atleet meer. Kijk naar de wielren sport, lol daar lukt het ze zelfs terwijl de testen daar verreweg het meest strenge en onverwachts zijn. Denk je nou echt dat een elite atleet op zijn minst geen pharma grade HGH gebruikt(waar niet op getest kan worden).
Kijk naar de NFLtested federatie ... kijk wat voor monsters daar lopen lol
Weet nog paar jaar terug toen iedereen mij voor gek verklaarde dat ik zei dat Overeem 100% aan de gear zat. Iedereen mij uitlachen .. nee man hij heeft goeie genen en eet veel..
paar jaar later.. brb gepakt bij de UFC. Ik heb er een oog voor imo
ja maar ik bedoel op langer termijn:quote:Op zondag 9 maart 2014 18:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze kunnen al tig jaar op HGH testen
http://www.telegraph.co.u(...)for-London-2012.html
ja pcies, daar ben ik serieus voorquote:Op zondag 9 maart 2014 18:35 schreef Klokov het volgende:
Laat ze gewoon allemaal roiden, eerlijke strijd in dat geval
ook veel bodybagsquote:Op zondag 9 maart 2014 18:35 schreef Klokov het volgende:
Laat ze gewoon allemaal roiden, eerlijke strijd in dat geval
als iets legaals is kan je het meer gecontroleerd doen..quote:
niet echtquote:Op zondag 9 maart 2014 18:37 schreef Beach het volgende:
Zou het werken om xenongas mee te nemen naar de gym en te inhaleren voor je lifts?
Eensquote:Op zondag 9 maart 2014 18:37 schreef dreamerbulk het volgende:
buiten alles om
ik vind dat klokov 1 van de mooiste fysieken heeft srs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |