Blijft wonderbaarlijkquote:
Dat is een kerelquote:Op zondag 9 maart 2014 13:47 schreef Curlbrah het volgende:
Zie die sapchick er achter dr naar haar kijken dan.
Maak jij ff de gym app aan dan?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:26 schreef JackieBrown het volgende:
Wel een aparte contactenlijst zo; dima -
Montelly -
Sapstengel -
Klokov -
Lel. Heb alleen e-contacten. Zelfs een e-bf. I am sadness.
lijkt me serieus wel gezellig maarja, telefoonnummers, profielpicjes, komt allemaal wel wat dichtbij he danquote:
Je hoeft elkaars levensverhaal niet te delen oidquote:Op zondag 9 maart 2014 13:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lijkt me serieus wel gezellig maarja, telefoonnummers, profielpicjes, komt allemaal wel wat dichtbij he dan
Nee da's waar, gewoon picjes van eten delen, picjes van squatracks en gyms enzo, welke smaak whey, progressie dit dat.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:57 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Je hoeft elkaars levensverhaal niet te delen oid
quote:Op zondag 9 maart 2014 13:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lijkt me serieus wel gezellig maarja, telefoonnummers, profielpicjes, komt allemaal wel wat dichtbij he dan
Karig vriendschapscirkeltjequote:Op zondag 9 maart 2014 13:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wordt allemaal heel vaag idd
waar zouden wij komen JB?quote:
Komt omdat adsense anders kapt met advertenties en geen adsense » geen FOK.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:08 schreef Montelly het volgende:
Jongens mijn "teen" kiekjes van paar pagina's terug zijn goed voor een BAN, let op wat je voortaan post, ook gymchicks die "te bloot" zijn is niet gewenst ook al zijn ze een sport aan het uitoefenen.
B&H / Lekkerste Konten - Deel 8 - Zwoele nachten wat hier staat kan natuurlijk weer wel.
smooth en doch direct.quote:
FOK bestond al lang voordat adsense uitkwam.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:20 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Komt omdat adsense anders kapt met advertenties en geen adsense » geen FOK.
In B&H staat dat uit dus daarom mag het daar wel.anyhow, zo is het mij verteld
Hee fixer goed dat jij er nog wel bent, vriend. Wij starten onze eigen groepswhatsapp wel.quote:
one and one, we have lots of fun:quote:Op zondag 9 maart 2014 14:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hee fixer goed dat jij er nog wel bent, vriend. Wij starten onze eigen groepswhatsapp wel.
lol veel plezier met jullie LOSERappquote:Op zondag 9 maart 2014 14:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hee fixer goed dat jij er nog wel bent, vriend. Wij starten onze eigen groepswhatsapp wel.
wat je zegt ben jezelfquote:Op zondag 9 maart 2014 14:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol veel plezier met jullie LOSERapp
losers
eerst ff toelatingsexamen doen.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:38 schreef stoeltafel het volgende:
Mag k ook in groepsapp, naar wie moet k me nummer dm'en
Ajax, zo 3 punten ajn
Kan mezelf niet tot beweging motiveren.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:49 schreef stoeltafel het volgende:
Lol
Pm verzonden
Waarom zit iedereen allemaal binnen? Veels te mooi weer.
Eerst FF Ajax kijken n dan hardlopen
ik zit in de zon, met de laptopquote:Op zondag 9 maart 2014 14:49 schreef stoeltafel het volgende:
Lol
Pm verzonden
Waarom zit iedereen allemaal binnen? Veels te mooi weer.
Eerst FF Ajax kijken n dan hardlopen
quote:Op zondag 9 maart 2014 14:38 schreef stoeltafel het volgende:
Mag k ook in groepsapp, naar wie moet k me nummer dm'en
Ajax, zo 3 punten ajn
quote:Op zondag 9 maart 2014 15:06 schreef G.R.S. het volgende:
fuck benchpress man. kakoefening
ooh, zo'n groepsapp lijkt me ook wel gezellig![]()
quote:Op zondag 9 maart 2014 12:17 schreef Dimachaerus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kan wss net met moeite de stang omhoog krijgen. Whehehe.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarom?
En als vrouw moet je geen BP doen natuurlijk dan gaan je tieten weg #broscience
ik bel je dadelijk bbyquote:
Ik blijf hangen rond de 25 - 30 kilo. Meer wilt maar niet lukkenquote:Op zondag 9 maart 2014 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarom?
Heb je al geprobeerd om met dumbells of in de smith machine te benchen?quote:Op zondag 9 maart 2014 15:40 schreef G.R.S. het volgende:
Ik blijf hangen rond de 25 - 30 kilo. Meer wilt maar niet lukken
Mjah vooruitgang op BP is wel lastiger ja. Veel benchen helpt vooral.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik blijf hangen rond de 25 - 30 kilo. Meer wilt maar niet lukken
Ik doe ook incline dumbbell press. Smith machine heb ik nog niet gedaan nee. Misschien bench dumbbell press ipv barbell doen?quote:Op zondag 9 maart 2014 15:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om met dumbells of in de smith machine te benchen?
srs.
Het is wel frustrerend. Maarja, incline dumbbell press gaat juist wel goed.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah vooruitgang op BP is wel lastiger ja. Veel benchen helpt vooral.
En form, bar path en ademhaling.
Check dat nummer bro.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben je dit?
https://www.facebook.com/tanja.petrovic.739
Dumbell press kan wel ja, maar wat ik zelf merk is dat vaker benchpress helpt. Ik zocht eerst altijd naar assistance en deed meer triceps of juist incline/decline.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:45 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik doe ook incline dumbbell press. Smith machine heb ik nog niet gedaan nee. Misschien bench dumbbell press ipv barbell doen?
[..]
Het is wel frustrerend. Maarja, incline dumbbell press gaat juist wel goed.
Whaha ja misschien wel, maarja het helpt.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:04 schreef Weissman het volgende:
Smolov cycle is wat te zwaar vind je niet ?
Dima, lijkt een film meisje iets voor jou?, samen film kijken of naar de film gaan, met een meisje durf je toch wel naar buiten?quote:
jawel, want dan gaan ze vooruit staan ipv hangen.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarom?
tuurlijkquote:Op zondag 9 maart 2014 16:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dima, lijkt een film meisje iets voor jou?, samen film kijken of naar de film gaan, met een meisje durf je toch wel naar buiten?
Of als Hitler wat succesvoller wasquote:Op zondag 9 maart 2014 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als we niet zo geciviliseerd waren dan had de natuur hem al vermoord.
Zoals in the Goonies lel.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:32 schreef Beach het volgende:
verborgen in het schuurtje vast aan een ketting
Ik doe momenteel ook 2x per week BP. Ik wacht nog een paar weekjes af. Hopelijk boek ik dan wat meer progressie.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dumbell press kan wel ja, maar wat ik zelf merk is dat vaker benchpress helpt. Ik zocht eerst altijd naar assistance en deed meer triceps of juist incline/decline.
Nu doe ik 2x per week BP, één keer 5x5 op kracht en tweede keer 4x8-10 evt met nog een paar setjes pause bench. Uiteindelijk kun je zo ook sneller je form perfectioneren.
Anders gewoon ff smolov cycle doen.
Ik ben geen kind meerquote:Op zondag 9 maart 2014 16:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is echt de leukste kinderfilm ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |