Blijft wonderbaarlijkquote:
Dat is een kerelquote:Op zondag 9 maart 2014 13:47 schreef Curlbrah het volgende:
Zie die sapchick er achter dr naar haar kijken dan.
Maak jij ff de gym app aan dan?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:26 schreef JackieBrown het volgende:
Wel een aparte contactenlijst zo; dima -
Montelly -
Sapstengel -
Klokov -
Lel. Heb alleen e-contacten. Zelfs een e-bf. I am sadness.
lijkt me serieus wel gezellig maarja, telefoonnummers, profielpicjes, komt allemaal wel wat dichtbij he danquote:
Je hoeft elkaars levensverhaal niet te delen oidquote:Op zondag 9 maart 2014 13:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lijkt me serieus wel gezellig maarja, telefoonnummers, profielpicjes, komt allemaal wel wat dichtbij he dan
Nee da's waar, gewoon picjes van eten delen, picjes van squatracks en gyms enzo, welke smaak whey, progressie dit dat.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:57 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Je hoeft elkaars levensverhaal niet te delen oid
quote:Op zondag 9 maart 2014 13:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lijkt me serieus wel gezellig maarja, telefoonnummers, profielpicjes, komt allemaal wel wat dichtbij he dan
Karig vriendschapscirkeltjequote:Op zondag 9 maart 2014 13:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wordt allemaal heel vaag idd
waar zouden wij komen JB?quote:
Komt omdat adsense anders kapt met advertenties en geen adsense » geen FOK.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:08 schreef Montelly het volgende:
Jongens mijn "teen" kiekjes van paar pagina's terug zijn goed voor een BAN, let op wat je voortaan post, ook gymchicks die "te bloot" zijn is niet gewenst ook al zijn ze een sport aan het uitoefenen.
B&H / Lekkerste Konten - Deel 8 - Zwoele nachten wat hier staat kan natuurlijk weer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |