Dat is waar.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gewoon je schouders ophalen braddie, die mensen van je lijst halen en lekker doorgaan met waar je bezig was.
Jij blijft ook maar telkens tegen hetzelfde aan wandelen.
Ik heb datzelfde persoon vlak na het posten van dit bericht even gebeld.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:49 schreef padlarf het volgende:
Je bent zelf schijnheilig. Willen dat mensen direct bij jou komen met hun problemen en dan zelf en public een passief-agressieve post op je FB knallen
watquote:Op zondag 9 maart 2014 01:09 schreef BlueMage het volgende:
NSBM is redelijkik ben inmiddels ook wel redelijk van het padje altijd het beste moment om op de FOK!s te posten.
de groenteman verkoop dan voor aardappel gezond zeggen dat je met de bus moet gaan opfok poster kan iedereen wil deze nachtquote:Op zondag 9 maart 2014 01:09 schreef BlueMage het volgende:
NSBM is redelijkik ben inmiddels ook wel redelijk van het padje altijd het beste moment om op de FOK!s te posten.
Jaquote:Op zondag 9 maart 2014 01:08 schreef BlueMage het volgende:
Is dit die vriendin van de woongroep weer, Bradley?
Waarom doe je zo raar, ben je soms gehacked?quote:Op zondag 9 maart 2014 01:11 schreef Socios het volgende:
[..]
de groenteman verkoop dan voor aardappel gezond zeggen dat je met de bus moet gaan opfok poster kan iedereen wil deze nacht
viese nazi a kehbaquote:
hoe bedoel je dat in rosso doe maar hoezo doet raarquote:Op zondag 9 maart 2014 01:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waarom doe je zo raar, ben je soms gehacked?
Ik heb jouw walgelijke posts naar het CIDI gestuurd.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:16 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik hun ideeën steun dan?
Dat is ook de reden waarom ik hier nu benquote:Op zondag 9 maart 2014 01:17 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben gewoon hier om Braddies (kut)opic vol te posten.
Antifa is beter maar dat weet je ook wel.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb jouw walgelijke posts naar het CIDI gestuurd.
Maar wat heeft Braddie dan te maken met NSBM?quote:Op zondag 9 maart 2014 01:17 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben gewoon hier om Braddies (kut)opic vol te posten.
Geen ene reet.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar wat heeft Braddie dan te maken met NSBM?
best okéquote:
Dat is geen new wave, is gewoon pop punk met een synthesizer.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja één van de weinige newwave bandjes met 'n zangeres die ik wel gaaf vind soms.
Braddie is een geval apart.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:11 schreef KreKkeR het volgende:
Waarom gaan (bijna) alle Braddie topics over dergelijke zaken?
Gaat het wel een beetje oke met die Braddie eigenlijk? Want ik begin me wel een beetje zorgen om hem/haar/het te maken.
Zelfs noemden ze het wel newwave punk oid, boeit ook niet zoveel al die genres, want idd je kunt het ook gewoon poppunk noemen met synthesizer.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is geen new wave, is gewoon pop punk met een synthesizer.
quote:Op zondag 9 maart 2014 01:37 schreef Woelwater het volgende:
Heb je die sherlock functie hier al geprobeerd? Gaat een hele wereld voor je open.
quote:Op zondag 9 maart 2014 01:37 schreef Woelwater het volgende:
Heb je die sherlock functie hier al geprobeerd? Gaat een hele wereld voor je open.
Voel jij je aangetrokken tot Braddie-topics?quote:Op zondag 9 maart 2014 01:08 schreef BlueMage het volgende:
Is dit die vriendin van de woongroep weer, Bradley?
Hier nog een paar pareltjes van deze geweldige userquote:Op zondag 9 maart 2014 01:37 schreef Woelwater het volgende:
Godverquote:Op zondag 9 maart 2014 12:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier nog een paar pareltjes van deze geweldige user
KLB / Afzakkende joggingbroek
LIF / Buik inhouden, helpt het voor het trainen van je buikspieren?
KLB / 16 kilo kwijt
KLB / Wijn in gezicht gekregen.
KLB / Wat heb ik toch een schijthekel
KLB / Mensen die zeggen
KLB / Te harde ontlasting
KLB / "Kennelijk heb ik geen zin om te praten"
LIF / Conditie blijft slecht..
ONZ / Daar ben ik weer
KLB / Ik kom mijn belofte na
KLB / "Ik gebruik borderline wel als excuus"
Hier heeft hij wel zijn best op gedaan, zie de opvolgende topic-id's:
KLB / Het is mij een eer te verkondigen
GC / Zo, ik ga er vandoor mensen
ONZ / Zo, ik ga er vandoor
Wat een aandachtshoerquote:Op zondag 9 maart 2014 12:59 schreef bondage het volgende:
[..]
KLB / 16 kilo kwijt
KLB / Mensen die zeggen
ONZ / Daar ben ik weer
angstige hommoquote:Op zondag 9 maart 2014 00:36 schreef Braddie het volgende:
(Copy paste van een Facebook post)
Ten eerste, als je zo graag over mij praat, doe het dan ook zodat ik het zelf kan horen, doe het niet achter m`n rug om zodat ik van andere mensen moet horen wat je van mij vind, en wat voor een lulkoek je nou weer over mij hebt verteld.
Ten tweede, als je dan ook nog heel schijnheilig mij gaat opbellen om te vragen of ik zin heb om te chillen, moet je niet heel verbaasd zijn als ik "nee" zeg, en zeker niet door drammen.
Ten derde, als je dan het gesprek eindigt met "Fuck You Bradley" moet je niet snel ophangen, maar is het wel zo netjes om ook even mijn reactie af te wachten.
Excuses voor dit lange bericht, maar ik ben van dit soort praktijken echt niet gediend.
Over mij praten doe je maar tegen mij, niet tegen anderen.
Klacht: schijnheilige mensen die over mij praten maar vervolgens wel vragen of ik kom "Chillen"
Allemaal voor mijn matties van FOK! Gemaaktquote:Op zondag 9 maart 2014 12:59 schreef bondage het volgende:
[..]
KLB / 16 kilo kwijt
KLB / Mensen die zeggen
ONZ / Daar ben ik weer
Misschien kun je er aan gaan denken om damesromannetjes te gaan publiceren. De productiviteit heb jij, veel onderwerpen komen ook aan bod in Net5 films, en daarnaast moet er iedere week eentje liggen bij de sigarenboer. Alleen liefde moet nog een meer prominente plaats krijgen.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Allemaal voor mijn matties van FOK! Gemaakt
Dit zijn allemaal gebeurtenissen, alleen zijn ze allemaal heel erg overdrevenquote:Op maandag 10 maart 2014 11:30 schreef vera166 het volgende:
Lol
Dit is echt niet lollig meerDamn hou eens op met deze shit te verzinnen en kom met nieuwe, tijdelijk leuke, gebeurtenissen en dus klachten.
quote:Op maandag 10 maart 2014 11:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Allemaal veroorzaakt door mijn persoonlijkheidsstoornissen![]()
Dat krijg je als je borderline hebt.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:32 schreef Braddie het volgende:
Dit zijn allemaal gebeurtenissen, alleen zijn ze allemaal heel erg overdreven
Sinds wanneer post jij weer?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je borderline hebt.
Was ik ook niet van planquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vandaag. En nee, op DM's zit ik niet te wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |