quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:05 schreef housesoftheholy het volgende:
Krampachtig een klacht verzinnen om te kunnen verkonigen dat je wat kilo's kwijt bent, gaap.
Terechte klachtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:05 schreef housesoftheholy het volgende:
Krampachtig een klacht verzinnen om te kunnen verkondigen dat je wat kilo's kwijt bent, gaap.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:05 schreef housesoftheholy het volgende:
Krampachtig een klacht verzinnen om te kunnen verkondigen dat je wat kilo's kwijt bent, gaap.
Laat ik dat nou eens niet doenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
Vreet het er weer aan, probleem opgelost.
Dan moet je leren leven met je problemen jong. Andere optie heb je niet.quote:
Psssst, ik ga (nog) niet naar de gym.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:13 schreef Klokov het volgende:
Goed bezig Braddie, nu je 16 kilo kwijt bent ben je welkom in het elitetopic van FOK! ONZ / [DE GYM #371] HOER!
Stiekem ben je nat geworden van de gedachtes alleen al.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:05 schreef housesoftheholy het volgende:
maar toen herinnerde ik mij Braddie's karakterquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Stiekem ben je nat geworden van de gedachtes alleen al.
16 kilo afvallen door sonja bakkeren?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Psssst, ik ga (nog) niet naar de gym.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |