Geen van de 2, dit was een kennis van een van die mensen waar ik mee was.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:14 schreef Leandra het volgende:
Dat is weer dat maffe mens dat in begeleid wonen zit? Of is het degene die je vroeg drank voor haar te halen?
ditquote:Op zondag 2 maart 2014 14:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik had haar echt een kkr klap gegeven
Pussyquote:Op zondag 2 maart 2014 14:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Daar was het haar waarschijnlijk om te doen.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:15 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:
Ik heb d`r niet geslagen, heb wel flink tegen haar gescholden en gezegd dat als ze nog zoiets flikt dat ik haar dan wel even laat voelen hoe groot mijn hand is in vergelijking met haar gezicht.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Ze wilde dus eigenlijk indirect duidelijk maken dat ze Braddie's cock wilde?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar was het haar waarschijnlijk om te doen.
Eens. Heb nooit een meisje geslagen. Wel een keer flinke duw maar die was meer dan terechtquote:Op zondag 2 maart 2014 14:16 schreef Braddie het volgende:
Normaal gesproken sla ik geen meiden, maar je kan ook te ver gaan.
Het was niet eens de bedoeling dat ze mee uit zou gaan, maar ze kwam opeens aanzetten omdat ze een vriend van haar zagquote:Op zondag 2 maart 2014 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet je eens andere mensen zoeken om mee om te gaan.
Ik heb een keer een meisje geslagen, maar dat was omdat ze mij een trap in m`n ballen gaf.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Eens. Heb nooit een meisje geslagen. Wel een keer flinke duw maar die was meer dan terecht
Nee, ze wilde heibel, en dan achteraf doen alsof het helemaal aan hem lag, want zij verslikte zich gewoon toen ze hem "per ongeluk" in z'n gezicht spuugde.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze wilde dus eigenlijk indirect duidelijk maken dat ze Braddie's cock wilde?
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:18 schreef Braddie het volgende:
Toen heb ik d`r ook zo hard een klap gegeven dat ik 2 dagen last had van diezelfde hand.. Je trapt niet iemand in zijn ballen.
Dit ja, maar ik laat me niet zo snel kennen... Er is wel heel wat meer voor nodig om mij iemand te laten slaan of zo.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ze wilde heibel, en dan achteraf doen alsof het helemaal aan hem lag, want zij verslikte zich gewoon toen ze hem "per ongeluk" in z'n gezicht spuugde.
en dan zouden ze hem niet nog een keer meenemen, want hij veroorzaakt ellende.
Ze trapte mij echt keihard in m`n ballen, ja.. Denk je dat ik dan rustig weg loop? Nee, ik heb haar toen echt een goed harde klap verkocht, iemand een trap in z`n ballen geven is het meest zielige wat je kan doen qua verdediging.quote:
Ja het doet verrekte pijn ja. Had haar een bitch klappie gegeven. Niet met vuist ofzo.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze trapte mij echt keihard in m`n ballen, ja.. Denk je dat ik dan rustig weg loop? Nee, ik heb haar toen echt een goed harde klap verkocht, iemand een trap in z`n ballen geven is het meest zielige wat je kan doen qua verdediging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |