Dat is waar.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gewoon je schouders ophalen braddie, die mensen van je lijst halen en lekker doorgaan met waar je bezig was.
Jij blijft ook maar telkens tegen hetzelfde aan wandelen.
Ik heb datzelfde persoon vlak na het posten van dit bericht even gebeld.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:49 schreef padlarf het volgende:
Je bent zelf schijnheilig. Willen dat mensen direct bij jou komen met hun problemen en dan zelf en public een passief-agressieve post op je FB knallen
watquote:Op zondag 9 maart 2014 01:09 schreef BlueMage het volgende:
NSBM is redelijkik ben inmiddels ook wel redelijk van het padje altijd het beste moment om op de FOK!s te posten.
de groenteman verkoop dan voor aardappel gezond zeggen dat je met de bus moet gaan opfok poster kan iedereen wil deze nachtquote:Op zondag 9 maart 2014 01:09 schreef BlueMage het volgende:
NSBM is redelijkik ben inmiddels ook wel redelijk van het padje altijd het beste moment om op de FOK!s te posten.
Jaquote:Op zondag 9 maart 2014 01:08 schreef BlueMage het volgende:
Is dit die vriendin van de woongroep weer, Bradley?
Waarom doe je zo raar, ben je soms gehacked?quote:Op zondag 9 maart 2014 01:11 schreef Socios het volgende:
[..]
de groenteman verkoop dan voor aardappel gezond zeggen dat je met de bus moet gaan opfok poster kan iedereen wil deze nacht
viese nazi a kehbaquote:
hoe bedoel je dat in rosso doe maar hoezo doet raarquote:Op zondag 9 maart 2014 01:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waarom doe je zo raar, ben je soms gehacked?
Ik heb jouw walgelijke posts naar het CIDI gestuurd.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:16 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik hun ideeën steun dan?
Dat is ook de reden waarom ik hier nu benquote:Op zondag 9 maart 2014 01:17 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben gewoon hier om Braddies (kut)opic vol te posten.
Antifa is beter maar dat weet je ook wel.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb jouw walgelijke posts naar het CIDI gestuurd.
Maar wat heeft Braddie dan te maken met NSBM?quote:Op zondag 9 maart 2014 01:17 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben gewoon hier om Braddies (kut)opic vol te posten.
Geen ene reet.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar wat heeft Braddie dan te maken met NSBM?
best okéquote:
Dat is geen new wave, is gewoon pop punk met een synthesizer.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja één van de weinige newwave bandjes met 'n zangeres die ik wel gaaf vind soms.
Braddie is een geval apart.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:11 schreef KreKkeR het volgende:
Waarom gaan (bijna) alle Braddie topics over dergelijke zaken?
Gaat het wel een beetje oke met die Braddie eigenlijk? Want ik begin me wel een beetje zorgen om hem/haar/het te maken.
Zelfs noemden ze het wel newwave punk oid, boeit ook niet zoveel al die genres, want idd je kunt het ook gewoon poppunk noemen met synthesizer.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is geen new wave, is gewoon pop punk met een synthesizer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |