quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:26 schreef Braddie het volgende:
Klacht: Achterlijke tingeljosti die klaagt over andermans problemen als excuus omdat hij te onzeker is om haar eigen problemen aan te horen
Ninja editquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:27 schreef datismijnmening het volgende:
TS is dik een heeft borderline
Ze heeft geen borderline.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
Euh... of dit hoort juist bij haar probleem? dat ze die houding aan neemt?
En dan is het, ook al denkt ze dat zelf wel, helemaal geen excuus
Haha, grappenmaker. Ik ben toch echt al 10 kilo kwijt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:28 schreef Catkiller het volgende:
Maar jij hebt toch ook altijd een excuus om niet af te hoeven vallen enzo?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:31 schreef Braddie het volgende:
Niks excuses, gewoon knallen met m`n lijf. Laten zien wie er de baas is.
Ik heb geen 14 kattenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:30 schreef CruisinDen het volgende:
Welkom, in Nederland zijn er nog tienduizenden mensen zoals haar.
Lekker uitkering opeisen en thuis met hun 14 katten maar ouwehoeren op Rutte en hoe slecht het wel niet gaat in Nederland terwijl ze wel dik geld opeisen elke maand voor niks doen.
Ze heeft hem anaal vernederd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:33 schreef hoink581 het volgende:
Maar wat heeft ze nog meer uitgevreten Braddie, want dit zullen niet de enige spatjes van de betreffende dame zijn geweest.
Oh, in dat geval:quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha, grappenmaker. Ik ben toch echt al 10 kilo kwijt.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:28 schreef Catkiller het volgende:
Maar jij had toch ook altijd een excuus om niet af te hoeven vallen enzo?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jou excuusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:37 schreef Ramkraker het volgende:
En wat is jou excuus? Obesitas, autisme, pdd-nos of toch ook borderline?
*Nederlandse.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jou excuusWat was jouW excuus om niet naar de nederlandse les te gaan?
Ik wil deze even quoten voor het geval er een Fok!ker weer eens wil vragen hoe het met Braddie's rijbewijs gaat.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:37 schreef Braddie het volgende:
Hoop echt dat ik maandag mijn theorie wél haal!
Dan ga ik me toch een partij lessen plannen
Over afrijden gesproken, dan moet het toch zeker wel lukken om binnen Maart af te rijden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |