Klacht: jezelf zorgen maken om iemand en dan dit terug krijgenquote:Kennelijk heb ik geen zin om te praten of ben ik nog ziek, of beide. Als ik niet reageer dan heeft het GEEN FUCKING ZIN om te blijven praten want daar ga ik echt niet sneller van reageren en zeker niet op een aardige manier want hier word ik gewoon gek van. Laat me met rust, ik zeg het vanzelf wel als ik weer zin heb om te praten of weer beter ben. Spam mensen niet zo onder, daar voorkom je een hoop gezeik mee. Niet alleen bij mij. The end.
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:11 schreef Aberella het volgende:
Spam mensen niet zo onder, daar voorkom je een hoop gezeik mee.
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:12 schreef Nat-Water het volgende:
Ze speelt hard to get, overduidelijk. Ze stelt het stiekem wel op prijs. Je moet gewoon nog wat meer berichtjes sturen
Als iemand zo reageert puur omdat ik uit bezorgdheid 3 berichtjes stuur in 1 week tijd met de vraag of het wel met d`r gaat? Of ze al is opgeknapt? En of ze wat zou willen laten horen? Dan mag dit persoon echt weg gaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:12 schreef Nat-Water het volgende:
Ze speelt hard to get, overduidelijk. Ze stelt het stiekem wel op prijs. Je moet gewoon nog wat meer berichtjes sturen
3 berichtjes in 4 dagen, niet overdrijven.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als iemand zo reageert puur omdat ik uit bezorgdheid 3 berichtjes stuur in 1 week tijd met de vraag of het wel met d`r gaat? Of ze al is opgeknapt? En of ze wat zou willen laten horen? Dan mag dit persoon echt weg gaan.
Stuurde jij me maar zoveel berichtjesquote:Op maandag 17 februari 2014 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
Even serieus, je doet het er nu om he?
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:11 schreef Aberella het volgende:
Spam mensen niet zo onder, daar voorkom je een hoop gezeik mee.
Kennelijk heb ik geen zin om te pratenquote:Op maandag 17 februari 2014 17:17 schreef Aberella het volgende:
[..]
Stuurde jij me maar zoveel berichtjes
lol aww, arme Aberquote:Op maandag 17 februari 2014 17:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kennelijk heb ik geen zin om te praten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |