abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137506509
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 03:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Dan hadden ze beter kunnen wachten met de aanslag totdat ze boven China vlogen. Niet boven de zee.
Dit. Het neerstorten lijkt me veel logischer dan een aanslag. Neemt niet weg dat het ontzettend erg is.
pi_137506551
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 03:08 schreef DeParo het volgende:

[..]

Want in China komen geen terroristische aanslagen voor?
Aangezien het een Dreamliner betreft, een spliksplinternieuw model van Boeing, zou ik eerder uitgaan van een technisch defect. Die machines hebben al eerder met techinsche problemen verplicht aan de grond gestaan.
Maar je kan gelijk hebben, het is koffiedik kijken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 03:12 schreef E-Dubble het volgende:

[..]
. Neemt niet weg dat het ontzettend erg is.
Dat bovenal...
  zaterdag 8 maart 2014 @ 03:20:18 #78
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137506554
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 03:00 schreef DeParo het volgende:
Zou me niet verbazen als dit een bomaanslag is, eerst die aanslag op dat station, nu op een vliegtuig. Deze terroristen pakken niet de meest zichtbare plekken maar plaatsen waar alsnog veel Chinezen komen.
Het zou me eigenlijk wel verbazen. Vliegtuig crashes zijn geen ongewoon iets, terwijl aanslagen in vliegtuigen dat wel zijn. op dit moment is het aannemelijker dat het een crash is dan een aanslag.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 8 maart 2014 @ 03:21:31 #79
104871 remlof
Europees federalist
pi_137506560
BBC News meldt nu ook dat contact met het vliegtuig in het Vietnamese luchtruim is verloren.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 03:22:43 #80
104871 remlof
Europees federalist
pi_137506566
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 03:19 schreef Nemephis het volgende:
Aangezien het een Dreamliner betreft, een spliksplinternieuw model van Boeing
Het is geen 787 Dreamliner, het is een 777, daar wordt al 19 jaar mee gevlogen.
pi_137506572
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 03:22 schreef remlof het volgende:

[..]

Het is geen 787 Dreamliner, het is een 777, daar wordt al 19 jaar mee gevlogen.
Je hebt gelijk, ik heb me vergist.

Helaas want dan heb je het over een bewezen betrouwbaar toestel..
pi_137506599
Stel dat het een klein technisch probleem is, is er dan geen kans dat ze een succesvolle noodlanding in het water hebben kunnen maken en er misschien nog mensen gered kunnen worden? DIe instructies met de reddingsvesten zijn er immers niet voor niets.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Forum Admin zaterdag 8 maart 2014 @ 03:36:42 #83
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_137506610
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 03:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Stel dat het een klein technisch probleem is, is er dan geen kans dat ze een succesvolle noodlanding in het water hebben kunnen maken en er misschien nog mensen gered kunnen worden? DIe instructies met de reddingsvesten zijn er immers niet voor niets.
Een klein technisch probleem is een ding, op het moment dat de zowel de motoren, transponder, radiocontact enzovoorts uitvallen hebben we het niet over een kleine storing en zal (veilig)landen op het water erg lastig worden.

Bovendien zijn veel crashes toe te schrijven aan een menselijke fout.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_137506615
Aan de andere kant; ieder nadeel heeft z'n voordeel; als er gemiddeld maar 1 ramp per jaar gebeurd, flikkert mijn vliegtuig gelukkig niet naar beneden straks in juli.
pi_137506620
Hoezo 1 keer per jaar, als dit echt een grote ramp is, dan is het de eerste keer met dit vliegtuig.. dat is dan dus 1 keer in de 19 jaar
pi_137506639
Laten we hopen dat deze berichten kloppen:

quote:
MH3709:30am - (UNOFFICIAL) Flight MH370 has resurfaced and landed safely in Nanming, China. Early reports say that the aircraft had experienced a cockpit electronics malfunction.

As of this moment, the flight crew and all 239 passengers onboard are believed to be unharmed as some of the crew has already informed their families of their safety.

More updates to come.
http://malaysiandigest.co(...)-flight-missing.html
pi_137506649
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 03:44 schreef Intellectueel het volgende:
Laten we hopen dat deze berichten kloppen:

[..]

http://malaysiandigest.co(...)-flight-missing.html
Ik kijk CNN, die is nog niet met dit bericht gekomen..
pi_137506653
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 03:44 schreef Intellectueel het volgende:
Laten we hopen dat deze berichten kloppen:

[..]

http://malaysiandigest.co(...)-flight-missing.html
Op CNN werd net gemeld door een medewerker van de airline dat dit niet waar is.
pi_137506657
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 03:46 schreef Recce het volgende:

[..]

Op CNN werd net gemeld door een medewerker van de airline dat dit niet waar is.
Heb ik net even gemist. Over 15 minuten persconferentie.
pi_137506661
Juist ontkracht op CNN door iemand van MAS. Hoax dus. Vliegtuig had 2 uur geleden al moeten landen voor de brandstof op zou zijn. Als ie op een luchthaven stond hadden ze hem al lang gevonden. Kort gezegd: die ligt in het water. Noodoproep is er niet geweest.
Een kromme lijn is ook een lijn.
pi_137506666
Jezus Christus.. CNN.. :') een gast werd gewoon onderbroken voor de reclame _O-
pi_137506669
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 03:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Stel dat het een klein technisch probleem is, is er dan geen kans dat ze een succesvolle noodlanding in het water hebben kunnen maken en er misschien nog mensen gered kunnen worden? DIe instructies met de reddingsvesten zijn er immers niet voor niets.
Eigenlijk is zo'n vliegtuig niet meer dan een aluminium buis met motoren van een paar duizend PK eraan geschroefd, en op het water klappen is alsof je op beton klapt, cru gezegd.

Meer hoef ik zeker niet toe te lichten?.. :'(
pi_137506673
De enigste die dat ooit gelukt is voor zover ik weet in een stuk is die op de Hudson een paar jaar terug.
Een kromme lijn is ook een lijn.
  Forum Admin zaterdag 8 maart 2014 @ 03:54:21 #95
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_137506681
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 03:51 schreef Zone45 het volgende:
De enigste die dat ooit gelukt is voor zover ik weet in een stuk is die op de Hudson een paar jaar terug.
Zo ken ik ook een filmpje van een 737 (geloof ik) die ergens voor de kust van Afrika crashed. Noodlanding op het water, vliegtuig glijdt weg en het is ineen een slappe keukenrol die uit elkaar springt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 8 maart 2014 @ 03:55:26 #96
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_137506684
Wou ik net gaan slapen zie ik dit, breaking news :D
graag op anoniem
pi_137506690

Dit filmpje bedoel je?
Vliegtuig was gekaapt en had geen brandstof meer.
Een kromme lijn is ook een lijn.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 04:02:06 #98
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_137506713
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 03:49 schreef Trebo het volgende:
Jezus Christus.. CNN.. :') een gast werd gewoon onderbroken voor de reclame _O-
CNN is sowieso nier meer wat het geweest is.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_137506717
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 03:50 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Eigenlijk is zo'n vliegtuig niet meer dan een aluminium buis met motoren van een paar duizend PK eraan geschroefd, en op het water klappen is alsof je op beton klapt, cru gezegd.

Meer hoef ik zeker niet toe te lichten?.. :'(
Waarom is er dan voor iedereen een reddingsvest? Puur voor de gemoedsrust net als het zuurstofmasker?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 04:03:44 #100
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_137506727
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 03:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Stel dat het een klein technisch probleem is, is er dan geen kans dat ze een succesvolle noodlanding in het water hebben kunnen maken en er misschien nog mensen gered kunnen worden? DIe instructies met de reddingsvesten zijn er immers niet voor niets.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 8 maart 2014 @ 04:04:14 #101
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_137506728
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 04:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Waarom is er dan voor iedereen een reddingsvest? Puur voor de gemoedsrust net als het zuurstofmasker?
Je vliegt zeker niet vaak, hè?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_137506730
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 04:02 schreef static het volgende:

[..]

CNN is sowieso nier meer wat het geweest is.
Klopt.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 04:10:43 #103
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_137506755
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 04:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Waarom is er dan voor iedereen een reddingsvest? Puur voor de gemoedsrust net als het zuurstofmasker?
die maken het gemakkelijker de lijken terug te vinden voornamelijk.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_137506758
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 01:52 schreef static het volgende:

[..]

Waarom is dit in godsnaam relevant?
ouders kunnen een nieuwe maken, dus is het minder erg.
pi_137506759
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 04:04 schreef static het volgende:

[..]

Je vliegt zeker niet vaak, hè?
Vaak genoeg. Kan de instructievideo wel dromen, maar of het totaal geen nut heeft of een klein beetje nut.... geen idee.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_137506771
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 03:51 schreef Zone45 het volgende:
De enigste die dat ooit gelukt is voor zover ik weet in een stuk is die op de Hudson een paar jaar terug.
En dat was vlak bij de kust. Dan zijn de omstandigheden sowieso anders dan ergens op de oceaan.
ROBODEMONS..................|:(
pi_137506778
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 04:10 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

die maken het gemakkelijker de lijken terug te vinden voornamelijk.
Duidelijk :X
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_137506783
Als een vliegtuig langzaam genoeg vliegt en onder precies de juiste hoek op het water landt, dan kan je het overleven. Maar die kans is net zo groot als dat je in een neerstortend vliegtuig zit: minimaal..

(er is trouwens een film over zo'n onderwerp )

(( deze crash wordt mede mogelijk gemaakt door IMDB.com ))
pi_137506791
Nederlander :'(
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_137506794
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 04:14 schreef Morrigan het volgende:

[..]

En dat was vlak bij de kust. Dan zijn de omstandigheden sowieso anders dan ergens op de oceaan.
Vliegtuigen zijn in principe er ook op gebouwd dat ze altijd nog kunnen zweefvliegen naar het dichtstbijzijnde vliegveld. Landen midden in oceaan zal dus ook niet zo snel van toepassing zijn.
pi_137506798
Die met zijn sms berichten daar mogen ze ook buitengooien...
Een kromme lijn is ook een lijn.
pi_137506803
ja dat samsung geluidje constant
pi_137506805
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 04:16 schreef Nemephis het volgende:
Als een vliegtuig langzaam genoeg vliegt en onder precies de juiste hoek op het water landt, dan kan je het overleven. Maar die kans is net zo groot als dat je in een neerstortend vliegtuig zit: minimaal..

(er is trouwens een film over zo'n onderwerp )

(( deze crash wordt mede mogelijk gemaakt door IMDB.com ))
En vervolgens sterf je alsnog door onderkoeling of verdrinking.
ROBODEMONS..................|:(
pi_137506813
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 03:50 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Eigenlijk is zo'n vliegtuig niet meer dan een aluminium buis met motoren van een paar duizend PK eraan geschroefd, en op het water klappen is alsof je op beton klapt, cru gezegd.

Meer hoef ik zeker niet toe te lichten?.. :'(
Wellicht nog genoeg om je heen om je val te breken.
pi_137506817
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 03:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Dan hadden ze beter kunnen wachten met de aanslag totdat ze boven China vlogen. Niet boven de zee.
Ligt er aan of dat haalbaar is met de bom die je weet mee te smokkelen.
pi_137506819
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 03:09 schreef Trebo het volgende:

[..]

Eerst maar eens afwachten wat er echt aan de hand is. Toch?
Speculeren!!
pi_137506822
quote:
11:20 am

A Vietnamese official of search and rescue said signal of the missing Malaysia Airlines plane has been detected, local media reported.

The official told local VNExpress that signal of the plane with 227 passengers and 12 crew members on board has been detected at some 120 nautical miles southwest of Vietnam's southernmost Ca Mau province.


[ Bericht 63% gewijzigd door Speculant. op 08-03-2014 04:38:10 ]
pi_137506823
Ik lees net dat het vliegtuig ook eerder betrokken is geweest bij een ongeluk, wellicht dat dat niet is hersteld en dat een stuk is afgevlogen, waarna het vliegtuig in stukken uiteen gevallen is bijvoorbeeld.
pi_137506824
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 04:30 schreef DeParo het volgende:

[..]

Speculeren!!
Speculaas!

..ja spot er maar mee..
pi_137506825
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 04:32 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Speculaas!

..ja spot er maar mee..
Integendeel.
pi_137506826
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 04:32 schreef DeParo het volgende:
Ik lees net dat het vliegtuig ook eerder betrokken is geweest bij een ongeluk, wellicht dat dat niet is hersteld en dat een stuk is afgevlogen, waarna het vliegtuig in stukken uiteen gevallen is bijvoorbeeld.
..post dan ook een link...
pi_137506828
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 04:32 schreef DeParo het volgende:

[..]

Integendeel.
..was meer zelfverwijt ;)
pi_137506829
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 04:32 schreef Nemephis het volgende:

[..]

..post dan ook een link...
http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_370

Wikipedia is er snel bij in ieder geval.
pi_137506833
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 04:32 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Wat zijn nu dan nog de opties? kaping?
pi_137506836
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 04:35 schreef E-Dubble het volgende:

[..]

Wat zijn nu dan nog de opties? kaping?
Het signaal van de zwarte doos is ontdekt, die blijft signalen afgeven ook na een crash, dat bedoelen ze zo.
pi_137506839
Kaping niet. Dan hadden ze al lang een signaal gehad.
Een kromme lijn is ook een lijn.
pi_137506840
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 04:33 schreef DeParo het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_370

Wikipedia is er snel bij in ieder geval.
Het ene bron-artikel waar WikiPedia naar verwijst geeft een 404 (pagina bestaat niet) en de andere zegt

quote:
A taxiing Malaysia Airlines Boeing 777 passenger plane (9M-MRO), flight MH389, contaced the tail of a China Eastern Airlines A340 plane, B-6050, waiting on the taxiway at Pudong International Airport.No one was injured.

The tip of the wing of the Malaysia Airlines Boeing 777 was broken off and hung on the tail of the China Eastern Airbus 340-600, according to pictures posted by passengers on the Internet.
Eens even kijken of die foto's zijn te vinden..
pi_137506842
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 04:36 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het signaal van de zwarte doos is ontdekt, die blijft signalen afgeven ook na een crash, dat bedoelen ze zo.
Owja, wel opvallend dat er dan opeens een signaal komt
pi_137506844
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 04:37 schreef E-Dubble het volgende:

[..]

Owja, wel opvallend dat er dan opeens een signaal komt
Ze hebben het signaal gelokaliseerd dat is wat anders waarschijnlijk zo.
pi_137506846
http://www.volkskrant.nl/(...)rs-op-scheuren.dhtml

Het is dat net werd gezegd dat het geen dreamliner is anders zeer opvallend inderdaad.
pi_137506848
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 04:37 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Het ene bron-artikel waar WikiPedia naar verwijst geeft een 404 (pagina bestaat niet) en de andere zegt

[..]

Eens even kijken of die foto's zijn te vinden..
http://aviation-safety.net/wikibase/wiki.php?id=147571

Deze.
pi_137506849
Die dozen geven altijd een signaal af na een crash. Je moet het alleen detecteren. Die signalen gaan ook geen 100km ver. en als het diep onder water ligt moet je echt geen 2 km weg zijn...
Een kromme lijn is ook een lijn.
pi_137506850
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 04:39 schreef Zone45 het volgende:
Die dozen geven altijd een signaal af na een crash. Je moet het alleen detecteren. Die signalen gaan ook geen 100km ver. en als het diep onder water ligt moet je echt geen 2 km weg zijn...
Daarom hadden ze zo ontzettend veel moeite met dat Air France toestel dat midden in de oceaan was neergestort.
pi_137506851
quote:
Malaysia Airlines breaks down nationality of passengers on missing flight: 153 from China, 38 from Malaysia, 12 from Indonesia, 7 from Australia, 3 from France, 4 from US, 2 from New Zealand, 2 from Ukraine, 2 from Canada, 1 from Russia, 1 from Taiwan, 1 from Italy, 1 from Austria Netherlands, 1 from Netherlands
http://www.breakingnews.com/

Ook een Nederlander aan boord zoals al is gezegd.
pi_137506852
Klopt. en na 30 dagen zijn die batterijen ook leeg, en is het einde signaal.
Een kromme lijn is ook een lijn.
pi_137506854
Wat mogelijk ook opvallend is is dat het vliegtuig geen noodsignaal heeft uitgestuurd, of contact heeft opgenomen ergens, het vliegtuig zou schijnbaar ergens het Chinese luchtruim moeten zijn ingevlogen, contact moeten hebben opnemen, wat dus niet gebeurd is, dit doet vermoeden dat het vrij plotseling is gebeurd, maar dat is afwachten.
pi_137506857
Kan geen foto's vinden van eerder ongeluk, wel een webpagina:

quote:
Two planes collide on airport tarmac
Global Times | August 10, 2012 00:30
By Duan Wuning



Two airplanes collided Thursday afternoon on the tarmac at Shanghai Pudong International Airport, slightly damaging both aircraft, civil aviation authorities said.


A China Eastern Airlines plane was waiting to take off at 4:28 pm when taxiing Malaysia Airlines plane clipped its tail. The cause of the incident remains unclear.

One wing of the Malaysia Airlines plane was damaged along with the tail of the China Eastern Airlines plane. No injuries were reported.

The flights involved were China Eastern Airlines flight MU 583 to Los Angeles and Malaysia Airlines flight MH 389 to Kuala Lumpur.

Passengers on the China Eastern flight were transferred to another flight.

A press officer with Eastern Regional Administration of Civil Aviation Administration of China said that the administration is investigating the accident.

The accident didn't affect airport operations, according to the municipal government.
bronnen: Examiner en GlobalTimes China
pi_137506909
Je zou bijna denken aan een bom, zo plots als het vliegtuig ineens weg was.

En wellicht wat erg ver gezocht, maar misschien was die massale steekpartij van nog niet zo lang geleden wel geen eenmalig incident dan
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_137506927
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 05:36 schreef TLC het volgende:
Je zou bijna denken aan een bom, zo plots als het vliegtuig ineens weg was.

En wellicht wat erg ver gezocht, maar misschien was die massale steekpartij van nog niet zo lang geleden wel geen eenmalig incident dan
Als er plotseling een technisch mankement was waardoor het toestel richting Aarde ging dan hadden de piloten hun handen vol.. hoeft niet per se een bom te zijn.
pi_137506928
De Vietnamese marine meldt dat een militaire radar dit vliegtuig in zee heeft zien storten ergens.
pi_137506929
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 05:50 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Inderdaad, nogal vergezocht, beide theorieën ;)
Nouja je mag een bomaanslag niet uitsluiten na PanAm en AirIndia.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_137506931
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 05:52 schreef TLC het volgende:

[..]

Nouja je mag een bomaanslag niet uitsluiten na PanAm en AirIndia.
Klopt, maar je moet er ook niet vanuit gaan.

/disclaimer: ik ben nog van het Koude Oorlog tijdperk, als je met Russen had gedreigd had ik je meteen geloofd maar bommen en terrorismes... meh..
  zaterdag 8 maart 2014 @ 06:06:34 #143
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_137506943
Hoe kan deze dagen een groot vliegtuig nog zoek raken? Die dingen hebben toch allerlei apparatuur aan boord zoals GPS, radios e.d?
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_137506957
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 06:06 schreef breaky het volgende:
Hoe kan deze dagen een groot vliegtuig nog zoek raken? Die dingen hebben toch allerlei apparatuur aan boord zoals GPS, radios e.d?
Omdat de zee nog veel groter is.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 06:33:36 #145
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_137506961
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 06:28 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Omdat de zee nog veel groter is.
Ik weet dat de zee diep en groot is maar ik neem aan dat er behoorlijk krachtige radios en gps systemen aan boord van een vliegtuig zitten. Daarnaast, elke abnornale afwijking van de vliegroute (een duikvlucht bijvoorbeeld) zou toch automatisch door gegeven moeten worden?
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_137506971
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 06:33 schreef breaky het volgende:

[..]

Ik weet dat de zee diep en groot is maar ik neem aan dat er behoorlijk krachtige radios en gps systemen aan boord van een vliegtuig zitten. Daarnaast, elke abnornale afwijking van de vliegroute (een duikvlucht bijvoorbeeld) zou toch automatisch door gegeven moeten worden?
Ligt er aan wat er gebeurd, bij een ontploffing bijvoorbeeld kunnen dergelijke systemen worden uitgeschakeld, verder kan niet elke beweging worden doorgestuurd naar een vliegveld, zou ook vreemd zijn want in de lucht is een vliegtuig de hele tijd in beweging dus bij elke beweging zouden ze op de grond gek worden. Hoe dan ook alles wordt wel opgeslagen in de zwarte doos die bij een crash noodsignalen uitzendt dus wat dat betreft hebben ze iets om te zoeken.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 8 maart 2014 @ 07:14:48 #147
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137507077


verschillende civiele toestellen zouden boven de vermeende crashplek al een rondje gedraaid hebben om het toestel of de zenders ervan te lokaliseren.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_137507109
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 04:45 schreef DeParo het volgende:
Wat mogelijk ook opvallend is is dat het vliegtuig geen noodsignaal heeft uitgestuurd, of contact heeft opgenomen ergens, het vliegtuig zou schijnbaar ergens het Chinese luchtruim moeten zijn ingevlogen, contact moeten hebben opnemen, wat dus niet gebeurd is, dit doet vermoeden dat het vrij plotseling is gebeurd, maar dat is afwachten.
Dat heeft Air France in 2009 ook niet gedaan, en die lagen ook niet binnen 5 seconden in de atlantic.
Als je je vliegtuig niet onder controle hebt, dan ga je dat eerst oplossen. ATC kan überhaupt weinig voor je doen als je met 10.000ft/min+ richting de aarde gaat.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zaterdag 8 maart 2014 @ 08:40:49 #150
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_137507449
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 04:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Nederlander :'(
Hart van Nederland kan er nu ook een item aan wijden vanavond. 15.gif

Het zou om het eerste (grote) dodelijk ongeluk gaan van de 777 sinds zijn introductie in 1995.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')