Als je op die vlucht klikt wordt krijg je de kaart met vlucht. Of bedoel je dat niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Die had ik ook al gevonden, maar dat is geen kaart.
Op die vlucht van vandaag kan je niet klikken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:30 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Als je op die vlucht klikt wordt krijg je de kaart met vlucht. Of bedoel je dat niet?
Post die url eens?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:30 schreef Recce het volgende:
Hier een poging tot het maken van een kaart:
[ afbeelding ]
Nee, bestaat al een tijdje. Je bedoelt de 787 denk ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:33 schreef LuckyLuQ het volgende:
Is zo'n 777 niet dat nieuwe hypermoderne toestel?
Nee, de 777 is al in gebruik sinds 1995, je bent in de war met de 787 Dreamliner.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:33 schreef LuckyLuQ het volgende:
zomaar ineens foetsie!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:35 schreef Recce het volgende:
[..]
http://www.flightradar24.com/2014-03-07/17:20/12x/MAS370/2d81a27
Heb het promotiefilmpje van Boeing wat ik onlangs tegenkwam nog eens opgezocht en ik bleek in de war te zijn met de 777x.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:36 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Nee, bestaat al een tijdje. Je bedoelt de 787 denk ik.
Thanks, staat in de OP.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:35 schreef Recce het volgende:
[..]
http://www.flightradar24.com/2014-03-07/17:20/12x/MAS370/2d81a27
Ze hadden al een paar uur in Beijing moeten zijn dus dit zal wel niet goed zitten..quote:9:33 am
CCTV said 160 Chinese nationals were onboard the flight, according to microblogging website Weibo.
Chinese state TV also reported there had not been any reports received yet about any aircraft crashed in Chinese waters.
Boeing said it was aware of reports that the Malaysia Airlines plane was missing and was monitoring the situation but had no further comment.
9:17 am
Radar contact with the flight was lost in airspace controlled by Vietnam in the early hours of Saturday morning.
The aircraft did not enter airspace controlled by China and did not make contact with Chinese controllers.
Het is dit type toestel:quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:33 schreef LuckyLuQ het volgende:
Dat was lang waar, maar vorig jaar is een 777 van Asiana in San Francisco slecht neergekomen tijdens de landing waarbij drie doden vielen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het is dit type toestel:
[ afbeelding ]
Mocht ie neergestort zijn dan zou dat het eerste fatale ongeluk met een 777 zijn.
Dat zegt al genoeg eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:49 schreef remlof het volgende:
Our team is currently calling the next-of-kin of passengers and crew.
Ik zou een topic openen in BNW.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:00 schreef DeParo het volgende:
Zou me niet verbazen als dit een bomaanslag is, eerst die aanslag op dat station, nu op een vliegtuig. Deze terroristen pakken niet de meest zichtbare plekken maar plaatsen waar alsnog veel Chinezen komen.
Eerst maar eens afwachten wat er echt aan de hand is. Toch?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Want in China komen geen terroristische aanslagen voor?
Dan hadden ze beter kunnen wachten met de aanslag totdat ze boven China vlogen. Niet boven de zee.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:00 schreef DeParo het volgende:
Zou me niet verbazen als dit een bomaanslag is, eerst die aanslag op dat station, nu op een vliegtuig. Deze terroristen pakken niet de meest zichtbare plekken maar plaatsen waar alsnog veel Chinezen komen.
http://www.chinadaily.com(...)content_17332105.htmquote:9:55 am
The passengers were of 13 different nationalities. Malaysia Airlines is currently working with the authorities who have activated their Search and Rescue team to locate the aircraft. The airliner is currently calling the next-of-kin of passengers and crew.
9:45 am
China is helping locate a Malaysia Airlines aircraft which has gone missing on a flight from Kuala Lumpur to Beijing, Chinese state television said on one of its official microblog.
9:40 am
The jet was carrying about 7.5 hours of fuel and would likely have run out of fuel, Malaysia Airlines Vice President of Operations Control Fuad Sharuji told CNN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |