Het ene bron-artikel waar WikiPedia naar verwijst geeft een 404 (pagina bestaat niet) en de andere zegtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 04:33 schreef DeParo het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_370
Wikipedia is er snel bij in ieder geval.
Eens even kijken of die foto's zijn te vinden..quote:A taxiing Malaysia Airlines Boeing 777 passenger plane (9M-MRO), flight MH389, contaced the tail of a China Eastern Airlines A340 plane, B-6050, waiting on the taxiway at Pudong International Airport.No one was injured.
The tip of the wing of the Malaysia Airlines Boeing 777 was broken off and hung on the tail of the China Eastern Airbus 340-600, according to pictures posted by passengers on the Internet.
Owja, wel opvallend dat er dan opeens een signaal komtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 04:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het signaal van de zwarte doos is ontdekt, die blijft signalen afgeven ook na een crash, dat bedoelen ze zo.
Ze hebben het signaal gelokaliseerd dat is wat anders waarschijnlijk zo.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 04:37 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Owja, wel opvallend dat er dan opeens een signaal komt
http://aviation-safety.net/wikibase/wiki.php?id=147571quote:Op zaterdag 8 maart 2014 04:37 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Het ene bron-artikel waar WikiPedia naar verwijst geeft een 404 (pagina bestaat niet) en de andere zegt
[..]
Eens even kijken of die foto's zijn te vinden..
Daarom hadden ze zo ontzettend veel moeite met dat Air France toestel dat midden in de oceaan was neergestort.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 04:39 schreef Zone45 het volgende:
Die dozen geven altijd een signaal af na een crash. Je moet het alleen detecteren. Die signalen gaan ook geen 100km ver. en als het diep onder water ligt moet je echt geen 2 km weg zijn...
http://www.breakingnews.com/quote:Malaysia Airlines breaks down nationality of passengers on missing flight: 153 from China, 38 from Malaysia, 12 from Indonesia, 7 from Australia, 3 from France, 4 from US, 2 from New Zealand, 2 from Ukraine, 2 from Canada, 1 from Russia, 1 from Taiwan, 1 from Italy, 1 from Austria Netherlands, 1 from Netherlands
bronnen: Examiner en GlobalTimes Chinaquote:Two planes collide on airport tarmac
Global Times | August 10, 2012 00:30
By Duan Wuning
Two airplanes collided Thursday afternoon on the tarmac at Shanghai Pudong International Airport, slightly damaging both aircraft, civil aviation authorities said.
A China Eastern Airlines plane was waiting to take off at 4:28 pm when taxiing Malaysia Airlines plane clipped its tail. The cause of the incident remains unclear.
One wing of the Malaysia Airlines plane was damaged along with the tail of the China Eastern Airlines plane. No injuries were reported.
The flights involved were China Eastern Airlines flight MU 583 to Los Angeles and Malaysia Airlines flight MH 389 to Kuala Lumpur.
Passengers on the China Eastern flight were transferred to another flight.
A press officer with Eastern Regional Administration of Civil Aviation Administration of China said that the administration is investigating the accident.
The accident didn't affect airport operations, according to the municipal government.
Als er plotseling een technisch mankement was waardoor het toestel richting Aarde ging dan hadden de piloten hun handen vol.. hoeft niet per se een bom te zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 05:36 schreef TLC het volgende:
Je zou bijna denken aan een bom, zo plots als het vliegtuig ineens weg was.
En wellicht wat erg ver gezocht, maar misschien was die massale steekpartij van nog niet zo lang geleden wel geen eenmalig incident dan
Nouja je mag een bomaanslag niet uitsluiten na PanAm en AirIndia.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 05:50 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Inderdaad, nogal vergezocht, beide theorieën
Klopt, maar je moet er ook niet vanuit gaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 05:52 schreef TLC het volgende:
[..]
Nouja je mag een bomaanslag niet uitsluiten na PanAm en AirIndia.
Omdat de zee nog veel groter is.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 06:06 schreef breaky het volgende:
Hoe kan deze dagen een groot vliegtuig nog zoek raken? Die dingen hebben toch allerlei apparatuur aan boord zoals GPS, radios e.d?
Ik weet dat de zee diep en groot is maar ik neem aan dat er behoorlijk krachtige radios en gps systemen aan boord van een vliegtuig zitten. Daarnaast, elke abnornale afwijking van de vliegroute (een duikvlucht bijvoorbeeld) zou toch automatisch door gegeven moeten worden?quote:
Ligt er aan wat er gebeurd, bij een ontploffing bijvoorbeeld kunnen dergelijke systemen worden uitgeschakeld, verder kan niet elke beweging worden doorgestuurd naar een vliegveld, zou ook vreemd zijn want in de lucht is een vliegtuig de hele tijd in beweging dus bij elke beweging zouden ze op de grond gek worden. Hoe dan ook alles wordt wel opgeslagen in de zwarte doos die bij een crash noodsignalen uitzendt dus wat dat betreft hebben ze iets om te zoeken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 06:33 schreef breaky het volgende:
[..]
Ik weet dat de zee diep en groot is maar ik neem aan dat er behoorlijk krachtige radios en gps systemen aan boord van een vliegtuig zitten. Daarnaast, elke abnornale afwijking van de vliegroute (een duikvlucht bijvoorbeeld) zou toch automatisch door gegeven moeten worden?
Dat heeft Air France in 2009 ook niet gedaan, en die lagen ook niet binnen 5 seconden in de atlantic.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 04:45 schreef DeParo het volgende:
Wat mogelijk ook opvallend is is dat het vliegtuig geen noodsignaal heeft uitgestuurd, of contact heeft opgenomen ergens, het vliegtuig zou schijnbaar ergens het Chinese luchtruim moeten zijn ingevlogen, contact moeten hebben opnemen, wat dus niet gebeurd is, dit doet vermoeden dat het vrij plotseling is gebeurd, maar dat is afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |