Waarom is dit in godsnaam relevant?quote:
Dat is uit de letterlijke press release van Malaysia Airlines: http://www.airlinereporte(...)light-mh370-missing/quote:
Dan is het extra zielugquote:
Om een of ander reden is het altijd erger als een kind sterft.. waarom zou ik niet weten.. ik vind het sowieso erg.. kind of nietquote:
Oh ja daar staat het nu ook, ik zag het in wat tweets.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:54 schreef arjan1112 het volgende:
De volkskrant had het van de facebook van ze gehaald
Nou en.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:57 schreef arjan1112 het volgende:
Dat zijn baby's het zegt verder niks over hoeveel kinderen er aan boord zijn, kunnen er ook 100 zijn
Lost!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:59 schreef Recce het volgende:
Ik heb even met flightradar24 teruggekeken. Vlucht mas370 lijkt om 17:20 UTC te verdwijnen boven de golf van Thailand. De hoogte gaat plotseling van 35000 voet naar 0 en de track van 25 graden naar 40. Nou verdwijnen vliegtuigen wel vaker van flightradar24 door slechte ontvangst etc., maar dit lijkt me wel verdacht.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:58 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er Nederlanders bij betrokken?
Zo nee -> niet relevant.
Geil.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:59 schreef Recce het volgende:
Ik heb even met flightradar24 teruggekeken. Vlucht mas370 lijkt om 17:20 UTC te verdwijnen boven de golf van Thailand. De hoogte gaat plotseling van 35000 voet naar 0 en de track van 25 graden naar 40. Nou verdwijnen vliegtuigen wel vaker van flightradar24 door slechte ontvangst etc., maar dit lijkt me wel verdacht.
Je zou het serieus niet weten?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:55 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Om een of ander reden is het altijd erger als een kind sterft.. waarom zou ik niet weten.. ik vind het sowieso erg.. kind of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |