Waarom is dit in godsnaam relevant?quote:
Dat is uit de letterlijke press release van Malaysia Airlines: http://www.airlinereporte(...)light-mh370-missing/quote:
Dan is het extra zielugquote:
Om een of ander reden is het altijd erger als een kind sterft.. waarom zou ik niet weten.. ik vind het sowieso erg.. kind of nietquote:
Oh ja daar staat het nu ook, ik zag het in wat tweets.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:54 schreef arjan1112 het volgende:
De volkskrant had het van de facebook van ze gehaald
Nou en.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:57 schreef arjan1112 het volgende:
Dat zijn baby's het zegt verder niks over hoeveel kinderen er aan boord zijn, kunnen er ook 100 zijn
Lost!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:59 schreef Recce het volgende:
Ik heb even met flightradar24 teruggekeken. Vlucht mas370 lijkt om 17:20 UTC te verdwijnen boven de golf van Thailand. De hoogte gaat plotseling van 35000 voet naar 0 en de track van 25 graden naar 40. Nou verdwijnen vliegtuigen wel vaker van flightradar24 door slechte ontvangst etc., maar dit lijkt me wel verdacht.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:58 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er Nederlanders bij betrokken?
Zo nee -> niet relevant.
Geil.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:59 schreef Recce het volgende:
Ik heb even met flightradar24 teruggekeken. Vlucht mas370 lijkt om 17:20 UTC te verdwijnen boven de golf van Thailand. De hoogte gaat plotseling van 35000 voet naar 0 en de track van 25 graden naar 40. Nou verdwijnen vliegtuigen wel vaker van flightradar24 door slechte ontvangst etc., maar dit lijkt me wel verdacht.
Je zou het serieus niet weten?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:55 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Om een of ander reden is het altijd erger als een kind sterft.. waarom zou ik niet weten.. ik vind het sowieso erg.. kind of niet.
Per stuk net zo zeldzaam als jij bent.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Vast veel Chinezen aan boord, zijn die zeldzaam?
Waarom is dat erger volgens jou?, voor mij heeft een kind dezelfde waarde als elk ander persoon.. maar misschien komt het omdat ik geen kinderen heb dat ik het zo zie.quote:
Kinderen hebben nog niet hun onschuld verloren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:09 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Waarom is dat erger volgens jou?, voor mij heeft een kind dezelfde waarde als elk ander persoon.. maar misschien komt het omdat ik geen kinderen heb dat ik het zo zie.
Kind: nog een heel leven voor zich (hopelijk.)quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:09 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Waarom is dat erger volgens jou?, voor mij heeft een kind dezelfde waarde als elk ander persoon.. maar misschien komt het omdat ik geen kinderen heb dat ik het zo zie.
Niemand lijkt zozeer op mij als Chinezen op elkaar lijken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Per stuk net zo zeldzaam als jij bent.
Ja dat weet ik, maar ja.. ik vind een kind van 8 even erg als iemand van 25 die midden in zijn leven zit maar goed.. societyquote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kinderen hebben nog niet hun onschuld verloren.
Ja, elk leven is even veel waard maar ze moeten altijd even vermelden dat er kinderen bij waren toch, om het net even extra erg te maken of zo.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kind: nog een heel leven voor zich (hopelijk.)
70-jarige: Al een heel leven gehad.
Maar elk leven is even veel waard vind ik.
Dat ging al vrij snel mis dus. En waarschijnlijk in Maleisië zelf op het land neergestort?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:12 schreef MaxMark het volgende:
Van hier:
[ afbeelding ]
This map shows the aircraft route and last known contact.
Als je het zo bekijkt.. kun je dit hele bericht wel weg nuanceren, want in het dagelijks verkeer vallen meer slachtoffers. Maar omdat dit een vliegtuig is is het opeens een ramp, ofzo. We moeten toch godverredomme wat te posten hebben!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ja.. ik vind een kind van 8 even erg als iemand van 25 die midden in zijn leven zit maar goed.. society..
[..]
Ja, elk leven is even veel waard maar ze moeten altijd even vermelden dat er kinderen bij waren toch, om het net even extra erg te maken of zo.
Flightradar24 volgt hem nog tot halverwege de golf van Thailand.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ging al vrij snel mis dus. En waarschijnlijk in Maleisië zelf op het land neergestort?
Volgens de berekeningen met hoeveel liter erin zit ja... als er ergens brandstof lekt dan is dat geen 7 uur meerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:21 schreef arjan1112 het volgende:
CNN heeft nu een woordvoerder aan de telefoon; op het moment dat ze het contact kwijt raakten had het vliegtuig nog voor 7 uur brandstof, waar het vliegtuig is weet ie niet
Laten we dit maar weg halenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt.. kun je dit hele bericht wel weg nuanceren, want in het dagelijks verkeer vallen meer slachtoffers. Maar omdat dit een vliegtuig is is het opeens een ramp, ofzo. We moeten toch godverredomme wat te posten hebben!
Heb je daar een map van?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Flightradar24 volgt hem nog tot halverwege de golf van Thailand.
Die had ik ook al gevonden, maar dat is geen kaart.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:28 schreef Speculant. het volgende:
[..]
http://www.flightradar24.com/data/flights/mh370/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |