Als je op die vlucht klikt wordt krijg je de kaart met vlucht. Of bedoel je dat niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Die had ik ook al gevonden, maar dat is geen kaart.
Op die vlucht van vandaag kan je niet klikken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:30 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Als je op die vlucht klikt wordt krijg je de kaart met vlucht. Of bedoel je dat niet?
Post die url eens?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:30 schreef Recce het volgende:
Hier een poging tot het maken van een kaart:
[ afbeelding ]
Nee, bestaat al een tijdje. Je bedoelt de 787 denk ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:33 schreef LuckyLuQ het volgende:
Is zo'n 777 niet dat nieuwe hypermoderne toestel?
Nee, de 777 is al in gebruik sinds 1995, je bent in de war met de 787 Dreamliner.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:33 schreef LuckyLuQ het volgende:
zomaar ineens foetsie!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:35 schreef Recce het volgende:
[..]
http://www.flightradar24.com/2014-03-07/17:20/12x/MAS370/2d81a27
Heb het promotiefilmpje van Boeing wat ik onlangs tegenkwam nog eens opgezocht en ik bleek in de war te zijn met de 777x.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:36 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Nee, bestaat al een tijdje. Je bedoelt de 787 denk ik.
Thanks, staat in de OP.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:35 schreef Recce het volgende:
[..]
http://www.flightradar24.com/2014-03-07/17:20/12x/MAS370/2d81a27
Ze hadden al een paar uur in Beijing moeten zijn dus dit zal wel niet goed zitten..quote:9:33 am
CCTV said 160 Chinese nationals were onboard the flight, according to microblogging website Weibo.
Chinese state TV also reported there had not been any reports received yet about any aircraft crashed in Chinese waters.
Boeing said it was aware of reports that the Malaysia Airlines plane was missing and was monitoring the situation but had no further comment.
9:17 am
Radar contact with the flight was lost in airspace controlled by Vietnam in the early hours of Saturday morning.
The aircraft did not enter airspace controlled by China and did not make contact with Chinese controllers.
Het is dit type toestel:quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:33 schreef LuckyLuQ het volgende:
Dat was lang waar, maar vorig jaar is een 777 van Asiana in San Francisco slecht neergekomen tijdens de landing waarbij drie doden vielen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het is dit type toestel:
[ afbeelding ]
Mocht ie neergestort zijn dan zou dat het eerste fatale ongeluk met een 777 zijn.
Dat zegt al genoeg eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:49 schreef remlof het volgende:
Our team is currently calling the next-of-kin of passengers and crew.
Ik zou een topic openen in BNW.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:00 schreef DeParo het volgende:
Zou me niet verbazen als dit een bomaanslag is, eerst die aanslag op dat station, nu op een vliegtuig. Deze terroristen pakken niet de meest zichtbare plekken maar plaatsen waar alsnog veel Chinezen komen.
Eerst maar eens afwachten wat er echt aan de hand is. Toch?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Want in China komen geen terroristische aanslagen voor?
Dan hadden ze beter kunnen wachten met de aanslag totdat ze boven China vlogen. Niet boven de zee.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:00 schreef DeParo het volgende:
Zou me niet verbazen als dit een bomaanslag is, eerst die aanslag op dat station, nu op een vliegtuig. Deze terroristen pakken niet de meest zichtbare plekken maar plaatsen waar alsnog veel Chinezen komen.
http://www.chinadaily.com(...)content_17332105.htmquote:9:55 am
The passengers were of 13 different nationalities. Malaysia Airlines is currently working with the authorities who have activated their Search and Rescue team to locate the aircraft. The airliner is currently calling the next-of-kin of passengers and crew.
9:45 am
China is helping locate a Malaysia Airlines aircraft which has gone missing on a flight from Kuala Lumpur to Beijing, Chinese state television said on one of its official microblog.
9:40 am
The jet was carrying about 7.5 hours of fuel and would likely have run out of fuel, Malaysia Airlines Vice President of Operations Control Fuad Sharuji told CNN.
Dit. Het neerstorten lijkt me veel logischer dan een aanslag. Neemt niet weg dat het ontzettend erg is.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter kunnen wachten met de aanslag totdat ze boven China vlogen. Niet boven de zee.
Aangezien het een Dreamliner betreft, een spliksplinternieuw model van Boeing, zou ik eerder uitgaan van een technisch defect. Die machines hebben al eerder met techinsche problemen verplicht aan de grond gestaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Want in China komen geen terroristische aanslagen voor?
Dat bovenal...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:12 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
. Neemt niet weg dat het ontzettend erg is.
Het zou me eigenlijk wel verbazen. Vliegtuig crashes zijn geen ongewoon iets, terwijl aanslagen in vliegtuigen dat wel zijn. op dit moment is het aannemelijker dat het een crash is dan een aanslag.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:00 schreef DeParo het volgende:
Het is geen 787 Dreamliner, het is een 777, daar wordt al 19 jaar mee gevlogen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:19 schreef Nemephis het volgende:
Aangezien het een Dreamliner betreft, een spliksplinternieuw model van Boeing
Je hebt gelijk, ik heb me vergist.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is geen 787 Dreamliner, het is een 777, daar wordt al 19 jaar mee gevlogen.
Een klein technisch probleem is een ding, op het moment dat de zowel de motoren, transponder, radiocontact enzovoorts uitvallen hebben we het niet over een kleine storing en zal (veilig)landen op het water erg lastig worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Stel dat het een klein technisch probleem is, is er dan geen kans dat ze een succesvolle noodlanding in het water hebben kunnen maken en er misschien nog mensen gered kunnen worden? DIe instructies met de reddingsvesten zijn er immers niet voor niets.
http://malaysiandigest.co(...)-flight-missing.htmlquote:MH3709:30am - (UNOFFICIAL) Flight MH370 has resurfaced and landed safely in Nanming, China. Early reports say that the aircraft had experienced a cockpit electronics malfunction.
As of this moment, the flight crew and all 239 passengers onboard are believed to be unharmed as some of the crew has already informed their families of their safety.
More updates to come.
Ik kijk CNN, die is nog niet met dit bericht gekomen..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:44 schreef Intellectueel het volgende:
Laten we hopen dat deze berichten kloppen:
[..]
http://malaysiandigest.co(...)-flight-missing.html
Op CNN werd net gemeld door een medewerker van de airline dat dit niet waar is.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:44 schreef Intellectueel het volgende:
Laten we hopen dat deze berichten kloppen:
[..]
http://malaysiandigest.co(...)-flight-missing.html
Heb ik net even gemist. Over 15 minuten persconferentie.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Op CNN werd net gemeld door een medewerker van de airline dat dit niet waar is.
Eigenlijk is zo'n vliegtuig niet meer dan een aluminium buis met motoren van een paar duizend PK eraan geschroefd, en op het water klappen is alsof je op beton klapt, cru gezegd.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Stel dat het een klein technisch probleem is, is er dan geen kans dat ze een succesvolle noodlanding in het water hebben kunnen maken en er misschien nog mensen gered kunnen worden? DIe instructies met de reddingsvesten zijn er immers niet voor niets.
Zo ken ik ook een filmpje van een 737 (geloof ik) die ergens voor de kust van Afrika crashed. Noodlanding op het water, vliegtuig glijdt weg en het is ineen een slappe keukenrol die uit elkaar springt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:51 schreef Zone45 het volgende:
De enigste die dat ooit gelukt is voor zover ik weet in een stuk is die op de Hudson een paar jaar terug.
CNN is sowieso nier meer wat het geweest is.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:49 schreef Trebo het volgende:
Jezus Christus.. CNN..een gast werd gewoon onderbroken voor de reclame
Waarom is er dan voor iedereen een reddingsvest? Puur voor de gemoedsrust net als het zuurstofmasker?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:50 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Eigenlijk is zo'n vliegtuig niet meer dan een aluminium buis met motoren van een paar duizend PK eraan geschroefd, en op het water klappen is alsof je op beton klapt, cru gezegd.
Meer hoef ik zeker niet toe te lichten?..
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |