quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:16 schreef Forbry het volgende:
Omdat Hola bij mij al een tijdje niet werkt, ben ik op zoek gegaan naar een gratis alternatief waarmee ik Netflix UK kan kijken (voor US gebruik ik Mediahint) en toen kwam ik (vooralsnog) op justfreevpn.com uit:
http://justfreevpn.com/
Nu 3 keer gebruikt en die keren werkte het prima in ieder geval en heb tot nu toe ook nog geen nadelen ontdekt.
Weet je ook waarom Hola het niet doet ? Ik gebruik Hola en bij mij werkt het als een zonnetje...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:23 schreef Forbry het volgende:
Even mijn laatste post herhalen, zijn vast wat mensen die er iets aan (kunnen) hebben. Bovendien hoor ik het graag als er mensen zijn die vinden dat er reden tot "twijfel" is bij deze site...
[..]
Ik gebruik veel liever Unlocator. Kun je in 1 klik kiezen tussen US, UK, Canada en Nederland. En het is nog gratis ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:23 schreef Forbry het volgende:
Even mijn laatste post herhalen, zijn vast wat mensen die er iets aan (kunnen) hebben. Bovendien hoor ik het graag als er mensen zijn die vinden dat er reden tot "twijfel" is bij deze site...
[..]
Nee, geen enkel idee helaas... Hola doet het bij mij al meer dan een week, misschien al wel 2 weken niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:42 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Weet je ook waarom Hola het niet doet ? Ik gebruik Hola en bij mij werkt het als een zonnetje...
Ga ik naar kijken danquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik gebruik veel liever Unlocator. Kun je in 1 klik kiezen tussen US, UK, Canada en Nederland. En het is nog gratis ook.
Wordt ook een betaalservice in de toekomst toch? Nu gratis beta?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik gebruik veel liever Unlocator. Kun je in 1 klik kiezen tussen US, UK, Canada en Nederland. En het is nog gratis ook.
Waar gebruikte je Hola op ? Op een PC, laptop, tablet....?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:47 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nee, geen enkel idee helaas... Hola doet het bij mij al meer dan een week, misschien al wel 2 weken niet.
Heb de boel al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar ook dat lost het probleem niet op. De eerste tijd dat ik het gebruikte werkte het hier ook als een zonnetje...
PC, met Chrome.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:50 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Waar gebruikte je Hola op ? Op een PC, laptop, tablet....?
Ik gebruik Hola op mijn Android tablet en daar werkt het prima. Op mijn PC gebruik ik ook Mediahint. Misschien ligt het eraan dat de app van de tablet het beter doet dan op de PCquote:
Dat zou kunnen inderdaad. Ik dacht voor mij al eens iemand hier te hebben zien zeggen dat Hola bij diegene niet meer werkte, maar toen ik het later vroeg kwamen er geen reacties meer van mensen met hetzelfde probleem. Vandaar dat ik ook een beetje twijfel of het niet aan iets ligt buiten Hola zelf om...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:52 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Ik gebruik Hola op mijn tablet en daar werk het prima. Op mijn PC gebruik ik ook Mediahint. Misschien ligt het eraan dat de app van de tablet het beter doet dan op de PC
Dat weet ik ook nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:56 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad. Ik dacht voor mij al eens iemand hier te hebben zien zeggen dat Hola bij diegene niet meer werkte, maar toen ik het later vroeg kwamen er geen reacties meer van mensen met hetzelfde probleem. Vandaar dat ik ook een beetje twijfel of het niet aan iets ligt buiten Hola zelf om...
We hebben ook een tablet liggen, ik zal later eens kijken of het daarop idd nog wel gewoon werkt!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:58 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nietIk heb Hola eerlijk gezegd nog nooit op mijn PC gebruikt.
Succes !quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:01 schreef Forbry het volgende:
[..]
We hebben ook een tablet liggen, ik zal later eens kijken of het daarop idd nog wel gewoon werkt!
Dat weet ik niet, in de Android store kan je gewoon een app van Hola downloaden. Moet je even in de apple store kijken of hij daar ook zit. Anders ben ik bang dat het niet kan...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:05 schreef DonnaRush het volgende:
Kan je Hola ook gebruiken op een iPad? MediaHint namelijk niet.
Neequote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:05 schreef DonnaRush het volgende:
Helaas! Vind het niet super erg, dan pak ik gewoon m`n laptop erbij. Maar het zou wel makkelijk zijn soms haha.quote:
Weet je hoe je een DNS instelt op een iPad?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:07 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Helaas! Vind het niet super erg, dan pak ik gewoon m`n laptop erbij. Maar het zou wel makkelijk zijn soms haha.
Ja, dat weet ik. Ik heb dat ook al eens gedaan, maar vond het niet prettig want ik kreeg het niet weer goed terug op de normale DNS. Heb het toen even behoorlijk warm gehad zeg maar. Ik vind het een beetje eng, want ik moet voor m`n werk op een NL VPN en dan moet ik steeds van alles switchen enzo. Ik heb er niet enorm veel verstand van, dus dat laat ik liever normaal.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Weet je hoe je een DNS instelt op een iPad?
Dat hoeft helemaal niet omdat de DNS netwerkgebonden is. Dus je hoeft niet aan je DNS te kloten als je op je werk bent.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:19 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik heb dat ook al eens gedaan, maar vond het niet prettig want ik kreeg het niet weer goed terug op de normale DNS. Heb het toen even behoorlijk warm gehad zeg maar. Ik vind het een beetje eng, want ik moet voor m`n werk op een NL VPN en dan moet ik steeds van alles switchen enzo. Ik heb er niet enorm veel verstand van, dus dat laat ik liever normaal.
Vandaar dat ik dan de laptop pak. Misschien komt er in de toekomst nog eens iets voor de iPad.
Nee, MediaHint past de proxy-instellingen van de browser aan. Voor Safari op de iPad kun je geen plugins installeren dus dit is sowieso niet mogelijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:05 schreef DonnaRush het volgende:
Dat kan ook op de PC neem ik aan, maar nog nooit gedaan. Misschien kan/wil je een korte uitleg geven (het liefste voor UK VPN)?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:23 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet omdat de DNS netwerkgebonden is. Dus je hoeft niet aan je DNS te kloten als je op je werk bent.
Heb eerste twee seizoenen gezien, maar daar mis ik niks aan als ik stop dus?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:06 schreef Spaulding het volgende:
Weeds afgekeken, matige serie.
Nu beginnen aan Dexter.
Eerste twee seizoenen zijn juist nog het leukst, wordt steeds minder. Als je het nu al niet super vind, ga je de rest van de serie zeker niet leuker vinden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb eerste twee seizoenen gezien, maar daar mis ik niks aan als ik stop dus?
Ze hebben het over Weedsquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:13 schreef Re het volgende:
nou ja die met de trinity killer was ook nog een erg tof seizoen hoor
nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze hebben het over Weeds.
Dexter kun je na seizoen vier mee het beste mee stoppen.
Vond het wel meevallen eigenlijk, wel minder dan de eerdere seizoenen maar nog steeds ok.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:17 schreef Re het volgende:
dat het over weeds ging dan he, dexter na seizoen 4 is idd erg slapjes
Welles.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:17 schreef Re het volgende:
dat het over weeds ging dan he, dexter na seizoen 4 is idd erg slapjes
Breaking Bad eik ookquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze hebben het over Weeds.
Dexter kun je na seizoen vier mee het beste mee stoppen.
Kusje erop?quote:
Vuist erop?quote:
Serie 5 en 6 slaan nergens meer opquote:
Jij bent niet goed snik.quote:
Er is niet eens een BB seizoen 6quote:
Duurde wel lang HWquote:
Nuh-uh echt niet.quote:
Ik het dubbele niet eens meer.quote:
Kusje eropquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik het dubbele niet eens meer.
Maar gelukkig ben ik niet zo oud als Yvonne. Bitch.
Volgaarne!quote:
Noem jij Yvonne nu een grijze geitenbreier?quote:
Ik denk niet dat je het echt met elkaar kan vergelijken. The Shield is een politieserie pur sang en wil ook niet meer dan dat zijn. Terwijl the Wire zoveel meer is dan dat.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Noem jij Yvonne nu een grijze geitenbreier?
Dat is lef hebben!
Ik ben nu, om on topic te doen, bezig met The Shield. Aardige politieserie, maar haalt het in de verste verte niet bij The Wire.
Daar heb je wel gelijk in. Maar onbewust ga ik toch vergelijken. Stom, want ik kom altijd bedrogen uit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:04 schreef Spaulding het volgende:
Ik denk niet dat je het echt met elkaar kan vergelijken. The Shield is een politieserie pur sang en wil ook niet meer dan dat zijn. Terwijl the Wire zoveel meer is dan dat.
Omdat je quaThe Wire hier namelijk helemaal gelijk in hebt.quote:Desalniettemin is the Shield fantastisch en the Wire de beste serie ooit imo.
Ik vind het wel vermakelijk. Zit nu ergens in seizoen twee en kijk het zeker wel af. Vind het wel een beetje irritant dat er elke aflevering een case moet worden opgelost, dat maakt het zo CSI/Law & Order-achtig.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:50 schreef Spaulding het volgende:
The Shield is echt top hoor, wordt ook steeds beter. Vind Vic Mackey een vd beste personages ooit. Eigenlijk door en door slecht maar toch ben je voor hem. Zeker vanaf seizoen 5 is het fantastisch.
Natuurlijk niet, Soprano's is HBO.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:57 schreef SosuaCafe het volgende:
Jammer dat soprano's niet op netflix is. Nog nooit gezien.
Helemaal mee eens. The Shield staat bij mij samen met Oz op plek 5 ofzo, briljante series.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wacht maar tot de laatste 2 seizoenen, dan komt The Shield echt keihard
The Shield hoort imo echt thuis in het rijtje:
Soprano's
The Wire
True Detective (seizoen 1)
Six feet under
Breaking bad.
Vind ik niet, echt een totaal andere niveau. Ik heb recent the Shield voor het eerst gezien via Netflix, en compleet, dus het is nog vers. Ik vind het best goed en het kijkt makkelijk weg, maar vergeleken met the Wire of Deadwood stelt het weinig voor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wacht maar tot de laatste 2 seizoenen, dan komt The Shield echt keihard
The Shield hoort imo echt thuis in het rijtje:
Soprano's
The Wire
True Detective (seizoen 1)
Six feet under
Breaking bad.
Dat had ik ook ja. Mackey vond ik eigenlijk niet zo interessant als personage en zeker niet sympathiek. Volgens mij had het zonder het Strike Team ook wel een goede serie kunnen worden, al zou daar wel iets anders voor in de plaats moeten komen natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:01 schreef Spaulding het volgende:
Klopt ja, die dagelijkse nieuwe cases vond ik ook lang niet het interessantst maar Dutch en Claudette vond ik dan wel weer hele goede personages.
Dan begrijp je me verkeerdquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:49 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat had ik ook ja. Mackey vond ik eigenlijk niet zo interessant als personage en zeker niet sympathiek. Volgens mij had het zonder het Strike Team ook wel een goede serie kunnen worden, al zou daar wel iets anders voor in de plaats moeten komen natuurlijk.
Ja, ik begreep het wel eigenlijk, maar ging maar op een klein deel in, want dat kwam beter uit :-).quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:27 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Dan begrijp je me verkeerd. Die dagelijkse cases vond ik juist niet zo interessant ondanks Dutch en Claudette. Juist het doorlopende verhaal met Mackey vond ik heel tof.
Geen zin om te downloaden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Soprano's is HBO.
Lijkt me wel, is ook gewoon aangekondigd op de facebook van NL Netflix.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:30 schreef Aethereal het volgende:
Komt die nieuwe netflix serie 'From Dusk Till Dawn' ook op de NL Netflix? Volgende week komt die uit als ik me niet vergis. Lijkt me wel leuke serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Je kunt Pipelight proberen, een SilverLight alternatief zodat Netflix mogelijk zou zijn: http://fds-team.de/cms/pipelight-installation.htmlquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:43 schreef Dale. het volgende:
Ja godverdomme! Kun je helemaal niet op linux kijkenwtf!
Dat is mogelijk en zelfs zeer eenvoudig:quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:43 schreef Dale. het volgende:
Ja godverdomme! Kun je helemaal niet op linux kijkenwtf!
Nederlandse of Amerikaanse Netflix?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:43 schreef cherrycoke het volgende:
90% van de films op netflix heb ik al gezien, house of cards vind ik geen ruk aan.
suggesties?
nederlandsequote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nederlandse of Amerikaanse Netflix?
Als je voor jou of je ouders een 2de profiel aanmaakt in Netlfix, dan kan dat.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoezo kan ik niet iets op Netflix kijken terwijl mijn ouders beneden op mijn account ook iets kijken op Netflix?
Dus een heel nieuw account maken? Dus ook dubbel betalen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je voor jou of je ouders een 2de profiel aanmaakt in Netlfix, dan kan dat.
Nee, je kan met een abonnement twee accounts hebben.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dus een heel nieuw account maken? Dus ook dubbel betalen?
Met het standaardabonnement kun je op 2 apparaten gelijktijdig kijken. Onder één abonnement kun je meerdere profielen aanmaken. Als je dan Netflix start, krijg je de vraag 'Wie kijkt er?''. Elk profiel heeft zijn eigen voorkeuren en lijstenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoezo kan ik niet iets op Netflix kijken terwijl mijn ouders beneden op mijn account ook iets kijken op Netflix?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, je kan met een abonnement twee accounts hebben.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:12 schreef Ori het volgende:
[..]
Met het standaardabonnement kun je op 2 apparaten gelijktijdig kijken. Onder één abonnement kun je meerdere profielen aanmaken. Als je dan Netflix start, krijg je de vraag 'Wie kijkt er?''. Elk profiel heeft zijn eigen voorkeuren en lijsten
Bedanktquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:12 schreef Forbry het volgende:
1 abonnement= 1 account= 2 profielen tegelijk.
Hier in huis heb ik 5 apparaten die op Netflix kunnen met hetzelfde abonnementquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:39 schreef Dale. het volgende:
Maar je kan dus meerdere apperaten ook added? Je hebt dus wel een abbo om maar met 2 apperaten te gelijk te kijken maar kan je wel meerdere apperaten toevoegen?
ps. pipelight werkt + een chrome extensie om de user-agent string aan te passen.
http://www.makeuseof.com/(...)watch-netflix-linux/
Jupquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:39 schreef Dale. het volgende:
Maar je kan dus meerdere apperaten ook added? Je hebt dus wel een abbo om maar met 2 apperaten te gelijk te kijken maar kan je wel meerdere apperaten toevoegen?
Ja, dat is dus mogelijk. En met een iets duurder abonnement kun je zelfs op 4 apparaten tegelijk kijken - ook op totaal verschillende locaties.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:39 schreef Dale. het volgende:
Nice dan kun je dat dus eigenlijk ook delen met b.v. mijn ouders die aan de andere kant van het land zitten.
dat heb ik ook gedaan, ons pa en ma kijken ook via mijn account.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:39 schreef Dale. het volgende:
Nice dan kun je dat dus eigenlijk ook delen met b.v. mijn ouders die aan de andere kant van het land zitten.
ons pa en maquote:Op zondag 9 maart 2014 10:09 schreef kawa4 het volgende:
[..]
dat heb ik ook gedaan, ons pa en ma kijken ook via mijn account.
dus ik heb netflix voor 4 euro in de maand ( ons pa en ma stonden erop dat hun ook mee betaalde)
ben nou dit weekend ook begonnen aan Spartacus vette serie moet ik zeggen![]()
Inderdaad heel prettig! Ken je Justified ook?quote:Op zondag 9 maart 2014 10:42 schreef Chevalric het volgende:
Ik ben donderdag begonnen aan Hell on Wheels. Wat een fijne serie is dat zeg!
Oh, ben jaloers dat je daar nog aan moet beginnen.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:09 schreef kawa4 het volgende:
[..]
dat heb ik ook gedaan, ons pa en ma kijken ook via mijn account.
dus ik heb netflix voor 4 euro in de maand ( ons pa en ma stonden erop dat hun ook mee betaalde)
ben nou dit weekend ook begonnen aan Spartacus vette serie moet ik zeggen![]()
Als het wél HD is, geeft Netflix dat aan volgens mij...quote:Op zondag 9 maart 2014 09:53 schreef Levitas het volgende:
Gisteren mezelf ook maar eens aangemeld voor de gratis maand van Netflix en wat werkt het goed zeg! Platform met heel veel potentie.
Ik heb nu, via een DNS setting, (gratis) toegang tot de Amerikaanse Netflix. Klopt het dat media nu niet meer HD is (komt vast doordat de DNS Amerikaans is en dus langzamere verbinding met de Netflix servers heeft)?
En, hoe lang duurt het voordat nieuwe afleveringen van series toe worden gevoegd aan Netflix? Zo zie ik de nieuwe aflevering van Suits (die afgelopen vrijdag in US werd uitgezonden) niet op Netflix.
Dat staat inderdaad bij nadat je een keuze hebt gemaakt. Veel nieuwe series/films zijn in (super)HD maar het kan zijn dat oudere dat niet zijn. En het hangt ook van je internetsnelheid af of HD afgespeeld wordt, net zoals bij bijv. Youtube.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:07 schreef Forbry het volgende:
[..]
Als het wél HD is, geeft Netflix dat aan volgens mij...
Voor de nieuwste afleveringen/seizoenen van series en nieuwste films moet je (doorgaans?) niet bij Netflix zijn... Geen idee hoe lang dat duurt, dacht soms wel jaren eigenlijk![]()
er zijn schijnbaar 4 seizoenen maar er staan er maar 3 op netflix, ben nou bij 3 en die is wel echt goed ( alleen jammer van de "andere"spartacus ( vond die in seizoen 1 beter )quote:Op zondag 9 maart 2014 11:04 schreef Forbry het volgende:
[..]
Oh, ben jaloers dat je daar nog aan moet beginnen.Vooral het láátste seizoen is echt fe-no-me-naal!
Volgorde qua productietijd is dit:quote:Op zondag 9 maart 2014 11:31 schreef kawa4 het volgende:
[..]
er zijn schijnbaar 4 seizoenen maar er staan er maar 3 op netflix, ben nou bij 3 en die is wel echt goed ( alleen jammer van de "andere"spartacus ( vond die in seizoen 1 beter )
Is het dan handig om de kijkvolgorde om te draaien? Ik moet er ook nog aan beginnenquote:Op zondag 9 maart 2014 11:50 schreef Forbry het volgende:
[..]
Volgorde qua productietijd is dit:
Spartacus: Blood and Sand (2010)
Spartacus: Gods of the Arena (2011)
Spartacus: Vengeance (2012)
Spartacus: War of the Damned (2013)
Maar Gods of the Arena is een prequel. Speelt zich nog voor Blood and Sand af en raar maar waar, Spartacus komt daar helemaal niet in voor, de hoofdfiguur is Gannicus.
Blood and Sand is het enige seizoen met Andy Whitfield als Spartacus. Ik vond hem uitstekend in die rol, maar ik kon zelf Liam McIntyre (na een tijdje) ook prima waarderen.
Ik vond de hele serie goed, maar de meeste liefhebbers zijn het er wel over eens dat met name de laatste afleveringen echt episch waren en dan heb ik het over (de laatste afleveringen van) "War of the Damned". Is dat die "3", die je nu aan het kijken bent?
Er staat mij ergens iets bij (echt ver weg, dus pin me er niet op vast) dat er in de prequel al wel iets wordt "gespoilerd" t.a.v. "blood and sand" en dat je de serie wat dat aangaat toch het beste in de volgorde van productie kan kijken....quote:Op zondag 9 maart 2014 11:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Is het dan handig om de kijkvolgorde om te draaien? Ik moet er ook nog aan beginnen
Pilot was echt heel matig ja. Daarna werd het echt zo geniaal. Krijg nu meteen weer zin om opnieuw te beginnen met kijkenquote:Op zondag 9 maart 2014 13:06 schreef MissBliss het volgende:
Spartacus
De eerste aflevering vond ik zo stommaar ik ben blij dat ik doorgezet heb
Als iets op HBO GO staat staat het niet op Netflix en vice-versa. Ze delen de rechten niet. En ja, na een tijdje verlopen de rechten en moet er opnieuw onderhandeld worden. Dan kan iets verdwijnen uit de library.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:22 schreef Dale. het volgende:
Btw vraagje. Er worden zover ik begrijp tot nu toe alleen series en films toegevoegd. Maar verdwijnen die na een tijdje ook, zoals bijvoorbeeld bij HBO GO?
Ik heb ook begrepen dat HBO GO en Netflix elkaar flink beconqueren? Want films die op HBO GO staan heb ik nog niet gezien op Netflix.
nee seizoen 3 is hier volgens netflix Vengeance,quote:Op zondag 9 maart 2014 11:50 schreef Forbry het volgende:
[..]
Volgorde qua productietijd is dit:
Spartacus: Blood and Sand (2010)
Spartacus: Gods of the Arena (2011)
Spartacus: Vengeance (2012)
Spartacus: War of the Damned (2013)
Maar Gods of the Arena is een prequel. Speelt zich nog voor Blood and Sand af en raar maar waar, Spartacus komt daar helemaal niet in voor, de hoofdfiguur is Gannicus.
Blood and Sand is het enige seizoen met Andy Whitfield als Spartacus. Ik vond hem uitstekend in die rol, maar ik kon zelf Liam McIntyre (na een tijdje) ook prima waarderen.
Ik vond de hele serie goed, maar de meeste liefhebbers zijn het er wel over eens dat met name de laatste afleveringen echt episch waren en dan heb ik het over (de laatste afleveringen van) "War of the Damned". Is dat die "3", die je nu aan het kijken bent?
quote:Added today:
USA:
Archer Season 4 (Animation, Comedy)
P!nk: The Truth About Love Tour (Concert)
Pit Stop (Indie, Drama, Gay & Lesbian)
Rectify (TV, Drama)
Star Wars: The Clone Wars (TV, Kids)
Star Wars: The Clone Wars (Family, Animation)
The Improv: 50 Years Behind the Brick Wall (Documentary, Stand up)
Uptown Girls (Comedy)
Canada:
Iran: The Forgotten Glory (Documentary, Cultural)
Meeting Evil (Thriller, Crime)
Star Wars: The Clone Wars (TV, Kids)
Star Wars: The Clone Wars (Family, Animation)
The Starving Games (Comedy, Satire)
World War Z (Action, Zombie)
De series/ films die ik aan heb gezet zouden wel HD moeten zijn. Het bufferen duurt alleen even en dan begint het in SD. Als ik de film op pauze zet, of gewoon wacht, wordt het later HD. In de NL Netflix geen last van, dus vermoed dat het te maken heeft met de DNS.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:07 schreef Forbry het volgende:
[..]
Als het wél HD is, geeft Netflix dat aan volgens mij...
Voor de nieuwste afleveringen/seizoenen van series en nieuwste films moet je (doorgaans?) niet bij Netflix zijn... Geen idee hoe lang dat duurt, dacht soms wel jaren eigenlijk![]()
Nog niet, maar wel al gelezen dat die ook erg goed is. Staat dus op de lijstquote:Op zondag 9 maart 2014 10:58 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Inderdaad heel prettig! Ken je Justified ook?
Dat ligt dan toch meer aan je eigen internetverbinding, maar probeer anders als je niet-fullscreen kijkt op Ctrl-shift-alt-S te drukken, dan krijg je als het goed is een menu om handmatig de kwaliteit te kiezen. Als je daar 3000 aanklikt (of het hoogste in ieder geval) met het vinkje 'Manual selection' buffert hij automatisch die kwaliteit.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
De series/ films die ik aan heb gezet zouden wel HD moeten zijn. Het bufferen duurt alleen even en dan begint het in SD. Als ik de film op pauze zet, of gewoon wacht, wordt het later HD. In de NL Netflix geen last van, dus vermoed dat het te maken heeft met de DNS.
Hmm, dan neemt het eigenlijk mijn hele idee van de bedoeling van Netflix weg en vind ik het niet de ¤8 per maand waard. Dan download ik net zo lief de nieuwe afleveringen van series en films via de minder legale weg. Als Netflix nou de laatste episodes meteen de dag na uitzending in US zou hebben, is het mij meer dan ¤8 waard.
In de NL Netflix zijn er geen problemen. Zodra ik de US Netflix gebruik, moet HD ff bufferen en begint het in SD af te spelen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:32 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch meer aan je eigen internetverbinding, maar probeer anders als je niet-fullscreen kijkt op Ctrl-shift-alt-S te drukken, dan krijg je als het goed is een menu om handmatig de kwaliteit te kiezen. Als je daar 3000 aanklikt (of het hoogste in ieder geval) met het vinkje 'Manual selection' buffert hij automatisch die kwaliteit.
Zeker doen, is echt fantastischquote:Op zondag 9 maart 2014 20:28 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Nog niet, maar wel al gelezen dat die ook erg goed is. Staat dus op de lijst
Maar 6 eps ook. Die ga ik dus checken. Bedanktquote:Op zondag 9 maart 2014 23:22 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik vind Rectify een prachtige serie, maar het is er wel eentje die je moet liggen. Wat mij betreft dikke aanrader iig.
Het is een trage (op een goede manier), mooie serie, zoals al gezegd, het moet je liggen, maar de geduld wordt zeker beloond ! Als je meer van actie en spektakel houdt kan je deze beter overslaanquote:Op zondag 9 maart 2014 23:24 schreef gniffie het volgende:
[..]
Maar 6 eps ook. Die ga ik dus checken. Bedankt
Sorry, was het even vergeten, maar : hier werkt Hola op de tablet ook zonder problemen.quote:
Mooi zo! Veel plezier ermee !quote:Op maandag 10 maart 2014 09:38 schreef Forbry het volgende:
[..]
Sorry, was het even vergeten, maar : hier werkt Hola op de tablet ook zonder problemen.
Nee ik kijk ook liever op tv, maar ja als de tv bezet is dan kijk ik wel op tabletquote:Op maandag 10 maart 2014 09:41 schreef Forbry het volgende:
[..]
Thnx, maar vind tv kijken op de tablet zelf niet zo prettig
Dan doe ik liever even wat andersquote:Op maandag 10 maart 2014 09:46 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Nee ik kijk ook liever op tv, maar ja als de tv bezet is dan kijk ik wel op tablet
Nah, ik heb ook nog een laptop tot mijn beschikking en daarop tv kijken vind ik op zich wél o.k., dus echt snel zal er zich geen "probleem" voordoen, maar ik heb in principe nog genoeg hobby's naast series kijken, waar ik dan wel weer de tijd voor neem. Heb ik daar geen zin in, dan krijgen "verplichtingen", mijn vriend of ons poezenbeest wel wat extra aandachtquote:
Ja mijn vriendin kijkt alleen soms dingen waarvan ik niet echt hou om het maar zacht uit te drukken. Gelukkig kijken we ook dingen samen hoor haha. En ik kijk ook niet alleen maar series, zeker niet met dit weer!quote:Op maandag 10 maart 2014 11:28 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nah, ik heb ook nog een laptop tot mijn beschikking en daarop tv kijken vind ik op zich wél o.k., dus echt snel zal er zich geen "probleem" voordoen, maar ik heb in principe nog genoeg hobby's naast series kijken, waar ik dan wel weer de tijd voor neem. Heb ik daar geen zin in, dan krijgen "verplichtingen", mijn vriend of ons poezenbeest wel wat extra aandacht
Als je een slechte film wilt zien, dit is 'mquote:
Ik ben ook graag buiten met zulk mooi weer. Geniet ze (met of zonder je vriendin)!quote:Op maandag 10 maart 2014 11:34 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Ja mijn vriendin kijkt alleen soms dingen waarvan ik niet echt hou om het maar zacht uit te drukken. Gelukkig kijken we ook dingen samen hoor haha. En ik kijk ook niet alleen maar series, zeker niet met dit weer!
Nog slechter als 2012 ? Die was al tenenkrommend slechtquote:Op maandag 10 maart 2014 11:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
Als je een slechte film wilt zien, dit is 'm
Nee. Slecht als in slechte effecten, slecht acteerwerk etc. Een echte b-filmquote:Op maandag 10 maart 2014 17:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nog slechter als 2012 ? Die was al tenenkrommend slecht
Kijk eens naar de post boven jequote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:47 schreef Tallie1982 het volgende:
Hoe kom ik op de amerikaanse netflix?
Zie de OPquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:47 schreef Tallie1982 het volgende:
Hoe kom ik op de amerikaanse netflix?
Dat is niet waar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:04 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Helaas alleen voor webbrowsers.Gebruik de ps4 dus dan gaat het niet lukken
Zie mijn post, weet alleen niet of dat ook met chrome kanquote:Op maandag 10 maart 2014 19:44 schreef Krizzol het volgende:
Amerikaanse netflix kaput.
Meer mensen dit probleem
Heb een Chromebook met Mediahint erop.
Meer mensen dit probleem?
Edit: even in en uitloggen. Hij deed het daarna weer!
Toen ik opnieuw inlogde op Netflix en vervolgens Mediahint aanzette ging het weer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:49 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Zie mijn post, weet alleen niet of dat ook met chrome kan![]()
Netflix lijkt mediahint te blokkeren
Klinkt goed, wat kost het?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:46 schreef Joene het volgende:
Weet niet of ik dit hier mag posten maar als alternatief voor netflix : http://getpopcornti.me gratis!!
nietsquote:
En wat is het addertje onder het gras?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:46 schreef Joene het volgende:
Weet niet of ik dit hier mag posten maar als alternatief voor netflix : http://getpopcornti.me gratis!!
Dat het illegaal is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat is het addertje onder het gras?
Ah, maar gevaren bestaan toch niet, hèquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:21 schreef SadPanda het volgende:
Dat het illegaal is.
Downloading copyrighted material may be illegal in your country. Use at your own risk.
maar downloaden is in NL niet illegaalquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:21 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat het illegaal is.
Downloading copyrighted material may be illegal in your country. Use at your own risk.
ik ben er blij meequote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, maar gevaren bestaan toch niet, hè
Anyways, wel goede ervaring met popcorn als plezierdoos. Misschien maar even proberen.
ik heb geen account ?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:33 schreef LelijKnap het volgende:
Ehm, na het verifiëren van je account krijg je de mogelijkheid om te kiezen voor 2 maanden gratis of een account vanaf 100 (tot 300) euro
Wtf, alleen dat programma? Misschien is het account bedoeld voor het downloaden, staat namelijk bij hoeveel 'storage' en bandwidth' je kan krijgenquote:
ja alleen dat programma jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wtf, alleen dat programma? Misschien is het account bedoeld voor het downloaden, staat namelijk bij hoeveel 'storage' en bandwidth' je kan krijgen
Inderdaad. Zo gaat het wel erg off topic...dit blijft toch het Netflixtopic.quote:
Kan je net zo goed downloaden via the pirate bay.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:28 schreef Joene het volgende:
[..]
maar downloaden is in NL niet illegaal
Hoezo? Hoe vaak ik wel niet rotzooi krijg via random torrents is niet normaal. Scheelt ook nog eens onwijs veel zoektijd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:38 schreef SadPanda het volgende:
Kan je net zo goed downloaden via the pirate bay.
quote:Popcorn Time works using torrents, fair enough. Am I seeding while watching a movie?
Indeed, you are. You're going to be uploading bits and bits of the movie for as long as you're watching it on Popcorn Time.
Omdat het hetzelfde principe is, hiermee kan je ook rotzooi krijgen, uploaden is illegaal en je betaalt de content maker er niet voor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoezo? Hoe vaak ik wel niet rotzooi krijg via random torrents is niet normaal. Scheelt ook nog eens onwijs veel zoektijd.
dus een eigen topic mag niet ?quote:
Ik zit nu na 1 druk op de knop gewoon een film te kijken (naja te luisteren omdat ik hier aan het typen ben), zonder ook maar één seconde gezocht te hebben... en die troep, waar is die? En dat het moreel twijfelachtig is, ach...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:40 schreef SadPanda het volgende:
Omdat het hetzelfde principe is, hiermee kan je ook rotzooi krijgen, uploaden is illegaal en je betaalt de content maker er niet voor.
Dat kan met uttorent ook die een stream knopje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik zit nu na 1 druk op de knop gewoon een film te kijken (naja te luisteren omdat ik hier aan het typen ben), zonder ook maar één seconde gezocht te hebben... en die troep, waar is die? En dat het moreel twijfelachtig is, ach...
precies ik vind het gewoon prima "gratis" alternatief voor zolang het duurt , dit houdt me overigens niet tegen om netflix te kopen. Want ik mis hier bijvoorbeeld het serie aanbodquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik zit nu na 1 druk op de knop gewoon een film te kijken (naja te luisteren omdat ik hier aan het typen ben), zonder ook maar één seconde gezocht te hebben... en die troep, waar is die? En dat het moreel twijfelachtig is, ach...
Dat heeft geen zin dan, want er zijn tig van dit soort dingen te vinden op internet. En geen van die dingen is betrouwbaarder (en legaler) dan Netflix uiteraard.quote:
gebruik jij dat , ik vind dit fijn. En een mooi alternatief voor of naast netflix . Eigen topic als dat mag van Mike is okay!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat kan met uttorent ook die een stream knopje.
ik ken niks met een zelfde relaxtere interface dan dit en netflixquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:44 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin dan, want er zijn tig van dit soort dingen te vinden op internet. En geen van die dingen is betrouwbaarder (en legaler) dan Netflix uiteraard.
Ik zou niet weten waarom, niemand kijkt Netflix voor de nieuwste films.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Denk dat iedereen die netflix heeft hier ook wel interesse in zal hebben.
hier hoef je niet te zoekenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, niemand kijkt Netflix voor de nieuwste films.
Daarbij kan ik zelf ook simpel werkende torrents vinden, echt nog nooit rommel gehad ipv de film/serie die ik zocht, weet niet waar jullie zoeken?
zie vraag.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:50 schreef Mike het volgende:
Ok, genoeg erover. Het feit dat het niet legaal blijkt, is genoeg reden om er over op te houden.Dan kunnen we ook weer gewoon verder over Netflix hier.
Zolang je er ook bij moet uploaden laten we het hierbij. Mocht er iets te vinden zijn waarbij alleen gedownload wordt, dan is er in ieder geval qua wetgeving weinig aan de hand.quote:
clear.. Tof dat je het in elk geval niet weg editquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Zolang je er ook bij moet uploaden laten we het hierbij. Mocht er iets te vinden zijn waarbij alleen gedownload wordt, dan is er in ieder geval qua wetgeving weinig aan de hand.
Sharknado 2 komt bijna uit. Heerlijk voor een zuipavondquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:28 schreef OMG het volgende:
Eindelijk anderhalf uur van m'n leven weggegooid door Sharknado te kijken. Zo slecht dat het bijna weer leuk is.
Laatst deel 2 hiervan gekekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
Ik denk dat 99% het graag zou willen... Vandaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daarbij kan ik zelf ook simpel werkende torrents vinden, echt nog nooit rommel gehad ipv de film/serie die ik zocht, weet niet waar jullie zoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.back to netflix, had gisteravond een merkwaardig iets. Ik zit nu in Finland en ging Netflix kijken op de laptop. En toen kon ik bij House of Cards alleen maar Scandinavische ondertiteling kiezen ipv Nederlands. Enig idee hoe dat kan?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:24 schreef Blik het volgende:
Je account is voor alle landen geldig. Als je dus in het buitenland Netflix opstart dan krijg je dus de Netflix van dat land te zien. Enige manier om NL ondertiteling te krijgen is via Hola en dan ipv Amerikaanse settings, de Nederlandse gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.back to netflix, had gisteravond een merkwaardig iets. Ik zit nu in Finland en ging Netflix kijken op de laptop. En toen kon ik bij House of Cards alleen maar Scandinavische ondertiteling kiezen ipv Nederlands. Enig idee hoe dat kan?We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Op zeker máximaal 5x in mijn héle "downloadleven" gebeurd, dat zo'n torrent rommel bleek...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hitler the rise of evil is zeer goed,quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:33 schreef kurk_droog het volgende:
Staat er nog een zieke oorlog film op netflix die tof is?
Ja, die Bob is niet zo aardigquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:33 schreef Luigi het volgende:
Gisteren m'n Twin Peaks rewatch afgerond... damn, dat einde blijft creepy as fuck. Heb me er weer prima mee vermaakt, was lang geleden dat ik de serie gezien had.
Nav dit topic aan Spartacus begonnen.
quote:Op zondag 9 maart 2014 13:31 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nee seizoen 3 is hier volgens netflix Vengeance,
die ben ik nou aan het kijken War of the Damned staat er dus jammer genoeg niet op
de prequel was op zich ook wel leuk om te zien.
maar dan gaan we seizoen 4 maar downloaden, want wil hem wel compleet achter elkaar kijken
Jullie allebei veel plezier met Spartacus gewenst!quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:33 schreef Luigi het volgende:
Gisteren m'n Twin Peaks rewatch afgerond... damn, dat einde blijft creepy as fuck. Heb me er weer prima mee vermaakt, was lang geleden dat ik de serie gezien had.
Nav dit topic aan Spartacus begonnen.
Een 8 op IMDB. Vanavond maar is aanzetten!quote:From Dusk Till Dawn
2014 4 Afleveringen Beschikbaar in HD op je tv
Bankrovende broers vluchten richting Mexico met wraakzuchtige politiemannen en demonen op hun hielen in deze original-horrorserie. Wekelijks een nieuwe aflevering.
Dat zou nog eens een leuke toevoeging zijn!!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:20 schreef NoCigar het volgende:
En alle seizoenen van Never mind the buzzcocks!
The Shieldquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Bijna klaar met Breaking Bad. Wat dan? Ik denk Lilyhammer, is dat wat?
die film? Is een soort cult.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:36 schreef Vinture het volgende:
Ja is een leuke serie soort band of brothers maar dan aan de Duitse zijde. Straks maar eens even die from dusk till dawn kujken of het wat is
Lillyhammer is erg leuk vind ik :-)quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:56 schreef bloodymary1 het volgende:
En en en?! Is het wat?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:36 schreef Vinture het volgende:
Ja is een leuke serie soort band of brothers maar dan aan de Duitse zijde. Straks maar eens even die from dusk till dawn kujken of het wat is
Heb seizoen 1 van Lilyhammer gezien.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:56 schreef bloodymary1 het volgende:
de pilot van From Dusk Till Dawn gisteren gezien, had er helemaal niets van verwacht maar viel reuze mee. Don Johnson speelt er zelfs nog in meequote:
Lillyhammer is tof, vooral na 3 afleveringen zit je er in, maar niks speciaals verder.quote:
SPOILER: From Dusk till DawnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Mike op 14-03-2014 17:08:25 ]
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:42 schreef formerjellybean het volgende:
Ik helemaal blij-edit: nou nou-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Mike op 14-03-2014 17:07:46 ]Malheureusement le fromage de cacahouète.
Zoveel gaf ik niet weg hoor , ik zei alleen dat die er kort inzat, kan je ook normaal reageren in plaats van mensen uit te gaan schelden ...............quote:
Spoilertags, gebruik ze. Als je eenmaal een spoiler leest kan je het niet vergeten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zoveel gaf ik niet weg hoor , ik zei alleen dat die er kort inzat, kan je ook normaal reageren in plaats van mensen uit te gaan schelden ...............
Normaal reageren zeker nog nooit van gehoord
Je bedoeld een download optie?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:27 schreef Typisch het volgende:
Ik mis een optie om offline dingen te bekijken, net als Spotify dat heeft.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:27 schreef Typisch het volgende:
Zou wel lekker zijn ja. Wanneer je op vakantie gaat even een paar seizoenen van een serie offline opslaan.quote:
Mja, gaat niet gebeuren. Nu 'leen' je beeld dmv stream omdat de contracten tijdelijk zijn en natuurlijk Netflix niet de ruimte geven om materiaal weg te geven of te verkopen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:03 schreef OverRated het volgende:
[..]
[..]
Zou wel lekker zijn ja. Wanneer je op vakantie gaat even een paar seizoenen van een serie offline opslaan.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:18 schreef Aether het volgende:
Update
• 30 Days of Night
• A Dangerous Man
• Bank Job The
• Basic
• Big Stan
• Brooklyn’s Finest
• Carnage
• Chocolate
• Christmas Bunny The
• City Island
• Conspirator The
• Crow The
• Darwin Awards The
• Day of the Dead
• Driving Miss Daisy
• Elite Squad
• Elite Squad: The Enemy Within
• Ella Enchanted
• Employee of the Month
• Experiment The
• Fighter The
• Grudge 2 The
• Grudge The
• Hole The
• In the Electric Mist
• Joneses The
• Labor Pains
• Longshots The
• Mad Money
• Make It Happen
• Mr. Magorium’s Wonder Emporium
• Other End of the Line The
• Paranormal Activity 2: Tokyo Night
• Red Baron The
• Righteous Kill
• Saw IV
• Saw V
• Semi-Pro
• Serious Moonlight
• Sliding Doors
• Slither
• Splice
• Spy Kids: All the Time in the World
• Swing Vote
• To Save a Life
• Tristan & Isolde
• Twelve
• Unknown
• Valhalla
• Warlords The
• White Noise
• White Noise 2
• Zack and Miri Make a Porno
Tablet + wifiquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:03 schreef OverRated het volgende:
[..]
[..]
Zou wel lekker zijn ja. Wanneer je op vakantie gaat even een paar seizoenen van een serie offline opslaan.
Top dat je dit doetquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:18 schreef Aether het volgende:
Update
• 30 Days of Night
• A Dangerous Man
• Bank Job The
• Basic
• Big Stan
• Brooklyn’s Finest
• Carnage
• Chocolate
• Christmas Bunny The
• City Island
• Conspirator The
• Crow The
• Darwin Awards The
• Day of the Dead
• Driving Miss Daisy
• Elite Squad
• Ella Enchanted
• Employee of the Month
• Experiment The
• Fighter The
• Grudge 2 The
• Grudge The
• Hole The
• In the Electric Mist
• Joneses The
• Labor Pains
• Longshots The
• Mad Money
• Make It Happen
• Red Baron The
• Righteous Kill
• Saw IV
• Saw V
• Semi-Pro
• Serious Moonlight
• Sliding Doors
• Slither
• Splice
• Swing Vote
• To Save a Life
• Tristan & Isolde
• Twelve
• Unknown
• Valhalla
• Warlords The
• White Noise
• White Noise 2
Je streamt het hè vriend. Wil je het op je tv opslaan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:27 schreef Typisch het volgende:
Spotify stream je toch ook? Op een iPad lijkt me dit idd een nuttige toevoeging.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Je streamt het hè vriend. Wil je het op je tv opslaan?
Of op m'n iphone in de trein, je kan helaas geen vids streamen via de NS wifi. Lijkt me chill om 1 of 2 episodes van een serie of een film offline beschikbaar te kunnen maken en in de trein de kunnen luisteren. Net zoals bij spotify idd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Spotify stream je toch ook? Op een iPad lijkt me dit idd een nuttige toevoeging.
Er staan nou niet echt films tussen die ik echt graag wil zien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:18 schreef Aether het volgende:
Update
• 30 Days of Night
• A Dangerous Man
• Bank Job The
• Basic
• Big Stan
• Brooklyn’s Finest
• Carnage
• Chocolate
• Christmas Bunny The
• City Island
• Conspirator The
• Crow The
• Darwin Awards The
• Day of the Dead
• Driving Miss Daisy
• Elite Squad
• Ella Enchanted
• Employee of the Month
• Experiment The
• Fighter The
• Grudge 2 The
• Grudge The
• Hole The
• In the Electric Mist
• Joneses The
• Labor Pains
• Longshots The
• Mad Money
• Make It Happen
• Red Baron The
• Righteous Kill
• Saw IV
• Saw V
• Semi-Pro
• Serious Moonlight
• Sliding Doors
• Slither
• Splice
• Swing Vote
• To Save a Life
• Tristan & Isolde
• Twelve
• Unknown
• Valhalla
• Warlords The
• White Noise
• White Noise 2
Ach komop, er staat genoeg leuks tussen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er staan nou niet echt films tussen die ik echt graag wil zien.
Welke zou jij mij aanraden dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ach komop, er staat genoeg leuks tussen.
City Island is echt een aanraderquote:
The Fighter, met een ijzersterke rol van Christian Bale bijvoorbeeld. City Island is idd ook erg fijn, Slither, 30 days of night is een goede horror en The Experiment.quote:
Hier kijk ik op mijn PS3 via unblock-us helemaal probleemloos naar de VS inhoudquote:Op zondag 16 maart 2014 19:30 schreef Beaudelaire het volgende:
Netflix doet moeilijk op PS3 als je DNS gebruikt.
Idem voor de PS4. Werkt als een zonnestraaltje. Het is mij die 4 euro echt volledig waardquote:Op zondag 16 maart 2014 19:37 schreef Ori het volgende:
[..]
Hier kijk ik op mijn PS3 via unblock-us helemaal probleemloos naar de VS inhoud
quote:Breaking Amish (TV, Reality)
Geography Club (Indie, Drama, Gay & Lesbian)
How I Live Now (Indie, Drama)
Jesus of Nazareth (TV, Miniseries, Drama, Faith)
Long Island Medium: Season 3 (TV, Reality)
Stand (Documentary, Cultural)
The Skinny (Comedy, Gay & Lesbian)
Center Stage: Turn It Up (Drama)
Gattaca (Thriller, SciFi)
How To Be A Man (Indie, Comedy)
Jasper Redd: Jazz Talk (Standup)
Look Who's Talking Now (Comedy)
Nightmare City (Horror, Zombie, Foreign)
See No Evil, Hear No Evil (Action, Comedy)
Stir Crazy (Action, Comedy)
Stuart Little 3: Call of the Wild (Family, Adventure)
Sword Art Online (Anime)
Terraferma (Indie, Drama, Foreign)
The Loving Story (Documentary, Biographical/Mildred and Richard Loving, Cultural)
The Swan Princess: The Mystery of the Enchanted Treasure (Family, Adventure)
Tom Segura: Completely Normal (Comedy special)
Turbo (Animation)
Valhalla (Sports/Fitness)
Watchtower (Drama)
Wild Things 2 (Crime, Thriller)
A Girl and A Gun (Documentary, Cultural)
American Dreamz (Comedy)
Living Downstream (Documentary, Biographical/Sandra Steingraber)
Suits schijnt goed te zijn. Ik moet binnenkort ook maar eens de pilot kijken!quote:Op zondag 16 maart 2014 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Klaar met House of CardsNu nieuwe serie zoeken
Ja daarvan wil ik een nieuw seizoenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:47 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Suits schijnt goed te zijn. Ik moet binnenkort ook maar eens de pilot kijken!
Al gezien.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:47 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Suits schijnt goed te zijn. Ik moet binnenkort ook maar eens de pilot kijken!
Ik wissel af tussen USA, CAN, UK en Nederland. Soms een uitstapje naar een ander land als ik toevallig lees dat daar een speciale film of serie te zien is.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:27 schreef Ori het volgende:
Voor degenen met unblock-us of gelijksoortige dienst:
Welke buitenlandse Netflix heeft jullie voorkeur? Ik heb de mijne nu op Canada gezet, die heeft interessante dingen die ik niet bij de VS zie staan, zowel series als films.
Heb je House of Cards gezien? Want dat is (zeker seizoen 2) van net zo'n hoog niveau als Breaking Bad.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:04 schreef yvonne het volgende:
Breaking Bad afgelopen, uit, over. Wat moet ik nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, die keek ik tussendoor, dus ga ik die verder afkijkenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:05 schreef Mike het volgende:
[..]
Heb je House of Cards gezien? Want dat is (zeker seizoen 2) van net zo'n hoog niveau als Breaking Bad.
Heb je de docu Blackfish op Netflix gezien? Ook echt een aanrader!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, die keek ik tussendoor, dus ga ik die verder afkijken
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:11 schreef Mike het volgende:
[..]
Heb je de docu Blackfish op Netflix gezien? Ook echt een aanrader!
je kan 24 proberen in hd via netflix usa?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:04 schreef yvonne het volgende:
Breaking Bad afgelopen, uit, over. Wat moet ik nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
24 staat toch ook gewoon op de Nederlandse content?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
je kan 24 proberen in hd via netflix usa?
nope!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
24 staat toch ook gewoon op de Nederlandse content?
Oh vreemd. dacht hem echt gezien te hebben.quote:
white collar, weeds, orange is the new black, suits, the following.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:04 schreef yvonne het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Holaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:04 schreef Pussywagon het volgende:
unlocator.com beta is afgelopen
zijn er nog gratis alternatieven?
Mediahint (alleen voor US)quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:04 schreef Pussywagon het volgende:
unlocator.com beta is afgelopen
zijn er nog gratis alternatieven?
Geef gewoon 3,50 eu per maand uit aan unblock-usquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:47 schreef Pussywagon het volgende:
Hola kende ik al ja, werkt goed maar dat is alleen voor pc
unlocator kun je op alle apparaten gebruiken
Sorry, zie deze reactie nu pas... mijn andere tips werken waarschijnlijk ook alleen op de PC...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:47 schreef Pussywagon het volgende:
Hola kende ik al ja, werkt goed maar dat is alleen voor pc
unlocator kun je op alle apparaten gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |