Omdat het hetzelfde principe is, hiermee kan je ook rotzooi krijgen, uploaden is illegaal en je betaalt de content maker er niet voor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoezo? Hoe vaak ik wel niet rotzooi krijg via random torrents is niet normaal. Scheelt ook nog eens onwijs veel zoektijd.
dus een eigen topic mag niet ?quote:
Ik zit nu na 1 druk op de knop gewoon een film te kijken (naja te luisteren omdat ik hier aan het typen ben), zonder ook maar één seconde gezocht te hebben... en die troep, waar is die? En dat het moreel twijfelachtig is, ach...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:40 schreef SadPanda het volgende:
Omdat het hetzelfde principe is, hiermee kan je ook rotzooi krijgen, uploaden is illegaal en je betaalt de content maker er niet voor.
Dat kan met uttorent ook die een stream knopje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik zit nu na 1 druk op de knop gewoon een film te kijken (naja te luisteren omdat ik hier aan het typen ben), zonder ook maar één seconde gezocht te hebben... en die troep, waar is die? En dat het moreel twijfelachtig is, ach...
precies ik vind het gewoon prima "gratis" alternatief voor zolang het duurt , dit houdt me overigens niet tegen om netflix te kopen. Want ik mis hier bijvoorbeeld het serie aanbodquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik zit nu na 1 druk op de knop gewoon een film te kijken (naja te luisteren omdat ik hier aan het typen ben), zonder ook maar één seconde gezocht te hebben... en die troep, waar is die? En dat het moreel twijfelachtig is, ach...
Dat heeft geen zin dan, want er zijn tig van dit soort dingen te vinden op internet. En geen van die dingen is betrouwbaarder (en legaler) dan Netflix uiteraard.quote:
gebruik jij dat , ik vind dit fijn. En een mooi alternatief voor of naast netflix . Eigen topic als dat mag van Mike is okay!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat kan met uttorent ook die een stream knopje.
ik ken niks met een zelfde relaxtere interface dan dit en netflixquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:44 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin dan, want er zijn tig van dit soort dingen te vinden op internet. En geen van die dingen is betrouwbaarder (en legaler) dan Netflix uiteraard.
Ik zou niet weten waarom, niemand kijkt Netflix voor de nieuwste films.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Denk dat iedereen die netflix heeft hier ook wel interesse in zal hebben.
hier hoef je niet te zoekenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, niemand kijkt Netflix voor de nieuwste films.
Daarbij kan ik zelf ook simpel werkende torrents vinden, echt nog nooit rommel gehad ipv de film/serie die ik zocht, weet niet waar jullie zoeken?
zie vraag.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:50 schreef Mike het volgende:
Ok, genoeg erover. Het feit dat het niet legaal blijkt, is genoeg reden om er over op te houden.Dan kunnen we ook weer gewoon verder over Netflix hier.
Zolang je er ook bij moet uploaden laten we het hierbij. Mocht er iets te vinden zijn waarbij alleen gedownload wordt, dan is er in ieder geval qua wetgeving weinig aan de hand.quote:
clear.. Tof dat je het in elk geval niet weg editquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Zolang je er ook bij moet uploaden laten we het hierbij. Mocht er iets te vinden zijn waarbij alleen gedownload wordt, dan is er in ieder geval qua wetgeving weinig aan de hand.
Sharknado 2 komt bijna uit. Heerlijk voor een zuipavondquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:28 schreef OMG het volgende:
Eindelijk anderhalf uur van m'n leven weggegooid door Sharknado te kijken. Zo slecht dat het bijna weer leuk is.
Laatst deel 2 hiervan gekekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
Ik denk dat 99% het graag zou willen... Vandaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daarbij kan ik zelf ook simpel werkende torrents vinden, echt nog nooit rommel gehad ipv de film/serie die ik zocht, weet niet waar jullie zoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.back to netflix, had gisteravond een merkwaardig iets. Ik zit nu in Finland en ging Netflix kijken op de laptop. En toen kon ik bij House of Cards alleen maar Scandinavische ondertiteling kiezen ipv Nederlands. Enig idee hoe dat kan?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:24 schreef Blik het volgende:
Je account is voor alle landen geldig. Als je dus in het buitenland Netflix opstart dan krijg je dus de Netflix van dat land te zien. Enige manier om NL ondertiteling te krijgen is via Hola en dan ipv Amerikaanse settings, de Nederlandse gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.back to netflix, had gisteravond een merkwaardig iets. Ik zit nu in Finland en ging Netflix kijken op de laptop. En toen kon ik bij House of Cards alleen maar Scandinavische ondertiteling kiezen ipv Nederlands. Enig idee hoe dat kan?We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Op zeker máximaal 5x in mijn héle "downloadleven" gebeurd, dat zo'n torrent rommel bleek...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hitler the rise of evil is zeer goed,quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:33 schreef kurk_droog het volgende:
Staat er nog een zieke oorlog film op netflix die tof is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |