quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:16 schreef Forbry het volgende:
Omdat Hola bij mij al een tijdje niet werkt, ben ik op zoek gegaan naar een gratis alternatief waarmee ik Netflix UK kan kijken (voor US gebruik ik Mediahint) en toen kwam ik (vooralsnog) op justfreevpn.com uit:
http://justfreevpn.com/
Nu 3 keer gebruikt en die keren werkte het prima in ieder geval en heb tot nu toe ook nog geen nadelen ontdekt.
Weet je ook waarom Hola het niet doet ? Ik gebruik Hola en bij mij werkt het als een zonnetje...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:23 schreef Forbry het volgende:
Even mijn laatste post herhalen, zijn vast wat mensen die er iets aan (kunnen) hebben. Bovendien hoor ik het graag als er mensen zijn die vinden dat er reden tot "twijfel" is bij deze site...
[..]
Ik gebruik veel liever Unlocator. Kun je in 1 klik kiezen tussen US, UK, Canada en Nederland. En het is nog gratis ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:23 schreef Forbry het volgende:
Even mijn laatste post herhalen, zijn vast wat mensen die er iets aan (kunnen) hebben. Bovendien hoor ik het graag als er mensen zijn die vinden dat er reden tot "twijfel" is bij deze site...
[..]
Nee, geen enkel idee helaas... Hola doet het bij mij al meer dan een week, misschien al wel 2 weken niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:42 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Weet je ook waarom Hola het niet doet ? Ik gebruik Hola en bij mij werkt het als een zonnetje...
Ga ik naar kijken danquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik gebruik veel liever Unlocator. Kun je in 1 klik kiezen tussen US, UK, Canada en Nederland. En het is nog gratis ook.
Wordt ook een betaalservice in de toekomst toch? Nu gratis beta?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik gebruik veel liever Unlocator. Kun je in 1 klik kiezen tussen US, UK, Canada en Nederland. En het is nog gratis ook.
Waar gebruikte je Hola op ? Op een PC, laptop, tablet....?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:47 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nee, geen enkel idee helaas... Hola doet het bij mij al meer dan een week, misschien al wel 2 weken niet.
Heb de boel al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar ook dat lost het probleem niet op. De eerste tijd dat ik het gebruikte werkte het hier ook als een zonnetje...
PC, met Chrome.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:50 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Waar gebruikte je Hola op ? Op een PC, laptop, tablet....?
Ik gebruik Hola op mijn Android tablet en daar werkt het prima. Op mijn PC gebruik ik ook Mediahint. Misschien ligt het eraan dat de app van de tablet het beter doet dan op de PCquote:
Dat zou kunnen inderdaad. Ik dacht voor mij al eens iemand hier te hebben zien zeggen dat Hola bij diegene niet meer werkte, maar toen ik het later vroeg kwamen er geen reacties meer van mensen met hetzelfde probleem. Vandaar dat ik ook een beetje twijfel of het niet aan iets ligt buiten Hola zelf om...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:52 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Ik gebruik Hola op mijn tablet en daar werk het prima. Op mijn PC gebruik ik ook Mediahint. Misschien ligt het eraan dat de app van de tablet het beter doet dan op de PC
Dat weet ik ook nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:56 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad. Ik dacht voor mij al eens iemand hier te hebben zien zeggen dat Hola bij diegene niet meer werkte, maar toen ik het later vroeg kwamen er geen reacties meer van mensen met hetzelfde probleem. Vandaar dat ik ook een beetje twijfel of het niet aan iets ligt buiten Hola zelf om...
We hebben ook een tablet liggen, ik zal later eens kijken of het daarop idd nog wel gewoon werkt!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:58 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nietIk heb Hola eerlijk gezegd nog nooit op mijn PC gebruikt.
Succes !quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:01 schreef Forbry het volgende:
[..]
We hebben ook een tablet liggen, ik zal later eens kijken of het daarop idd nog wel gewoon werkt!
Dat weet ik niet, in de Android store kan je gewoon een app van Hola downloaden. Moet je even in de apple store kijken of hij daar ook zit. Anders ben ik bang dat het niet kan...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:05 schreef DonnaRush het volgende:
Kan je Hola ook gebruiken op een iPad? MediaHint namelijk niet.
Neequote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:05 schreef DonnaRush het volgende:
Helaas! Vind het niet super erg, dan pak ik gewoon m`n laptop erbij. Maar het zou wel makkelijk zijn soms haha.quote:
Weet je hoe je een DNS instelt op een iPad?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:07 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Helaas! Vind het niet super erg, dan pak ik gewoon m`n laptop erbij. Maar het zou wel makkelijk zijn soms haha.
Ja, dat weet ik. Ik heb dat ook al eens gedaan, maar vond het niet prettig want ik kreeg het niet weer goed terug op de normale DNS. Heb het toen even behoorlijk warm gehad zeg maar. Ik vind het een beetje eng, want ik moet voor m`n werk op een NL VPN en dan moet ik steeds van alles switchen enzo. Ik heb er niet enorm veel verstand van, dus dat laat ik liever normaal.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Weet je hoe je een DNS instelt op een iPad?
Dat hoeft helemaal niet omdat de DNS netwerkgebonden is. Dus je hoeft niet aan je DNS te kloten als je op je werk bent.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:19 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik heb dat ook al eens gedaan, maar vond het niet prettig want ik kreeg het niet weer goed terug op de normale DNS. Heb het toen even behoorlijk warm gehad zeg maar. Ik vind het een beetje eng, want ik moet voor m`n werk op een NL VPN en dan moet ik steeds van alles switchen enzo. Ik heb er niet enorm veel verstand van, dus dat laat ik liever normaal.
Vandaar dat ik dan de laptop pak. Misschien komt er in de toekomst nog eens iets voor de iPad.
Nee, MediaHint past de proxy-instellingen van de browser aan. Voor Safari op de iPad kun je geen plugins installeren dus dit is sowieso niet mogelijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:05 schreef DonnaRush het volgende:
Dat kan ook op de PC neem ik aan, maar nog nooit gedaan. Misschien kan/wil je een korte uitleg geven (het liefste voor UK VPN)?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:23 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet omdat de DNS netwerkgebonden is. Dus je hoeft niet aan je DNS te kloten als je op je werk bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |