Inderdaad heel prettig! Ken je Justified ook?quote:Op zondag 9 maart 2014 10:42 schreef Chevalric het volgende:
Ik ben donderdag begonnen aan Hell on Wheels. Wat een fijne serie is dat zeg!
Oh, ben jaloers dat je daar nog aan moet beginnen.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:09 schreef kawa4 het volgende:
[..]
dat heb ik ook gedaan, ons pa en ma kijken ook via mijn account.
dus ik heb netflix voor 4 euro in de maand ( ons pa en ma stonden erop dat hun ook mee betaalde)
ben nou dit weekend ook begonnen aan Spartacus vette serie moet ik zeggen![]()
Als het wél HD is, geeft Netflix dat aan volgens mij...quote:Op zondag 9 maart 2014 09:53 schreef Levitas het volgende:
Gisteren mezelf ook maar eens aangemeld voor de gratis maand van Netflix en wat werkt het goed zeg! Platform met heel veel potentie.
Ik heb nu, via een DNS setting, (gratis) toegang tot de Amerikaanse Netflix. Klopt het dat media nu niet meer HD is (komt vast doordat de DNS Amerikaans is en dus langzamere verbinding met de Netflix servers heeft)?
En, hoe lang duurt het voordat nieuwe afleveringen van series toe worden gevoegd aan Netflix? Zo zie ik de nieuwe aflevering van Suits (die afgelopen vrijdag in US werd uitgezonden) niet op Netflix.
Dat staat inderdaad bij nadat je een keuze hebt gemaakt. Veel nieuwe series/films zijn in (super)HD maar het kan zijn dat oudere dat niet zijn. En het hangt ook van je internetsnelheid af of HD afgespeeld wordt, net zoals bij bijv. Youtube.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:07 schreef Forbry het volgende:
[..]
Als het wél HD is, geeft Netflix dat aan volgens mij...
Voor de nieuwste afleveringen/seizoenen van series en nieuwste films moet je (doorgaans?) niet bij Netflix zijn... Geen idee hoe lang dat duurt, dacht soms wel jaren eigenlijk![]()
er zijn schijnbaar 4 seizoenen maar er staan er maar 3 op netflix, ben nou bij 3 en die is wel echt goed ( alleen jammer van de "andere"spartacus ( vond die in seizoen 1 beter )quote:Op zondag 9 maart 2014 11:04 schreef Forbry het volgende:
[..]
Oh, ben jaloers dat je daar nog aan moet beginnen.Vooral het láátste seizoen is echt fe-no-me-naal!
Volgorde qua productietijd is dit:quote:Op zondag 9 maart 2014 11:31 schreef kawa4 het volgende:
[..]
er zijn schijnbaar 4 seizoenen maar er staan er maar 3 op netflix, ben nou bij 3 en die is wel echt goed ( alleen jammer van de "andere"spartacus ( vond die in seizoen 1 beter )
Is het dan handig om de kijkvolgorde om te draaien? Ik moet er ook nog aan beginnenquote:Op zondag 9 maart 2014 11:50 schreef Forbry het volgende:
[..]
Volgorde qua productietijd is dit:
Spartacus: Blood and Sand (2010)
Spartacus: Gods of the Arena (2011)
Spartacus: Vengeance (2012)
Spartacus: War of the Damned (2013)
Maar Gods of the Arena is een prequel. Speelt zich nog voor Blood and Sand af en raar maar waar, Spartacus komt daar helemaal niet in voor, de hoofdfiguur is Gannicus.
Blood and Sand is het enige seizoen met Andy Whitfield als Spartacus. Ik vond hem uitstekend in die rol, maar ik kon zelf Liam McIntyre (na een tijdje) ook prima waarderen.
Ik vond de hele serie goed, maar de meeste liefhebbers zijn het er wel over eens dat met name de laatste afleveringen echt episch waren en dan heb ik het over (de laatste afleveringen van) "War of the Damned". Is dat die "3", die je nu aan het kijken bent?
Er staat mij ergens iets bij (echt ver weg, dus pin me er niet op vast) dat er in de prequel al wel iets wordt "gespoilerd" t.a.v. "blood and sand" en dat je de serie wat dat aangaat toch het beste in de volgorde van productie kan kijken....quote:Op zondag 9 maart 2014 11:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Is het dan handig om de kijkvolgorde om te draaien? Ik moet er ook nog aan beginnen
Pilot was echt heel matig ja. Daarna werd het echt zo geniaal. Krijg nu meteen weer zin om opnieuw te beginnen met kijkenquote:Op zondag 9 maart 2014 13:06 schreef MissBliss het volgende:
Spartacus
De eerste aflevering vond ik zo stommaar ik ben blij dat ik doorgezet heb
Als iets op HBO GO staat staat het niet op Netflix en vice-versa. Ze delen de rechten niet. En ja, na een tijdje verlopen de rechten en moet er opnieuw onderhandeld worden. Dan kan iets verdwijnen uit de library.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:22 schreef Dale. het volgende:
Btw vraagje. Er worden zover ik begrijp tot nu toe alleen series en films toegevoegd. Maar verdwijnen die na een tijdje ook, zoals bijvoorbeeld bij HBO GO?
Ik heb ook begrepen dat HBO GO en Netflix elkaar flink beconqueren? Want films die op HBO GO staan heb ik nog niet gezien op Netflix.
nee seizoen 3 is hier volgens netflix Vengeance,quote:Op zondag 9 maart 2014 11:50 schreef Forbry het volgende:
[..]
Volgorde qua productietijd is dit:
Spartacus: Blood and Sand (2010)
Spartacus: Gods of the Arena (2011)
Spartacus: Vengeance (2012)
Spartacus: War of the Damned (2013)
Maar Gods of the Arena is een prequel. Speelt zich nog voor Blood and Sand af en raar maar waar, Spartacus komt daar helemaal niet in voor, de hoofdfiguur is Gannicus.
Blood and Sand is het enige seizoen met Andy Whitfield als Spartacus. Ik vond hem uitstekend in die rol, maar ik kon zelf Liam McIntyre (na een tijdje) ook prima waarderen.
Ik vond de hele serie goed, maar de meeste liefhebbers zijn het er wel over eens dat met name de laatste afleveringen echt episch waren en dan heb ik het over (de laatste afleveringen van) "War of the Damned". Is dat die "3", die je nu aan het kijken bent?
quote:Added today:
USA:
Archer Season 4 (Animation, Comedy)
P!nk: The Truth About Love Tour (Concert)
Pit Stop (Indie, Drama, Gay & Lesbian)
Rectify (TV, Drama)
Star Wars: The Clone Wars (TV, Kids)
Star Wars: The Clone Wars (Family, Animation)
The Improv: 50 Years Behind the Brick Wall (Documentary, Stand up)
Uptown Girls (Comedy)
Canada:
Iran: The Forgotten Glory (Documentary, Cultural)
Meeting Evil (Thriller, Crime)
Star Wars: The Clone Wars (TV, Kids)
Star Wars: The Clone Wars (Family, Animation)
The Starving Games (Comedy, Satire)
World War Z (Action, Zombie)
De series/ films die ik aan heb gezet zouden wel HD moeten zijn. Het bufferen duurt alleen even en dan begint het in SD. Als ik de film op pauze zet, of gewoon wacht, wordt het later HD. In de NL Netflix geen last van, dus vermoed dat het te maken heeft met de DNS.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:07 schreef Forbry het volgende:
[..]
Als het wél HD is, geeft Netflix dat aan volgens mij...
Voor de nieuwste afleveringen/seizoenen van series en nieuwste films moet je (doorgaans?) niet bij Netflix zijn... Geen idee hoe lang dat duurt, dacht soms wel jaren eigenlijk![]()
Nog niet, maar wel al gelezen dat die ook erg goed is. Staat dus op de lijstquote:Op zondag 9 maart 2014 10:58 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Inderdaad heel prettig! Ken je Justified ook?
Dat ligt dan toch meer aan je eigen internetverbinding, maar probeer anders als je niet-fullscreen kijkt op Ctrl-shift-alt-S te drukken, dan krijg je als het goed is een menu om handmatig de kwaliteit te kiezen. Als je daar 3000 aanklikt (of het hoogste in ieder geval) met het vinkje 'Manual selection' buffert hij automatisch die kwaliteit.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
De series/ films die ik aan heb gezet zouden wel HD moeten zijn. Het bufferen duurt alleen even en dan begint het in SD. Als ik de film op pauze zet, of gewoon wacht, wordt het later HD. In de NL Netflix geen last van, dus vermoed dat het te maken heeft met de DNS.
Hmm, dan neemt het eigenlijk mijn hele idee van de bedoeling van Netflix weg en vind ik het niet de ¤8 per maand waard. Dan download ik net zo lief de nieuwe afleveringen van series en films via de minder legale weg. Als Netflix nou de laatste episodes meteen de dag na uitzending in US zou hebben, is het mij meer dan ¤8 waard.
In de NL Netflix zijn er geen problemen. Zodra ik de US Netflix gebruik, moet HD ff bufferen en begint het in SD af te spelen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:32 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch meer aan je eigen internetverbinding, maar probeer anders als je niet-fullscreen kijkt op Ctrl-shift-alt-S te drukken, dan krijg je als het goed is een menu om handmatig de kwaliteit te kiezen. Als je daar 3000 aanklikt (of het hoogste in ieder geval) met het vinkje 'Manual selection' buffert hij automatisch die kwaliteit.
Zeker doen, is echt fantastischquote:Op zondag 9 maart 2014 20:28 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Nog niet, maar wel al gelezen dat die ook erg goed is. Staat dus op de lijst
Maar 6 eps ook. Die ga ik dus checken. Bedanktquote:Op zondag 9 maart 2014 23:22 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik vind Rectify een prachtige serie, maar het is er wel eentje die je moet liggen. Wat mij betreft dikke aanrader iig.
Het is een trage (op een goede manier), mooie serie, zoals al gezegd, het moet je liggen, maar de geduld wordt zeker beloond ! Als je meer van actie en spektakel houdt kan je deze beter overslaanquote:Op zondag 9 maart 2014 23:24 schreef gniffie het volgende:
[..]
Maar 6 eps ook. Die ga ik dus checken. Bedankt
Sorry, was het even vergeten, maar : hier werkt Hola op de tablet ook zonder problemen.quote:
Mooi zo! Veel plezier ermee !quote:Op maandag 10 maart 2014 09:38 schreef Forbry het volgende:
[..]
Sorry, was het even vergeten, maar : hier werkt Hola op de tablet ook zonder problemen.
Nee ik kijk ook liever op tv, maar ja als de tv bezet is dan kijk ik wel op tabletquote:Op maandag 10 maart 2014 09:41 schreef Forbry het volgende:
[..]
Thnx, maar vind tv kijken op de tablet zelf niet zo prettig
Dan doe ik liever even wat andersquote:Op maandag 10 maart 2014 09:46 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Nee ik kijk ook liever op tv, maar ja als de tv bezet is dan kijk ik wel op tablet
Nah, ik heb ook nog een laptop tot mijn beschikking en daarop tv kijken vind ik op zich wél o.k., dus echt snel zal er zich geen "probleem" voordoen, maar ik heb in principe nog genoeg hobby's naast series kijken, waar ik dan wel weer de tijd voor neem. Heb ik daar geen zin in, dan krijgen "verplichtingen", mijn vriend of ons poezenbeest wel wat extra aandachtquote:
Ja mijn vriendin kijkt alleen soms dingen waarvan ik niet echt hou om het maar zacht uit te drukken. Gelukkig kijken we ook dingen samen hoor haha. En ik kijk ook niet alleen maar series, zeker niet met dit weer!quote:Op maandag 10 maart 2014 11:28 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nah, ik heb ook nog een laptop tot mijn beschikking en daarop tv kijken vind ik op zich wél o.k., dus echt snel zal er zich geen "probleem" voordoen, maar ik heb in principe nog genoeg hobby's naast series kijken, waar ik dan wel weer de tijd voor neem. Heb ik daar geen zin in, dan krijgen "verplichtingen", mijn vriend of ons poezenbeest wel wat extra aandacht
Als je een slechte film wilt zien, dit is 'mquote:
Ik ben ook graag buiten met zulk mooi weer. Geniet ze (met of zonder je vriendin)!quote:Op maandag 10 maart 2014 11:34 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Ja mijn vriendin kijkt alleen soms dingen waarvan ik niet echt hou om het maar zacht uit te drukken. Gelukkig kijken we ook dingen samen hoor haha. En ik kijk ook niet alleen maar series, zeker niet met dit weer!
Nog slechter als 2012 ? Die was al tenenkrommend slechtquote:Op maandag 10 maart 2014 11:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
Als je een slechte film wilt zien, dit is 'm
Nee. Slecht als in slechte effecten, slecht acteerwerk etc. Een echte b-filmquote:Op maandag 10 maart 2014 17:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nog slechter als 2012 ? Die was al tenenkrommend slecht
Kijk eens naar de post boven jequote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:47 schreef Tallie1982 het volgende:
Hoe kom ik op de amerikaanse netflix?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |