Ik vind het wel vermakelijk. Zit nu ergens in seizoen twee en kijk het zeker wel af. Vind het wel een beetje irritant dat er elke aflevering een case moet worden opgelost, dat maakt het zo CSI/Law & Order-achtig.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:50 schreef Spaulding het volgende:
The Shield is echt top hoor, wordt ook steeds beter. Vind Vic Mackey een vd beste personages ooit. Eigenlijk door en door slecht maar toch ben je voor hem. Zeker vanaf seizoen 5 is het fantastisch.
Natuurlijk niet, Soprano's is HBO.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:57 schreef SosuaCafe het volgende:
Jammer dat soprano's niet op netflix is. Nog nooit gezien.
Helemaal mee eens. The Shield staat bij mij samen met Oz op plek 5 ofzo, briljante series.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wacht maar tot de laatste 2 seizoenen, dan komt The Shield echt keihard
The Shield hoort imo echt thuis in het rijtje:
Soprano's
The Wire
True Detective (seizoen 1)
Six feet under
Breaking bad.
Vind ik niet, echt een totaal andere niveau. Ik heb recent the Shield voor het eerst gezien via Netflix, en compleet, dus het is nog vers. Ik vind het best goed en het kijkt makkelijk weg, maar vergeleken met the Wire of Deadwood stelt het weinig voor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wacht maar tot de laatste 2 seizoenen, dan komt The Shield echt keihard
The Shield hoort imo echt thuis in het rijtje:
Soprano's
The Wire
True Detective (seizoen 1)
Six feet under
Breaking bad.
Dat had ik ook ja. Mackey vond ik eigenlijk niet zo interessant als personage en zeker niet sympathiek. Volgens mij had het zonder het Strike Team ook wel een goede serie kunnen worden, al zou daar wel iets anders voor in de plaats moeten komen natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:01 schreef Spaulding het volgende:
Klopt ja, die dagelijkse nieuwe cases vond ik ook lang niet het interessantst maar Dutch en Claudette vond ik dan wel weer hele goede personages.
Dan begrijp je me verkeerdquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:49 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat had ik ook ja. Mackey vond ik eigenlijk niet zo interessant als personage en zeker niet sympathiek. Volgens mij had het zonder het Strike Team ook wel een goede serie kunnen worden, al zou daar wel iets anders voor in de plaats moeten komen natuurlijk.
Ja, ik begreep het wel eigenlijk, maar ging maar op een klein deel in, want dat kwam beter uit :-).quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:27 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Dan begrijp je me verkeerd. Die dagelijkse cases vond ik juist niet zo interessant ondanks Dutch en Claudette. Juist het doorlopende verhaal met Mackey vond ik heel tof.
Geen zin om te downloaden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Soprano's is HBO.
Lijkt me wel, is ook gewoon aangekondigd op de facebook van NL Netflix.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:30 schreef Aethereal het volgende:
Komt die nieuwe netflix serie 'From Dusk Till Dawn' ook op de NL Netflix? Volgende week komt die uit als ik me niet vergis. Lijkt me wel leuke serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Je kunt Pipelight proberen, een SilverLight alternatief zodat Netflix mogelijk zou zijn: http://fds-team.de/cms/pipelight-installation.htmlquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:43 schreef Dale. het volgende:
Ja godverdomme! Kun je helemaal niet op linux kijkenwtf!
Dat is mogelijk en zelfs zeer eenvoudig:quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:43 schreef Dale. het volgende:
Ja godverdomme! Kun je helemaal niet op linux kijkenwtf!
Nederlandse of Amerikaanse Netflix?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:43 schreef cherrycoke het volgende:
90% van de films op netflix heb ik al gezien, house of cards vind ik geen ruk aan.
suggesties?
nederlandsequote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nederlandse of Amerikaanse Netflix?
Als je voor jou of je ouders een 2de profiel aanmaakt in Netlfix, dan kan dat.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoezo kan ik niet iets op Netflix kijken terwijl mijn ouders beneden op mijn account ook iets kijken op Netflix?
Dus een heel nieuw account maken? Dus ook dubbel betalen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je voor jou of je ouders een 2de profiel aanmaakt in Netlfix, dan kan dat.
Nee, je kan met een abonnement twee accounts hebben.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dus een heel nieuw account maken? Dus ook dubbel betalen?
Met het standaardabonnement kun je op 2 apparaten gelijktijdig kijken. Onder één abonnement kun je meerdere profielen aanmaken. Als je dan Netflix start, krijg je de vraag 'Wie kijkt er?''. Elk profiel heeft zijn eigen voorkeuren en lijstenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoezo kan ik niet iets op Netflix kijken terwijl mijn ouders beneden op mijn account ook iets kijken op Netflix?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, je kan met een abonnement twee accounts hebben.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:12 schreef Ori het volgende:
[..]
Met het standaardabonnement kun je op 2 apparaten gelijktijdig kijken. Onder één abonnement kun je meerdere profielen aanmaken. Als je dan Netflix start, krijg je de vraag 'Wie kijkt er?''. Elk profiel heeft zijn eigen voorkeuren en lijsten
Bedanktquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:12 schreef Forbry het volgende:
1 abonnement= 1 account= 2 profielen tegelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |