Kijk eens naar de post boven jequote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:47 schreef Tallie1982 het volgende:
Hoe kom ik op de amerikaanse netflix?
Zie de OPquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:47 schreef Tallie1982 het volgende:
Hoe kom ik op de amerikaanse netflix?
Dat is niet waar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:04 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Helaas alleen voor webbrowsers.Gebruik de ps4 dus dan gaat het niet lukken
Zie mijn post, weet alleen niet of dat ook met chrome kanquote:Op maandag 10 maart 2014 19:44 schreef Krizzol het volgende:
Amerikaanse netflix kaput.
Meer mensen dit probleem
Heb een Chromebook met Mediahint erop.
Meer mensen dit probleem?
Edit: even in en uitloggen. Hij deed het daarna weer!
Toen ik opnieuw inlogde op Netflix en vervolgens Mediahint aanzette ging het weer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:49 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Zie mijn post, weet alleen niet of dat ook met chrome kan![]()
Netflix lijkt mediahint te blokkeren
Klinkt goed, wat kost het?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:46 schreef Joene het volgende:
Weet niet of ik dit hier mag posten maar als alternatief voor netflix : http://getpopcornti.me gratis!!
nietsquote:
En wat is het addertje onder het gras?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:46 schreef Joene het volgende:
Weet niet of ik dit hier mag posten maar als alternatief voor netflix : http://getpopcornti.me gratis!!
Dat het illegaal is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat is het addertje onder het gras?
Ah, maar gevaren bestaan toch niet, hèquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:21 schreef SadPanda het volgende:
Dat het illegaal is.
Downloading copyrighted material may be illegal in your country. Use at your own risk.
maar downloaden is in NL niet illegaalquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:21 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat het illegaal is.
Downloading copyrighted material may be illegal in your country. Use at your own risk.
ik ben er blij meequote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, maar gevaren bestaan toch niet, hè
Anyways, wel goede ervaring met popcorn als plezierdoos. Misschien maar even proberen.
ik heb geen account ?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:33 schreef LelijKnap het volgende:
Ehm, na het verifiëren van je account krijg je de mogelijkheid om te kiezen voor 2 maanden gratis of een account vanaf 100 (tot 300) euro
Wtf, alleen dat programma? Misschien is het account bedoeld voor het downloaden, staat namelijk bij hoeveel 'storage' en bandwidth' je kan krijgenquote:
ja alleen dat programma jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wtf, alleen dat programma? Misschien is het account bedoeld voor het downloaden, staat namelijk bij hoeveel 'storage' en bandwidth' je kan krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |