jaaa jongen, jij welquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
Zondag hoogstwaarschijnlijk een date. CPC renners uitlachen.
Beetje afhankelijk van of ze moet werken of niet (onregelmatig werk).
Als je er onverhoopt toch alleen staat, laat het even weten. Komen wij jou uitlachenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
Zondag hoogstwaarschijnlijk een date. CPC renners uitlachen.
Beetje afhankelijk van of ze moet werken of niet (onregelmatig werk).
Zij wel voor jou?quote:
Tja, ze zouden zich lelijk kunnen bezeren aan zo'n splinter.quote:
Hoongelach als je passeert in je lokale kroeg!quote:
"Kijk, daar is ze weer! Als ze op de barkruk gaat zitten schuift ze er zo overheen!"quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:38 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Hoongelach als je passeert in je lokale kroeg!
Geil wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Kijk, daar is ze weer! Als ze op de barkruk gaat zitten schuift ze er zo overheen!"
Genoeg andere kroegen beschikbaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:38 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Hoongelach als je passeert in je lokale kroeg!
En als ze opstaat hoor je zo'n slorpend geluidquote:
Scherp, scherper, scherpst. M'n drinken ging over m'n toetsenbordquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tja, ze zouden zich lelijk kunnen bezeren aan zo'n splinter.
LOLquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:03 schreef SilentChaos het volgende:
Gister in de kroeg, groep vrouwen volop bezig met TinderKomen ze mij tegen (ik stond ernaast aan de bar)
Ik zie er eentje opkijken zo van: HUH, da's hij!
Ik: ja wat ga je er mee doen...
zij: ik wil naar rechts swipen
ik:(ondanks dat ik haar totaal niet aantrekkelijk vond)
begon ze een heel gesprek, aangezien ik er toch was is het makkelijker om elkaar op die manier te leren kennen
zij: heb je een hond?
ik: nee een kat
bam, werd ik keihard naar links geswiped...
Ja groep van 5 vrouwen, de minst aantrekkelijke was aan het tinderenquote:
Ik zou het niet doen. Als er echt geen klik is van beide kanten (qua aantrekkingskracht, vonk, wat noemen ze het nu ook) en dat heel duidelijk voor jullie beide is, maar jullie vinden elkaar anders zeer leuk, dan zou het wel mogelijk zijn om af en toe afspreken als gewone vrienden. Maar als je moet tegen iemand uitleggen waarom je geen date meer wilt terwijl zij het toch wel zou willen, en toch een keer afspreekt, vraag je alleen maar voor problemenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:59 schreef Rickario het volgende:
Afgelopen donderdag date maar verteld dat ik er niet veel meer in zag. Dat blijft altijd kut. Het waren eigenlijk vooral praktische redenen waarom ik er geen relatiekansen in zag. Daarom kon ze het uiteindelijk wel begrijpen.![]()
Ze wil nog wel zo nu en dan 'afspreken'. Maar ik ben er wat huiverig voor dat ze toch blijft hopen dat het wel wat wordt
En daar heb je volgende week een date mee?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja groep van 5 vrouwen, de minst aantrekkelijke was aan het tinderen
vriendin van haar zei ook al: kijk om je heen, er zijn ook echte mannenik mocht haar wel
Nee, ben snel weer teruggegaan naar mijn collega's.. Het werd me iets te heet onder m'n voetenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:18 schreef habitue het volgende:
[..]
En daar heb je volgende week een date mee?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:03 schreef SilentChaos het volgende:
Gister in de kroeg, groep vrouwen volop bezig met TinderKomen ze mij tegen (ik stond ernaast aan de bar)
begon ze een heel gesprek, aangezien ik er toch was is het makkelijker om elkaar op die manier te leren kennen
Ik ben gister afgetroefd door een zwerver dus mij hoor je nergens over.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, ben snel weer teruggegaan naar mijn collega's.. Het werd me iets te heet onder m'n voetenik blijf een Fokker he
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:03 schreef SilentChaos het volgende:
"Nee, maar ik zou jouw poes wel eens willen zien."quote:
Hide yo wife, hide yo daughters! Thijs in da house!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Nee, maar ik zou jouw poes wel eens willen zien."
Welnee, je bent duidelijk geweest en blijkbaar gaat ze akkoord met het fwb gebeuren. Geen reden om je schuldig te voelen. Of wil je er helemaal vanaf?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:59 schreef Rickario het volgende:
Afgelopen donderdag date maar verteld dat ik er niet veel meer in zag. Dat blijft altijd kut. Het waren eigenlijk vooral praktische redenen waarom ik er geen relatiekansen in zag. Daarom kon ze het uiteindelijk wel begrijpen.![]()
Ze wil nog wel zo nu en dan 'afspreken'. Maar ik ben er wat huiverig voor dat ze toch blijft hopen dat het wel wat wordt
Nou, details?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik werd gisteren gefireflied. Ik voel me nu nog een beetje vies. Niet op de goede manier.
Weet gelijk weer waarom ik liever met mannen stap dan met 1 vrouwelijke vriendin.
Werd je opgetild door een of andere kleuter die zijn tong naar je uitstak en je haren door de war wreef?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik werd gisteren gefireflied. Ik voel me nu nog een beetje vies. Niet op de goede manier.
Weet gelijk weer waarom ik liever met mannen stap dan met 1 vrouwelijke vriendin.
Raak mn haar ongevraagd aan en ik draai je ballen er af. Er is geen excuus.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Werd je opgetild door een of andere kleuter die zijn tong naar je uitstak en je haren door de war wreef?
Dit geeft al een goed beeld en nu krijg ik een mental image in mijn hoofd van een 16 jarige die je heeft proberen te versieren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn er niet. Zo'n vieze, opzichte, veel te amicale, laten we lichaamlijk-contact establishen pick up poging. En dan minuten lang je best moeten doen om hem op te laten zouten.
Jij was het niet. Ik heb je foto gezien in mn enemies listquote:
Het erge was, ze waren dichter bij de 40 dan de 30 gok ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dit geeft al een goed beeld en nu krijg ik een mental image in mijn hoofd van een 16 jarige die je heeft proberen te versieren.
En diegene daarna met zijn eigen ballen doodslaan uiteraard. Ik mag jou wel, DeePee.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Raak mn haar ongevraagd aan en ik draai je ballen er af. Er is geen excuus.
Ik weet het HaaJee.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En diegene daarna met zijn eigen ballen doodslaan uiteraard. Ik mag jou wel, DeePee.
Niet eens z'n hand in je slipje gehad?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn er niet. Zo'n vieze, opzichte, veel te amicale, laten we lichaamlijk-contact establishen pick up poging. En dan minuten lang je best moeten doen om hem op te laten zouten.
Precies. Net nog even gebeld. Zit wel goed. Komt in ordequote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Welnee, je bent duidelijk geweest en blijkbaar gaat ze akkoord met het fwb gebeuren. Geen reden om je schuldig te voelen. Of wil je er helemaal vanaf?
*proestquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Werd je opgetild door een of andere kleuter die zijn tong naar je uitstak en je haren door de war wreef?
Tja, de hele week op paspoppen oefenen geeft natuurlijk een licht vertekent beeld.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het erge was, ze waren dichter bij de 40 dan de 30 gok ik.
Maar - en dat lijkt me een beetje de hele essentie van het pua gebeuren- je voelt gewoon als vrouw dat het zo'n man geen reet uitmaakt of JIJ terugpraat. Als er uiteindelijk maar IEMAND terugpraat.
Oppassen met paspoppen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:19 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, de hele week op paspoppen oefenen geeft natuurlijk een licht vertekent beeld.
Een blauwtje gelopen?quote:
Het paste nietquote:
Paste dat wel?quote:
Als rasechte autist was het wel ff wennen jaquote:
You'll do fine.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als rasechte autist was het wel ff wennen ja
Ondanks dat het je het nog laat gemaakt.quote:
Inderdaad, ik moet zo ook naar werk toe en dan kan ik pas na 23u teruglezen wat er gebeurt is. Opschieten dus :pquote:Op zondag 9 maart 2014 10:22 schreef habitue het volgende:
Man man man SC schiet eens op. Ik zit er nu echt klaar voor met een kop koffie en een omelette
Of face sitting, of ze zei iets onaardigs over zijn moeder. Ik zet m'n geld op 1 van die 2.quote:
Dan kan er toch nog steeds gewoon geface-sit worden?quote:
Tea-bagging.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan kan er toch nog steeds gewoon geface-sit worden?
Mijn Godquote:Op zondag 9 maart 2014 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb me nog nooit zo erg laten friendzonen![]()
![]()
(want tja, ik heb hier begrepen dat de Friendzone altijd de schuld van de man is
).
Het begon al goed. Ik haar ophalen om vervolgens naar mijn huis te gaan i.v.m. OV wat praktischer is vanaf mijn huis...
Ze zegt: "waar wonen je ouders?" toevallig reden we langs hun straat... Mijn reactie: "Hier aan het eind wonen m'n ouders, maar die zal je toch nooit ontmoeten"![]()
![]()
![]()
Haar reactie: dat weet je helemaal niet
Vervolgens in de kroeg, zij: "ik baal, want iedereen denkt dat je mijn vriend bent en zo kan ik nooit een leuke man versieren"![]()
![]()
Zij dus uiteindelijk een vent versierd, maar ik had het geluk dat een vriendin van mij er ook was, dus ben eigenlijk gewoon met haar gaan stappen daarna...
Wel samen met de krullenbol de taxi genomen naar huis,maar dat was meer uit praktische overwegingen.
Zij in de taxi: ik bel je morgen, want we moeten het hierover hebben, die gast van net was iemand voor 1 keer, jij bent leuker voor langere tijd blablablabla
ik: manmanman
conclusie: laat haar maar bellen, maar ik ga toch niet als een hondje achter haar aanlopen
Het erge is nog dat zij mij dus versierd heeft. Ik stond 2 weken geleden lekker in de kroeg, komt een vriendin van me naar haar toe: "Zij vindt jou leuk"quote:
Misschien, maar dan die kutreactie van haar dat ze nooit een leuke vent kan versieren... ik was meteen opgestapt en haar alle succes gewenst.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het erge is nog dat zij mij dus versierd heeft. Ik stond 2 weken geleden lekker in de kroeg, komt een vriendin van me naar haar toe: "Zij vindt jou leuk"
nou ja, kat in't bakkie, dus gezellig zitten lullen met haar...
en dan nu dit
haha tja ik had het geluk dat ik veel bekenden tegenkwam, dus ben uiteindelijk met hun gaan staanquote:Op zondag 9 maart 2014 11:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien, maar dan die kutreactie van haar dat ze nooit een leuke vent kan versieren... ik was meteen opgestapt en haar alle succes gewenst.
Van mij mag ze bellen, ze voelt zich wel schuldig, dus ben benieuwd hoe ze dit uit gaat leggenquote:Op zondag 9 maart 2014 11:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
En dan nog mag ze je bellen?
Vertel me dat dat door mij gemist sarcasme is? Alsjeblieft?
Ja over het algemeen zijn dat soort vrouwen wel interessantquote:
Kortom, lullig, lulliger, lulligst. Zij won.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Het begon al goed. Ik haar ophalen om vervolgens naar mijn huis te gaan i.v.m. OV wat praktischer is vanaf mijn huis...
Ze zegt: "waar wonen je ouders?" toevallig reden we langs hun straat... Mijn reactie: "Hier aan het eind wonen m'n ouders, maar die zal je toch nooit ontmoeten"
En dan ga je nog opnemen? Ik had haar direct laten weten dat ze kon ophoerenquote:Op zondag 9 maart 2014 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
(want tja, ik heb hier begrepen dat de Friendzone altijd de schuld van de man is
).
Ze zegt: "waar wonen je ouders?" toevallig reden we langs hun straat... Mijn reactie: "Hier aan het eind wonen m'n ouders, maar die zal je toch nooit ontmoeten"![]()
![]()
![]()
Vervolgens in de kroeg, zij: "ik baal, want iedereen denkt dat je mijn vriend bent en zo kan ik nooit een leuke man versieren"![]()
![]()
Zij dus uiteindelijk een vent versierd, maar ik had het geluk dat een vriendin van mij er ook was, dus ben eigenlijk gewoon met haar gaan stappen daarna...
Wel samen met de krullenbol de taxi genomen naar huis,maar dat was meer uit praktische overwegingen.
Zij in de taxi: ik bel je morgen, want we moeten het hierover hebben, die gast van net was iemand voor 1 keer, jij bent leuker voor langere tijd blablablabla
conclusie: laat haar maar bellen, maar ik ga toch niet als een hondje achter haar aanlopen
Dit is natuurlijk gewoon plagerig bedoelt, waarschijnlijk in vervolg van jouw eerdere lullige remark, even een reactie uitlokken, hoe reageerde jij daarop?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Vervolgens in de kroeg, zij: "ik baal, want iedereen denkt dat je mijn vriend bent en zo kan ik nooit een leuke man versieren"
BoL snapt het inderdaad. Als zo'n beetje de enige hier en dat is niet voor het eerst.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:49 schreef BeamofLight het volgende:
Na de 3 huil-smileys had je de kans. Open doel zelfs.
Maar volgens mij ben ik de enige die dat snapt.
Toen verneukte je het en de rest is huilie.
Vast niet haha.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk gewoon plagerig bedoelt, waarschijnlijk in vervolg van jouw eerdere lullige remark, even een reactie uitlokken, hoe reageerde jij daarop?
Ik heb nu niet echt het idee dat jij helemaal vrijuit gaat.
Ik heb me erna prima vermaakt hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 12:49 schreef BeamofLight het volgende:
Na de 3 huil-smileys had je de kans. Open doel zelfs.
Maar volgens mij ben ik de enige die dat snapt.
Toen verneukte je het en de rest is huilie.
Compleet verkeerde reactie dus.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vast niet haha.
Mijn reactie was overigens dat hetzelfde ook voor mij geldt...
Ik zal vast mede schuldig zijn aan de situatie
Maar goed jullie waren er niet bij
quote:"Hier aan het eind wonen m'n ouders, maar die zal je toch nooit ontmoeten"
Die snapte ik ook al niet. Waarom zeg je dat? Of zijn ze overleden?quote:
Dit zijn de highlightsquote:Op zondag 9 maart 2014 12:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Compleet verkeerde reactie dus.
En nee, we waren er niet bij. Maar dan kunnen we wel moord en brand gaan schreeuwen omdat we jou toevallig ''kennen'' en een aardige gozer vinden, maar je laat de helft weg uit je verhaal heb ik het idee.
Dat was een foutje, floepte eruitquote:Op zondag 9 maart 2014 12:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die snapte ik ook al niet. Waarom zeg je dat? Of zijn ze overleden?
Ze ving het goed op hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 12:59 schreef habitue het volgende:
Het ligt er ook een beetje aan op de manier hoe je het brengt, maar ik zou het echt wel een kutopmerking vinden.
Tien tegen een dat zij dat ook vond. En daarna die kutopmerking van haar maakte. Waar hij dan weer heel gezapig op reageert door hetzelfde te zeggen.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:59 schreef habitue het volgende:
Het ligt er ook een beetje aan op de manier hoe je het brengt, maar ik zou het echt wel een kutopmerking vinden.
Nee hoor valt mee. Ik kan kansen redelijk goed inschatten, soms zijn ze er gewoon nietquote:Op zondag 9 maart 2014 13:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tien tegen een dat zij dat ook vond. En daarna die kutopmerking van haar maakte. Waar hij dan weer heel gezapig op reageert door hetzelfde te zeggen.Feest der gemiste kansen.
Nee, dat kun je niet. Dat blijkt wel.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor valt mee. Ik kan kansen redelijk goed inschatten, soms zijn ze er gewoon niet
Gefrustreerd much? Kom op zeg, we waren er niet echt bij wel?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, dat kun je niet. Dat blijkt wel.
Nee, jij?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:09 schreef MissGump het volgende:
[..]
Gefrustreerd much? Kom op zeg, we waren er niet echt bij wel?
Er is iets gruwelijk spaak gelopen gisterenavond. Dat is duidelijk. Maar op basis van wat ik lees - en ik krijg ook niet alles mee uiteraard uit jouw verhaal - zou ik 'r inderdaad zeker nog niet afschrijven.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
Ik schrijf nooit iemand af tenzij ik echt gekwetst word, maar das nu niet echt het geval
Ontzettend!quote:Op zondag 9 maart 2014 13:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, jij?
Dit is te vaag, hoe ging dat versieren in zijn werk? Maakte ze een praatje met iemand of pakte ze hem op zijn bek waar SC bij was?
Bashen? O god, krijgen we dit gehuil weer. Je zult maar iets minder kusjekroel reageren natuurlijk.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:14 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ontzettend!
Maar vraag dan eerst naar info voordat je iemand half gaat bashen.
Ohja want ik ben altijd zo ontzettend kusjekroel.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Bashen? O god, krijgen we dit gehuil weer. Je zult maar iets minder kusjekroel reageren natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op zondag 9 maart 2014 14:00 schreef yats het volgende:
Herkenbaar verhaal SC. Achteraf gezien had je mijns inziens wel degelijk een kans als ik je verhaal zo lees, alleen heb je het verprutst door de lauwe reactie in het OV en in de kroeg. Ze zal je waarschijnlijk nog wel bellen, maar of er echt niet iets in zit betwijfel ik.Geen correct zelfbeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das waarquote:Op zondag 9 maart 2014 15:11 schreef Weissman het volgende:
Oh en SC, please.
Na zo'n blunder kan je Hank Moody echt niet meer gebruiken als UI.
Jij date alleen in de weekenden?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:15 schreef BeamofLight het volgende:
Kom op zeg. Nee niemand was erbij, maar een ding kunnen we toch wel concluderen: die meid had zin in een leuke avond. Als persoon in kwestie haar die niet geeft, gaat ze heel even verder kijken, of daar wat te doen valt.
Zou ik ook doen.
T duurt weer 6 dagen immers. Geen tijd voor gezever op zo'n avond. Doorpakken.
Waarom ging je op een eerste date naar de kroeg? Doe je dat vaker? Mij lijkt het echt niks.quote:
Waar ga jij dan heen op eerste date? Misschien fantasieloos maar ik vind een biertje, wijntje of cocktail in de kroeg echt prima voor een eerste date, kan ik tenminste ook weer snel wegquote:Op zondag 9 maart 2014 17:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Waarom ging je op een eerste date naar de kroeg? Doe je dat vaker? Mij lijkt het echt niks.
Al hangt het natuurlijk heel erg van het soort kroeg af bedenk ik me nu.![]()
Nevermind, ik zelf ook vaak, maar noem et geen kroeg. Ik stelde me zo'n overvolle kroeg voor met de gebroeders Ko keihard op de achtergrond. Wat natuurlijk nergens op slaat.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:47 schreef MissGump het volgende:
[..]
Waar ga jij dan heen op eerste date? Misschien fantasieloos maar ik vind een biertje, wijntje of cocktail in de kroeg echt prima voor een eerste date, kan ik tenminste ook weer snel weg
Ja en polonaises enzo.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:12 schreef MissGump het volgende:
Inclusief safari-appelsap? Ik snap je angst
Gewoon een normale kroeg is prima te doen hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 17:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Waarom ging je op een eerste date naar de kroeg? Doe je dat vaker? Mij lijkt het echt niks.
Al hangt het natuurlijk heel erg van het soort kroeg af bedenk ik me nu.![]()
Dit komt me bekend voorquote:Op zondag 9 maart 2014 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
).
![]()
![]()
![]()
Dat stappen in een dancing zie ik dan weer niet echt zitten direct, maar als je elkaar daar al van kent is dat denk ik wel anders.quote:
* El_Thijs ook wel benieuwd isquote:Op zondag 9 maart 2014 19:34 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat stappen in een dancing zie ik dan weer niet echt zitten direct, maar als je elkaar daar al van kent is dat denk ik wel anders.
Van mij mogen er meer van die dagen zijn zoals vandaag, buiten dates vind ik veruit het leukst.
Heeft ze je nog gebeld?
Uh huhquote:Op zondag 9 maart 2014 21:29 schreef SilentChaos het volgende:
Kreeg een berichtje dat ze me morgen belt omdat ze moest werken vandaag
Wat nou uh huh? Die belt echt wel.quote:
Dat weet ik ook welquote:
Omdat er niet helemaal lekker gecommuniceerd is tussen jullie en dat haar blijkbaar wel dwars zit, is dat niet duidelijk? Spreekt in haar voordeel overigens.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:40 schreef SilentChaos het volgende:
Geen idee waarom ze wil bellen en wat ze ermee hoopt te bereiken
Zou best kunnen kloppen.quote:
Geen idee, ik merk bij de meeste mensen om me heen niet dat ze er last van hebben.quote:
Die gaan er anders mee omquote:Op zondag 9 maart 2014 22:28 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, ik merk bij de meeste mensen om me heen niet dat ze er last van hebben.
Je had haar gewoon flink "op dr bek moeten pakken" na zo'n opmerking. Jongeeeequote:Op zondag 9 maart 2014 12:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vast niet haha.
Mijn reactie was overigens dat hetzelfde ook voor mij geldt...
Ik zal vast mede schuldig zijn aan de situatie
Maar goed jullie waren er niet bij
"EN ZIE MET ZON BAKKES NOG MAAR EENS EEN NIEUWE DATE TE FIXEN GVD"quote:Op maandag 10 maart 2014 12:40 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Je had haar gewoon flink "op dr bek moeten stompen" na zo'n opmerking. Jongeeee
Of dan vragen: 'Kusje er op?'quote:Op maandag 10 maart 2014 13:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
"EN ZIE MET ZON BAKKES NOG MAAR EENS EEN NIEUWE DATE TE FIXEN GVD"
t nog steeds niet snappen....quote:
Beetje lastig als je met 100km aan het rijden bentquote:Op maandag 10 maart 2014 12:40 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Je had haar gewoon flink "op dr bek moeten pakken" na zo'n opmerking. Jongeeee
quote:Op maandag 10 maart 2014 12:40 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Je had haar gewoon flink "op dr bek moeten pakken" na zo'n opmerking. Jongeeee
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:50 schreef Leonos het volgende:
Waarom moeten jullie allemaal SC overtuigen?
Laat hem lekker zijn ding doen.
Precies, er zullen nog vele fuck-ups komen en vast ook nog wel succesverhalenquote:Op maandag 10 maart 2014 14:50 schreef Leonos het volgende:
Waarom moeten jullie allemaal SC overtuigen?
Laat hem lekker zijn ding doen. Volgende keer gewoon beter.
Komt ongetwijfeld wel goed, genoeg vrouwen die nachtelijke trappetjes missen.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies, er zullen nog vele fuck-ups komen en vast ook nog wel succesverhalenIk maak me er niet zo druk om
Leermomentje
het past nou eenmaal wel bij het type vrouwen die mijn interesse weten te wekken
quote:Op maandag 10 maart 2014 15:12 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Komt ongetwijfeld wel goed, genoeg vrouwen die nachtelijke trappetjes missen.
Jullie kennen elkaar?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]idd
Levensgevaarlijk, die 22 jarige krullenbollen
Wie weet vinden ze gewoon het match-systeem leuk en hoeft er van hen helemaal geen conversatie plaats te vinden of ze vinden je, zoals Cue zegt, bij nader inzien toch niet zo leuk.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:16 schreef DSVM het volgende:
Wat ik nou niet snap van sommige tinder mensen.
Ze liken je, maar vervolgens moet elk initiatief van jou komen. Ik vind het niet erg als ik in het begin initiatief moet nemen om ergens over te praten,maar na een paar keer is een wederzijdse vraag of opmerking ook wel prettig. Dan loopt het wat gemakkelijkerLike me dan niet ofzo.
Of mensen die niet verder komen dan hoi , ja met mij ook alles goed, nee niet veel gedaan dit weekend,
Beetje dit idee idd soms:quote:Op maandag 10 maart 2014 16:33 schreef habitue het volgende:
Man ik kijk soms bij mn matches en dan denk ik: Wie heeft er aan mn telefoon gezeten.
Ik heb maar 1 foto, want ik krijg er niet meer opquote:Op maandag 10 maart 2014 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Beetje dit idee idd soms:
[ afbeelding ]
Je moet ook eens andere vragen stellen dan het zouteloze ''hoe is het?'' of ''hoe was je weekend?'' Daar krijgt natuurlijk niemand het warm van, zeker niet als je dat al 50 keer per dag binnen krijgt. Beetje creatief zijn kom je ver mee.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:16 schreef DSVM het volgende:
Wat ik nou niet snap van sommige tinder mensen.
Ze liken je, maar vervolgens moet elk initiatief van jou komen. Ik vind het niet erg als ik in het begin initiatief moet nemen om ergens over te praten,maar na een paar keer is een wederzijdse vraag of opmerking ook wel prettig. Dan loopt het wat gemakkelijkerLike me dan niet ofzo.
Of mensen die niet verder komen dan hoi , ja met mij ook alles goed, nee niet veel gedaan dit weekend,
Komt wel goed. Denk dat ze een en ander uit te spreken heeft.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:20 schreef SilentChaos het volgende:
Nee vanavond zei ze gister dus we zullen zien
ik zou het niet weten, ik heb meer zoiets van: geniet ervan meid dat je eindelijk weer vrijgezel bent na zoveel jaar...quote:Op maandag 10 maart 2014 17:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Komt wel goed. Denk dat ze een en ander uit te spreken heeft.
dan nog is het natuurlijk wel netjes van haar als ze haar excuses aan zou willen bieden.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik zou het niet weten, ik heb meer zoiets van: geniet ervan meid dat je eindelijk weer vrijgezel bent na zoveel jaar...
Van mijn kant is er eigenlijk niks te bespreken
Klopt!quote:Op maandag 10 maart 2014 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan nog is het natuurlijk wel netjes van haar als ze haar excuses aan zou willen bieden.
Maakt niet zoveel uit of jíj wat te bespreken hebt dan toch?
Minder drinken volgende keer.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:47 schreef yats het volgende:
Hm ok, ik kan even enig advies gebruiken. Blijkbaar ben ik recent toch succesvoller geweest als ik dacht. Vandaag kwam ik in mijn app-lijst ineens iemand tegen als 'my number' waarbij ik zowel het nummer als de dame op de bijbehorende foto totaal niet herkende. Ik moet zeggen, het is wel het type vrouw qua uiterlijk dat ik normaal aan zou spreken tijdens het uitgaan. Nu is dus mijn vraag, wat hiermee te doen? Dat ik haar aan ga spreken lijkt me duidelijk,nu alleen nog de handigste strategie bedenken waarbij het niet al teveel opvalt dat ik geen flauw idee heb hoe ze heet en waar we elkaar van kennen....
Nog geneukt?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je moet ook eens andere vragen stellen dan het zouteloze ''hoe is het?'' of ''hoe was je weekend?'' Daar krijgt natuurlijk niemand het warm van, zeker niet als je dat al 50 keer per dag binnen krijgt. Beetje creatief zijn kom je ver mee.
Whehe. Als je dat laatste maar op de juiste manier brengt kom je er ook nog wel mee weg.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:47 schreef yats het volgende:
Hm ok, ik kan even enig advies gebruiken. Blijkbaar ben ik recent toch succesvoller geweest als ik dacht. Vandaag kwam ik in mijn app-lijst ineens iemand tegen als 'my number' waarbij ik zowel het nummer als de dame op de bijbehorende foto totaal niet herkende. Ik moet zeggen, het is wel het type vrouw qua uiterlijk dat ik normaal aan zou spreken tijdens het uitgaan. Nu is dus mijn vraag, wat hiermee te doen? Dat ik haar aan ga spreken lijkt me duidelijk,nu alleen nog de handigste strategie bedenken waarbij het niet al teveel opvalt dat ik geen flauw idee heb hoe ze heet en waar we elkaar van kennen....
My bad. Hou het maar gewoon bij ''hoe was je weekend?''quote:Op maandag 10 maart 2014 17:50 schreef DSVM het volgende:
[..]
Nog geneukt?
Wow, jouw foto's zijn echt leuk, jij hebt een fantastisch leven zo te zien, niet?
Misschien een verstandig idee, al past dit dan wel weer goed bij mijn date-leven. Dit is sowieso niet van afgelopen weekend, daar ben ik 100% van overtuigd. De (bar)dame waar ik het nummer van gekregen heb was blond, en dit is een brunette.quote:
Geen goede tip joe?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Whehe. Als je dat laatste maar op de juiste manier brengt kom je er ook nog wel mee weg.
N00b, Ik vraag altijd: Wat vind je ervan dat de waliasteenbok bijna is uitgestorven? of Wist je dat een theelepel sperma 5 kCal bevat?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:50 schreef DSVM het volgende:
[..]
Nog geneukt?
Wow, jouw foto's zijn echt leuk, jij hebt een fantastisch leven zo te zien, niet?
Onderaan, het komt toch gewoon op alf volgorde?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:55 schreef Silenus het volgende:
Je kunt meestal wel terugtellen toch, wanneer hiervoor de laatste avond is geweest dat je totaal naar de klote was? Als ze helemaal onderaan je whatsapp-lijst staat kan het nooit heel lang geleden zijn.
Gewoon aanspreken dus, in het Engels lijkt me. Vragen hoe haar weekend was, wellicht kan je aan de hand van haar antwoorden weer reconstrueren wie ze is.
Ik vraag altijd wat ze van de huidige onderzoeken naar het 'god-deeltje' vinden.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:56 schreef habitue het volgende:
[..]
N00b, Ik vraag altijd: Wat vind je ervan dat de waliasteenbok bijna is uitgestorven? of Wist je dat een theelepel sperma 5 kCal bevat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ja, het maakt geen reet uit dat je het vergeten bent zolang je het met humor brengt. Tenminste, er even vanuit gaande dat er verder niks tussen jullie gebeurd is. In dat geval zou ik heel erg naar Silenus luisteren.quote:
Bij mij komen nieuwe toegevoegde nummers altijd onderaan. Na een tijdje wordt dat weer alfabetisch ja, maar het blijft iig een paar weken zo staan.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:56 schreef habitue het volgende:
[..]
Onderaan, het komt toch gewoon op alf volgorde?
Mij kennende is er niets gebeurd. Of ik moet echt heel dronken geweest zijn, en dan is dat meteen een goede reden om vanaf nu te stoppen met drinken. Seks bewust meemaken is immers veel leuker.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, het maakt geen reet uit dat je het vergeten bent zolang je het met humor brengt. Tenminste, er even vanuit gaande dat er verder niks tussen jullie gebeurd is. In dat geval zou ik heel erg naar Silenus luisteren.
hmkay, mij nooit opgevallen.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bij mij komen nieuwe toegevoegde nummers altijd onderaan. Na een tijdje wordt dat weer alfabetisch ja, maar het blijft iig een paar weken zo staan.
De laatste avond waarbij ik dusdanig naar de klote was dat ik me nog steeds afvraag hoe ik thuis gekomen ben was een dag of twee nadat het uit ging met mijn laatste ex. Het zou me verbazen als ik haar die avond ontmoet heb aangezien het nummer een week of twee terug nog niet in mijn lijst stond.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:55 schreef Silenus het volgende:
Je kunt meestal wel terugtellen toch, wanneer hiervoor de laatste avond is geweest dat je totaal naar de klote was? Als ze helemaal onderaan je whatsapp-lijst staat kan het nooit heel lang geleden zijn.
Gewoon aanspreken dus, in het Engels lijkt me. Vragen hoe haar weekend was, wellicht kan je aan de hand van haar antwoorden weer reconstrueren wie ze is.
Nou dan blijft er maar één optie over: je bent een slaapwandelaar en hebt in je dromen blijkbaar ongelofelijke hosselskills waardoor je dus onbewust een chick hebt geregeld in de kroeg.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:04 schreef yats het volgende:
[..]
De laatste avond waarbij ik dusdanig naar de klote was dat ik me nog steeds afvraag hoe ik thuis gekomen ben was een dag of twee nadat het uit ging met mijn laatste ex. Het zou me verbazen als ik haar die avond ontmoet heb aangezien het nummer een week of twee terug nog niet in mijn lijst stond.
Hier, gebruik dat gewoon yats. Werkt waarschijnlijk nog prima ook. En dan sluit je af door haar naam te vragen.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:08 schreef Silenus het volgende:
Nou dan blijft er maar één optie over: je bent een slaapwandelaar en hebt in je dromen blijkbaar ongelofelijke hosselskills waardoor je dus onbewust een chick hebt geregeld in de kroeg
quote:Op maandag 10 maart 2014 18:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou dan blijft er maar één optie over: je bent een slaapwandelaar en hebt in je dromen blijkbaar ongelofelijke hosselskills waardoor je dus onbewust een chick hebt geregeld in de kroeg.
...Nee serieus, vaag verhaal dan toch?Of heb je gewoon geheugenverlies? Begin maar gewoon tegen haar te ouwehoeren, dan zie je vanzelf wel wat er gebeurt.
Hehe dat zou idd werken.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hier, gebruik dat gewoon yats. Werkt waarschijnlijk nog prima ook. En dan sluit je af door haar naam te vragen.
Omdat het forum goed genoeg werktquote:Op maandag 10 maart 2014 18:18 schreef wc-eend het volgende:
Waarom is er nog geen dating-subsite op fok
Wow, geniaal idee dit!!1quote:Op maandag 10 maart 2014 18:18 schreef wc-eend het volgende:
Die is er, DM en fotoboek.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:18 schreef wc-eend het volgende:
Damn! Nu word ik dus hard met mijn neus op de feiten gedrukt dat mijn hosselskills op fok niet goed genoeg zijnquote:
Ja, dan wordt het moeilijk daar nog bovenuit te komen.quote:Nog geneukt?
quote:Op maandag 10 maart 2014 18:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik snap dat wel. Als je een fokker vraagt creatief te zijn krijg je dit soort juweeltjes:
[..]
Ja, dan wordt het moeilijk daar nog bovenuit te komen.
Ik heb een zin, en jij de opening ?quote:Op maandag 10 maart 2014 18:52 schreef theKiD het volgende:
[..]Ik durf dan wel te beweren dat ik origineler ben dat dat:
'Wordt jij ook zo nat in het zwembad?'
Mag helaas alleen niet baten![]()
![]()
Zorg wel dat het niet per ongeluk een zakelijk relatie is die je even bent ontschoten.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:12 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Maar even serieus, dat is dus ook waarom ik hier advies vraag. Aan de ene kant vind ik dit een typerend iets voor mij, maar aan de andere kant is het natuurlijk wel een mooie kans om eens te zien of er wat mogelijk is met het bewuste meisje.
Dat is 100% waarheid.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:59 schreef Silenus het volgende:
![]()
Bedachte 'originele' openingszinnetjes zijn 100 keer erger dan gewoon op een normale manier een gesprek beginnen, vind ik.
Een beetje creatief is niet verkeerd, maar je kan ook doorslaan inderdaad.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:59 schreef Silenus het volgende:
![]()
Bedachte 'originele' openingszinnetjes zijn 100 keer erger dan gewoon op een normale manier een gesprek beginnen, vind ik.
Een zakelijke relatie die bij mij in de telefoon als 'my number' staat? Ik heb het idee dat ik het nummer er niet zelf in gezet heb.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zorg wel dat het niet per ongeluk een zakelijk relatie is die je even bent ontschoten.
Al levert dat wel een mooi verhaal op.
Het is Harige Harry van 2 kantoren verderquote:Op maandag 10 maart 2014 19:05 schreef yats het volgende:
[..]
Een zakelijke relatie die bij mij in de telefoon als 'my number' staat? Ik heb het idee dat ik het nummer er niet zelf in gezet heb.
Zit nou niet zo te talmen en begin eens tegen haar te praten! Voor elke actie richting een vrouw heb je minimaal 25 fok-posts nodig lijkt het wel. Dus hophop, handen uit je broekzak en typen maar.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:05 schreef yats het volgende:
[..]
Een zakelijke relatie die bij mij in de telefoon als 'my number' staat? Ik heb het idee dat ik het nummer er niet zelf in gezet heb.
Precies dit. Minder denken, meer doen!quote:Op maandag 10 maart 2014 19:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zit nou niet zo te talmen en begin eens tegen haar te praten! Voor elke actie richting een vrouw heb je minimaal 25 fok-posts nodig lijkt het wel. Dus hophop, handen uit je broekzak en typen maar.
Omdat je een beta-kneusje bent. En het idee dat ze volgespoten wordt door een eckte alpha je niks doet.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom heb ik nu nooit de kloten om een meisje aan te spreken
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Omdat je een beta-kneusje bent. En het idee dat ze volgespoten wordt door een eckte alpha je niks doet.
Ik kan het mis hebben. Maar heb ik jouw succesverhalen gemist in dit topic?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:32 schreef Weissman het volgende:
Verander je UI gozer, echt.![]()
Godslastering alles
Uh ja? Ze staan niet hier, dat klopt.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:38 schreef Rickario het volgende:
Ik kan het mis hebben. Maar heb ik jouw succesverhalen gemist in dit topic?
Nee ik zeg waar het op staatquote:Op maandag 10 maart 2014 20:38 schreef Weissman het volgende:
Gozer, je kan gew niet met een afwijzing omgaan![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:13 schreef SilentChaos het volgende:
Oke moet je dit horen
Ze was nog aan het werk dus ik quote even een kort stukje uit een megalange app:
"Ik vind het gezellig om vriendschappelijk met jou om te gaan, mocht dat op een avond anders worden dan kan je daarna niet meer vriendschappelijk met elkaar omgaan en dat zou ik zonde vinden..."
Dit is de beste definitie van friendzoned die ik jaren heb gezien
en toen kwam de klapper op de vuurpeil
"Voor mij is een man leuk OF voor vriendschap OF voor 1 avond...En met jou is het gewoon gezellig, niet voor 1 avond!"
Mijn reactie was overigens: joh gelijk heb je als je eindelijk weer vrijgezel bent, lekker losgaan!
Verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken. Ik kan wel keihard gaan lopen zeggen dat ik al genoeg vrienden heb of iets in die strekking, maar ja ik negeer het maar gewoon. NEXT!
Dat laatste zeg ik ook nietquote:Op maandag 10 maart 2014 20:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Uh ja? Ze staan niet hier, dat klopt.
Overigens zie ik vrouwen niet als iets waar je succesvol in kan zijn of iets waar een competitie element in zit, maar dat terzijde
Echtquote:Op maandag 10 maart 2014 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
Ik: Helaas meid, dat vinden anderen wel. Maar goed, jij was ook niet zo'n succesnummer dus ik wens je veel plezier in je zoektocht naar iets moois. Succes!
Alleen omdat zijzelf niet aantrekkelijk is hoeft ze jou toch niet automatisch aantrekkelijk te vinden?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
Ja hoor, ik heb er weer een gehad op Paiq. Gesprek verliep goed, wederzijdse interesses tot de foto's zichtbaar werden. Ze was op zijn zachts gezegd niet de knapste en ook niet de lichtste en ze had een kort pittig kapsel. Het bleef toen al stil toen ik zei dat de foto's niet onknap waren en toen volgde er dit:
Zij: Dank je. Maar eerlijk gezegd heb ik geen klik met je foto's
Ik: Dat kan. Wat is er mis mee dan?
Zij: Vind je niet aantrekkelijk
Ik: Helaas meid, dat vinden anderen wel. Maar goed, jij was ook niet zo'n succesnummer dus ik wens je veel plezier in je zoektocht naar iets moois. Succes!
Next!
Man man manquote:Op maandag 10 maart 2014 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
Ja hoor, ik heb er weer een gehad op Paiq. Gesprek verliep goed, wederzijdse interesses tot de foto's zichtbaar werden. Ze was op zijn zachts gezegd niet de knapste en ook niet de lichtste en ze had een kort pittig kapsel. Het bleef toen al stil toen ik zei dat de foto's niet onknap waren en toen volgde er dit:
Next!
Dat.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Alleen omdat zijzelf niet aantrekkelijk is hoeft ze jou toch niet automatisch aantrekkelijk te vinden?
Inderdaad zeg, wat een groep 3 reactiequote:
Idd jaquote:Op maandag 10 maart 2014 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, wat een groep 3 reactie
Ze is eerlijk, wat ik echt heel tof vind van haar (het is ook heus niet makkelijk om te zeggen) en dan krijgt ze een dikke sneer
Als ze gewoon weg zou gaan en nooit meer iets zou zeggen is het ook niet goed
Waarom kunnen mensen niet gewoon volwassen blijven naar elkaar toe?
Ik had het daten wel wat anders ingeschat als je het tussen mensen van rond de 30 gaat
Wacht even, je vindt haar lelijk, maar geeft wel een compliment over haar foto's? Waarom?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
Next!
Idd een compleet overbodige opmerking.quote:
De foto's an sich was niks mis mee, en het gesprek van te voren liep gewoon goed.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wacht even, je vindt haar lelijk, maar geeft wel een compliment over haar foto's? Waarom?
Kan er best mee omgaan hoorquote:Op maandag 10 maart 2014 20:55 schreef SilentChaos het volgende:
Nou Weis, DIT is een voorbeeld van niet om kunnen gaan met afwijzing
Dan moet je ook niet hier gaan zeiken op haar uiterlijk en zo'n compleet misplaatste opmerking richting haar makenquote:Op maandag 10 maart 2014 20:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De foto's an sich was niks mis mee, en het gesprek van te voren liep gewoon goed.
Inderdaad. Of was dit gewoon een actie om te vissen naar een complimentjequote:Op maandag 10 maart 2014 20:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wacht even, je vindt haar lelijk, maar geeft wel een compliment over haar foto's? Waarom?
Ja dat blijktquote:
Geloof ik best hoorquote:
Ach, had het ook wel verwacht, maar dat maakt me niet zoveel uitquote:Op maandag 10 maart 2014 20:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geloof ik best hoor
Maar als je zo'n reactie hier post kan je dit verwachten natuurlijk
Het is wat je onder omgaan verstaat hequote:
het doet me vaak de zin tot daten eerder vergaan dan dat het er toe bijdraagtquote:
Wat wou je uberhaupt bereiken met die opmerking, of uberhaupt om het te posten hierquote:Op maandag 10 maart 2014 20:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, had het ook wel verwacht, maar dat maakt me niet zoveel uit
Ik versta daar onder dat je gewoon denkt 'kan gebeuren' en iets zegt als 'jammer, leuk je even gesproken te hebben. Fijne avond'quote:Op maandag 10 maart 2014 20:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is wat je onder omgaan verstaat he
Hij ligt iig niet in een hoekje te huilen
het was natuurlijk de bedoeling dat we haar een doos vonden en hem een held dat hij zo 'van zich af bijt'quote:Op maandag 10 maart 2014 20:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat wou je uberhaupt bereiken met die opmerking, of uberhaupt om het te posten hier
Ik ook hoorquote:Op maandag 10 maart 2014 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik versta daar onder dat je gewoon denkt 'kan gebeuren' en iets zegt als 'jammer, leuk je even gesproken te hebben. Fijne avond'
Ik heb wel vaker het gevoel dat Thijs zich hier stoerder voor wil doen dan dat ie is.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
het was natuurlijk de bedoeling dat we haar een doos vonden en hem een held dat hij zo 'van zich af bijt'
Goed plan. Elke keer dat omschakelen vind ik maar lastigquote:Op maandag 10 maart 2014 20:55 schreef Weissman het volgende:
Kunnen we niet de AVNZMG-reeks en deze samenvoegen?
Daarvoor moet je dit topic ook niet volgen.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het doet me vaak de zin tot daten eerder vergaan dan dat het er toe bijdraagt
Ik ook wel jaquote:Op maandag 10 maart 2014 20:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker het gevoel dat Thijs zich hier stoerder voor wil doen dan dat ie is.
Nee, dan krijgen we solo14 hier.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goed plan. Elke keer dat omschakelen vind ik maar lastig
Daar is op zn tijd niks mis mee.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:03 schreef Rickario het volgende:
Ik denk dat ze alleen op een leuke nacht uit was
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:03 schreef Rickario het volgende:
Ik had afgelopen vrijdag ook een date. Eerst wat gedronken en toen naar de bios gegaan. Al snel gezoen. En na de bios nog even de kroeg in gedoken. Al snel vroeg ze me om mee naar haar huis te gaan. Maar ik zei haar dat ik het rustig aan wilde doen.
Stuurt ze zondag:
"Ik denk dat het beter is dat we het hier bij laten. Ik heb het heel gezellig met je gehad. Maar ik heb gemerkt dat ik de 'vonk' niet voel en dat die waarsch. ook niet komt. Wil je geen valse hoop geven"
Ik denk dat ze alleen op een leuke nacht uit was![]()
ik had dat laatst precies zoquote:Op maandag 10 maart 2014 21:03 schreef Rickario het volgende:
Ik had afgelopen vrijdag ook een date. Eerst wat gedronken en toen naar de bios gegaan. Al snel gezoen. En na de bios nog even de kroeg in gedoken. Al snel vroeg ze me om mee naar haar huis te gaan. Maar ik zei haar dat ik het rustig aan wilde doen.
Stuurt ze zondag:
"Ik denk dat het beter is dat we het hier bij laten. Ik heb het heel gezellig met je gehad. Maar ik heb gemerkt dat ik de 'vonk' niet voel en dat die waarsch. ook niet komt. Wil je geen valse hoop geven"
Of je gaf haar een ongemakkelijk gevoel met je opmerking?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:03 schreef Rickario het volgende:
Nee.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Of je gaf haar een ongemakkelijk gevoel met je opmerking?
Heb je gezoend met tong? Hoe ordinair.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik had dat laatst precies zo
behalve dan dat ik gewoon niets hoorde tot ik zelf iets stuurde zo van 'het zou toffer zijn als je gewoon even zegt dat dit niks word'
ook weer zoiets kinderachtigs.
ja ik ben een sloeriequote:Op maandag 10 maart 2014 21:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je gezoend met tong? Hoe ordinair.
Wat nou nee? Alsof je haar gedachtes kan lezenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:09 schreef Rickario het volgende:
[..]
Nee.
Zo raar is het niet dat je niet meteen in bed wil duiken de eerste date. Verder gewoon gezellig gehad die nacht.
Laat ik maar niet verder met je in discussie gaan. Maar ik neem aan dat ik de situatie beter in kon schatten dan jij achter je toetsenbordquote:Op maandag 10 maart 2014 21:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat nou nee? Alsof je gedachtes kan lezen
Ja.. want elke fokker in dit subforum heeft zelf zo'n geweldig beeld van z'n eigen situatiequote:Op maandag 10 maart 2014 21:12 schreef Rickario het volgende:
Maar ik neem aan dat ik de situatie beter in kon schatten dan jij achter je toetsenbord
Geil.quote:
Denk dat dat nog best een goed idee is. Hoe krijgen jullie het in godsnaam steeds voor elkaar ook, de ene afwijzing is nog pijnlijker dan de anderquote:Op maandag 10 maart 2014 20:55 schreef Weissman het volgende:
Kunnen we niet de AVNZMG-reeks en deze samenvoegen?
Dat jullie nou zo makkelijk zijnquote:Op maandag 10 maart 2014 21:29 schreef Faxie het volgende:
Wel veel 'moeilijke vrouwen' verhalen achter elkaar opeens zeg
die van mij was geen wijf hoorquote:Op maandag 10 maart 2014 21:29 schreef Faxie het volgende:
Wel veel 'moeilijke vrouwen' verhalen achter elkaar opeens zeg
Hear hear!quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:03 schreef Rickario het volgende:
Stuurt ze zondag:
quote:
Iets met een open boek.quote:
Het is ook niet snel goed he… Eerst nemen vrouwen nooit initiatief op leuke "hoe issie" vragen en nu willen ze in je broekje en dan is het weer verkeerdquote:Op maandag 10 maart 2014 21:40 schreef yats het volgende:
[..]Vrouwen vinden het geloof ik niet zo leuk als ze je mee naar huis vragen en je dat afwijst. Bij mij leidde dat nog tot een vervolgdate waarbij ze ineens erg afstandelijk was.
Vrouwen die in je broekje willenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:44 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Het is ook niet snel goed he… Eerst nemen vrouwen nooit initiatief op leuke "hoe issie" vragen en nu willen ze in je broekje en dan is het weer verkeerd![]()
Heb je de date nog kunnen redden?
Het werd me niet direct gevraagd of ik mee naar haar huis ging, maar achteraf kwam het daar wel op neer. Ik heb toch al eens gezegd dat ik vrouwen vaak verkeerd interpreteer? Tegen mij moeten ze gewoon duidelijk zijn wil ik dat soort 'hints' begrijpen. Ik stel overigens nooit 'hoe issie vragen', en verwacht daar ook geen reactie op.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:44 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Het is ook niet snel goed he… Eerst nemen vrouwen nooit initiatief op leuke "hoe issie" vragen en nu willen ze in je broekje en dan is het weer verkeerd![]()
Heb je de date nog kunnen redden?
Niet iedereen eens zo'n sletje als jij en ikquote:Op maandag 10 maart 2014 22:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Waarom zou je niet direct willen als ze lekker is? Ben je soms ongesteld?
Hoiquote:Op maandag 10 maart 2014 22:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet iedereen eens zo'n sletje als jij en ik
In mijn geval snapte ik de hint gewoon niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Onee, ik moet hard to get spelen...
Sorry Cue, het gaat gewoon niet werken tussen ons
Voelde gewoon niet goed. Dag ervoor die oude date nog gezegd dat ik ermee wilde stoppen. Met haar was ik ook direct in bed gedoken. Met als gevolg al snel veel te veel gevoelens van haar kant. Dat wil ik voortaan liever vermijden. Alleen het bed in als ik denk wow dit kan echt serieus worden.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nouquote:Op maandag 10 maart 2014 22:18 schreef Rickario het volgende:
[..]
Zo nodig moet het allemaal niet. Daar heb ik nog wel iemand voor
Maar gewoon voor de fun is helemaal niet aan jou besteed verder?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:18 schreef Rickario het volgende:
[..]
Voelde gewoon niet goed. Dag ervoor die oude date nog gezegd dat ik ermee wilde stoppen. Met haar was ik ook direct in bed gedoken. Met als gevolg al snel veel te veel gevoelens van haar kant. Dat wil ik voortaan liever vermijden. Alleen het bed in als ik denk wow dit kan echt serieus worden.
Op moment even niet. Komend weekend afscheid van oude date. Daarna zie ik het wel weer.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar gewoon voor de fun is helemaal niet aan jou besteed verder?
Duik je er gelijk mee in bed, krijgen ze gevoelens. Probeer je even te wachte, wijzen ze je gelijk afquote:Op maandag 10 maart 2014 22:18 schreef Rickario het volgende:
[..]
Voelde gewoon niet goed. Dag ervoor die oude date nog gezegd dat ik ermee wilde stoppen. Met haar was ik ook direct in bed gedoken. Met als gevolg al snel veel te veel gevoelens van haar kant. Dat wil ik voortaan liever vermijden. Alleen het bed in als ik denk wow dit kan echt serieus worden.
Want elke vrouw is ook hetzelfdequote:Op maandag 10 maart 2014 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Duik je er gelijk mee in bed, krijgen ze gevoelens. Probeer je even te wachte, wijzen ze je gelijk af
't Is ook nooit goed
Gelukkig niet!quote:
Heerlijk zo'n luxe-positie.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:18 schreef Rickario het volgende:
[..]
HJ is dan ook mijn persoonlijke held en dating-goeroequote:Op maandag 10 maart 2014 22:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je dit al luxe vind dan heb je de verhalen van H_J nog niet gehoord
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je dit al luxe vind dan heb je de verhalen van H_J nog niet gehoord
Ik zit erover na te denken om een t-shirt lijn te beginnen. Een ode aan H_J. Kan ik jou al opschrijven voor een exemplaar?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:31 schreef yats het volgende:
[..]
HJ is dan ook mijn persoonlijke held en dating-goeroe
Alleen als hij het zelf uit komt reiken natuurlijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik zit erover na te denken om een t-shirt lijn te beginnen. Een ode aan H_J. Kan ik jou al opschrijven voor een exemplaar?
Met teksten als: Who needs a wow-feeling, we will feel wow in just a moment." en "Hurry up honey, my bangbus has more places to attend to"
We moeten nog even onderhandelen over de royalties.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen als hij het zelf uit komt reiken natuurlijk.
Als je zegt dat het voor een goed doel is wil HJ daar vast vanaf zien.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:48 schreef habitue het volgende:
[..]
We moeten nog even onderhandelen over de royalties.
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zeg, je moet vrouwen versieren, niet HJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |