ja ik ben een sloeriequote:Op maandag 10 maart 2014 21:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je gezoend met tong? Hoe ordinair.
Wat nou nee? Alsof je haar gedachtes kan lezenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:09 schreef Rickario het volgende:
[..]
Nee.
Zo raar is het niet dat je niet meteen in bed wil duiken de eerste date. Verder gewoon gezellig gehad die nacht.
Laat ik maar niet verder met je in discussie gaan. Maar ik neem aan dat ik de situatie beter in kon schatten dan jij achter je toetsenbordquote:Op maandag 10 maart 2014 21:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat nou nee? Alsof je gedachtes kan lezen
Ja.. want elke fokker in dit subforum heeft zelf zo'n geweldig beeld van z'n eigen situatiequote:Op maandag 10 maart 2014 21:12 schreef Rickario het volgende:
Maar ik neem aan dat ik de situatie beter in kon schatten dan jij achter je toetsenbord
Geil.quote:
Denk dat dat nog best een goed idee is. Hoe krijgen jullie het in godsnaam steeds voor elkaar ook, de ene afwijzing is nog pijnlijker dan de anderquote:Op maandag 10 maart 2014 20:55 schreef Weissman het volgende:
Kunnen we niet de AVNZMG-reeks en deze samenvoegen?
Dat jullie nou zo makkelijk zijnquote:Op maandag 10 maart 2014 21:29 schreef Faxie het volgende:
Wel veel 'moeilijke vrouwen' verhalen achter elkaar opeens zeg
die van mij was geen wijf hoorquote:Op maandag 10 maart 2014 21:29 schreef Faxie het volgende:
Wel veel 'moeilijke vrouwen' verhalen achter elkaar opeens zeg
Hear hear!quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:03 schreef Rickario het volgende:
Ik had afgelopen vrijdag ook een date. Eerst wat gedronken en toen naar de bios gegaan. Al snel gezoen. En na de bios nog even de kroeg in gedoken. Al snel vroeg ze me om mee naar haar huis te gaan. Maar ik zei haar dat ik het rustig aan wilde doen.
Stuurt ze zondag:
"Ik denk dat het beter is dat we het hier bij laten. Ik heb het heel gezellig met je gehad. Maar ik heb gemerkt dat ik de 'vonk' niet voel en dat die waarsch. ook niet komt. Wil je geen valse hoop geven"
Ik denk dat ze alleen op een leuke nacht uit was![]()
quote:
Iets met een open boek.quote:
Het is ook niet snel goed he… Eerst nemen vrouwen nooit initiatief op leuke "hoe issie" vragen en nu willen ze in je broekje en dan is het weer verkeerdquote:Op maandag 10 maart 2014 21:40 schreef yats het volgende:
[..]Vrouwen vinden het geloof ik niet zo leuk als ze je mee naar huis vragen en je dat afwijst. Bij mij leidde dat nog tot een vervolgdate waarbij ze ineens erg afstandelijk was.
Vrouwen die in je broekje willenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:44 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Het is ook niet snel goed he… Eerst nemen vrouwen nooit initiatief op leuke "hoe issie" vragen en nu willen ze in je broekje en dan is het weer verkeerd![]()
Heb je de date nog kunnen redden?
Het werd me niet direct gevraagd of ik mee naar haar huis ging, maar achteraf kwam het daar wel op neer. Ik heb toch al eens gezegd dat ik vrouwen vaak verkeerd interpreteer? Tegen mij moeten ze gewoon duidelijk zijn wil ik dat soort 'hints' begrijpen. Ik stel overigens nooit 'hoe issie vragen', en verwacht daar ook geen reactie op.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:44 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Het is ook niet snel goed he… Eerst nemen vrouwen nooit initiatief op leuke "hoe issie" vragen en nu willen ze in je broekje en dan is het weer verkeerd![]()
Heb je de date nog kunnen redden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |