Niet iedereen eens zo'n sletje als jij en ikquote:Op maandag 10 maart 2014 22:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Waarom zou je niet direct willen als ze lekker is? Ben je soms ongesteld?
Hoiquote:Op maandag 10 maart 2014 22:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet iedereen eens zo'n sletje als jij en ik
In mijn geval snapte ik de hint gewoon niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Onee, ik moet hard to get spelen...
Sorry Cue, het gaat gewoon niet werken tussen ons
Voelde gewoon niet goed. Dag ervoor die oude date nog gezegd dat ik ermee wilde stoppen. Met haar was ik ook direct in bed gedoken. Met als gevolg al snel veel te veel gevoelens van haar kant. Dat wil ik voortaan liever vermijden. Alleen het bed in als ik denk wow dit kan echt serieus worden.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nouquote:Op maandag 10 maart 2014 22:18 schreef Rickario het volgende:
[..]
Zo nodig moet het allemaal niet. Daar heb ik nog wel iemand voor
Maar gewoon voor de fun is helemaal niet aan jou besteed verder?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:18 schreef Rickario het volgende:
[..]
Voelde gewoon niet goed. Dag ervoor die oude date nog gezegd dat ik ermee wilde stoppen. Met haar was ik ook direct in bed gedoken. Met als gevolg al snel veel te veel gevoelens van haar kant. Dat wil ik voortaan liever vermijden. Alleen het bed in als ik denk wow dit kan echt serieus worden.
Op moment even niet. Komend weekend afscheid van oude date. Daarna zie ik het wel weer.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar gewoon voor de fun is helemaal niet aan jou besteed verder?
Duik je er gelijk mee in bed, krijgen ze gevoelens. Probeer je even te wachte, wijzen ze je gelijk afquote:Op maandag 10 maart 2014 22:18 schreef Rickario het volgende:
[..]
Voelde gewoon niet goed. Dag ervoor die oude date nog gezegd dat ik ermee wilde stoppen. Met haar was ik ook direct in bed gedoken. Met als gevolg al snel veel te veel gevoelens van haar kant. Dat wil ik voortaan liever vermijden. Alleen het bed in als ik denk wow dit kan echt serieus worden.
Want elke vrouw is ook hetzelfdequote:Op maandag 10 maart 2014 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Duik je er gelijk mee in bed, krijgen ze gevoelens. Probeer je even te wachte, wijzen ze je gelijk af
't Is ook nooit goed
Gelukkig niet!quote:
Heerlijk zo'n luxe-positie.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:18 schreef Rickario het volgende:
[..]
HJ is dan ook mijn persoonlijke held en dating-goeroequote:Op maandag 10 maart 2014 22:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je dit al luxe vind dan heb je de verhalen van H_J nog niet gehoord
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je dit al luxe vind dan heb je de verhalen van H_J nog niet gehoord
Ik zit erover na te denken om een t-shirt lijn te beginnen. Een ode aan H_J. Kan ik jou al opschrijven voor een exemplaar?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:31 schreef yats het volgende:
[..]
HJ is dan ook mijn persoonlijke held en dating-goeroe
Alleen als hij het zelf uit komt reiken natuurlijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik zit erover na te denken om een t-shirt lijn te beginnen. Een ode aan H_J. Kan ik jou al opschrijven voor een exemplaar?
Met teksten als: Who needs a wow-feeling, we will feel wow in just a moment." en "Hurry up honey, my bangbus has more places to attend to"
We moeten nog even onderhandelen over de royalties.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen als hij het zelf uit komt reiken natuurlijk.
Als je zegt dat het voor een goed doel is wil HJ daar vast vanaf zien.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:48 schreef habitue het volgende:
[..]
We moeten nog even onderhandelen over de royalties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |