You'll do fine.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als rasechte autist was het wel ff wennen ja
Ondanks dat het je het nog laat gemaakt.quote:
Inderdaad, ik moet zo ook naar werk toe en dan kan ik pas na 23u teruglezen wat er gebeurt is. Opschieten dus :pquote:Op zondag 9 maart 2014 10:22 schreef habitue het volgende:
Man man man SC schiet eens op. Ik zit er nu echt klaar voor met een kop koffie en een omelette
Of face sitting, of ze zei iets onaardigs over zijn moeder. Ik zet m'n geld op 1 van die 2.quote:
Dan kan er toch nog steeds gewoon geface-sit worden?quote:
Tea-bagging.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan kan er toch nog steeds gewoon geface-sit worden?
Mijn Godquote:Op zondag 9 maart 2014 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb me nog nooit zo erg laten friendzonen![]()
![]()
(want tja, ik heb hier begrepen dat de Friendzone altijd de schuld van de man is
).
Het begon al goed. Ik haar ophalen om vervolgens naar mijn huis te gaan i.v.m. OV wat praktischer is vanaf mijn huis...
Ze zegt: "waar wonen je ouders?" toevallig reden we langs hun straat... Mijn reactie: "Hier aan het eind wonen m'n ouders, maar die zal je toch nooit ontmoeten"![]()
![]()
![]()
Haar reactie: dat weet je helemaal niet
Vervolgens in de kroeg, zij: "ik baal, want iedereen denkt dat je mijn vriend bent en zo kan ik nooit een leuke man versieren"![]()
![]()
Zij dus uiteindelijk een vent versierd, maar ik had het geluk dat een vriendin van mij er ook was, dus ben eigenlijk gewoon met haar gaan stappen daarna...
Wel samen met de krullenbol de taxi genomen naar huis,maar dat was meer uit praktische overwegingen.
Zij in de taxi: ik bel je morgen, want we moeten het hierover hebben, die gast van net was iemand voor 1 keer, jij bent leuker voor langere tijd blablablabla
ik: manmanman
conclusie: laat haar maar bellen, maar ik ga toch niet als een hondje achter haar aanlopen
Het erge is nog dat zij mij dus versierd heeft. Ik stond 2 weken geleden lekker in de kroeg, komt een vriendin van me naar haar toe: "Zij vindt jou leuk"quote:
Misschien, maar dan die kutreactie van haar dat ze nooit een leuke vent kan versieren... ik was meteen opgestapt en haar alle succes gewenst.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het erge is nog dat zij mij dus versierd heeft. Ik stond 2 weken geleden lekker in de kroeg, komt een vriendin van me naar haar toe: "Zij vindt jou leuk"
nou ja, kat in't bakkie, dus gezellig zitten lullen met haar...
en dan nu dit
haha tja ik had het geluk dat ik veel bekenden tegenkwam, dus ben uiteindelijk met hun gaan staanquote:Op zondag 9 maart 2014 11:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien, maar dan die kutreactie van haar dat ze nooit een leuke vent kan versieren... ik was meteen opgestapt en haar alle succes gewenst.
Van mij mag ze bellen, ze voelt zich wel schuldig, dus ben benieuwd hoe ze dit uit gaat leggenquote:Op zondag 9 maart 2014 11:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
En dan nog mag ze je bellen?
Vertel me dat dat door mij gemist sarcasme is? Alsjeblieft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |