You'll do fine.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als rasechte autist was het wel ff wennen ja
Ondanks dat het je het nog laat gemaakt.quote:
Inderdaad, ik moet zo ook naar werk toe en dan kan ik pas na 23u teruglezen wat er gebeurt is. Opschieten dus :pquote:Op zondag 9 maart 2014 10:22 schreef habitue het volgende:
Man man man SC schiet eens op. Ik zit er nu echt klaar voor met een kop koffie en een omelette
Of face sitting, of ze zei iets onaardigs over zijn moeder. Ik zet m'n geld op 1 van die 2.quote:
Dan kan er toch nog steeds gewoon geface-sit worden?quote:
Tea-bagging.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan kan er toch nog steeds gewoon geface-sit worden?
Mijn Godquote:Op zondag 9 maart 2014 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb me nog nooit zo erg laten friendzonen![]()
![]()
(want tja, ik heb hier begrepen dat de Friendzone altijd de schuld van de man is
).
Het begon al goed. Ik haar ophalen om vervolgens naar mijn huis te gaan i.v.m. OV wat praktischer is vanaf mijn huis...
Ze zegt: "waar wonen je ouders?" toevallig reden we langs hun straat... Mijn reactie: "Hier aan het eind wonen m'n ouders, maar die zal je toch nooit ontmoeten"![]()
![]()
![]()
Haar reactie: dat weet je helemaal niet
Vervolgens in de kroeg, zij: "ik baal, want iedereen denkt dat je mijn vriend bent en zo kan ik nooit een leuke man versieren"![]()
![]()
Zij dus uiteindelijk een vent versierd, maar ik had het geluk dat een vriendin van mij er ook was, dus ben eigenlijk gewoon met haar gaan stappen daarna...
Wel samen met de krullenbol de taxi genomen naar huis,maar dat was meer uit praktische overwegingen.
Zij in de taxi: ik bel je morgen, want we moeten het hierover hebben, die gast van net was iemand voor 1 keer, jij bent leuker voor langere tijd blablablabla
ik: manmanman
conclusie: laat haar maar bellen, maar ik ga toch niet als een hondje achter haar aanlopen
Het erge is nog dat zij mij dus versierd heeft. Ik stond 2 weken geleden lekker in de kroeg, komt een vriendin van me naar haar toe: "Zij vindt jou leuk"quote:
Misschien, maar dan die kutreactie van haar dat ze nooit een leuke vent kan versieren... ik was meteen opgestapt en haar alle succes gewenst.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het erge is nog dat zij mij dus versierd heeft. Ik stond 2 weken geleden lekker in de kroeg, komt een vriendin van me naar haar toe: "Zij vindt jou leuk"
nou ja, kat in't bakkie, dus gezellig zitten lullen met haar...
en dan nu dit
haha tja ik had het geluk dat ik veel bekenden tegenkwam, dus ben uiteindelijk met hun gaan staanquote:Op zondag 9 maart 2014 11:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien, maar dan die kutreactie van haar dat ze nooit een leuke vent kan versieren... ik was meteen opgestapt en haar alle succes gewenst.
Van mij mag ze bellen, ze voelt zich wel schuldig, dus ben benieuwd hoe ze dit uit gaat leggenquote:Op zondag 9 maart 2014 11:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
En dan nog mag ze je bellen?
Vertel me dat dat door mij gemist sarcasme is? Alsjeblieft?
Ja over het algemeen zijn dat soort vrouwen wel interessantquote:
Kortom, lullig, lulliger, lulligst. Zij won.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Het begon al goed. Ik haar ophalen om vervolgens naar mijn huis te gaan i.v.m. OV wat praktischer is vanaf mijn huis...
Ze zegt: "waar wonen je ouders?" toevallig reden we langs hun straat... Mijn reactie: "Hier aan het eind wonen m'n ouders, maar die zal je toch nooit ontmoeten"
En dan ga je nog opnemen? Ik had haar direct laten weten dat ze kon ophoerenquote:Op zondag 9 maart 2014 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb me nog nooit zo erg laten friendzonen![]()
![]()
(want tja, ik heb hier begrepen dat de Friendzone altijd de schuld van de man is
).
Ze zegt: "waar wonen je ouders?" toevallig reden we langs hun straat... Mijn reactie: "Hier aan het eind wonen m'n ouders, maar die zal je toch nooit ontmoeten"![]()
![]()
![]()
Vervolgens in de kroeg, zij: "ik baal, want iedereen denkt dat je mijn vriend bent en zo kan ik nooit een leuke man versieren"![]()
![]()
Zij dus uiteindelijk een vent versierd, maar ik had het geluk dat een vriendin van mij er ook was, dus ben eigenlijk gewoon met haar gaan stappen daarna...
Wel samen met de krullenbol de taxi genomen naar huis,maar dat was meer uit praktische overwegingen.
Zij in de taxi: ik bel je morgen, want we moeten het hierover hebben, die gast van net was iemand voor 1 keer, jij bent leuker voor langere tijd blablablabla
ik: manmanman
conclusie: laat haar maar bellen, maar ik ga toch niet als een hondje achter haar aanlopen
Dit is natuurlijk gewoon plagerig bedoelt, waarschijnlijk in vervolg van jouw eerdere lullige remark, even een reactie uitlokken, hoe reageerde jij daarop?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Vervolgens in de kroeg, zij: "ik baal, want iedereen denkt dat je mijn vriend bent en zo kan ik nooit een leuke man versieren"
BoL snapt het inderdaad. Als zo'n beetje de enige hier en dat is niet voor het eerst.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:49 schreef BeamofLight het volgende:
Na de 3 huil-smileys had je de kans. Open doel zelfs.
Maar volgens mij ben ik de enige die dat snapt.
Toen verneukte je het en de rest is huilie.
Vast niet haha.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk gewoon plagerig bedoelt, waarschijnlijk in vervolg van jouw eerdere lullige remark, even een reactie uitlokken, hoe reageerde jij daarop?
Ik heb nu niet echt het idee dat jij helemaal vrijuit gaat.
Ik heb me erna prima vermaakt hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 12:49 schreef BeamofLight het volgende:
Na de 3 huil-smileys had je de kans. Open doel zelfs.
Maar volgens mij ben ik de enige die dat snapt.
Toen verneukte je het en de rest is huilie.
Compleet verkeerde reactie dus.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vast niet haha.
Mijn reactie was overigens dat hetzelfde ook voor mij geldt...
Ik zal vast mede schuldig zijn aan de situatie
Maar goed jullie waren er niet bij
quote:"Hier aan het eind wonen m'n ouders, maar die zal je toch nooit ontmoeten"
Die snapte ik ook al niet. Waarom zeg je dat? Of zijn ze overleden?quote:
Dit zijn de highlightsquote:Op zondag 9 maart 2014 12:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Compleet verkeerde reactie dus.
En nee, we waren er niet bij. Maar dan kunnen we wel moord en brand gaan schreeuwen omdat we jou toevallig ''kennen'' en een aardige gozer vinden, maar je laat de helft weg uit je verhaal heb ik het idee.
Dat was een foutje, floepte eruitquote:Op zondag 9 maart 2014 12:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die snapte ik ook al niet. Waarom zeg je dat? Of zijn ze overleden?
Ze ving het goed op hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 12:59 schreef habitue het volgende:
Het ligt er ook een beetje aan op de manier hoe je het brengt, maar ik zou het echt wel een kutopmerking vinden.
Tien tegen een dat zij dat ook vond. En daarna die kutopmerking van haar maakte. Waar hij dan weer heel gezapig op reageert door hetzelfde te zeggen.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:59 schreef habitue het volgende:
Het ligt er ook een beetje aan op de manier hoe je het brengt, maar ik zou het echt wel een kutopmerking vinden.
Nee hoor valt mee. Ik kan kansen redelijk goed inschatten, soms zijn ze er gewoon nietquote:Op zondag 9 maart 2014 13:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tien tegen een dat zij dat ook vond. En daarna die kutopmerking van haar maakte. Waar hij dan weer heel gezapig op reageert door hetzelfde te zeggen.Feest der gemiste kansen.
Nee, dat kun je niet. Dat blijkt wel.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor valt mee. Ik kan kansen redelijk goed inschatten, soms zijn ze er gewoon niet
Gefrustreerd much? Kom op zeg, we waren er niet echt bij wel?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, dat kun je niet. Dat blijkt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |