Beetje dit idee idd soms:quote:Op maandag 10 maart 2014 16:33 schreef habitue het volgende:
Man ik kijk soms bij mn matches en dan denk ik: Wie heeft er aan mn telefoon gezeten.
Ik heb maar 1 foto, want ik krijg er niet meer opquote:Op maandag 10 maart 2014 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Beetje dit idee idd soms:
[ afbeelding ]
Je moet ook eens andere vragen stellen dan het zouteloze ''hoe is het?'' of ''hoe was je weekend?'' Daar krijgt natuurlijk niemand het warm van, zeker niet als je dat al 50 keer per dag binnen krijgt. Beetje creatief zijn kom je ver mee.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:16 schreef DSVM het volgende:
Wat ik nou niet snap van sommige tinder mensen.
Ze liken je, maar vervolgens moet elk initiatief van jou komen. Ik vind het niet erg als ik in het begin initiatief moet nemen om ergens over te praten,maar na een paar keer is een wederzijdse vraag of opmerking ook wel prettig. Dan loopt het wat gemakkelijkerLike me dan niet ofzo.
Of mensen die niet verder komen dan hoi , ja met mij ook alles goed, nee niet veel gedaan dit weekend,
Komt wel goed. Denk dat ze een en ander uit te spreken heeft.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:20 schreef SilentChaos het volgende:
Nee vanavond zei ze gister dus we zullen zien
ik zou het niet weten, ik heb meer zoiets van: geniet ervan meid dat je eindelijk weer vrijgezel bent na zoveel jaar...quote:Op maandag 10 maart 2014 17:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Komt wel goed. Denk dat ze een en ander uit te spreken heeft.
dan nog is het natuurlijk wel netjes van haar als ze haar excuses aan zou willen bieden.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik zou het niet weten, ik heb meer zoiets van: geniet ervan meid dat je eindelijk weer vrijgezel bent na zoveel jaar...
Van mijn kant is er eigenlijk niks te bespreken
Klopt!quote:Op maandag 10 maart 2014 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan nog is het natuurlijk wel netjes van haar als ze haar excuses aan zou willen bieden.
Maakt niet zoveel uit of jíj wat te bespreken hebt dan toch?
Minder drinken volgende keer.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:47 schreef yats het volgende:
Hm ok, ik kan even enig advies gebruiken. Blijkbaar ben ik recent toch succesvoller geweest als ik dacht. Vandaag kwam ik in mijn app-lijst ineens iemand tegen als 'my number' waarbij ik zowel het nummer als de dame op de bijbehorende foto totaal niet herkende. Ik moet zeggen, het is wel het type vrouw qua uiterlijk dat ik normaal aan zou spreken tijdens het uitgaan. Nu is dus mijn vraag, wat hiermee te doen? Dat ik haar aan ga spreken lijkt me duidelijk,nu alleen nog de handigste strategie bedenken waarbij het niet al teveel opvalt dat ik geen flauw idee heb hoe ze heet en waar we elkaar van kennen....
Nog geneukt?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je moet ook eens andere vragen stellen dan het zouteloze ''hoe is het?'' of ''hoe was je weekend?'' Daar krijgt natuurlijk niemand het warm van, zeker niet als je dat al 50 keer per dag binnen krijgt. Beetje creatief zijn kom je ver mee.
Whehe. Als je dat laatste maar op de juiste manier brengt kom je er ook nog wel mee weg.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:47 schreef yats het volgende:
Hm ok, ik kan even enig advies gebruiken. Blijkbaar ben ik recent toch succesvoller geweest als ik dacht. Vandaag kwam ik in mijn app-lijst ineens iemand tegen als 'my number' waarbij ik zowel het nummer als de dame op de bijbehorende foto totaal niet herkende. Ik moet zeggen, het is wel het type vrouw qua uiterlijk dat ik normaal aan zou spreken tijdens het uitgaan. Nu is dus mijn vraag, wat hiermee te doen? Dat ik haar aan ga spreken lijkt me duidelijk,nu alleen nog de handigste strategie bedenken waarbij het niet al teveel opvalt dat ik geen flauw idee heb hoe ze heet en waar we elkaar van kennen....
My bad. Hou het maar gewoon bij ''hoe was je weekend?''quote:Op maandag 10 maart 2014 17:50 schreef DSVM het volgende:
[..]
Nog geneukt?
Wow, jouw foto's zijn echt leuk, jij hebt een fantastisch leven zo te zien, niet?
Misschien een verstandig idee, al past dit dan wel weer goed bij mijn date-leven. Dit is sowieso niet van afgelopen weekend, daar ben ik 100% van overtuigd. De (bar)dame waar ik het nummer van gekregen heb was blond, en dit is een brunette.quote:
Geen goede tip joe?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Whehe. Als je dat laatste maar op de juiste manier brengt kom je er ook nog wel mee weg.
N00b, Ik vraag altijd: Wat vind je ervan dat de waliasteenbok bijna is uitgestorven? of Wist je dat een theelepel sperma 5 kCal bevat?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:50 schreef DSVM het volgende:
[..]
Nog geneukt?
Wow, jouw foto's zijn echt leuk, jij hebt een fantastisch leven zo te zien, niet?
Onderaan, het komt toch gewoon op alf volgorde?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:55 schreef Silenus het volgende:
Je kunt meestal wel terugtellen toch, wanneer hiervoor de laatste avond is geweest dat je totaal naar de klote was? Als ze helemaal onderaan je whatsapp-lijst staat kan het nooit heel lang geleden zijn.
Gewoon aanspreken dus, in het Engels lijkt me. Vragen hoe haar weekend was, wellicht kan je aan de hand van haar antwoorden weer reconstrueren wie ze is.
Ik vraag altijd wat ze van de huidige onderzoeken naar het 'god-deeltje' vinden.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:56 schreef habitue het volgende:
[..]
N00b, Ik vraag altijd: Wat vind je ervan dat de waliasteenbok bijna is uitgestorven? of Wist je dat een theelepel sperma 5 kCal bevat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ja, het maakt geen reet uit dat je het vergeten bent zolang je het met humor brengt. Tenminste, er even vanuit gaande dat er verder niks tussen jullie gebeurd is. In dat geval zou ik heel erg naar Silenus luisteren.quote:
Bij mij komen nieuwe toegevoegde nummers altijd onderaan. Na een tijdje wordt dat weer alfabetisch ja, maar het blijft iig een paar weken zo staan.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:56 schreef habitue het volgende:
[..]
Onderaan, het komt toch gewoon op alf volgorde?
Mij kennende is er niets gebeurd. Of ik moet echt heel dronken geweest zijn, en dan is dat meteen een goede reden om vanaf nu te stoppen met drinken. Seks bewust meemaken is immers veel leuker.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, het maakt geen reet uit dat je het vergeten bent zolang je het met humor brengt. Tenminste, er even vanuit gaande dat er verder niks tussen jullie gebeurd is. In dat geval zou ik heel erg naar Silenus luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |