Nee, jij?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:09 schreef MissGump het volgende:
[..]
Gefrustreerd much? Kom op zeg, we waren er niet echt bij wel?
Er is iets gruwelijk spaak gelopen gisterenavond. Dat is duidelijk. Maar op basis van wat ik lees - en ik krijg ook niet alles mee uiteraard uit jouw verhaal - zou ik 'r inderdaad zeker nog niet afschrijven.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
Ik schrijf nooit iemand af tenzij ik echt gekwetst word, maar das nu niet echt het geval
Ontzettend!quote:Op zondag 9 maart 2014 13:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, jij?
Dit is te vaag, hoe ging dat versieren in zijn werk? Maakte ze een praatje met iemand of pakte ze hem op zijn bek waar SC bij was?
Bashen? O god, krijgen we dit gehuil weer. Je zult maar iets minder kusjekroel reageren natuurlijk.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:14 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ontzettend!
Maar vraag dan eerst naar info voordat je iemand half gaat bashen.
Ohja want ik ben altijd zo ontzettend kusjekroel.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Bashen? O god, krijgen we dit gehuil weer. Je zult maar iets minder kusjekroel reageren natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op zondag 9 maart 2014 14:00 schreef yats het volgende:
Herkenbaar verhaal SC. Achteraf gezien had je mijns inziens wel degelijk een kans als ik je verhaal zo lees, alleen heb je het verprutst door de lauwe reactie in het OV en in de kroeg. Ze zal je waarschijnlijk nog wel bellen, maar of er echt niet iets in zit betwijfel ik.Geen correct zelfbeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das waarquote:Op zondag 9 maart 2014 15:11 schreef Weissman het volgende:
Oh en SC, please.
Na zo'n blunder kan je Hank Moody echt niet meer gebruiken als UI.
Jij date alleen in de weekenden?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:15 schreef BeamofLight het volgende:
Kom op zeg. Nee niemand was erbij, maar een ding kunnen we toch wel concluderen: die meid had zin in een leuke avond. Als persoon in kwestie haar die niet geeft, gaat ze heel even verder kijken, of daar wat te doen valt.
Zou ik ook doen.
T duurt weer 6 dagen immers. Geen tijd voor gezever op zo'n avond. Doorpakken.
Waarom ging je op een eerste date naar de kroeg? Doe je dat vaker? Mij lijkt het echt niks.quote:
Waar ga jij dan heen op eerste date? Misschien fantasieloos maar ik vind een biertje, wijntje of cocktail in de kroeg echt prima voor een eerste date, kan ik tenminste ook weer snel wegquote:Op zondag 9 maart 2014 17:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Waarom ging je op een eerste date naar de kroeg? Doe je dat vaker? Mij lijkt het echt niks.
Al hangt het natuurlijk heel erg van het soort kroeg af bedenk ik me nu.![]()
Nevermind, ik zelf ook vaak, maar noem et geen kroeg. Ik stelde me zo'n overvolle kroeg voor met de gebroeders Ko keihard op de achtergrond. Wat natuurlijk nergens op slaat.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:47 schreef MissGump het volgende:
[..]
Waar ga jij dan heen op eerste date? Misschien fantasieloos maar ik vind een biertje, wijntje of cocktail in de kroeg echt prima voor een eerste date, kan ik tenminste ook weer snel weg
Ja en polonaises enzo.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:12 schreef MissGump het volgende:
Inclusief safari-appelsap? Ik snap je angst
Gewoon een normale kroeg is prima te doen hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 17:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Waarom ging je op een eerste date naar de kroeg? Doe je dat vaker? Mij lijkt het echt niks.
Al hangt het natuurlijk heel erg van het soort kroeg af bedenk ik me nu.![]()
Dit komt me bekend voorquote:Op zondag 9 maart 2014 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb me nog nooit zo erg laten friendzonen![]()
![]()
(want tja, ik heb hier begrepen dat de Friendzone altijd de schuld van de man is
).
Het begon al goed. Ik haar ophalen om vervolgens naar mijn huis te gaan i.v.m. OV wat praktischer is vanaf mijn huis...
Ze zegt: "waar wonen je ouders?" toevallig reden we langs hun straat... Mijn reactie: "Hier aan het eind wonen m'n ouders, maar die zal je toch nooit ontmoeten"![]()
![]()
![]()
Haar reactie: dat weet je helemaal niet
Vervolgens in de kroeg, zij: "ik baal, want iedereen denkt dat je mijn vriend bent en zo kan ik nooit een leuke man versieren"![]()
![]()
Zij dus uiteindelijk een vent versierd, maar ik had het geluk dat een vriendin van mij er ook was, dus ben eigenlijk gewoon met haar gaan stappen daarna...
Wel samen met de krullenbol de taxi genomen naar huis,maar dat was meer uit praktische overwegingen.
Zij in de taxi: ik bel je morgen, want we moeten het hierover hebben, die gast van net was iemand voor 1 keer, jij bent leuker voor langere tijd blablablabla
ik: manmanman
conclusie: laat haar maar bellen, maar ik ga toch niet als een hondje achter haar aanlopen
Dat stappen in een dancing zie ik dan weer niet echt zitten direct, maar als je elkaar daar al van kent is dat denk ik wel anders.quote:
* El_Thijs ook wel benieuwd isquote:Op zondag 9 maart 2014 19:34 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat stappen in een dancing zie ik dan weer niet echt zitten direct, maar als je elkaar daar al van kent is dat denk ik wel anders.
Van mij mogen er meer van die dagen zijn zoals vandaag, buiten dates vind ik veruit het leukst.
Heeft ze je nog gebeld?
Uh huhquote:Op zondag 9 maart 2014 21:29 schreef SilentChaos het volgende:
Kreeg een berichtje dat ze me morgen belt omdat ze moest werken vandaag
Wat nou uh huh? Die belt echt wel.quote:
Dat weet ik ook welquote:
Omdat er niet helemaal lekker gecommuniceerd is tussen jullie en dat haar blijkbaar wel dwars zit, is dat niet duidelijk? Spreekt in haar voordeel overigens.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:40 schreef SilentChaos het volgende:
Geen idee waarom ze wil bellen en wat ze ermee hoopt te bereiken
Zou best kunnen kloppen.quote:
Geen idee, ik merk bij de meeste mensen om me heen niet dat ze er last van hebben.quote:
Die gaan er anders mee omquote:Op zondag 9 maart 2014 22:28 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, ik merk bij de meeste mensen om me heen niet dat ze er last van hebben.
Je had haar gewoon flink "op dr bek moeten pakken" na zo'n opmerking. Jongeeeequote:Op zondag 9 maart 2014 12:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vast niet haha.
Mijn reactie was overigens dat hetzelfde ook voor mij geldt...
Ik zal vast mede schuldig zijn aan de situatie
Maar goed jullie waren er niet bij
"EN ZIE MET ZON BAKKES NOG MAAR EENS EEN NIEUWE DATE TE FIXEN GVD"quote:Op maandag 10 maart 2014 12:40 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Je had haar gewoon flink "op dr bek moeten stompen" na zo'n opmerking. Jongeeee
Of dan vragen: 'Kusje er op?'quote:Op maandag 10 maart 2014 13:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
"EN ZIE MET ZON BAKKES NOG MAAR EENS EEN NIEUWE DATE TE FIXEN GVD"
t nog steeds niet snappen....quote:
Beetje lastig als je met 100km aan het rijden bentquote:Op maandag 10 maart 2014 12:40 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Je had haar gewoon flink "op dr bek moeten pakken" na zo'n opmerking. Jongeeee
quote:Op maandag 10 maart 2014 12:40 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Je had haar gewoon flink "op dr bek moeten pakken" na zo'n opmerking. Jongeeee
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:50 schreef Leonos het volgende:
Waarom moeten jullie allemaal SC overtuigen?
Laat hem lekker zijn ding doen.
Precies, er zullen nog vele fuck-ups komen en vast ook nog wel succesverhalenquote:Op maandag 10 maart 2014 14:50 schreef Leonos het volgende:
Waarom moeten jullie allemaal SC overtuigen?
Laat hem lekker zijn ding doen. Volgende keer gewoon beter.
Komt ongetwijfeld wel goed, genoeg vrouwen die nachtelijke trappetjes missen.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies, er zullen nog vele fuck-ups komen en vast ook nog wel succesverhalenIk maak me er niet zo druk om
Leermomentje
het past nou eenmaal wel bij het type vrouwen die mijn interesse weten te wekken
quote:Op maandag 10 maart 2014 15:12 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Komt ongetwijfeld wel goed, genoeg vrouwen die nachtelijke trappetjes missen.
Jullie kennen elkaar?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]idd
Levensgevaarlijk, die 22 jarige krullenbollen
Wie weet vinden ze gewoon het match-systeem leuk en hoeft er van hen helemaal geen conversatie plaats te vinden of ze vinden je, zoals Cue zegt, bij nader inzien toch niet zo leuk.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:16 schreef DSVM het volgende:
Wat ik nou niet snap van sommige tinder mensen.
Ze liken je, maar vervolgens moet elk initiatief van jou komen. Ik vind het niet erg als ik in het begin initiatief moet nemen om ergens over te praten,maar na een paar keer is een wederzijdse vraag of opmerking ook wel prettig. Dan loopt het wat gemakkelijkerLike me dan niet ofzo.
Of mensen die niet verder komen dan hoi , ja met mij ook alles goed, nee niet veel gedaan dit weekend,
Beetje dit idee idd soms:quote:Op maandag 10 maart 2014 16:33 schreef habitue het volgende:
Man ik kijk soms bij mn matches en dan denk ik: Wie heeft er aan mn telefoon gezeten.
Ik heb maar 1 foto, want ik krijg er niet meer opquote:Op maandag 10 maart 2014 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Beetje dit idee idd soms:
[ afbeelding ]
Je moet ook eens andere vragen stellen dan het zouteloze ''hoe is het?'' of ''hoe was je weekend?'' Daar krijgt natuurlijk niemand het warm van, zeker niet als je dat al 50 keer per dag binnen krijgt. Beetje creatief zijn kom je ver mee.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:16 schreef DSVM het volgende:
Wat ik nou niet snap van sommige tinder mensen.
Ze liken je, maar vervolgens moet elk initiatief van jou komen. Ik vind het niet erg als ik in het begin initiatief moet nemen om ergens over te praten,maar na een paar keer is een wederzijdse vraag of opmerking ook wel prettig. Dan loopt het wat gemakkelijkerLike me dan niet ofzo.
Of mensen die niet verder komen dan hoi , ja met mij ook alles goed, nee niet veel gedaan dit weekend,
Komt wel goed. Denk dat ze een en ander uit te spreken heeft.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:20 schreef SilentChaos het volgende:
Nee vanavond zei ze gister dus we zullen zien
ik zou het niet weten, ik heb meer zoiets van: geniet ervan meid dat je eindelijk weer vrijgezel bent na zoveel jaar...quote:Op maandag 10 maart 2014 17:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Komt wel goed. Denk dat ze een en ander uit te spreken heeft.
dan nog is het natuurlijk wel netjes van haar als ze haar excuses aan zou willen bieden.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik zou het niet weten, ik heb meer zoiets van: geniet ervan meid dat je eindelijk weer vrijgezel bent na zoveel jaar...
Van mijn kant is er eigenlijk niks te bespreken
Klopt!quote:Op maandag 10 maart 2014 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan nog is het natuurlijk wel netjes van haar als ze haar excuses aan zou willen bieden.
Maakt niet zoveel uit of jíj wat te bespreken hebt dan toch?
Minder drinken volgende keer.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:47 schreef yats het volgende:
Hm ok, ik kan even enig advies gebruiken. Blijkbaar ben ik recent toch succesvoller geweest als ik dacht. Vandaag kwam ik in mijn app-lijst ineens iemand tegen als 'my number' waarbij ik zowel het nummer als de dame op de bijbehorende foto totaal niet herkende. Ik moet zeggen, het is wel het type vrouw qua uiterlijk dat ik normaal aan zou spreken tijdens het uitgaan. Nu is dus mijn vraag, wat hiermee te doen? Dat ik haar aan ga spreken lijkt me duidelijk,nu alleen nog de handigste strategie bedenken waarbij het niet al teveel opvalt dat ik geen flauw idee heb hoe ze heet en waar we elkaar van kennen....
Nog geneukt?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je moet ook eens andere vragen stellen dan het zouteloze ''hoe is het?'' of ''hoe was je weekend?'' Daar krijgt natuurlijk niemand het warm van, zeker niet als je dat al 50 keer per dag binnen krijgt. Beetje creatief zijn kom je ver mee.
Whehe. Als je dat laatste maar op de juiste manier brengt kom je er ook nog wel mee weg.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:47 schreef yats het volgende:
Hm ok, ik kan even enig advies gebruiken. Blijkbaar ben ik recent toch succesvoller geweest als ik dacht. Vandaag kwam ik in mijn app-lijst ineens iemand tegen als 'my number' waarbij ik zowel het nummer als de dame op de bijbehorende foto totaal niet herkende. Ik moet zeggen, het is wel het type vrouw qua uiterlijk dat ik normaal aan zou spreken tijdens het uitgaan. Nu is dus mijn vraag, wat hiermee te doen? Dat ik haar aan ga spreken lijkt me duidelijk,nu alleen nog de handigste strategie bedenken waarbij het niet al teveel opvalt dat ik geen flauw idee heb hoe ze heet en waar we elkaar van kennen....
My bad. Hou het maar gewoon bij ''hoe was je weekend?''quote:Op maandag 10 maart 2014 17:50 schreef DSVM het volgende:
[..]
Nog geneukt?
Wow, jouw foto's zijn echt leuk, jij hebt een fantastisch leven zo te zien, niet?
Misschien een verstandig idee, al past dit dan wel weer goed bij mijn date-leven. Dit is sowieso niet van afgelopen weekend, daar ben ik 100% van overtuigd. De (bar)dame waar ik het nummer van gekregen heb was blond, en dit is een brunette.quote:
Geen goede tip joe?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Whehe. Als je dat laatste maar op de juiste manier brengt kom je er ook nog wel mee weg.
N00b, Ik vraag altijd: Wat vind je ervan dat de waliasteenbok bijna is uitgestorven? of Wist je dat een theelepel sperma 5 kCal bevat?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:50 schreef DSVM het volgende:
[..]
Nog geneukt?
Wow, jouw foto's zijn echt leuk, jij hebt een fantastisch leven zo te zien, niet?
Onderaan, het komt toch gewoon op alf volgorde?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:55 schreef Silenus het volgende:
Je kunt meestal wel terugtellen toch, wanneer hiervoor de laatste avond is geweest dat je totaal naar de klote was? Als ze helemaal onderaan je whatsapp-lijst staat kan het nooit heel lang geleden zijn.
Gewoon aanspreken dus, in het Engels lijkt me. Vragen hoe haar weekend was, wellicht kan je aan de hand van haar antwoorden weer reconstrueren wie ze is.
Ik vraag altijd wat ze van de huidige onderzoeken naar het 'god-deeltje' vinden.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:56 schreef habitue het volgende:
[..]
N00b, Ik vraag altijd: Wat vind je ervan dat de waliasteenbok bijna is uitgestorven? of Wist je dat een theelepel sperma 5 kCal bevat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ja, het maakt geen reet uit dat je het vergeten bent zolang je het met humor brengt. Tenminste, er even vanuit gaande dat er verder niks tussen jullie gebeurd is. In dat geval zou ik heel erg naar Silenus luisteren.quote:
Bij mij komen nieuwe toegevoegde nummers altijd onderaan. Na een tijdje wordt dat weer alfabetisch ja, maar het blijft iig een paar weken zo staan.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:56 schreef habitue het volgende:
[..]
Onderaan, het komt toch gewoon op alf volgorde?
Mij kennende is er niets gebeurd. Of ik moet echt heel dronken geweest zijn, en dan is dat meteen een goede reden om vanaf nu te stoppen met drinken. Seks bewust meemaken is immers veel leuker.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, het maakt geen reet uit dat je het vergeten bent zolang je het met humor brengt. Tenminste, er even vanuit gaande dat er verder niks tussen jullie gebeurd is. In dat geval zou ik heel erg naar Silenus luisteren.
hmkay, mij nooit opgevallen.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bij mij komen nieuwe toegevoegde nummers altijd onderaan. Na een tijdje wordt dat weer alfabetisch ja, maar het blijft iig een paar weken zo staan.
De laatste avond waarbij ik dusdanig naar de klote was dat ik me nog steeds afvraag hoe ik thuis gekomen ben was een dag of twee nadat het uit ging met mijn laatste ex. Het zou me verbazen als ik haar die avond ontmoet heb aangezien het nummer een week of twee terug nog niet in mijn lijst stond.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:55 schreef Silenus het volgende:
Je kunt meestal wel terugtellen toch, wanneer hiervoor de laatste avond is geweest dat je totaal naar de klote was? Als ze helemaal onderaan je whatsapp-lijst staat kan het nooit heel lang geleden zijn.
Gewoon aanspreken dus, in het Engels lijkt me. Vragen hoe haar weekend was, wellicht kan je aan de hand van haar antwoorden weer reconstrueren wie ze is.
Nou dan blijft er maar één optie over: je bent een slaapwandelaar en hebt in je dromen blijkbaar ongelofelijke hosselskills waardoor je dus onbewust een chick hebt geregeld in de kroeg.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:04 schreef yats het volgende:
[..]
De laatste avond waarbij ik dusdanig naar de klote was dat ik me nog steeds afvraag hoe ik thuis gekomen ben was een dag of twee nadat het uit ging met mijn laatste ex. Het zou me verbazen als ik haar die avond ontmoet heb aangezien het nummer een week of twee terug nog niet in mijn lijst stond.
Hier, gebruik dat gewoon yats. Werkt waarschijnlijk nog prima ook. En dan sluit je af door haar naam te vragen.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:08 schreef Silenus het volgende:
Nou dan blijft er maar één optie over: je bent een slaapwandelaar en hebt in je dromen blijkbaar ongelofelijke hosselskills waardoor je dus onbewust een chick hebt geregeld in de kroeg
quote:Op maandag 10 maart 2014 18:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou dan blijft er maar één optie over: je bent een slaapwandelaar en hebt in je dromen blijkbaar ongelofelijke hosselskills waardoor je dus onbewust een chick hebt geregeld in de kroeg.
...Nee serieus, vaag verhaal dan toch?Of heb je gewoon geheugenverlies? Begin maar gewoon tegen haar te ouwehoeren, dan zie je vanzelf wel wat er gebeurt.
Hehe dat zou idd werken.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hier, gebruik dat gewoon yats. Werkt waarschijnlijk nog prima ook. En dan sluit je af door haar naam te vragen.
Omdat het forum goed genoeg werktquote:Op maandag 10 maart 2014 18:18 schreef wc-eend het volgende:
Waarom is er nog geen dating-subsite op fok
Wow, geniaal idee dit!!1quote:Op maandag 10 maart 2014 18:18 schreef wc-eend het volgende:
Die is er, DM en fotoboek.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:18 schreef wc-eend het volgende:
Damn! Nu word ik dus hard met mijn neus op de feiten gedrukt dat mijn hosselskills op fok niet goed genoeg zijnquote:
Ja, dan wordt het moeilijk daar nog bovenuit te komen.quote:Nog geneukt?
quote:Op maandag 10 maart 2014 18:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik snap dat wel. Als je een fokker vraagt creatief te zijn krijg je dit soort juweeltjes:
[..]
Ja, dan wordt het moeilijk daar nog bovenuit te komen.
Ik heb een zin, en jij de opening ?quote:Op maandag 10 maart 2014 18:52 schreef theKiD het volgende:
[..]Ik durf dan wel te beweren dat ik origineler ben dat dat:
'Wordt jij ook zo nat in het zwembad?'
Mag helaas alleen niet baten![]()
![]()
Zorg wel dat het niet per ongeluk een zakelijk relatie is die je even bent ontschoten.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:12 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Maar even serieus, dat is dus ook waarom ik hier advies vraag. Aan de ene kant vind ik dit een typerend iets voor mij, maar aan de andere kant is het natuurlijk wel een mooie kans om eens te zien of er wat mogelijk is met het bewuste meisje.
Dat is 100% waarheid.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:59 schreef Silenus het volgende:
![]()
Bedachte 'originele' openingszinnetjes zijn 100 keer erger dan gewoon op een normale manier een gesprek beginnen, vind ik.
Een beetje creatief is niet verkeerd, maar je kan ook doorslaan inderdaad.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:59 schreef Silenus het volgende:
![]()
Bedachte 'originele' openingszinnetjes zijn 100 keer erger dan gewoon op een normale manier een gesprek beginnen, vind ik.
Een zakelijke relatie die bij mij in de telefoon als 'my number' staat? Ik heb het idee dat ik het nummer er niet zelf in gezet heb.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zorg wel dat het niet per ongeluk een zakelijk relatie is die je even bent ontschoten.
Al levert dat wel een mooi verhaal op.
Het is Harige Harry van 2 kantoren verderquote:Op maandag 10 maart 2014 19:05 schreef yats het volgende:
[..]
Een zakelijke relatie die bij mij in de telefoon als 'my number' staat? Ik heb het idee dat ik het nummer er niet zelf in gezet heb.
Zit nou niet zo te talmen en begin eens tegen haar te praten! Voor elke actie richting een vrouw heb je minimaal 25 fok-posts nodig lijkt het wel. Dus hophop, handen uit je broekzak en typen maar.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:05 schreef yats het volgende:
[..]
Een zakelijke relatie die bij mij in de telefoon als 'my number' staat? Ik heb het idee dat ik het nummer er niet zelf in gezet heb.
Precies dit. Minder denken, meer doen!quote:Op maandag 10 maart 2014 19:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zit nou niet zo te talmen en begin eens tegen haar te praten! Voor elke actie richting een vrouw heb je minimaal 25 fok-posts nodig lijkt het wel. Dus hophop, handen uit je broekzak en typen maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |