jaaa jongen, jij welquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
Zondag hoogstwaarschijnlijk een date. CPC renners uitlachen.
Beetje afhankelijk van of ze moet werken of niet (onregelmatig werk).
Als je er onverhoopt toch alleen staat, laat het even weten. Komen wij jou uitlachenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
Zondag hoogstwaarschijnlijk een date. CPC renners uitlachen.
Beetje afhankelijk van of ze moet werken of niet (onregelmatig werk).
Zij wel voor jou?quote:
Tja, ze zouden zich lelijk kunnen bezeren aan zo'n splinter.quote:
Hoongelach als je passeert in je lokale kroeg!quote:
"Kijk, daar is ze weer! Als ze op de barkruk gaat zitten schuift ze er zo overheen!"quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:38 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Hoongelach als je passeert in je lokale kroeg!
Geil wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Kijk, daar is ze weer! Als ze op de barkruk gaat zitten schuift ze er zo overheen!"
Genoeg andere kroegen beschikbaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:38 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Hoongelach als je passeert in je lokale kroeg!
En als ze opstaat hoor je zo'n slorpend geluidquote:
Scherp, scherper, scherpst. M'n drinken ging over m'n toetsenbordquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tja, ze zouden zich lelijk kunnen bezeren aan zo'n splinter.
LOLquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:03 schreef SilentChaos het volgende:
Gister in de kroeg, groep vrouwen volop bezig met TinderKomen ze mij tegen (ik stond ernaast aan de bar)
Ik zie er eentje opkijken zo van: HUH, da's hij!
Ik: ja wat ga je er mee doen...
zij: ik wil naar rechts swipen
ik:(ondanks dat ik haar totaal niet aantrekkelijk vond)
begon ze een heel gesprek, aangezien ik er toch was is het makkelijker om elkaar op die manier te leren kennen
zij: heb je een hond?
ik: nee een kat
bam, werd ik keihard naar links geswiped...
Ja groep van 5 vrouwen, de minst aantrekkelijke was aan het tinderenquote:
Ik zou het niet doen. Als er echt geen klik is van beide kanten (qua aantrekkingskracht, vonk, wat noemen ze het nu ook) en dat heel duidelijk voor jullie beide is, maar jullie vinden elkaar anders zeer leuk, dan zou het wel mogelijk zijn om af en toe afspreken als gewone vrienden. Maar als je moet tegen iemand uitleggen waarom je geen date meer wilt terwijl zij het toch wel zou willen, en toch een keer afspreekt, vraag je alleen maar voor problemenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:59 schreef Rickario het volgende:
Afgelopen donderdag date maar verteld dat ik er niet veel meer in zag. Dat blijft altijd kut. Het waren eigenlijk vooral praktische redenen waarom ik er geen relatiekansen in zag. Daarom kon ze het uiteindelijk wel begrijpen.![]()
Ze wil nog wel zo nu en dan 'afspreken'. Maar ik ben er wat huiverig voor dat ze toch blijft hopen dat het wel wat wordt
En daar heb je volgende week een date mee?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja groep van 5 vrouwen, de minst aantrekkelijke was aan het tinderen
vriendin van haar zei ook al: kijk om je heen, er zijn ook echte mannenik mocht haar wel
Nee, ben snel weer teruggegaan naar mijn collega's.. Het werd me iets te heet onder m'n voetenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:18 schreef habitue het volgende:
[..]
En daar heb je volgende week een date mee?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:03 schreef SilentChaos het volgende:
Gister in de kroeg, groep vrouwen volop bezig met TinderKomen ze mij tegen (ik stond ernaast aan de bar)
begon ze een heel gesprek, aangezien ik er toch was is het makkelijker om elkaar op die manier te leren kennen
Ik ben gister afgetroefd door een zwerver dus mij hoor je nergens over.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, ben snel weer teruggegaan naar mijn collega's.. Het werd me iets te heet onder m'n voetenik blijf een Fokker he
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:03 schreef SilentChaos het volgende:
"Nee, maar ik zou jouw poes wel eens willen zien."quote:
Hide yo wife, hide yo daughters! Thijs in da house!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Nee, maar ik zou jouw poes wel eens willen zien."
Welnee, je bent duidelijk geweest en blijkbaar gaat ze akkoord met het fwb gebeuren. Geen reden om je schuldig te voelen. Of wil je er helemaal vanaf?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:59 schreef Rickario het volgende:
Afgelopen donderdag date maar verteld dat ik er niet veel meer in zag. Dat blijft altijd kut. Het waren eigenlijk vooral praktische redenen waarom ik er geen relatiekansen in zag. Daarom kon ze het uiteindelijk wel begrijpen.![]()
Ze wil nog wel zo nu en dan 'afspreken'. Maar ik ben er wat huiverig voor dat ze toch blijft hopen dat het wel wat wordt
Nou, details?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik werd gisteren gefireflied. Ik voel me nu nog een beetje vies. Niet op de goede manier.
Weet gelijk weer waarom ik liever met mannen stap dan met 1 vrouwelijke vriendin.
Werd je opgetild door een of andere kleuter die zijn tong naar je uitstak en je haren door de war wreef?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik werd gisteren gefireflied. Ik voel me nu nog een beetje vies. Niet op de goede manier.
Weet gelijk weer waarom ik liever met mannen stap dan met 1 vrouwelijke vriendin.
Raak mn haar ongevraagd aan en ik draai je ballen er af. Er is geen excuus.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Werd je opgetild door een of andere kleuter die zijn tong naar je uitstak en je haren door de war wreef?
Dit geeft al een goed beeld en nu krijg ik een mental image in mijn hoofd van een 16 jarige die je heeft proberen te versieren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn er niet. Zo'n vieze, opzichte, veel te amicale, laten we lichaamlijk-contact establishen pick up poging. En dan minuten lang je best moeten doen om hem op te laten zouten.
Jij was het niet. Ik heb je foto gezien in mn enemies listquote:
Het erge was, ze waren dichter bij de 40 dan de 30 gok ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dit geeft al een goed beeld en nu krijg ik een mental image in mijn hoofd van een 16 jarige die je heeft proberen te versieren.
En diegene daarna met zijn eigen ballen doodslaan uiteraard. Ik mag jou wel, DeePee.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Raak mn haar ongevraagd aan en ik draai je ballen er af. Er is geen excuus.
Ik weet het HaaJee.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En diegene daarna met zijn eigen ballen doodslaan uiteraard. Ik mag jou wel, DeePee.
Niet eens z'n hand in je slipje gehad?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn er niet. Zo'n vieze, opzichte, veel te amicale, laten we lichaamlijk-contact establishen pick up poging. En dan minuten lang je best moeten doen om hem op te laten zouten.
Precies. Net nog even gebeld. Zit wel goed. Komt in ordequote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Welnee, je bent duidelijk geweest en blijkbaar gaat ze akkoord met het fwb gebeuren. Geen reden om je schuldig te voelen. Of wil je er helemaal vanaf?
*proestquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Werd je opgetild door een of andere kleuter die zijn tong naar je uitstak en je haren door de war wreef?
Tja, de hele week op paspoppen oefenen geeft natuurlijk een licht vertekent beeld.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het erge was, ze waren dichter bij de 40 dan de 30 gok ik.
Maar - en dat lijkt me een beetje de hele essentie van het pua gebeuren- je voelt gewoon als vrouw dat het zo'n man geen reet uitmaakt of JIJ terugpraat. Als er uiteindelijk maar IEMAND terugpraat.
Oppassen met paspoppen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:19 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, de hele week op paspoppen oefenen geeft natuurlijk een licht vertekent beeld.
Een blauwtje gelopen?quote:
Het paste nietquote:
Paste dat wel?quote:
Als rasechte autist was het wel ff wennen jaquote:
You'll do fine.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als rasechte autist was het wel ff wennen ja
Ondanks dat het je het nog laat gemaakt.quote:
Inderdaad, ik moet zo ook naar werk toe en dan kan ik pas na 23u teruglezen wat er gebeurt is. Opschieten dus :pquote:Op zondag 9 maart 2014 10:22 schreef habitue het volgende:
Man man man SC schiet eens op. Ik zit er nu echt klaar voor met een kop koffie en een omelette
Of face sitting, of ze zei iets onaardigs over zijn moeder. Ik zet m'n geld op 1 van die 2.quote:
Dan kan er toch nog steeds gewoon geface-sit worden?quote:
Tea-bagging.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan kan er toch nog steeds gewoon geface-sit worden?
Mijn Godquote:Op zondag 9 maart 2014 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb me nog nooit zo erg laten friendzonen![]()
![]()
(want tja, ik heb hier begrepen dat de Friendzone altijd de schuld van de man is
).
Het begon al goed. Ik haar ophalen om vervolgens naar mijn huis te gaan i.v.m. OV wat praktischer is vanaf mijn huis...
Ze zegt: "waar wonen je ouders?" toevallig reden we langs hun straat... Mijn reactie: "Hier aan het eind wonen m'n ouders, maar die zal je toch nooit ontmoeten"![]()
![]()
![]()
Haar reactie: dat weet je helemaal niet
Vervolgens in de kroeg, zij: "ik baal, want iedereen denkt dat je mijn vriend bent en zo kan ik nooit een leuke man versieren"![]()
![]()
Zij dus uiteindelijk een vent versierd, maar ik had het geluk dat een vriendin van mij er ook was, dus ben eigenlijk gewoon met haar gaan stappen daarna...
Wel samen met de krullenbol de taxi genomen naar huis,maar dat was meer uit praktische overwegingen.
Zij in de taxi: ik bel je morgen, want we moeten het hierover hebben, die gast van net was iemand voor 1 keer, jij bent leuker voor langere tijd blablablabla
ik: manmanman
conclusie: laat haar maar bellen, maar ik ga toch niet als een hondje achter haar aanlopen
Het erge is nog dat zij mij dus versierd heeft. Ik stond 2 weken geleden lekker in de kroeg, komt een vriendin van me naar haar toe: "Zij vindt jou leuk"quote:
Misschien, maar dan die kutreactie van haar dat ze nooit een leuke vent kan versieren... ik was meteen opgestapt en haar alle succes gewenst.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het erge is nog dat zij mij dus versierd heeft. Ik stond 2 weken geleden lekker in de kroeg, komt een vriendin van me naar haar toe: "Zij vindt jou leuk"
nou ja, kat in't bakkie, dus gezellig zitten lullen met haar...
en dan nu dit
haha tja ik had het geluk dat ik veel bekenden tegenkwam, dus ben uiteindelijk met hun gaan staanquote:Op zondag 9 maart 2014 11:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien, maar dan die kutreactie van haar dat ze nooit een leuke vent kan versieren... ik was meteen opgestapt en haar alle succes gewenst.
Van mij mag ze bellen, ze voelt zich wel schuldig, dus ben benieuwd hoe ze dit uit gaat leggenquote:Op zondag 9 maart 2014 11:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
En dan nog mag ze je bellen?
Vertel me dat dat door mij gemist sarcasme is? Alsjeblieft?
Ja over het algemeen zijn dat soort vrouwen wel interessantquote:
Kortom, lullig, lulliger, lulligst. Zij won.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Het begon al goed. Ik haar ophalen om vervolgens naar mijn huis te gaan i.v.m. OV wat praktischer is vanaf mijn huis...
Ze zegt: "waar wonen je ouders?" toevallig reden we langs hun straat... Mijn reactie: "Hier aan het eind wonen m'n ouders, maar die zal je toch nooit ontmoeten"
En dan ga je nog opnemen? Ik had haar direct laten weten dat ze kon ophoerenquote:Op zondag 9 maart 2014 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb me nog nooit zo erg laten friendzonen![]()
![]()
(want tja, ik heb hier begrepen dat de Friendzone altijd de schuld van de man is
).
Ze zegt: "waar wonen je ouders?" toevallig reden we langs hun straat... Mijn reactie: "Hier aan het eind wonen m'n ouders, maar die zal je toch nooit ontmoeten"![]()
![]()
![]()
Vervolgens in de kroeg, zij: "ik baal, want iedereen denkt dat je mijn vriend bent en zo kan ik nooit een leuke man versieren"![]()
![]()
Zij dus uiteindelijk een vent versierd, maar ik had het geluk dat een vriendin van mij er ook was, dus ben eigenlijk gewoon met haar gaan stappen daarna...
Wel samen met de krullenbol de taxi genomen naar huis,maar dat was meer uit praktische overwegingen.
Zij in de taxi: ik bel je morgen, want we moeten het hierover hebben, die gast van net was iemand voor 1 keer, jij bent leuker voor langere tijd blablablabla
ik: manmanman
conclusie: laat haar maar bellen, maar ik ga toch niet als een hondje achter haar aanlopen
Dit is natuurlijk gewoon plagerig bedoelt, waarschijnlijk in vervolg van jouw eerdere lullige remark, even een reactie uitlokken, hoe reageerde jij daarop?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Vervolgens in de kroeg, zij: "ik baal, want iedereen denkt dat je mijn vriend bent en zo kan ik nooit een leuke man versieren"
BoL snapt het inderdaad. Als zo'n beetje de enige hier en dat is niet voor het eerst.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:49 schreef BeamofLight het volgende:
Na de 3 huil-smileys had je de kans. Open doel zelfs.
Maar volgens mij ben ik de enige die dat snapt.
Toen verneukte je het en de rest is huilie.
Vast niet haha.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk gewoon plagerig bedoelt, waarschijnlijk in vervolg van jouw eerdere lullige remark, even een reactie uitlokken, hoe reageerde jij daarop?
Ik heb nu niet echt het idee dat jij helemaal vrijuit gaat.
Ik heb me erna prima vermaakt hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 12:49 schreef BeamofLight het volgende:
Na de 3 huil-smileys had je de kans. Open doel zelfs.
Maar volgens mij ben ik de enige die dat snapt.
Toen verneukte je het en de rest is huilie.
Compleet verkeerde reactie dus.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vast niet haha.
Mijn reactie was overigens dat hetzelfde ook voor mij geldt...
Ik zal vast mede schuldig zijn aan de situatie
Maar goed jullie waren er niet bij
quote:"Hier aan het eind wonen m'n ouders, maar die zal je toch nooit ontmoeten"
Die snapte ik ook al niet. Waarom zeg je dat? Of zijn ze overleden?quote:
Dit zijn de highlightsquote:Op zondag 9 maart 2014 12:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Compleet verkeerde reactie dus.
En nee, we waren er niet bij. Maar dan kunnen we wel moord en brand gaan schreeuwen omdat we jou toevallig ''kennen'' en een aardige gozer vinden, maar je laat de helft weg uit je verhaal heb ik het idee.
Dat was een foutje, floepte eruitquote:Op zondag 9 maart 2014 12:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die snapte ik ook al niet. Waarom zeg je dat? Of zijn ze overleden?
Ze ving het goed op hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 12:59 schreef habitue het volgende:
Het ligt er ook een beetje aan op de manier hoe je het brengt, maar ik zou het echt wel een kutopmerking vinden.
Tien tegen een dat zij dat ook vond. En daarna die kutopmerking van haar maakte. Waar hij dan weer heel gezapig op reageert door hetzelfde te zeggen.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:59 schreef habitue het volgende:
Het ligt er ook een beetje aan op de manier hoe je het brengt, maar ik zou het echt wel een kutopmerking vinden.
Nee hoor valt mee. Ik kan kansen redelijk goed inschatten, soms zijn ze er gewoon nietquote:Op zondag 9 maart 2014 13:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tien tegen een dat zij dat ook vond. En daarna die kutopmerking van haar maakte. Waar hij dan weer heel gezapig op reageert door hetzelfde te zeggen.Feest der gemiste kansen.
Nee, dat kun je niet. Dat blijkt wel.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor valt mee. Ik kan kansen redelijk goed inschatten, soms zijn ze er gewoon niet
Gefrustreerd much? Kom op zeg, we waren er niet echt bij wel?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, dat kun je niet. Dat blijkt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |