Welke?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ben jaloers man. Ik ga er eentje voor mijn verjaardag vragen denk ik
http://www.at5.nl/artikel(...)er-bij-zon-dan-regenquote:Onderzoek onthult: terras drukkerbij zon dan regen
Donderdag 6 maart 2014 10:20 - Foto: Peter de Neef 35 reacties
Onderzoek van de gemeente wijst uit dat er meer mensen op het terras zitten als de zon schijnt dan wanneer het regent.
De Dienst Ruimtelijke Ordening (DRO) onderzocht negen maanden lang (in 2012 en 2013) op vier verschillende locaties de oorzaken van geluidsoverlast door terrassen. Daarvoor werden zogenoemde '3D-geluidsmeters' ingezet.
Nu is duidelijk dat in het weekend 's avonds het geluid op terrassen toeneemt. Ook blijven de terrassen op warme dagen tot 2.00 uur nog druk, weten we nu. Verder blijkt dat het geluidsniveau rond terrassen op warme dagen hoger is dan wanneer het regent. Op Koninginnedag en tijdens de Gay Pride bleek er ook veel geluid te zijn rond de terrasjes.
Ik zag het ook al jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gemeente Amsterdam![]()
![]()
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)er-bij-zon-dan-regen
Wat een onderzoekers
The Wire is altijd goed.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:09 schreef Buitendam het volgende:
Zal ik nog een afleveringetje van The Wire doen, dan maar?
Nee.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar deze
[ afbeelding ]
Start volgende week woensdag.
Die had ik ook al getipt in het nieuwe series topic, die lijkt mij ook tof.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar deze
[ afbeelding ]
Start volgende week woensdag.
Vast wel iets.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:17 schreef Neuroscience het volgende:
O, heeft het niks met de film te maken?
Nee. Ik kan zoveel autisten niet handelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vriendin cachet schijnt ook te komen.
Donder eens op.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Ik kan zoveel autisten niet handelen.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:17 schreef Neuroscience het volgende:
O, heeft het niks met de film te maken?
Alba speelt een stripper. Deze ga ik niet missen.quote:Exciting updates from the camp of the highly anticipated comic book sequel 'Sin City: A Dame to Kill For'. The Frank Miller and Robert Rodriguez ('From Dusk Till Dawn: The Series') co-directed follow-up to their 2005 cult classic is heading to theatres this August and up to this point we've not been able to clap our eyes or prick up our ears for too much from the project. But now along with three brand new images from the movie and word of a brand new trailer, that should be hitting the web at some point tomorrow, things are certainly changing. The new images feature series newcomer Joseph Gordon-Levit ('Looper') as Johnny, Mickey Rourke as Marv and the sexy Jessica Alba who returns as stripper Nancy Callahan. Josh Brolin, Jamie Chung, Eva Green, Bruce Willis, Rosario Dawson, Jaime King, Crystal McCahill, Dennis Haysbert, Ray Liotta, Jeremy Piven, »
W8 wut?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou GGMM al de hele dag zitten te fappen op de naaktfoto's van Nicki Minaj?
Nicky Minaj heeft ergens naaktfoto's geplaatst hoorde ik net op 3fmquote:
dit?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik pak snel mn mobiel en ga van het netwerk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nicky Minaj heeft ergens naaktfoto's geplaatst hoorde ik net op 3fm
Hij is opvallend stil ja....quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb niet gezocht en ga dit ook niet doenquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik pak snel mn mobiel en ga van het netwerk.
linkje.
Die ga ik na arrested development kijken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
zometeen house of cards s02e02 kijken
Voor wat?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Johannes je vriendin alba is vanaf volgende week woensdag te zien op Netflix
Bij welke aflevering ben je?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die ga ik na arrested development kijken.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor wat?
Maakt niet uit, ik ga direct Netflix aanschaffen
S03E10 denk ik.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij welke aflevering ben je?
We respecteren het feit dat je het niet snapt, maar je hoeft niet zo met je gebrek te koop te lopen.quote:
En wat zal de rol zijn van Jessica?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
S03E10 denk ik.
Stripper.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat zal de rol zijn van Jessica?
Oh shit ik kijk foutquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik verwacht een zeer elegante striptease van haar.
Als je feiten of spoilers wil horen over Sin City kan je GGMM altijd dm'en.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh shit ik kijk fout![]()
Ze gaat strippen in sin city.
Duidelijk een milf.quote:
En René is ook buy-curious.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Johannes, denk jij dat het toeval is dat zowel Rene als Tobias een snor heeft?
Nu moeten we alleen nog weten of Tobias ook van borrelnootjes houdt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En René is ook buy-curious.
Jammer dat DonRaja oftewel Franklin er niet meer is om het te controleren.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu moeten we alleen nog weten of Tobias ook van borrelnootjes houdt.
Chille seriequote:Op donderdag 6 maart 2014 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
zometeen house of cards s02e02 kijken
Wie is Tobias?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu moeten we alleen nog weten of Tobias ook van borrelnootjes houdt.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier denkt Rene na over een nieuwe bijdehante opmerking in het feedback topic.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is René nadat er niemand om zijn opmerkingen heeft moeten lachen.
Dit is de geslaagde variant :quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is René nadat er niemand om zijn opmerkingen heeft moeten lachen.
Mikeyquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie zou dit zijn in de SC.
[ afbeelding ]
Het zouden er zoveel kunnen zijn....quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie zou dit zijn in de SC.
[ afbeelding ]
OK.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het zouden er zoveel kunnen zijn....
Stijn nadat hij een 9 darter live op tv ziet
JR nadat hij is ontmaagd
Johannes nadat hij een handtekening van Alba heeft gekregen
GGMM nadat hij bezoek mag in een borrelnootjes (of tijgernootjes) fabriek
Karina nadat ze te horen heeft gekregen dat ze weer een baan heeft
Topshow.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit stuk Johannes:
[ afbeelding ]
Toen moest ik de tv op pauze zetten![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Topshow.
Wel jammer dat de cameraman net in beeld komt.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:18 schreef JanCees het volgende:
Ich wollte dir nur mal eben sagen
Dass du das Größte für mich bist
Und sichergehen, ob du denn dasselbe für mich fühlst
Für mich fühlst
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Stijn bij winst in FM.
[..]
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stijn is sowieso buster.
Stijn en GGMM op het laatste fok feest
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rens die zich voorbereidt op zijn gevecht met jou in Zwolle.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wie is wiequote:Op donderdag 6 maart 2014 15:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee, wel een plaatje van #teaminsomnia_
[ afbeelding ]
Hij is lekker he.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:29 schreef JanCees het volgende:
ik luister hem nu voor de 5de keer achter elkaar
Hoiquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heb ik van Saind
Saind
Ik heb m een keer vertaald ookquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:29 schreef JanCees het volgende:
ik luister hem nu voor de 5de keer achter elkaar
Prachtigquote:Zoals je wil
ben je het doel van een lange reis
De meest inteliggente keuze
Een rustig stil moment
De schuimende golven van de begeerte
Bergop, mijn aandrijving en omwenteling
Ik wil je gewoon even zeggen
Dat je de grootste voor mij bent
En zeker weten, dat je hetzelfde voor mij voelt
Voor mij voelt
Zoals je wil
Ben je mijn chill out area
Mijn vakantiedagen in ieder jaar
Mijn snoepafdeling in de supermarkt
De Oplossing, als iets niet goed gaat
Zo waardevol, dat ik het graag opspaar
En zo mooi, dat je daar geen afstand van mag doen
En zeker weten, dat je hetzelfde voor mij voelt
Voor mij voelt
En zeker weten, dat je hetzelfde voor mij voelt.
Lucille doet mij denken aan Saindquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heb ik van Saind
Saind
ik ga hem nu met de vertaling luisteren ik spreek namelijk geen duitsquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb m een keer vertaald ook
[..]
Prachtig
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lucille doet mij denken aan Saind
[ afbeelding ]
omgquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even je kleurtje aanpassen, wb.
in het duits is ie beterquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb m een keer vertaald ook
[..]
Prachtig
Bah, op de vloer ligt het kut manquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bekkenstoot.gif Het stuk hierna mag pas na 9 uur op fok.
Lijkt me een prima mod.quote:
quote:
hoiquote:
Hij is toch al heel lang geen mod meer?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lijkt me niet, want hij gaf mij notes en ban voor Alba.
Ja, dat was ooit in die goede ouwe tijd dat J Alba nog bij Valencia speelde.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
hoi
[..]
Hij is toch al heel lang geen mod meer?
Ik weet zeker dat Da Don zijn CV "FOK! Mod" leest.quote:
quote:
Wat is er eigenlijk, kon hij het moeilijk meer combineren met het larpen?quote:
Niemand weet het precies, hij heeft me in ieder geval persoonlijk op het hart gedrukt dat het niet aan mij lag.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Wat is er eigenlijk, kon hij het moeilijk meer combineren met het larpen?
Dat heeft hij niet bij mij gedaan. Nu voel ik mij schuldigquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niemand weet het precies, hij heeft me in ieder geval persoonlijk op het hart gedrukt dat het niet aan mij lag.
Dafuqquote:
Irritant ventje is het ook.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bruno kijk uit Stijn was klaar om 4 uur dan komt hij hier weer zeiken over je aanwezigheid.
Ik heb ooit een collega gehad die 2 van de 3 keer flauwviel bij zulke flashdingetjes.quote:
Raar stadje is dat Leiden he.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:00 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Irritant ventje is het ook.
Ik was eergister trouwens in Leiden.
En nu ga ik boodschappen doen
Mjah beetje dom misschien van mij om te zeggen dat ik schrok inderdaadquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb ooit een collega gehad die 2 van de 3 keer flauwviel bij zulke flashdingetjes.
Man, dat heeft ie geweten ook.
zoiets?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb ooit een collega gehad die 2 van de 3 keer flauwviel bij zulke flashdingetjes.
Man, dat heeft ie geweten ook.
Ze hadden het beter Lijden kunnen noemen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Raar stadje is dat Leiden he.
Ga ik dan maar niet doen, dan kan ik niet meer WoW'enquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
Als je je monitor trouwens naar de tering wil helpen, je muis op en af dat terp.in ding doen. Zwart-wit geknipper is nooit zo lekker voor een scherm.
Er hing in de kerk een lijst met namen van kinderen daar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Raar stadje is dat Leiden he.
Ja man. Heerlijk. Beetje tong uit zijn bek vissen enzo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zoiets?
http://www.albinoblacksheep.com/flash/epilepsy
Wat is er mis met Tessel?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:03 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Er hing in de kerk een lijst met namen van kinderen daar.
Ten eerste vond ik dat ze het wel heel makkelijk maken voor Benno zo, en ten tweede heten die kinderen allemaal Lente of Tessel ofzoiets
Wat een mensonterende reactie.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Yvonne doet deze smileyomdat ik heb gepost dat ik stop met fok
Kutnaamquote:
Zilver, berk, sterre.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:03 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Er hing in de kerk een lijst met namen van kinderen daar.
Ten eerste vond ik dat ze het wel heel makkelijk maken voor Benno zo, en ten tweede heten die kinderen allemaal Lente of Tessel ofzoiets
Misschien moet je nu iets vervelends zeggen over WO I puur uit rancune.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Yvonne doet deze smileyomdat ik heb gepost dat ik stop met fok
Je kan er wel leuke eilandgrappen mee makenquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als naam voor je kind, een heleboel.
Je bent zelf gaar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:04 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Kutnaam
maar nu moet ik echt boodschappen gaan doen anders heb ik geen tijd meer om m'n vlees gaar te krijgen
Ja je kind is Lost of zoquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan er wel leuke eilandgrappen mee maken
Ik weet eigenlijk niet eens of het een jongens- of meisjesnaam is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is al helemaal leuk als haar vriend Storm heet.
Er gaat een storm over tessel heen xd
Ik ken Storm als jongensnaam en Tessel als meisjesnaamquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens of het een jongens- of meisjesnaam is.
Wel Tess maar niet Tessel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ken Storm als jongensnaam en Tessel als meisjesnaam
Ik ken Storm als hondennaam.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ken Storm als jongensnaam en Tessel als meisjesnaam
Ik ken een Tessel, en ze is echt een meisjequote:Op donderdag 6 maart 2014 16:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens of het een jongens- of meisjesnaam is.
Een kennisje van mij heeft een hont die Joop heetquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind Max een stomme naam. Max is een hont, niet een kind.
Joop vind ik echt een afschuwelijke naam.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Een kennisje van mij heeft een hont die Joop heetVond ik zo grappig.
Ik vond het grappig omdat het een 'mensennaam' is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Joop vind ik echt een afschuwelijke naam.
Dat begrijp ik, maar ik gaf mijn mening even over de gehele naam.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het grappig omdat het een 'mensennaam' is.
Ik aan Ome Joopquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar ik gaf mijn mening even over de gehele naam.
Bij Joop denk ik altijd aan een rokende smeerlap
Ach welnee man, volgens mij haat Yvonne niet zo snel iemand, dan moet je het wel heeeel bont maken.quote:
Later Gquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:18 schreef Karina het volgende:
Ik ga Criminal Minds kijken en daarna eten. Laters boys.
Waarschijnlijk een geheugensteuntje dat ze je Mod moet maken.quote:
Dit moet het zijn jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een geheugensteuntje dat ze je Mod moet maken.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach welnee man, volgens mij haat Yvonne niet zo snel iemand, dan moet je het wel heeeel bont maken.
watquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je mogen likken aan de genotsknots van Benno, Stijn?
Dat jij hier aan denkt is an sich al debiel genoeg.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je mogen likken aan de genotsknots van Benno, Stijn?
Heb jij nou je instellingen op 25 post per pagina?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WHOHOHOHOHO WHOHO WHOHOHOHO WHOHOHO
Uh, geen ideequote:Op donderdag 6 maart 2014 16:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij nou je instellingen op 25 post per pagina?
Jij begon zelf altijd over Benyes.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij hier aan denkt is an sich al debiel genoeg.
Hallo ajacied.quote:
Ja kijk hier: http://forum.fok.nl/topic/2082667/9/25#137451069quote:
Zo raar is dat toch nietquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij hier aan denkt is an sich al debiel genoeg.
twitter:
Op donderdag 6 maart 2014 16:37 schreef yvonne het volgende:
Dit.quote:
Op donderdag 6 maart 2014 16:37 schreef yvonne het volgende:
Je faalt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je bent zelf heel erg debiel
Ha!
Edit: Waarom is deze quote zo raar![]()
![]()
Meer fappen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog een kwartier
Ik heb er de kracht niet meer voor.
Stijn, Bruno is geen kloon van Knut.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Yvonne kan je ook even tegen Stijn zeggen dat Bruno geen kloon is van mij.
Oke.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stijn, Bruno is geen kloon van Knut.
Bedanktquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stijn, Bruno is geen kloon van Knut.
Luister nou eens naar me.quote:
Ik luister liever naar een docent dan jou.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Luister nou eens naar me.
Zo word je nooit streetwise.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik luister liever naar een docent dan jou.
welk gevecht?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik las stewardesquote:
Mindfuckquote:
#ikzaghetquote:
oke leuk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:58 schreef RensAjacied het volgende:
Zo dit is nog eens wennen voor mij het is donderdag maar ik heb nog geen weekend![]()
Je bent al sinds oktober aan het wennen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
sinds oktober weer vrijdag een verplichting gvd
het is nu maart en nog niet gewend?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
sinds oktober weer vrijdag een verplichting gvd
oktober was de laatste keer.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent al sinds oktober aan het wennen?
Oh ik snap de verwarring. Nee ik van november t/m februari stage gelopen en daar was ik elke vrijdag vrij. Mijn ritme is dus ingesteld op drie dagen weekend.quote:
kan er niet om lachenquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kom hier uit na even op de FP te hebben rondgekeken:
Matige Lucky Tv.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kom hier uit na even op de FP te hebben rondgekeken:
Nu moet je m meer betalen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan doet mijn campagneleider het naar behoren
Hij scheldt met kanker.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)dorp,_wassenaar.html
Kankerrrr neeeequote:Op donderdag 6 maart 2014 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Hangt er nog wat aan je neus?quote:
Een kale dwerg in de trein?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat Steven ook in deze trein zit
quote:In de Italiaanse voetbalwereld is een relletje ontstaan, met in de hoofdrol - hoe kan het ook anders - Mario Balotelli. De spits miste de interland tegen Spanje (1-0 nederlaag) door een schouderblessure, maar blijkt wel in staat om te tafeltennissen.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stijn, show je resultaten:
http://www.alle-tests.nl/(...)-een-loser-op-school
Ik las U bent pedofiel:quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stijn, show je resultaten:
http://www.alle-tests.nl/(...)-een-loser-op-school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |