Welke?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ben jaloers man. Ik ga er eentje voor mijn verjaardag vragen denk ik
http://www.at5.nl/artikel(...)er-bij-zon-dan-regenquote:Onderzoek onthult: terras drukkerbij zon dan regen
Donderdag 6 maart 2014 10:20 - Foto: Peter de Neef 35 reacties
Onderzoek van de gemeente wijst uit dat er meer mensen op het terras zitten als de zon schijnt dan wanneer het regent.
De Dienst Ruimtelijke Ordening (DRO) onderzocht negen maanden lang (in 2012 en 2013) op vier verschillende locaties de oorzaken van geluidsoverlast door terrassen. Daarvoor werden zogenoemde '3D-geluidsmeters' ingezet.
Nu is duidelijk dat in het weekend 's avonds het geluid op terrassen toeneemt. Ook blijven de terrassen op warme dagen tot 2.00 uur nog druk, weten we nu. Verder blijkt dat het geluidsniveau rond terrassen op warme dagen hoger is dan wanneer het regent. Op Koninginnedag en tijdens de Gay Pride bleek er ook veel geluid te zijn rond de terrasjes.
Ik zag het ook al jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gemeente Amsterdam![]()
![]()
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)er-bij-zon-dan-regen
Wat een onderzoekers
The Wire is altijd goed.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:09 schreef Buitendam het volgende:
Zal ik nog een afleveringetje van The Wire doen, dan maar?
Nee.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar deze
[ afbeelding ]
Start volgende week woensdag.
Die had ik ook al getipt in het nieuwe series topic, die lijkt mij ook tof.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar deze
[ afbeelding ]
Start volgende week woensdag.
Vast wel iets.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:17 schreef Neuroscience het volgende:
O, heeft het niks met de film te maken?
Nee. Ik kan zoveel autisten niet handelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vriendin cachet schijnt ook te komen.
Donder eens op.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Ik kan zoveel autisten niet handelen.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:17 schreef Neuroscience het volgende:
O, heeft het niks met de film te maken?
Alba speelt een stripper. Deze ga ik niet missen.quote:Exciting updates from the camp of the highly anticipated comic book sequel 'Sin City: A Dame to Kill For'. The Frank Miller and Robert Rodriguez ('From Dusk Till Dawn: The Series') co-directed follow-up to their 2005 cult classic is heading to theatres this August and up to this point we've not been able to clap our eyes or prick up our ears for too much from the project. But now along with three brand new images from the movie and word of a brand new trailer, that should be hitting the web at some point tomorrow, things are certainly changing. The new images feature series newcomer Joseph Gordon-Levit ('Looper') as Johnny, Mickey Rourke as Marv and the sexy Jessica Alba who returns as stripper Nancy Callahan. Josh Brolin, Jamie Chung, Eva Green, Bruce Willis, Rosario Dawson, Jaime King, Crystal McCahill, Dennis Haysbert, Ray Liotta, Jeremy Piven, »
W8 wut?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou GGMM al de hele dag zitten te fappen op de naaktfoto's van Nicki Minaj?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |