Shit is aanquote:Rusland waarschuwt VS na dreiging met sancties
Rusland heeft de VS gewaarschuwd dat het de economische afhankelijkheid van het land "tot nul zal reduceren", als Amerika sancties oplegt.
Foto: ANP
Volgens een vertegenwoordiger van het Kremlin zou het Amerikaanse financiële systeem instorten als Rusland inderdaad besluit niet meer afhankelijk te zijn van de VS.
"We zouden een manier vinden om niet alleen onze afhankelijkheid van de VS tot nul terug te brengen, maar ook grote voordelen te behalen uit de opgelegde sancties. Rusland zou bijvoorboorbeeld kunnen stoppen dollars te gebruiken voor internationale transacties.
Russische media stelden dat president Vladimir Poetin later met een boodschap komt.
Tijdelijke stop
De VS lieten eerder weten een tijdelijke stop te zetten op alle militaire samenwerkingen met Rusland vanwege de Russische bezetting van de Krim.
Militaire oefeningen, havenbezoeken, de organisatie van conferenties en bilaterale gesprekken zullen voor onbepaalde tijd worden opgeschort.
''We dringen er bij Rusland op aan om de crisis in Oekraïne niet verder te laten escaleren en eisen dat Rusland zijn troepen op de Krim terugroept naar de bases", aldus het Pentagon.
Rusland zou sinds 24 februari al ongeveer zestienduizend extra troepen naar de Krim hebben gestuurd.
Investeringen
Naast het bevriezen van het militaire contact tussen de landen, is ook het overleg over investeringen en handel van de baan, liet het ministerie van Handel weten.
De maatregelen komen uren nadat de VS aankondigde bezig te zijn met het voorbereiden van sancties.
Niet alleen de VS, maar ook de Europese Unie, maande Moskou zijn militairen terug te halen. Gebeurt dat niet, dan volgen er maatregelen, lieten de ministers van Buitenlandse Zaken maandag weten.
De leiders van de 28 EU-landen komen donderdag dan ook bijeen op een extra top over de crisis in Oekraïne.
Gisteren gesjoeld en bier gedronken (vooral dat laatste dus). Plus de reis terug is altijd best wel lang.quote:
Met FOK!kers?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Gisteren gesjoeld en bier gedronken (vooral dat laatste dus). Plus de reis terug is altijd best wel lang.
nooitquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:15 schreef Karina het volgende:
ESF / [FOK! kroegsjoelclub] #68 Jubileummeet 3 maart *O*
Als jullie een keertje durven, mogen jullie best komen een volgende keer hoor.
Homofiel zegquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:15 schreef Karina het volgende:
Nee joh. Mij niet gezien.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:15 schreef Karina het volgende:
Oke, ik ga toch weer aan HoC beginnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Klik om te vergroten naar 783x478(http://i.minus.com/ibnYP3Jl3CYE6u.gif)
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:15 schreef Karina het volgende:
Neequote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Noem je jezelf ook een "Sjoeligan"?
Net langs gereden. Weet alleen niet waar je precies woont.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal zwaaien
Waar ga je naartoe in Amsterdam?
Ziet er cool uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net langs gereden. Weet alleen niet waar je precies woont.
Ik ga naar het Cobra museum in Amstelveen.
Ah dat is hier redelijk vlakbij. Ik woon tussen het Olympiaplein en het Stadionplein.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net langs gereden. Weet alleen niet waar je precies woont.
Ik ga naar het Cobra museum in Amstelveen.
quote:Bernd Pansold: de DDR-arts van Red Bull
Deze oud DDR-dokter kwam onlangs weer in het nieuws toen bekend werd dat skister Linsey Vonn deze arts had bezocht. De Amerikaanse krant Daily News pakte groot uit met een reeks van artikelen. Niet alleen omdat Vonn een sterrenstatus heeft als Olympisch en wereldkampioene skiën of de vriendin is van Tiger Woods, maar vooral vanwege de combinatie met de twijfelachtige reputatie van dokter Bernd Pansold.
Bernd Pansold was gedurende de jaren tachtig dokter bij het Oost-Berlijnse SC Dynamo Berlin een club met meerdere sporten. Aan het hoofd van Dynamo stond Erich Mielke, tevens baas van de Stasi. De club won in haar 37 jaar bestaan maar liefst 215 Olympische medailles en 384 Wereldtitels. Pansold was bij Dynamo hoofd van het sport medisch centrum en heeft dan ook vele successen meegemaakt. De successen in DDR bleken echter niet allemaal eerlijk behaald. Pansold is in 1998 veroordeeld voor het toedienen van mannelijke hormonen aan minderjarige sportsters gedurende de periode 1975-1984 en daarmee het opzettelijk verwonden van 9 meisjes (bv overmatig haargroei en leverproblemen).
Na de val van de Berlijnse muur blijft Pansold gewoon actief als succesarts. In de jaren negentig is hij nauw betrokken bij de Oostenrijkse skiër Hermann Maier. Maier zal daarna twee Olympische titels en drie wereldtitels binnenhalen, zelfs nog een na zijn motorongeluk in 2001. Zijn conditietrainer Heinrich Bergmüller verdedigde de betrokkenheid van Pansold in 1999. ‘De DDR was zijn tijd op dit gebied ver vooruit. Niet voor niets zijn de trainers zo gewild in het Westen. Alles wat hier gebeurt, hebben we te danken aan Pansold. Ach, het is modieus om elk sportsucces tegenwoordig met doping in verband te brengen.
Ondanks de vele dopinggeruchten is Maier nooit gepakt op doping. Naast de relatie met Pansold waren er ook andere dopinggeruchten. Zo zou Maier’s zijn imposante bouw (had had als bijnaam Herminator) te danken zijn aan doping, aldus de Zwitserse bondscoach (‘Allein mit Pasta und Müesli schafft man das nicht’). Maier zou daarnaast regelmatig contact hebben gehad met langlauf en biathlon bondscoach Walter Mayer. De politie trof bij de coach in 2002 diverse dopingmiddelen bij het team aan, waarop hij werd geschorst voor de winterspelen van 2006 en 2010. Walter Mayer bleek betrokken bij Human Plasma Schandaal, waar ook Rabobank wielrenners (o.a. Boogerd en Rasmussen) bij betrokken waren.
Inmiddels is Pansold sinds 2003 de arts van het trainingcentrum van Red Bull in het Oostenrijkse Thalgau. Red Bull richt zich net als Dynamo op meerdere sporten. De medische begeleiding is centraal georganiseerd onder Pansold. Red Bull is bijvoorbeeld eigenaar van de voetbalclubs Red Bull Salzburg, Red Bull New York en Red Bull Arena (Leipzig), alsmede diverse raceteams of circuits. Daarnaast sponsort Red Bull vele succesvolle sporters. Naast Linsey Vonn ook bijvoorbeeld Jeroen Hertzberger (hockey), Lolo Jones (atletiek), Mario Gomez (voetbal), Sebastiaan Vettel (F1), Kjeld Nuis (schaatsen), Thierry Henry (voetbal) en Jeffrey Herlings (motorcross). Op de site van Red Bull is een compleet overzicht te zien van de sporters die door Red Bull financieel (en mogelijk medisch) geholpen worden.
http://dopingzaak.nl/blog/2013/08/01/bernd-pansold/
Puike snor welquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou dan doe ik het wel
[ afbeelding ]
Niet per se, lengte is wel het laatste waar ik me druk om maak. Gewoon een lekker wijf.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
je houdt van groot? Tenminste ik neem aan dat ze dat is
Tis wat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:54 schreef GGMM het volgende:
Ik herhaal:
ATMOSPHERE GAAT EEN NIEUW ALBUM UITBRENGEN![]()
![]()
Om te zeggen dat ik een Fries ben is weer iets anders, maar er zijn hier wel stervensveel Friezen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een Fries die in Groningen woont? Zorgt dit niet voor een identiteitscrisis?
Ik vind het mooi voor je, beste GGMM.quote:
Vergeet je de Voetbalmanager niet aan te passen, denk aan een Pelle. Ik support jou ondanks mijn eigen comeback.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mij doet het niks, maar ik ben blij dat jij zo blij bent.
Het zou nu zo logisch zijn als 1 + 1 = 2 om Nick op te stellen, ware het niet dat onze dwaze trainer meent dat hij de God van het noorden af en toe op de bank moet zetten om zijn almacht te beteugelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het mooi voor je beste GGMM.
[..]
Vergeet je de Voetbalmanager niet aan te passen, denk aan een Pelle. Ik support jou ondanks mijn eigen comeback.
Ik zou best wel een keertje willen, maar het is echt retever joh.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:15 schreef Karina het volgende:
Bedankt, dit doet me goed.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mij doet het niks, maar ik ben blij dat jij zo blij bent.
Ik weet het, wel jammer hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou best wel een keertje willen, maar het is echt retever joh.
Om dan weer in Groningen terug te komen moet je al weg nog voordat de eerste steen verschoven is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet het, wel jammer hoorZelf ben ik ook al ongeveer anderhalf uur onderweg. En maandag is ook best wel een rotdag, zeker als je de volgende dag vroeg op moet.
Nee dat schiet niet op. Misschien als het een keertje in het weekend overdag is of zo. Van de zomer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Om dan weer in Groningen terug te komen moet je al weg nog voordat de eerste steen verschoven is.
Binnenkort kan je bij mij logeren in Rotterdam.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Om dan weer in Groningen terug te komen moet je al weg nog voordat de eerste steen verschoven is.
Kun jij ook mooi een keertje komenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Binnenkort kan je bij mij logeren in Rotterdam.
Dat doordeweekse vind ik nog niet eens zo erg aangezien ik ook een week ov heb.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat schiet niet op. Misschien als het een keertje in het weekend overdag is of zo. Van de zomer.
Nee maar misschien moet je wel vroeg op.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doordeweekse vind ik nog niet eens zo erg aangezien ik ook een week ov heb.
Alleen drinken kan ook hequote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Qua cafesporten speel ik alleen klaverjas. En darts op vakantie.
Of foto's van jezelf met je trui via het internet verspreiden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Je zou maar gaan sjoelen in een gezelschap waar je enkel van twee mensen de username kent
Mijn naam wist je toch wel dacht ik? Eerste keer dat ik ging wist ik ook alleen usernamesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Je zou maar gaan sjoelen in een gezelschap waar je enkel van twee mensen de username kent
Toevallig heb ik met dit rooster op dinsdag vrij. Daar gaan al mijn excusesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar misschien moet je wel vroeg op.
[..]
Alleen drinken kan ook he
Hahaha sommige mensen verdienen het echt niet om te leven ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of foto's van jezelf met je trui via het internet verspreiden.
Je excuus is dat je heel vroeg weer weg moet omdat er anders geen trein meer rijdtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toevallig heb ik met dit rooster op dinsdag vrij. Daar gaan al mijn excuses
Ik had net ook rookvlees. En nu ga ik een kiwi eten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een broodje met filet en 1 met runderrookvlees op.
In de randstad heb je soms 's nachts nog wel eens een trein toch? Maar daar doen ze hier in Groningen niet aan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Je excuus is dat je heel vroeg weer weg moet omdat er anders geen trein meer rijdtMoet ik ook op letten trouwens, dat ik hier in Amsterdam de laatste bus nog heb.
Trein wel maar de bussen gaan maar tot ca. half 1. En volgens mij gaat er naar Station Zuid geen nachttrein dan moet ik naar CS en dan nog een half uur met de tram of bus (ja of taxi maar dat is ook weer 20 euroquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de randstad heb je soms 's nachts nog wel eens een trein toch? Maar daar doen ze hier in Groningen niet aan.
Hier in de stad maakt het me weinig uit, want ik woon op loopafstand van het station.
Ik kijk van de zomer nog wel eens een keer denk ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Trein wel maar de bussen gaan maar tot ca. half 1. En volgens mij gaat er naar Station Zuid geen nachttrein dan moet ik naar CS en dan nog een half uur met de tram of bus (ja of taxi maar dat is ook weer 20 euro).
Er gaan hier wel nachtbussen maar die rijden de hele wereld in de rondte, dat is echt geen doen.
Of je koopt een fiets.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Trein wel maar de bussen gaan maar tot ca. half 1. En volgens mij gaat er naar Station Zuid geen nachttrein dan moet ik naar CS en dan nog een half uur met de tram of bus (ja of taxi maar dat is ook weer 20 euro).
Er gaan hier wel nachtbussen maar die rijden de hele wereld in de rondte, dat is echt geen doen.
Kogeltreinenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Trein Groningen naar Rotterdam CS is 3 uur, jammer dat we hier geen kogeltreinen hebben.
Dat is niet zo handig, want heen ga ik vanaf Zuid en als ik dan terug vanaf CS ga zit ik alsnog zonder fietsquote:
Lijkt me leukquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk van de zomer nog wel eens een keer denk ik.
1.5 uur op Japanse snelheid.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die rijden tenminste een beetje door
Dat ziet er heel mooi uitquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]Shinkansen
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtig.
Dat moet je voor Yvonne doen. Alleen 1e wereldoorlog.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal alvast wat sappige historische feitjes uit mijn hoofd gaan leren.
En wat VI quotes, die doen het vast ook goedquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal alvast wat sappige historische feitjes uit mijn hoofd gaan leren.
Anders ben ik gewoon mijzelf.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:30 schreef Karina het volgende:
[..]
En wat VI quotes, die doen het vast ook goedOverigens doet de 'je bent zelf' grap het ook goed
Bij sommigen dan.
En dat is volgens mij helemaal primaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders ben ik gewoon mijzelf.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:30 schreef Karina het volgende:
[..]
En wat VI quotes, die doen het vast ook goedOverigens doet de 'je bent zelf' grap het ook goed
Bij sommigen dan.
Er waren er maar 3 die die grap hilarisch vonden waaronder ik zelfquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik sla deze meet over.
Of wordt er ook "poedersuiker" gesnoven.
Je ging toch wel vechten bij een andere meet met Mikey?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik sla deze meet over.
Of wordt er ook "poedersuiker" gesnoven.
Klopt ja. Eerst sla ik Rens in elkaar en daarna Mikey.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je ging toch wel vechten bij een andere meet met Mikey?
Sjoelen én stukjes taart?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Er waren er maar 3 die die grap hilarisch vonden waaronder ik zelf![]()
Toevallig was er idd poedersuiker, maar dat was bij taart die iemand at.
Je vriendin cachet schijnt ook te komen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt ja. Eerst sla ik Rens in elkaar en daarna Mikey.
En patat en ijs, wat je wilquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjoelen én stukjes taart?Het is wel een dolle boel zeg.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt ja. Eerst sla ik Rens in elkaar en daarna Mikey.
De sjoelpartijen lopen toch ook wel eens uit de hand?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:35 schreef Karina het volgende:
[..]Niet vechten man, dat is niet gezellig.
Ik sla haar niet in elkaar want dat doe je niet bij vrouwen maar misschien drogeer ik haar wel om voor 2 kamelen te verkopen aan een jihadbordeel in Damascus.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vriendin cachet schijnt ook te komen.
Neuh het ergste wat er gebeurt is dat er wat stenen door de lucht vliegen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De sjoelpartijen lopen toch ook wel eens uit de hand?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik sla haar niet in elkaar want dat doe je niet bij vrouwen maar misschien drogeer ik haar wel om voor 2 kamelen te verkopen aan een jihadbordeel in Damascus.
Nou nou nou dat is niet lief. En wat moet je in hemelsnaam met 2 kamelen man.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik sla haar niet in elkaar want dat doe je niet bij vrouwen maar misschien drogeer ik haar wel om voor 2 kamelen te verkopen aan een jihadbordeel in Damascus.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vriendin cachet schijnt ook te komen.
Een circus beginnen, duh.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nou nou dat is niet lief. En wat moet je in hemelsnaam met 2 kamelen man.
Stinho als dwerg en LR als clown.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je René inhuren met zijn sensationele vissenact.
Dat was best een topickill.quote:
Ah, het stoppen heb je niet volgehouden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanochtend vier uur naar bed 9 uur eruit half 10 werken en zit nu stonend op dak terrasje heerlijk in de zon
Ik heb er zo'n hekel aan héquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit net een topic te lezen wat daar over gaat
Nou hier nog zo eentje. Klussen is echt niet voor mij weggelegd. Paar jaar terug mijn huiskamer geschilderd, verschrikkelijk. Het afplakken, alles afdekken en vetvrij maken van de muren was nog het ergste werkje. Schilderen heb ik niet zelf gedaan, ik had toen nog een 'hulpje'.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n hekel aan hé
Sowieso klussen vind ik kut
Ik ben ook zo onhandig
Wrijf het er maar in, etter.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:27 schreef Buitendam het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)c-Romain-Duriac.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een mooi moment om die band hier onderling lekker sterk te maken. Elkaar vasthouden, huilen en troosten.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:30 schreef Mansjester het volgende:
Speciaal voor Knut in een spoilerDe fuk manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben 10 keer heter.
Picsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De fuk man![]()
Ik ben 10 keer heter.
Ik ga zorgen dat hij Japan niet binnenkomt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is die GRTD homo
De Guzman inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, dat had echt een Feyenoorder moeten zijn.
Al 2 maanden, ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Woon je nu eigenlijk al in je huis in Amersfoort?
Meh, geef het momenteel liever aan iets anders uit. Neem wel 3 á 4 weken verlof op, ga ik lekker fitnessen ofzo.quote:
Sorry maar dit is wel heel gay. Je lijkt wel op Tobias uit Arrested Development.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, geef het momenteel liever aan iets anders uit. Neem wel 3 á 4 weken verlof op, ga ik lekker fitnessen ofzo.
Nee hoor, gewoon een rare kronkel van Van Gaal.quote:
blind gaat hij gebruiken als linksbackquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een rare kronkel van Van Gaal.
Slaat toch nergens op deze selectie.Dan neem je Schaars en Clasie mee en laat je Nigel de Jong thuis, om nog maar te zwijgen over de 3 rechtsbacks en 0 echte linksbacks in de selectie.
Ja en als hij invalt zal Indi daar spelen, maar zijn geen echte backs.quote:
Je bent zelf Tobias uit Arrested Development.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sorry maar dit is wel heel gay. Je lijkt wel op Tobias uit Arrested Development.
ik denk dat yvonne er inmiddels wel van weetquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja en als hij invalt zal Indi daar spelen, maar zijn geen echte backs.
doe niet zo vervelend
hoe loopt het met de camapgne?
ik zal je bij mijn aanstelling een positieve note gevenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik denk dat yvonne er inmiddels wel van weetbinnenkort zal ik als finishing touch ggmm inschakelen en dan ben jij wel verzekerd van de modschap
Nooit dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zal je bij mijn aanstelling een positieve note geven
Blijf jij nou maar in GAM, ik word nieuwe VBL mod.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaloers dat tyron mijn campagneleider is
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry man grapje.
Uiteraard ben ik 100% voor Typisch als mod.
nee ik al maand geen notequote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Blijf jij nou maar in GAM, ik word nieuwe VBL mod.
ik verwijs je graag door naar mijn chief of staff voor suggestiesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Blijf jij nou maar in GAM, ik word nieuwe VBL mod.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry man grapje.
Met typisch aan het roer zijn alle joden vissenvoer xDquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik verwijs je graag door naar mijn chief of staff voor suggesties
[..]
*downloadtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:56 schreef Typisch het volgende:
Southpark The Stick of Truth download heel langzaam.
Mogguh tiep.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:56 schreef Typisch het volgende:
Southpark The Stick of Truth download heel langzaam.
Kans op HMF als mod is ongeveer even groot als Feyenoord die landskampioen wordt?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry man grapje.
Vermakelijke hork.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kans op HMF als mod is ongeveer even groot als Feyenoord die landskampioen wordt?
Het weer vraagt erom.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, het stoppen heb je niet volgehouden.
jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben ik al bereid om GTA V te verkopen?. Keuzes, keuzes.
oh ik las kopenquote:
Wel gewoon de side missies tijdens het hoofdverhaal spelen.quote:
Die zijn zo fucking saai hequote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel gewoon de side missies tijdens het hoofdverhaal spelen.
yes pleasequote:Lenteweer verwacht in weekeinde
Voor het aanstaande weekeinde worden temperaturen verwacht die oplopen tot mogelijk een graad of 15.
De kill frenzy was ook wel hilarisch.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die zijn zo fucking saai he
Alleen heists zijn de moeite waard
Maar die zijn online nog steeds niet te doen geloof ik
Oeh lalala.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga alvast mijn bikini tevoorschijn halen
Bikini met 15 gradenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee manquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Op balkon uit de wind kan dat best joh.
dat vind ik nog wat te voorbarigquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Aidsmuseumquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dat is hier redelijk vlakbij. Ik woon tussen het Olympiaplein en het Stadionplein.
Als jullie bij het museum zijn geweest kun je daarna nog even shoppen in het Winkelcentrum van Amstelveen.
Als je in de zon zit uit de wind is het veel warmer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:30 schreef Helpmefok het volgende:
15 graden in huis is al dodelijk koud zonder dik vest
Ik heb sowieso geen geduld voor musea. Vroeger moest ik altijd met school en nu heb ik er geen zin meer in.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aidsmuseum
En geen tijd om daar te blijven.
Wel lekker chocoladecroissant op bij Leidse
vind ik ook wat voorbarigquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat vind ik nog wat te voorbarig
korte broek kan wel weer tevoorschijn
heb ik ook maar het Rijks wil ik nog wel een keer heen, als er geen rij staatquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen geduld voor musea. Vroeger moest ik altijd met school en nu heb ik er geen zin meer in.
Hetzelfde, maar eigenlijk dan alleen voor het gebouw, om te zien hoe het geworden is: de schilderijen heb ik vroeger al gezien, de belangrijkste tenminste die er nu nog hangen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb ik ook maar het Rijks wil ik nog wel een keer heen, als er geen rij staat
Die heeft haar kop op laten vullenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Carice wordt echt kanjersnel kanjerlelijk.
Die rondleidingen zijn zo saai. Ook omdat je niks mag zeggenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen geduld voor musea. Vroeger moest ik altijd met school en nu heb ik er geen zin meer in.
Welk museum was je?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die rondleidingen zijn zo saai. Ook omdat je niks mag zeggen
Wat had je kat?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:53 schreef Tarado het volgende:
Net met een kat naar de dierenarts geweest, toch altijd zielig voor zo'n beestje, de rekening was dan weer zielig voor mij, wat dat betreft kan je denk ik beter dierenarts zijn dan "mensen" arts
Belachelijk jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:53 schreef Tarado het volgende:
Net met een kat naar de dierenarts geweest, toch altijd zielig voor zo'n beestje, de rekening was dan weer zielig voor mij, wat dat betreft kan je denk ik beter dierenarts zijn dan "mensen" arts
Dat is altijd het kutte, hij is vermagerd, "tja dat kan van alles zijn" ze hebben bloed afgenomenquote:
Dat is best wel veel geldquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Belachelijk ja![]()
Toen mijn kat ziek was moest ik ook paar keer erheen. Alleen even bloedprikken wat 10 min duurde kostte elke keer 80 euro
Ik was voor dat dus 122 kwijt netquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Belachelijk ja![]()
Toen mijn kat ziek was moest ik ook paar keer erheen. Alleen even bloedprikken wat 10 min duurde kostte elke keer 80 euro
Katten kunnen wel lang de schijn ophouden dat het goed gaat. En dan is er iets mis en is het vaak te laatquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is altijd het kutte, hij is vermagerd, "tja dat kan van alles zijn" ze hebben bloed afgenomen
Voor mij is het een beest al vind ik het wel zielig maar voor mijn vrouw is/zijn de katten veel meer dan dat, daar zie ik eigenlijk nog meer tegen opquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Katten kunnen wel lang de schijn ophouden dat het goed gaat. En dan is er iets mis en is het vaak te laat.
Niet dat ik je extra zorgen wil geven.
8quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
echt belachelijk eigenlijk
hoe oud is je kat?
Ook jij zult er wel aan gehecht zijn. Zo'n beest leef je toch jaren mee samen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor mij is het een beest al vind ik het wel zielig maar voor mijn vrouw is/zijn de katten veel meer dan dat, daar zie ik eigenlijk nog meer tegen op
stel je niet zo aan johquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Janmaat: "Vind dat ik beter ben dan Van der Wiel"
En dan merg en been klagen over Kishna zijn zelfvertrouwen
Kan het hier niet meer zo vaak over voetbal gaan alsjeblieft?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
En dan krokodillentranen huilen over Kishna zijn zelfvertrouwen
wat een grapquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
En dan krokodillentranen huilen over Kishna zijn zelfvertrouwen
JAAAAAquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal ik tieten posten om het af te maken?
American Football mag wel?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan het hier niet meer zo vaak over voetbal gaan alsjeblieft?
Bedankt.
Die is niet verkeerdquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Dan is er geen weg meer terug he.
-
Ik vind het wel een leuke voetballer en ook het enige echte talent wat er bij Feyenoord in het eerste speeltquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:11 schreef GGMM het volgende:
Boëtius speelt waarschijnlijk.
Slechte zaak, die kwam Van Rhijn geen enkele keer voorbij afgelopen zondag.
Kwam ook zowaar normaal over in de media. Hoewel ik normaal gesproken niet zo van de politiek correcte antwoorden ben was dit toch een verademing.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke voetballer en ook het enige echte talent wat er bij Feyenoord in het eerste speelt
Niks mis met die tetten overigensquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie A zegt moet B zeggen. Als ik tieten beloof dat lever ik.
ik ben voor minder gegaan, lekker halve liter flesjes lauw witbier in het rugzakje en gaanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:36 schreef TwenteFC het volgende:
Meer dan 300 euro kwijt, maar Carnaval is weer geslaagd
1 avond of meerdere?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:36 schreef TwenteFC het volgende:
Meer dan 300 euro kwijt, maar Carnaval is weer geslaagd
Of het binnen nu en een halfuur gaat regenen boven regio Hoorn. Maar denk dat het droog blijft. Alsnog bedankt.quote:
Je bent ook wel een lul ook he. Stik er dan maar in. Ik sloof mij nog eens voor je uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb ze net gemist, graag repost LR.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Of het binnen nu en een halfuur gaat regenen boven regio Hoorn. Maar denk dat het droog blijft. Alsnog bedankt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:42 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ben voor minder gegaan, lekker halve liter flesjes lauw witbier in het rugzakje en gaan
Sorry vriendquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent ook wel een lul ook he. Stik er dan maar in. Ik sloof mij nog eens voor je uit.
Valt mee dan qua kostenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]2 volle dagen, wilde vandaag ook nog gaan maar ben te brak.
Was allemaal nog wel te overzien ja. Maar het was toch even "oh fuck" toen ik inlogde op mijn bank.quote:
Beter oefen je nog wta met curve-fever inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_you_can_tokkie.html
Waar heb deze minuut van mijn leven aan verspild. De tering.
potje dan maar?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beter oefen je nog wta met curve-fever inderdaad.
je zou maar zo zielig zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze mensen hebben dus serieus stemrecht.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, zo gaat dat over en weer. Maar na die verontwaardiging over dat spandoek van Ajax is dit des te grappiger om te zien.quote:
Ja want dat is precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, zo gaat dat over en weer. Maar na die verontwaardiging over dat spandoek van Ajax is dit des te grappiger om te zien.
Hey zag je die Blind?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens, dan moeten ze bij Feyenoord ook niet zo hypocriet doenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, zo gaat dat over en weer. Maar na die verontwaardiging over dat spandoek van Ajax is dit des te grappiger om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |