Puike snor welquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou dan doe ik het wel
[ afbeelding ]
Niet per se, lengte is wel het laatste waar ik me druk om maak. Gewoon een lekker wijf.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
je houdt van groot? Tenminste ik neem aan dat ze dat is
Tis wat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:54 schreef GGMM het volgende:
Ik herhaal:
ATMOSPHERE GAAT EEN NIEUW ALBUM UITBRENGEN![]()
![]()
Om te zeggen dat ik een Fries ben is weer iets anders, maar er zijn hier wel stervensveel Friezen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een Fries die in Groningen woont? Zorgt dit niet voor een identiteitscrisis?
Ik vind het mooi voor je, beste GGMM.quote:
Vergeet je de Voetbalmanager niet aan te passen, denk aan een Pelle. Ik support jou ondanks mijn eigen comeback.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mij doet het niks, maar ik ben blij dat jij zo blij bent.
Het zou nu zo logisch zijn als 1 + 1 = 2 om Nick op te stellen, ware het niet dat onze dwaze trainer meent dat hij de God van het noorden af en toe op de bank moet zetten om zijn almacht te beteugelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het mooi voor je beste GGMM.
[..]
Vergeet je de Voetbalmanager niet aan te passen, denk aan een Pelle. Ik support jou ondanks mijn eigen comeback.
Ik zou best wel een keertje willen, maar het is echt retever joh.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:15 schreef Karina het volgende:
ESF / [FOK! kroegsjoelclub] #68 Jubileummeet 3 maart *O*
Als jullie een keertje durven, mogen jullie best komen een volgende keer hoor.
Bedankt, dit doet me goed.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mij doet het niks, maar ik ben blij dat jij zo blij bent.
Ik weet het, wel jammer hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou best wel een keertje willen, maar het is echt retever joh.
Om dan weer in Groningen terug te komen moet je al weg nog voordat de eerste steen verschoven is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet het, wel jammer hoorZelf ben ik ook al ongeveer anderhalf uur onderweg. En maandag is ook best wel een rotdag, zeker als je de volgende dag vroeg op moet.
Nee dat schiet niet op. Misschien als het een keertje in het weekend overdag is of zo. Van de zomer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Om dan weer in Groningen terug te komen moet je al weg nog voordat de eerste steen verschoven is.
Binnenkort kan je bij mij logeren in Rotterdam.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Om dan weer in Groningen terug te komen moet je al weg nog voordat de eerste steen verschoven is.
Kun jij ook mooi een keertje komenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Binnenkort kan je bij mij logeren in Rotterdam.
Dat doordeweekse vind ik nog niet eens zo erg aangezien ik ook een week ov heb.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat schiet niet op. Misschien als het een keertje in het weekend overdag is of zo. Van de zomer.
Nee maar misschien moet je wel vroeg op.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doordeweekse vind ik nog niet eens zo erg aangezien ik ook een week ov heb.
Alleen drinken kan ook hequote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Qua cafesporten speel ik alleen klaverjas. En darts op vakantie.
Of foto's van jezelf met je trui via het internet verspreiden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Je zou maar gaan sjoelen in een gezelschap waar je enkel van twee mensen de username kent
Mijn naam wist je toch wel dacht ik? Eerste keer dat ik ging wist ik ook alleen usernamesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Je zou maar gaan sjoelen in een gezelschap waar je enkel van twee mensen de username kent
Toevallig heb ik met dit rooster op dinsdag vrij. Daar gaan al mijn excusesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar misschien moet je wel vroeg op.
[..]
Alleen drinken kan ook he
Hahaha sommige mensen verdienen het echt niet om te leven ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of foto's van jezelf met je trui via het internet verspreiden.
Je excuus is dat je heel vroeg weer weg moet omdat er anders geen trein meer rijdtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toevallig heb ik met dit rooster op dinsdag vrij. Daar gaan al mijn excuses
Ik had net ook rookvlees. En nu ga ik een kiwi eten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een broodje met filet en 1 met runderrookvlees op.
In de randstad heb je soms 's nachts nog wel eens een trein toch? Maar daar doen ze hier in Groningen niet aan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Je excuus is dat je heel vroeg weer weg moet omdat er anders geen trein meer rijdtMoet ik ook op letten trouwens, dat ik hier in Amsterdam de laatste bus nog heb.
Trein wel maar de bussen gaan maar tot ca. half 1. En volgens mij gaat er naar Station Zuid geen nachttrein dan moet ik naar CS en dan nog een half uur met de tram of bus (ja of taxi maar dat is ook weer 20 euroquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de randstad heb je soms 's nachts nog wel eens een trein toch? Maar daar doen ze hier in Groningen niet aan.
Hier in de stad maakt het me weinig uit, want ik woon op loopafstand van het station.
Ik kijk van de zomer nog wel eens een keer denk ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Trein wel maar de bussen gaan maar tot ca. half 1. En volgens mij gaat er naar Station Zuid geen nachttrein dan moet ik naar CS en dan nog een half uur met de tram of bus (ja of taxi maar dat is ook weer 20 euro).
Er gaan hier wel nachtbussen maar die rijden de hele wereld in de rondte, dat is echt geen doen.
Of je koopt een fiets.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Trein wel maar de bussen gaan maar tot ca. half 1. En volgens mij gaat er naar Station Zuid geen nachttrein dan moet ik naar CS en dan nog een half uur met de tram of bus (ja of taxi maar dat is ook weer 20 euro).
Er gaan hier wel nachtbussen maar die rijden de hele wereld in de rondte, dat is echt geen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |