wat een grapquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Janmaat: "Vind dat ik beter ben dan Van der Wiel"
En dan krokodillentranen huilen over Kishna zijn zelfvertrouwen
JAAAAAquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal ik tieten posten om het af te maken?
American Football mag wel?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan het hier niet meer zo vaak over voetbal gaan alsjeblieft?
Bedankt.
Die is niet verkeerdquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Dan is er geen weg meer terug he.
-
Ik vind het wel een leuke voetballer en ook het enige echte talent wat er bij Feyenoord in het eerste speeltquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:11 schreef GGMM het volgende:
Boëtius speelt waarschijnlijk.
Slechte zaak, die kwam Van Rhijn geen enkele keer voorbij afgelopen zondag.
Kwam ook zowaar normaal over in de media. Hoewel ik normaal gesproken niet zo van de politiek correcte antwoorden ben was dit toch een verademing.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke voetballer en ook het enige echte talent wat er bij Feyenoord in het eerste speelt
Niks mis met die tetten overigensquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie A zegt moet B zeggen. Als ik tieten beloof dat lever ik.
ik ben voor minder gegaan, lekker halve liter flesjes lauw witbier in het rugzakje en gaanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:36 schreef TwenteFC het volgende:
Meer dan 300 euro kwijt, maar Carnaval is weer geslaagd
1 avond of meerdere?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:36 schreef TwenteFC het volgende:
Meer dan 300 euro kwijt, maar Carnaval is weer geslaagd
Of het binnen nu en een halfuur gaat regenen boven regio Hoorn. Maar denk dat het droog blijft. Alsnog bedankt.quote:
Je bent ook wel een lul ook he. Stik er dan maar in. Ik sloof mij nog eens voor je uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb ze net gemist, graag repost LR.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Of het binnen nu en een halfuur gaat regenen boven regio Hoorn. Maar denk dat het droog blijft. Alsnog bedankt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:42 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ben voor minder gegaan, lekker halve liter flesjes lauw witbier in het rugzakje en gaan
Sorry vriendquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent ook wel een lul ook he. Stik er dan maar in. Ik sloof mij nog eens voor je uit.
Valt mee dan qua kostenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]2 volle dagen, wilde vandaag ook nog gaan maar ben te brak.
Was allemaal nog wel te overzien ja. Maar het was toch even "oh fuck" toen ik inlogde op mijn bank.quote:
Beter oefen je nog wta met curve-fever inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_you_can_tokkie.html
Waar heb deze minuut van mijn leven aan verspild. De tering.
potje dan maar?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beter oefen je nog wta met curve-fever inderdaad.
je zou maar zo zielig zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze mensen hebben dus serieus stemrecht.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, zo gaat dat over en weer. Maar na die verontwaardiging over dat spandoek van Ajax is dit des te grappiger om te zien.quote:
Ja want dat is precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, zo gaat dat over en weer. Maar na die verontwaardiging over dat spandoek van Ajax is dit des te grappiger om te zien.
Hey zag je die Blind?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens, dan moeten ze bij Feyenoord ook niet zo hypocriet doenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, zo gaat dat over en weer. Maar na die verontwaardiging over dat spandoek van Ajax is dit des te grappiger om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |