Katten kunnen wel lang de schijn ophouden dat het goed gaat. En dan is er iets mis en is het vaak te laatquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is altijd het kutte, hij is vermagerd, "tja dat kan van alles zijn" ze hebben bloed afgenomen
Voor mij is het een beest al vind ik het wel zielig maar voor mijn vrouw is/zijn de katten veel meer dan dat, daar zie ik eigenlijk nog meer tegen opquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Katten kunnen wel lang de schijn ophouden dat het goed gaat. En dan is er iets mis en is het vaak te laat.
Niet dat ik je extra zorgen wil geven.
8quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
echt belachelijk eigenlijk
hoe oud is je kat?
Ook jij zult er wel aan gehecht zijn. Zo'n beest leef je toch jaren mee samen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor mij is het een beest al vind ik het wel zielig maar voor mijn vrouw is/zijn de katten veel meer dan dat, daar zie ik eigenlijk nog meer tegen op
stel je niet zo aan johquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Janmaat: "Vind dat ik beter ben dan Van der Wiel"
En dan merg en been klagen over Kishna zijn zelfvertrouwen
Kan het hier niet meer zo vaak over voetbal gaan alsjeblieft?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
En dan krokodillentranen huilen over Kishna zijn zelfvertrouwen
wat een grapquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
En dan krokodillentranen huilen over Kishna zijn zelfvertrouwen
JAAAAAquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal ik tieten posten om het af te maken?
American Football mag wel?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan het hier niet meer zo vaak over voetbal gaan alsjeblieft?
Bedankt.
Die is niet verkeerdquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Dan is er geen weg meer terug he.
-
Ik vind het wel een leuke voetballer en ook het enige echte talent wat er bij Feyenoord in het eerste speeltquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:11 schreef GGMM het volgende:
Boëtius speelt waarschijnlijk.
Slechte zaak, die kwam Van Rhijn geen enkele keer voorbij afgelopen zondag.
Kwam ook zowaar normaal over in de media. Hoewel ik normaal gesproken niet zo van de politiek correcte antwoorden ben was dit toch een verademing.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke voetballer en ook het enige echte talent wat er bij Feyenoord in het eerste speelt
Niks mis met die tetten overigensquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie A zegt moet B zeggen. Als ik tieten beloof dat lever ik.
ik ben voor minder gegaan, lekker halve liter flesjes lauw witbier in het rugzakje en gaanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:36 schreef TwenteFC het volgende:
Meer dan 300 euro kwijt, maar Carnaval is weer geslaagd
1 avond of meerdere?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:36 schreef TwenteFC het volgende:
Meer dan 300 euro kwijt, maar Carnaval is weer geslaagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |