Het weer vraagt erom.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, het stoppen heb je niet volgehouden.
jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben ik al bereid om GTA V te verkopen?. Keuzes, keuzes.
oh ik las kopenquote:
Wel gewoon de side missies tijdens het hoofdverhaal spelen.quote:
Die zijn zo fucking saai hequote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel gewoon de side missies tijdens het hoofdverhaal spelen.
yes pleasequote:Lenteweer verwacht in weekeinde
Voor het aanstaande weekeinde worden temperaturen verwacht die oplopen tot mogelijk een graad of 15.
De kill frenzy was ook wel hilarisch.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die zijn zo fucking saai he
Alleen heists zijn de moeite waard
Maar die zijn online nog steeds niet te doen geloof ik
Oeh lalala.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga alvast mijn bikini tevoorschijn halen
Bikini met 15 gradenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee manquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Op balkon uit de wind kan dat best joh.
dat vind ik nog wat te voorbarigquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Aidsmuseumquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dat is hier redelijk vlakbij. Ik woon tussen het Olympiaplein en het Stadionplein.
Als jullie bij het museum zijn geweest kun je daarna nog even shoppen in het Winkelcentrum van Amstelveen.
Als je in de zon zit uit de wind is het veel warmer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:30 schreef Helpmefok het volgende:
15 graden in huis is al dodelijk koud zonder dik vest
Ik heb sowieso geen geduld voor musea. Vroeger moest ik altijd met school en nu heb ik er geen zin meer in.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aidsmuseum
En geen tijd om daar te blijven.
Wel lekker chocoladecroissant op bij Leidse
vind ik ook wat voorbarigquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat vind ik nog wat te voorbarig
korte broek kan wel weer tevoorschijn
heb ik ook maar het Rijks wil ik nog wel een keer heen, als er geen rij staatquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen geduld voor musea. Vroeger moest ik altijd met school en nu heb ik er geen zin meer in.
Hetzelfde, maar eigenlijk dan alleen voor het gebouw, om te zien hoe het geworden is: de schilderijen heb ik vroeger al gezien, de belangrijkste tenminste die er nu nog hangen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb ik ook maar het Rijks wil ik nog wel een keer heen, als er geen rij staat
Die heeft haar kop op laten vullenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Carice wordt echt kanjersnel kanjerlelijk.
Die rondleidingen zijn zo saai. Ook omdat je niks mag zeggenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen geduld voor musea. Vroeger moest ik altijd met school en nu heb ik er geen zin meer in.
Welk museum was je?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die rondleidingen zijn zo saai. Ook omdat je niks mag zeggen
Wat had je kat?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:53 schreef Tarado het volgende:
Net met een kat naar de dierenarts geweest, toch altijd zielig voor zo'n beestje, de rekening was dan weer zielig voor mij, wat dat betreft kan je denk ik beter dierenarts zijn dan "mensen" arts
Belachelijk jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:53 schreef Tarado het volgende:
Net met een kat naar de dierenarts geweest, toch altijd zielig voor zo'n beestje, de rekening was dan weer zielig voor mij, wat dat betreft kan je denk ik beter dierenarts zijn dan "mensen" arts
Dat is altijd het kutte, hij is vermagerd, "tja dat kan van alles zijn" ze hebben bloed afgenomenquote:
Dat is best wel veel geldquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Belachelijk ja![]()
Toen mijn kat ziek was moest ik ook paar keer erheen. Alleen even bloedprikken wat 10 min duurde kostte elke keer 80 euro
Ik was voor dat dus 122 kwijt netquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Belachelijk ja![]()
Toen mijn kat ziek was moest ik ook paar keer erheen. Alleen even bloedprikken wat 10 min duurde kostte elke keer 80 euro
Katten kunnen wel lang de schijn ophouden dat het goed gaat. En dan is er iets mis en is het vaak te laatquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is altijd het kutte, hij is vermagerd, "tja dat kan van alles zijn" ze hebben bloed afgenomen
Voor mij is het een beest al vind ik het wel zielig maar voor mijn vrouw is/zijn de katten veel meer dan dat, daar zie ik eigenlijk nog meer tegen opquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Katten kunnen wel lang de schijn ophouden dat het goed gaat. En dan is er iets mis en is het vaak te laat.
Niet dat ik je extra zorgen wil geven.
8quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
echt belachelijk eigenlijk
hoe oud is je kat?
Ook jij zult er wel aan gehecht zijn. Zo'n beest leef je toch jaren mee samen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor mij is het een beest al vind ik het wel zielig maar voor mijn vrouw is/zijn de katten veel meer dan dat, daar zie ik eigenlijk nog meer tegen op
stel je niet zo aan johquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Janmaat: "Vind dat ik beter ben dan Van der Wiel"
En dan merg en been klagen over Kishna zijn zelfvertrouwen
Kan het hier niet meer zo vaak over voetbal gaan alsjeblieft?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Janmaat: "Vind dat ik beter ben dan Van der Wiel"
En dan krokodillentranen huilen over Kishna zijn zelfvertrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |