Kogeltreinenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Trein Groningen naar Rotterdam CS is 3 uur, jammer dat we hier geen kogeltreinen hebben.
Dat is niet zo handig, want heen ga ik vanaf Zuid en als ik dan terug vanaf CS ga zit ik alsnog zonder fietsquote:
Lijkt me leukquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk van de zomer nog wel eens een keer denk ik.
1.5 uur op Japanse snelheid.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die rijden tenminste een beetje door
Dat ziet er heel mooi uitquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]Shinkansen
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtig.
Dat moet je voor Yvonne doen. Alleen 1e wereldoorlog.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal alvast wat sappige historische feitjes uit mijn hoofd gaan leren.
En wat VI quotes, die doen het vast ook goedquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal alvast wat sappige historische feitjes uit mijn hoofd gaan leren.
Anders ben ik gewoon mijzelf.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:30 schreef Karina het volgende:
[..]
En wat VI quotes, die doen het vast ook goedOverigens doet de 'je bent zelf' grap het ook goed
Bij sommigen dan.
En dat is volgens mij helemaal primaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders ben ik gewoon mijzelf.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:30 schreef Karina het volgende:
[..]
En wat VI quotes, die doen het vast ook goedOverigens doet de 'je bent zelf' grap het ook goed
Bij sommigen dan.
Er waren er maar 3 die die grap hilarisch vonden waaronder ik zelfquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik sla deze meet over.
Of wordt er ook "poedersuiker" gesnoven.
Je ging toch wel vechten bij een andere meet met Mikey?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik sla deze meet over.
Of wordt er ook "poedersuiker" gesnoven.
Klopt ja. Eerst sla ik Rens in elkaar en daarna Mikey.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je ging toch wel vechten bij een andere meet met Mikey?
Sjoelen én stukjes taart?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Er waren er maar 3 die die grap hilarisch vonden waaronder ik zelf![]()
Toevallig was er idd poedersuiker, maar dat was bij taart die iemand at.
Je vriendin cachet schijnt ook te komen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt ja. Eerst sla ik Rens in elkaar en daarna Mikey.
En patat en ijs, wat je wilquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjoelen én stukjes taart?Het is wel een dolle boel zeg.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt ja. Eerst sla ik Rens in elkaar en daarna Mikey.
De sjoelpartijen lopen toch ook wel eens uit de hand?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:35 schreef Karina het volgende:
[..]Niet vechten man, dat is niet gezellig.
Ik sla haar niet in elkaar want dat doe je niet bij vrouwen maar misschien drogeer ik haar wel om voor 2 kamelen te verkopen aan een jihadbordeel in Damascus.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vriendin cachet schijnt ook te komen.
Neuh het ergste wat er gebeurt is dat er wat stenen door de lucht vliegen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De sjoelpartijen lopen toch ook wel eens uit de hand?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik sla haar niet in elkaar want dat doe je niet bij vrouwen maar misschien drogeer ik haar wel om voor 2 kamelen te verkopen aan een jihadbordeel in Damascus.
Nou nou nou dat is niet lief. En wat moet je in hemelsnaam met 2 kamelen man.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik sla haar niet in elkaar want dat doe je niet bij vrouwen maar misschien drogeer ik haar wel om voor 2 kamelen te verkopen aan een jihadbordeel in Damascus.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vriendin cachet schijnt ook te komen.
Een circus beginnen, duh.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nou nou dat is niet lief. En wat moet je in hemelsnaam met 2 kamelen man.
Stinho als dwerg en LR als clown.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je René inhuren met zijn sensationele vissenact.
Dat was best een topickill.quote:
Ah, het stoppen heb je niet volgehouden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanochtend vier uur naar bed 9 uur eruit half 10 werken en zit nu stonend op dak terrasje heerlijk in de zon
Ik heb er zo'n hekel aan héquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit net een topic te lezen wat daar over gaat
Nou hier nog zo eentje. Klussen is echt niet voor mij weggelegd. Paar jaar terug mijn huiskamer geschilderd, verschrikkelijk. Het afplakken, alles afdekken en vetvrij maken van de muren was nog het ergste werkje. Schilderen heb ik niet zelf gedaan, ik had toen nog een 'hulpje'.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n hekel aan hé
Sowieso klussen vind ik kut
Ik ben ook zo onhandig
Wrijf het er maar in, etter.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:27 schreef Buitendam het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)c-Romain-Duriac.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |