quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:30 schreef Mansjester het volgende:
Speciaal voor Knut in een spoilerDe fuk manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben 10 keer heter.
Picsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De fuk man![]()
Ik ben 10 keer heter.
Ik ga zorgen dat hij Japan niet binnenkomt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is die GRTD homo
De Guzman inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, dat had echt een Feyenoorder moeten zijn.
Al 2 maanden, ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Woon je nu eigenlijk al in je huis in Amersfoort?
Meh, geef het momenteel liever aan iets anders uit. Neem wel 3 á 4 weken verlof op, ga ik lekker fitnessen ofzo.quote:
Sorry maar dit is wel heel gay. Je lijkt wel op Tobias uit Arrested Development.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, geef het momenteel liever aan iets anders uit. Neem wel 3 á 4 weken verlof op, ga ik lekker fitnessen ofzo.
Nee hoor, gewoon een rare kronkel van Van Gaal.quote:
blind gaat hij gebruiken als linksbackquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een rare kronkel van Van Gaal.
Slaat toch nergens op deze selectie.Dan neem je Schaars en Clasie mee en laat je Nigel de Jong thuis, om nog maar te zwijgen over de 3 rechtsbacks en 0 echte linksbacks in de selectie.
Ja en als hij invalt zal Indi daar spelen, maar zijn geen echte backs.quote:
Je bent zelf Tobias uit Arrested Development.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sorry maar dit is wel heel gay. Je lijkt wel op Tobias uit Arrested Development.
ik denk dat yvonne er inmiddels wel van weetquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja en als hij invalt zal Indi daar spelen, maar zijn geen echte backs.
doe niet zo vervelend
hoe loopt het met de camapgne?
ik zal je bij mijn aanstelling een positieve note gevenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik denk dat yvonne er inmiddels wel van weetbinnenkort zal ik als finishing touch ggmm inschakelen en dan ben jij wel verzekerd van de modschap
Nooit dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zal je bij mijn aanstelling een positieve note geven
Blijf jij nou maar in GAM, ik word nieuwe VBL mod.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaloers dat tyron mijn campagneleider is
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry man grapje.
Uiteraard ben ik 100% voor Typisch als mod.
nee ik al maand geen notequote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Blijf jij nou maar in GAM, ik word nieuwe VBL mod.
ik verwijs je graag door naar mijn chief of staff voor suggestiesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Blijf jij nou maar in GAM, ik word nieuwe VBL mod.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry man grapje.
Met typisch aan het roer zijn alle joden vissenvoer xDquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik verwijs je graag door naar mijn chief of staff voor suggesties
[..]
*downloadtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:56 schreef Typisch het volgende:
Southpark The Stick of Truth download heel langzaam.
Mogguh tiep.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:56 schreef Typisch het volgende:
Southpark The Stick of Truth download heel langzaam.
Kans op HMF als mod is ongeveer even groot als Feyenoord die landskampioen wordt?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry man grapje.
Vermakelijke hork.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kans op HMF als mod is ongeveer even groot als Feyenoord die landskampioen wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |