Die ga ik na arrested development kijken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
zometeen house of cards s02e02 kijken
Voor wat?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Johannes je vriendin alba is vanaf volgende week woensdag te zien op Netflix
Bij welke aflevering ben je?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die ga ik na arrested development kijken.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor wat?
Maakt niet uit, ik ga direct Netflix aanschaffen
S03E10 denk ik.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij welke aflevering ben je?
We respecteren het feit dat je het niet snapt, maar je hoeft niet zo met je gebrek te koop te lopen.quote:
En wat zal de rol zijn van Jessica?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
S03E10 denk ik.
Stripper.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat zal de rol zijn van Jessica?
Oh shit ik kijk foutquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik verwacht een zeer elegante striptease van haar.
Als je feiten of spoilers wil horen over Sin City kan je GGMM altijd dm'en.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh shit ik kijk fout![]()
Ze gaat strippen in sin city.
Duidelijk een milf.quote:
En René is ook buy-curious.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Johannes, denk jij dat het toeval is dat zowel Rene als Tobias een snor heeft?
Nu moeten we alleen nog weten of Tobias ook van borrelnootjes houdt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En René is ook buy-curious.
Jammer dat DonRaja oftewel Franklin er niet meer is om het te controleren.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu moeten we alleen nog weten of Tobias ook van borrelnootjes houdt.
Chille seriequote:Op donderdag 6 maart 2014 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
zometeen house of cards s02e02 kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |